god selvtilitt, jeg?

Kom over dette innlegget jeg skrev før bloggen min ble kjent. Wow, dyp jeg var da!


Mange av dere har spurt om jeg har god selvtilitt ettersom det kanskje kan virke sånn på bloggen, så sier jeg selv at jeg ikke har det. Dobbeltmoralsk? 

Jeg har dårlig selvtilitt når det kommer til mitt utseende. Jeg er missfornøyd med så og si alt, og kan pirke på småfeil og detaljer som sikkert ingen andre legger merke til i timesvis. Men, det som skiller meg fra andre er kanskje det at når det kommer til meg som person, min personlighet, så er jeg utrolig selvsikker. Jeg lar ikke folk fortelle meg hvem jeg er – jeg viser dem. Jeg står utrolig for hva jeg mener er fint, hvor jeg vil i livet og lignede. For eksempel, tror dere ikke jeg får mye dritt på grunn av det jeg har som skjønnhetsideal? Svære pupper, tynn, brun, stort, blondt hår osv. Jo, men sånne ting står jeg for. Om så det er materialistiske ting eller poltiikk så kjemper jeg til siste mann faller for å si det slik. Jeg gir meg aldri. 

Men samtidig, jeg ønsker ikke at jeg var noen andre. Ikke for noe i verden. Jeg har blitt tildelt meg, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg er så sterk personlighetsmessig. Å ønske at jeg var noen andre hadde bare vært å kaste bort tiden jeg har som meg selv, er dere ikke enige?Jeg kan gjerne være leder og hjelpe andre når de har det vanskelig, å være et forbilde seg jeg på som et privilegium og noe litt skremmende, men samtidig noe jeg godt kan ta på mine skuldre. Jeg vil hjelpe andre. 

Jeg mener ikke at måten jeg vil se ut på bør definere meg som person overhode, men samtidig så jo, jeg vil skille meg ut. Jeg vil at folk skal snu seg etter meg, omså det er fordi de leser bloggen, fordi de synes jeg er delig, stygg, teit, ekkel , av sjalusi eller whatever. Jeg klarer ikke å gå ubemerket. Men har dere merket at når en jente har store pupper, er blond og brun så komenterer gjerne andre jenter “fyfaen, det er stygt, ingen gutter liker det” men guess what… Om man går inn i seg selv, så vet man at hver eneste gang man baksnakker noen, så er det noen form for sjalusi inne i bildet. Det er så utrolig mye skjult mobbing som skjer blandt jenter og det er umulig å stoppe. Tro meg, jeg vet hvordan det er å bli baksnakket sekundet jeg går utifra et rom, jeg vet hvordan det er at rommet blir stille når jeg kommer inn, at det ikke er plass rundt et bord eller at man ikke blir innkludert i planer andre lager. Og jeg vedder på at akkurat nå sitter en eller annen jentegjeng en eller annen plass å komenterer nettop det jeg skriver nå. Et lite råd; slutt å vær så sjalu på meg og konstentrer dere om å forbedre deres eget selvbilde, for usikkerheten på enkelte skinner åpenbart igjennom.

Husk, mennesker kan ikke såre deg med mindre du lar dem, og livet ditt slutter ikke på ungdomsskolen/videregående. Jeg ser i alle fall fram til den dagen jeg skal snu meg rundt, vise fingeren og ta steget videre til noe større. Jeg har så mange søte og fantastiske lesere som sliter med selvbildet, og jeg håper dere blir med meg når vi skal vise at alle tok feil. Vi skal vise at vi kan og vi skal vinne. 

111 kommentarer
    1. Du er så utroli flenk t og skrive inlegg iforhold til meg, og du er jo heilt prerfekt på utseende, veit ikke så mye om personligheta di, men den er sikkert bra ettersom eg har læst bloggen din i 2 år trur eg <3<3

    2. ååå, du e så urotlig flink til å skrive! OG JEG MISUNNER VILJEN DIN! men lurer på en ting, når du får stygge koemmentarer osv. så sier du jo at du ikke bryr deg. er det et selvforsvar eller er det noe du virkelig mener?
      stå på sophie, digger deg!

