jeg får lovt til å blogge!

Hei dere<3

Hele greia i går var at når mamma og pappa skal “straffe” meg for ting jeg ikke får lovt til så truer de med å slette bloggen, og det kan de gjøre siden jeg er under 18 år. Da blir jeg jo selvfølgelig veldig lei meg og stressa og i går trodde jeg de skulle gjøre alvor av det, men etter prat idag har vi kommet fram til at jeg på visse betingelser får lovt til å blogge! Kommer nok ikke til å være like “drøy” blogging nå som før, men blogging er blogging, right? Håper noen ble glade nå, det er i alle fall jeg!

Men ja, i går på konserten til pitbull (jeg var der bare i 15 minutter) så klarte jeg å miste piercingen fordi jeg hoppet opp og ned, så nå trenger jeg virkelig noe nytt! Noen tips til hvor de selger piercinger i oslo som man kan ha i navelen? Takker på forhånd, jeg klarer ikke å være uten! Har en SYKT morsom video fra konserten i går hvor jeg klikker helt fordi noen står å beføler meg på rumpa, haha.. Kanskje jeg skal legge den ut?

Uten piercing 🙁

231 kommentarer

Siste innlegg