    3. jeg synsk ikke det var noe bra skrid. skjønte ikke hva du skulle frem til? var så mye frem og tilbake.. :s
      å det er jo bare bull shit at du her dårlig selvtillit! haha, en med dårlig selvtillit hadde ikke åpnet seg så mye som du gjøre her på bloggen og hadde ikke lagt ut bilder av seg selv i det hele tatt… oppmerksomhet syk er du, ikke at du har dårlig selvtillit…

    4. Du er så sinnsykt sterk! Jeg misunner deg for det, og jeg synes du virker fantastisk. Stå på, Sophie. Du skriver så oss andre får lyst til å kunne bli sterkere. Digger deg!

    5. Utrolig bra skrevet. Det er veldig sjeldent jeg kommenterer blogger, men nå måtte jeg bare! Det er så fint at du tar deg tid til å skrive slike innlegg, selv om det er lenge siden du skrev dette! Mange sliter med slike ting, og da hjelper det veldig å få satt ord på følelsene, enten ved å skrive selv, eller som i dette tilfellet: lese det. Også er det jo fint å vite at andre føler det på samme måte! Stå på, digger deg!

    6. Trodde først det var bilde av deg, den barbien er prikk lik deg på alle måter! Du er en EKTE Barbie, å Barbie er ikke en dum tøs som tror hun er verdens fineste, men som deg. // så masse Barbie filmer når jeg var liten ;D haha.
      Luvs you sophy!

    7. Utrolig bra skrevet! Det at du tørr å åpne deg på den måten, kan hjelpe mange med å få bedre sevtillit! Jeg sliter selv med veldig dårlig selvitillit. Når jeg ser hva du må gå igjennom hver dag med nedtrykkende kommentarer, viser det meg at du er utrolig sterk, siden du våkner med ett smil hver dag, og er en like god venn for vennene dine hver dag uansett! Jeg bor selv i harstad å har sett deg flere ganger. Å hver gang jeg ser deg tenker jeg på hvor nydelig og ikke minst sterk du er! Stå på sophie! Folk som er sjalue, kan virkelig vise andre den verste siden et menneske kan ha! <3

    8. Utrolig bra skrevet! du fikk meg til å tenke på en annen måte overfor meg selv(positivt!) Takk Sophie<3

    9. ”Barbie, with a twist” – kjenner du det igjen? Men har du den ”twisten”? Håret ditt er ikke lenger blondt, men restylane i leppene, barbiedop? Det lyder ikke som en twist. Ja, du har sluttet på barbiedop, men uansett. Du har mistet den ”twisten”, noe som er utrolig synd. Barbie with a twist er liksom ikke deg, lenger..

    10. Du er så bra Sophie! Du skriver så bra, er nesten som jeg skulle sagt det selv. Jeg er så dårlig på å kommentere, jeg pleier aldri å gjøre det. Har aldri tenkt over det ordentlig, men du er forbildet mitt. Jeg elsker bloggen din å går ikke en dag uten å lese den! Jeg sliter litt med selvtillit, men det du skriver hjelper veldig. Hadde ikke plaget meg et gram å sett ut som deg, du har et fantastisk utseende <3

    11. Jeg liker virkelig at du har en slik sterk personlighet! det er inspirerende å lese bloggen din når du har innlegg som dette, det gjør at jeg føler meg litt tryggere på meg selv.
      Jeg synes ikke du har dårlig selvtillit.. Du har en fin og sterk personlighet som du står for, det er bra og det viser at du har selvtillit nok til å være deg selv og stå for dine meninger.

    12. ” Tro meg, jeg vet hvordan det er å bli baksnakket sekundet jeg går utifra et rom, jeg vet hvordan det er at rommet blir stille når jeg kommer inn, at det ikke er plass rundt et bord eller at man ikke blir innkludert i planer andre lager.” begynte å gråte med en gang jeg leste det, fordi det er akkurat det som skjer i livet mitt nå. ganske lenge har vi vært en skikkelig samla og fin jentegjeng, men jeg har alltid følt meg litt utenfor. nå i det siste har det blitt mye verre. de har sluttet å inkludere meg…jeg vet ikke hva jeg skal gjøre 🙁

    13. Jeg kjenner jeg blir litt irritert! For du sier du har dårlig selvtillit når det gjelder utsene?! Hvorfor i HELVETTE legger du ut bilder der du viser kløft som faen! Du legger ut bilde av magen din, rompa di når den til og med er i g-streng fordi var “stolt” av et fuckings fødselsmerke!? Når du er i bikini.. Osv.. Kan du ikke være litt sånn som tcmn og inndrømme å si at du er stolt av kroppen din når du legger ut sånne bilder.. Og du fikk et spørsmål om du synes du selv var deilig? Og du; litt kanskje!

    14. Jeg synes det er kjempebra at du tar opp temaer som dette her! Det virker som om du har en kjempebra personlighet. Jeg er en person som er fornøyd med meg selv både utseende og personlighet. Så lenge jeg føler meg bra, så gir jeg egentlig faen i alle andres synspunkter. Og ja, jeg føler meg kjempebra. Det er bare det at jeg er en person som ikke blir så lett lei meg og heller gir faen. JA, jeg har opplevd fæle ting som jeg aldri vil gå tilbake til gjennom ganske mange år av min barndom. Det kan være grunnen til at jeg kanskje har begynt å gi faen og gjort meg sterkere. Jeg synes bare alle burde prøve å være fornøyde med seg selv, for uansett hvor mye du i såfall misunner andres utseende så har du fått utdelt det utseende du har og være stolt av det UANSETT. Det er absolutt ikke for å skryte over at jeg har god selvtillit, tvert i mot. Det er bare det at jeg vet at flere av vennene mine bruker enormt mye energi på å føler seg dårlig. Det synes jeg er dumt, for de ser så mye vi andre ikke ser. Stol på deg selv og vær fornøyd – det er det viktigste

    15. Sophie,er så enig med deg jeg er også sånn som du når det gjelder et par ting…som jeg er ikke selvsikker i det hele.tatt når det gjelder utseende mitt!!men når det gjelder personlig heten så er jeg utrolig selvsikker jeg slippe ikke inn mye dritt jeg blir ikke.fort såra fordi jeg har nemlig troen på meg selv…Og selv vet hva som er sant og.ikke jeg er bare 12 dere som sikkert er mye eldre burde også vite.dette vær.stærke ikke slipp noe dumt inn<3<3i belive in you<3

    16. Hvorfor må du legge så mye fokus på dine “haters”? kan du ikke heller blogge om gledene i livet ditt? blir deppa når jeg ser hvor ofte det står om medaljens bakside på bloggen din

    17. du må ha dårlig selvinnsikt, hvis du tror den eneste grunnen til at du møter motgang er på grunn av sjalue folk!

    18. Er så utrolig enig med deg! Du skal selv være sånn som du vil og stå for sånn som du er, du skal ikke endre deg for noen uansett hva. Vær heller stolt av og være slik som du er, jeg godtar alle slik de er fordi jeg synes det er utrolig flott at man kan være forksjellig.
      At folk gidder og bruke tiden sin på og baksnakke sier jo bare litt mere om de enn det sier om deg, skjønner godt at de er sjalu på deg, fordi du er jo sykt babe da!
      Ca alle som leser bloggen din og komenterer stygt har garrantert ikke anelse om hvordan det er og være i dine sko.
      Have you ever lived her life, have you ever spent one minute in her shoes? If you haven’t, then tell her why you judge her like you do!
      Folk kan virke helt forskjellig fra bak skjermen til da de sitter og skriver. Er ganske sikker på at de som komenterer stygt har utrolig dårlige selvbilder, men man gjør ikke andre stygg for og selv føle seg finere. Blir faktisk litt lei meg av sånne ting.
      Men uansett, stay strong Sophie <3 Du er så utrolig herlig!!

    19. Hehe, enda et innlegg, for jeg har noe mere og komentere!
      TIL DERE SOM SPØR HVORFOR HUN LEGGER UT BILDER AV SEG HVIS HUN HAR DÅRLIG SELVTILLIT:
      Grunnen til at man legger ut bilder av seg selv hvis man har dårlig selvtillit er jo fordi og styrke den, hun vil klare og se på seg selv og faktisk innse at dette er noe som er fint, fordi dette er MEG! Ikke kom her å si at hun har bra selvtillit bare pga hun legger ut bilde av seg, en vei må man følge før drømmene blir i oppfyllelse, og det samme gjelder utsende, du må følge en vei for og kunne respektere det!
      TAKK FOR MEG!

    20. ps, bra skreve? du skal bare skryte av dæ sjøl, ka som e så bra me dæ osv ? okej, flott!! skjønne at du meine du har ei bra personlighet lol, men du treng virkelig ikje poengtere det så jævli. hvis folk e enig legg dem merke tel det uten at du treng og faen mæ skrive et blogg innlegg om det. du e så jævla fjortis i haue dett.

    21. å ves du virkeli meine du har så mye personlighet, kofør e du nødt å legge ut halv nakene bilda av dæ sjøl heile tia? puppa præssa opp tel tryne osv? det vise jo bære at du har lite personlihet så du må bruke utseende dett før ka d e verdt før å få oppmerksomhet. du kansje ikkje ser d sjøl, men folk som e eldre enn dæ flire ganske mye av dæ…

    22. Kan være ganske enig at det ofte e sjalusi når jente baksnakke.. greit.. men e faen ikke alltid sånn! Æ vet sjøl at æ har baksnakka folk av sjalusi, å sagt stygge ting. Men æ e slutta med det. Vess æ baksnakke ei jenta å sir ho e stygg, så e det fordi æ meine det. da e ho stygg.. så e ikke alltid bare sjalusi 🙂

    23. du er mitt aller største forbilde! du er helt perfekt! jeg hadde miley cyrus som forbilde før jeg så deg og begynte og lese bloggen din! er så mye lettere og ha deg som forbilde for du skriver så mye bra som får meg til og fårstå at alle er flotte mennesker og ingen er mindre hvert enn andre! mitt største ønske er og få møte deg og ha en dag med bare deg<3 du er mitt største forbilde,ily
      hilsen j16

    24. FLERE SÅNNE INNLEGG!!!! Men uten Barbie som ideal denne gangen, please.. Isåfall har du jo ikke modnet en milimeter siden i fjor.

    25. Bra skrevet sophie! Liker bloggen din,det er utrolig viktig og vere seg selv uansett hva andre sier, og du bor kansje på et sted som er litt lite eller typisk små rykter og slike ting som går, vet litt hvordan det er ! Men syntes det var bra skrevet,man burde egentlig ikke legge seg borti hva andre gjør men heller vere seg selv,man får ikke noe godt utav og rakke ned på andre og det er bra at du er deg selv:) syntes du har masse intresangt og komme med på denne bloggen og ikke er en typisk”jeg har et perfekt liv blogger” men også tar oss med bak kulissene!:) Stå på videre Sophie! heier på deg !:D og husk ,haters make us famous! Det er ofte sjalusi som står bak slikt!:)

    26. Bra skrevet! Det er bare en ting jeg lurer på: Du sier du har dårlig selvtillit når det kommer til utseende ditt, men hvorfor ligger du da ut bilder av deg selv i bikini, med kløften stappet opp i haka osv.? Og hjelper det leserene dine med dårlig selvtillit å se deg sånn? Er det å være et forbilde? Jeg skjønner at det du kommer til å svare på det er; men ikke gå inn på bloggen min da!, men da ender du jo opp med ingen lesere, fordi halvparten av leserene dine har dårlig selvtillit, det er jo derfor du får så mangen stygge kommentarer. Dette skulle ikke bli en lang kommentar eller en stygg en, for jeg liker det du har skrevet, det var bare et litt kritisk spørsmål som jeg vil at du skal tenke over…

    27. ” ”Barbie, with a twist” – kjenner du det igjen? Men har du den ”twisten”? Håret ditt er ikke lenger blondt, men restylane i leppene, barbiedop? Det lyder ikke som en twist. Ja, du har sluttet på barbiedop, men uansett. Du har mistet den ”twisten”, noe som er utrolig synd. Barbie with a twist er liksom ikke deg, lenger.. ” ENIG
      ” du må ha dårlig selvinnsikt, hvis du tror den eneste grunnen til at du møter motgang er på grunn av sjalue folk! ” OG ENIG

    28. Var en tur innom Toppsladring nå nettopp, og de hadde valgt å skrive et innlegg om forandringen du har hatt på 1 år.
      Det er jo greit det, men de tok mange negative kommentarer med.
      Jeg må bare si at jeg syns SYND i deg. Ikke fordi jeg har noe personlig mot deg eller fordi jeg er sjalu på ditt utseende, men hver eneste dag må du takle de leserne du har, som kommer med kommentarer om hvor stygg du er, hvor mye du ligger rundt (wtf), du er visstnok en hore og hva er det du ikke får lest hver eneste dag på bloggen.
      Jeg beundrer deg! Å komme til slike kommentarer hver dag kan ikke være lett, du har tykk hud, og du vet akkurat hvordan du har kommet deg hit. Alt som har hendt deg, såpass tidlig ute i livet (du er ikke 18 engang), og likevel klarer du å være saklig, voksen og dyp. Du ER dyp. På topplisten så er det alltid deg jeg leser først. Du oppdaterer jevnlig, pluss så kaster du lys på viktige saker i samfunnet.
      Hvem kan si at de, som 17-åringer er like engasjerte som det du er? Nettopp! Ikke særlig mange.
      Jeg innrømmer det, jeg er snart 19 år gammel, og jeg er en jente. Jeg liker deg for livet du har skapt, du blogger og tjener mye mer enn de fleste ungdom, men du lar det ikke gå inn på hodet.
      Du er virkelig et vakkert individ, Sophie. Både utseendemessig og personlighetsmessig.
      Så, to sum it up: jeg syns synd i deg fordi du må takle usaklige kommentarer hver eneste dag, som kommer fra fjortenåringer bak tastaturet.
      Jeg har sagt mitt!

    29. silikonpupper! bare innrømme det for faen!
      ¨
      du fortjenner ikkje å vare toppblogger!
      1.Du er aldri ærlige med bloggfanse:)
      2. når du tok abort sa du ingenting til det ble sagt av en av vennene dine:)
      3. d sa at du ikkje tok silikon lepper på her bloggen… men sa at du tok silikon lepper på tw når en fans spørte
      4.Du er jævele fjortiss fortsatt og bare tro den eneste jenta som “finnes” e deg
      5.Herma etter andre søte topp blogger som tcmn og mange andre å stjele innlegg
      6.Har en nase som stikke fra norge til asia ¨
      7.FØR bloggte du om gammele kjæresten din NÅ blogge du om UTROSKAP eller det enste du snakke om er hår ditt som ser ut som sauul hahaha eller den jævele nase di.. eller kor bra du er “det og det” helvete med deg.. orke ikkje å skriver en bok om det … men serriøst skjerp deg!
      nå lure du sikkert med det stjeling innlegg! bare for tcmn la ut bilder av hu når hu var liden så MÅ du legge ut av deg om et år siden … tcmn farge hår du jort det helvete sophieelise tcmn er faen 1000 ganger finere enn deg og har 1000ganger bedre kropp enn deg og ditt jævele sauul hår -.- HADE! bare blir syk av å se deg å ditt jævele sau ul hår og spesielt du har verdens styggeste lår /rompa også har du jævele stygg silikon som sikkert innholde 100000kg OMG! d veier faen ikkje 43 -.- hahha bør fikser nase di! xoxo sophieelise`s sau ul hår hhaha
      æ bare kopierte fra en som skriv dette så æ var enig!

    30. Du er ikke delige! du har en nase som skremme meg..
      stakkar kjæresten din… du puler jo hver fest. HVA om du har fått deg en syk domme også smitta du med han…
      Du tok jo abort mange ganger!
      syns du gir jenta dårlige selvtittelhet når du sier at du har stor pupper også er det silikon “alså ikkje for at jeg ha noe mot silikon men du passer ikke det!…. d er bare oppsomhet syk! syns tcmn er delige jeg og tuve 🙂 også de andre toppblogger jenter..

    31. Hei.. Unnskyld for den kommentaren jeg skrev på et tidligere innlegg.. Da hadde jeg egentlig ikke tenkt over at du ER smart. At du er dyp. Dette med at det ikke er plass rundt bordet, at det ikke er plass til en til i planene, det kjenner jeg meg VELDIG igjen i. Det er akkurat sånn jeg har det.
      Jeg hadde for et halvt år siden, hatt tre bestevenninner, som jeg hadde hatt i noen år. MEN så kom det to “kule” jenter, som bare tok de fra meg. Og nå er de en gjeng. på 6 stk. Ei anna jente ble bare invitert i gjengen. Så jeg trodde jeg også fikk være med i gjengen, siden de 3 bestevennene mine ble “invitert”. Men det var jeg tydeligvis ikke. Og de 3 bestevennene mine, bare sto å så på at jeg ble stengt ute.
      Så jeg fikk valget mellom å henge meg på den “kule” gjengen, og bli såret hele tiden, og å prøve å finne ei bestevenninne fra resten av klassa. Så jeg ble god venninne med ei fra “teite” gjengen. Men nå er ikke hun i teite gjengen lengre, for nå er det bare meg og henne. Ingen gjeng. Sykt deilig. Men samtidig klarer jeg ikke gi slipp på de tidligere bestevenninnene mine.. Det suger. Jeg gruer meg til skolen hver dag. I dag var jeg ikke på skolen. Men det er fordi jeg har et hovent øye, så ser ingenting med venstre øye.
      Jeg gruer meg til skolen, fordi der ser de gamle bestevenninne mine stygt på meg og er småfrekke. Og da det er skole, gleder jeg meg til helga. Men når det er helg, har jeg angst for at de har det sykt morsomt, uten at jeg er der. Da gleder jeg meg skolen igjen, for da vet jeg hvor de er. Sånn går det i sirkel. Eneste jeg ser framover til nå er Italia med familien min 29. juni.
      Jeg kan fortsatt ikke si at jeg liker deg, Sophie. Men du er veldig flink til å forklare følelser. Så derfor leser jeg bloggen din. Jeg liker å kjenne meg igjen i innleggene dine. Jeg liker å vite at det ikke bare er meg som føler det sånn. Så tusen takk Sophie!

    32. Å så jeg misunner degxD. Fordi at du er så tøff å sterk som du er<3 men det jeg ville si var at, før jeg begynte å lese bloggen din var jeg så missfornøyd med meg selv at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre. Jeg er ikke den tynneste jenta, men jeg er ikke tykk heller. Men til poenget. Etter at jeg begynte å lese din blogg så har jeg fått bedre selvtillitt, jeg tørr å kle meg i gensere som er intill kroppen, jjeg tørr å ha sjorta/genseren ned i buksa/shortsen. Og så mye mye mere. Jeg er ikke redd for og være meg selv, jeg er ikke red for å si min mening og stå for den uansett hva andre sier. Jeg bruker aldri mere tiden min på folk som bare bruker meg som sitt site valg.
      Tusen takk sophie, du har hjelpet meg gjenom gode og onde tider. Elsker deg!!<3<3

    33. <3Du skriver så sinnsykt bra. Og du har ingen grunn til å ha dårlig selvtillit, ville gjort hva som helst for utseendet ditt. Fra topp til tå, du er så vakker!

    34. Jeg er helt enig med deg. Du er så flink til å skrive, du gjør at jeg kjenner meg igjen. Absolutt ingen er perfekte og jeg syntes ikke du skal prøve å være det heller, å prøve å være en annen en det du er. Om noen ser på deg som et selvbildet, så er det opp til dem. Og da ser de faktisk opp til deg, og ikke en du prøver å være. Jeg ser foreksempel på Miley Cyrus som et forbildet. Hun er absolutt ikke perfekt, men prøver ikke heller. Det er et menneske og jeg digger henne.

    35. Utrolig bra sagt, men en ting; tror faktisk ikke akkurat baksnakking alltid har med sjalusi å gjøre, så enkelt er det nok ikke.. Men helt enig i resten:)

    36. Det er veldig bra skrevet,elsker bloggen din.Jeg synes du er veldig spesielt(på en positiv måte da).Og det er derfor jeg følger bloggen din hver dag.Lykke til 🙂

    37. Utrolig bra skrevet Sophie! Jeg elsker disse innleggene dine! <3 Skriver forresten en oppgave om deg på skolen, hehe 🙂

    38. Veldig bra blogg, og jeg beundrer hvor sterk du er som klarer lese gjennom alle de usaklige kommentarene fra sjalu barn.. Du har virkelig oppnådd noe bra som har så mange misunnelige tilhengere.
      Stå på!

    39. Det er litt rart at du skriver at du er så fornøyd med kroppen din osv i et innlegg, og neste dag skriver du at du er missfornøyd med alt…

    40. Så bra skrevet! Har litt dårlig selvtillit selv, men prøver å glemme det bort og være meg selv 🙂

    41. Synes du er utrolig tøff som står for den du er og hva du mener. Jeg har blitt mobbet siden min bestevenninne flyttet når jeg gikk i 4.klasse, og nå går jeg i 9.klasse. Folk har baksnakket meg, kalt meg stygg og feit, snakket mye dritt opp i ansiktet til meg, spredt stygge rykter om meg som overhodet ikke var sanne og mobbet meg over nettet. Alt har gått sånn innpå meg at jeg sliter psykisk. Har angst for å gå ut hvor det er mye folk, for jeg er redd at de skal dømme meg og snakke dritt. Men musikken har hjelpet meg gjennom mye, og det er ett band som har betydd veldig mye for meg, og det er Tokio Hotel. Alt er så vanskelig å forklare, men jeg ser opp til folk som ikke bryr seg om hva folk tenker og mener om dem. Ikke bry deg om det stygge folk kommenterer til deg, selv om det kan være vanskelig.

    42. seriøst, du er forbildet mitt, har vært det i et år nå, og kommer alltid til å være det!
      liksom, når folk bare “ho er så fjortiss, så barbie, hater ho ho er så stygg” så STØTTER jeg deg, jeg sier sånn “ho er sykt pen, du kan ikke si at ho er stygg, personlighetsmessig er ho SYKT bra” ogsånn. Fordi jeg DIGGER deg for den DU er, er enig med deg i ALT

    43. Hei, først og fremst vil eg si “Eg elsker bloggen din, du skriver lange men intresante innlegg og har masse bilder som gjør det enda bedre! men når vi snakker om selvtillit så har eg veldig dårlig selvtillit når eg ser meg selv i speilet ser eg bare en stygg person som ingen gutter liker men no har eg fått litt bedre selvtillit. det fikk eg da eg begynte på ungdomsskolen faktisk heheh:D du er mitt forbilde<3 men eg vil helst være anonym i denne meldingen;)faen du er heldig du har sett Justin Drew Bieber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eg synnst alle er fin på sin måte eg går ikke rundt og sier fullt av dritt til folk...

    44. Dette du skrev: “Tro meg, jeg vet hvordan det er å bli baksnakket sekundet jeg går utifra et rom, jeg vet hvordan det er at rommet blir stille når jeg kommer inn, at det ikke er plass rundt et bord eller at man ikke blir innkludert i planer andre lager.” kjenner jeg meg godt i gjen i!
      JEG ELSKER BLOGGEN DIN og synes du skriver utrolig bra! Ingen personer fortjener og bli nedrtrykket eller mobbet! alle er mennesker og alle burde ha et bra liv!
      kan si meg enig i alt du skriver og du er et forbilde! elskerdeg 🙂 du får meg også til å tenke litt mere positivt på livet, har hatt masse problemer med selvtillit, og har holdt skjul på hvordan og hvem jeg egentlig er, fordi jeg er redd for at folk skal dømme meg eller baksnakke meg! har nettop gått gjennom en stor krangel så har det litt ekstra dritt nå..
      håper du ser det jeg skriver, hadde betydd mye C:<33

    45. Jeg tror du blander SELVTILLIT og SELVBILDE 🙂 Jeg syns det høres ut som du mener selvbilde, i alle fall. 😉

    46. Så deg på operaen i går, holdte nesten på å prikke deg på ryggen for å si at løsvippene dine hodt på å falle av og at flere av extensionsene dine holdt på å falle av…

    47. Jeg blir utrolig inspirert av deg! Så bloggen din første gangen i dag, og dette innlegget er et av de beste jeg har lest på lenge! Du har en kjempefin kropp, og det er utrolig fint at du står for måten du ser ut på, for jeg vet hvor mange som automatisk kaller jenter med samme stil som deg for barbier, horer og mye annet, men liker du måten du ser ut på, så burde du ikke forandre noe, uansett hva andre sier om deg! Uansett.. go girl! Jeg heier på deg :))

    48. Bra skrevet! Du er heldig som ser ut som du gjør, og jeg kan ikke noe for at jeg skulle ønske jeg var en annen, eller deg faktisk! Du har så fin kropp og du ser ihvertfall pefekt ut i mine øyne! Jeg vil være en sånn type som deg, men det er litt vanskelig når jeg ikke har pupper, har struttemage, veier alt for mye, dårlig selvtillit (både personlighet og utseende), blek og ikke får lov å farge håret (ja, jeg får ikke lov men har veldig lyst til å gjøre det, men mamma har en sykdom (MS) så jeg er ganske nær henne og får dårlig samvittighet om jeg gjør noe hun sier jeg ikke får lov til eller kommer hjem etter skolen for å si hei og holde henne med selvskap) dette har gjort livet mitt litt vanskelig med venner og annet, og jeg tør ikke gjøre noe hun sier jeg ikke skal gjøre. Hun er veldig sliten, og blir veldig sint når hun først blir sint…og jeg orker ikke å snakke om det med henne eller andre, det er første gangen jeg faktisk har skrevet dette ned og tenkt at livet mitt er jævlig kjedelig og ikke noe verdt. Jeg har ikke bygget opp noe i livet jeg er fornøyd med egentlig, og vil bare være en annen…

    49. ikke for å være frekk det hva det modigste sagt jeg noen gang har sett + jeg er gutt bare hørte om den bloggen så jeg ville skrive her 😀

    50. skrivde fordi første gang jeg syns synd på folk som blir mobbet og banka av folk har blitt banka og verdt frekk mot ikke alle kan la være og ta igjen men jeg er en sånn gutt som gjør igjen fordi folk blir frekke for ingenting og da er det rett til og ta igjen så dem skjønner at du er ikke noe du skal kødde med MVH: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg