skrekkopplevelse i natt!

HERREGUD jeg glemte nesten å fortelle dere hva jeg opplevde i natt, jeg har vært skrekkslagen og har ikke sovet et sekund! Jeg vet jeg sikkert høres helt gal ut og blabla, men. . . I natt skulle jeg ned for å spise sjokade (er helt avhengig), og så gikk jeg forbi rommet som det spøker på. Jeg stoppet helt tilfeldigis utenfor der ettersom jeg hørte noen lyder som minnet om musikk og så tenkte jeg at jeg skulle stoppe for å høre om det var lillesøsteren min som bruker å høre på musikk når hun sover, og så ser jeg noe beveger seg i sidesynet mitt (altså der døren til spøkelsesrommet står litt åpen) og så ser jeg rett mot der, så ser jeg en jævla hånd som vinker fort opp og ned inne i sprekken, og den hånden holdt noe som lignet på et papir. HERREGUD jeg har aldri løpt så fort før, tok meg rundt et halvt sekund å reagere, fikk etter det helt SJOKK og rev opp døren til lillesøsteren min sitt rom, kastet meg inn der og var helt hysterisk, turte ikke at hun skulle gå fra meg eller noe. . . Så “sov” jeg der inne i natt, klarte jo ikke å lukke øynene ett sekund haha. 

Mamma og pappa synes jo jeg er verdens teiteste og kommer med såkalte “logiske” forklaringer når jeg snakker om det her, men hva i all verden kan være logisk med alt det jeg har opplevd her – BÅDE jeg og lillesøsteren min?! Noen som vet noe jeg kan gjøre, noen som har opplevd lignende? Jeg trenger hjelp og andre sine erfaringer? 

Ps: er ikke redd nå altså, nå synes jeg bare det er spennende haha!

Her her døren, det er to dører inn til det rommet – en bak senga mi som dere vet (er  ikke mulig og åpne) og denne ute i gangen som jeg da hadde en liten happening med i går. 

149 kommentarer
    1. scaryy! kanskje du kan kontakte åndenes makt! De kommer på besøk til deg med en klarsynt som finner ut om det er noe spesielt der. Anbefaler det!!

    2. jeg hørte en latter fra datatrommet engang når jeg satt å så på tv, har aldri hatt så høy puls før, og trodde nesten jeg skulle besvime av redsel! så jeg tror på sånne ting, men er også livredd for å oppleve noe. Tror faktisk at det spøker på rommet mitt, så jeg er livredd hver kveld og ligger under dyna og holder for ørene, haha;p

    3. så jævlig skummelt!! om det hadde skjedd hos meg, hadde jeg ikke turt å sove igjen.. du kan ringe noen sånne spøkelsesutryddere eller hva det nå kalles! aner ikke hvor man får tak i det, har bare sett det på tv

    4. Jeg har opplevd lignende. Bare ta kontakt med noen som “jobber” med slikt, de kan fjerne spøkelser/gjenferd å slikt. Noen jeg kjenner kvittet seg med 3 spøkelser som var i huset. Alt ble mye roligere etterpå, hunden sluttet å reagere og de kjendte det på kroppen at alt ble letter!

    5. ÆÆ, skremmende og lese. Men du,dette er sikkert enda mer teit, men kanskje det har noe med drømmene dine om jesus,hahah.
      Kødda, eller ikke. Jeg vet ikke. Men jeg amanda, synest det er ganske skummelt, hadde fått hjerteinnfrakt, og løpt ut huset om det haddet skjedd med meg.

    6. eg har opplevdt det samma 😛 men hoss meg var det noen som gjekk opp trappene når eg sov og noen sm sto å trampa noe sykt i gulvet, og 1 som lukket opp skapet eg hold på å frike ut når det skjedde fekke eg jo sjokk har aldri reagert så fort i heila mitt liv 😛 men heldigvis så flytta me :SS eg pleide å holda meg oppe på natta for eg var så redd for atte noe plutselig sko skremma meg elle noe :SS

    7. Kanskje hånden viste et “hvitt flagg” som symboliserer fred? 🙂 At de mener at du ikke burde være redd, de er ikke der for å skade/skremme deg?

    8. spøkte på gammlerommet mitt. Har ikke merket noe etter jeg byttet rom. og når jeg dusjet på morningen før (noe jeg ikke gjør lenger) så hørte jeg noen gikk utenfor badet. Ingen andre var hjemme, bare meg.

    9. Har hørt sånn musikk før jeg å! hjerte var oppi halsen, skjekka alt sammen, cd spilleren tv’en og alt det andre… skikkelig skummelt hvertfall da du våkner på natta, men nå har vi flytta..

    10. sikkert bare innbildning, du var sikkert ikke helt våken. men spennende, skremmende og ekkelt hvis det virkelig var noe.

    11. Så ekkelt! Har skjedd noe lignende med meg i dag! da jeg våknet i dag så skulle jeg gå på skolebussen så skulle jeg bare hente sekken min. Da jeg tok i sekken hørte jeg en tung pusting! Drit ekkelt! Jeg var alene hjemme da. Tror aldri jeg har løpt så fort ut døra!

    12. Vi får nå virkelig ikke håpe at den lappen hadde noe med døden og gjøre (altså ett døds-papir), i og med at du har drømt at du har møtt jesus kan det være ett tegn på døden..

    13. hvorfor kontakter dere ikke noen som kan fjerne det? 🙂 du finner noen på nettet så kommer de hjem til deg og går rundt med lys, vet de har en hær i tromsø som drar hjem til folk, husken ikke hva han heter skal sjekke det litt opp 🙂

    14. Vis det er umulig å åpne den døren ville jeg vurdert å slå den opp eller noe som får den åpen for å sjekke hva som er der inne 😉 jeg mener har du sett saras nøkkel ??:) spennende historie uansett da <3

    15. I fjord var jeg på sykehuset med oldefaren min da han døde, og holdt han i hånden hele veien. Han var hovnet opp i hele kroppen, spessielt ansiktet, så ingen skjønnte va han sa. Det eneste jeg skjønnte når han sa noe til meg va da han såg meg i inne i øynene og sa “Nå dør jeg, sunniva” så gråt han. Men han sa noe annet til meg også, han sa det veldig høyt og gjorde alt han kunne for at jeg skulle forstå det han sa, men jeg forsto det ikke. Jeg tenkte på det hele veien, jeg følte på meg at det var noe viktig. Han virket også litt redd når han sa det. I en uke etterpå våknet jeg brått på natten etter å ha drømt om han, jeg husket aldri hva jeg drømte, men jeg var godt klar over at det var ham. Det var akkurat som om jeg kunne se han stå på romme mitt og kikke på meg. Det var så skummelt, jeg måtte ligge med mamma. Men har ikke tenkt så mye på det lenger, føler meg mer trygg. Men jeg våkner ofte på natten som oftest i 2 tida av at det banker inne på kottet mitt, noe som ikke er så veldig hyggelig.

    16. elsker disse innleggene sophie! haha 😀 blir så sykt fascinert selv, har heldigvis ikke opplevd noe så ekkelt før da!

    17. så utrulig ekkelt! ;s hadde blidd pissredd. men det første jeg tenkte på var eksamen. den matteeksamen.. kanskje det papire har noe med det å gjøre? kanskje at du gruer deg sånn eller er så redd for at det skal gå galt at du “innbiller” deg det elns. men tror det kan ha noe med eksamen!

    18. Heei. Jeg og min familie jobber med dette. så trenger du hjelp så vær så snill så send melding til e-posten min så jeg kan hjelpe deg. gjerne beskriv masse som har skjedd

    19. off, det hørtes ikke gøy ut 🙁
      altså når jeg var liten så spøkte det i huset mitt. Altså jeg var liten og visste absolutt ingenting om sånnt , også plutselig en dag så skulle jeg på do (det var sånne trappe greier) ihvertfall så satt det en mann på trappa, og jeg var livredd! så jeg løp til foreldrene mine. Jeg var kanskje 6-7 år gammel ? Ihvertfall siden det sov jeg hos foreldrene mine. Og det skjedde merkelig ting i huset, som bare jeg la merke til. Som skritt og slik og lyset som skrudde seg av og på og lyder fra skapet osv.. Jeg var jo livredd, men jeg fant ut etterhvert jeg måtte slutte å være så ekstremt redd, for det gjorde ting verre. Så jeg sluttet å være redd, og hver gang det skjedde noe så beit jeg tenna sammen og latet som ingenting selvom jeg var redd. Men jeg begynte å sove for meg selv, men jeg gikk i søvne til foreldrene mine om natta helt til jeg ble 12. Men vi begynte å bygge hus i hagen og vi ble ferdig med huset når jeg var 10 år gammel. Og siden jeg slutta å være redd, slutta spøkelset å plage meg. Men så fort vi flytta begynte alt igjen, og jeg gjorde det samme igjen og det slutta. Helt fram til nå for ikke så lenge siden så begynte det igjen. foreldrene mine hadde reist på ferie og jeg og broren min alene hjemme. Inn på badet når jeg pusset tenna kom det merkelige lyder fra skapet og hver gang jeg åpnet skapet slutta det. (hørtes ut som noen banket på ellrn)men det var bare begynnelsen! siden det er en gang mellom rommet mitt og doen så må jeg gå forbi der. Og ejg skulle på do og plutselig skrudde lyset fra gangen seg av og på. jeg ble livredd! også etterpå skjedde det noe merkelig, jeg lå på senga også plutselig ble tv skjermen blå og jeg hørte at alt fra skrive pulten bli dytta ned da på en måte og jeg snudde meg raskt og alt var som det skulle. Og tv’en ble vanlig igjen. Men til slutt orket jeg ikke mer, jeg var inn på badet og de samme lydene var der(det var sånn hver gang når jeg var på do og bare jeg hørte de) Også ble de lydene mye høyere og jeg åpnet skapet og det fortsatte også vi har boblebad og når noen setter seg på det så kommer det sånn lyd og jeg hørte den lyden! Og plutselig kjente jeg noe kom mot meg og jeg skreik! helt automatisk, jeg ropte LA meg være i fred! og masse sånn, og siden det var det ikke så ille. Jeg begynte å be og ba spøkelset om å la meg sove i fred før ejg la meg hver natt. Og hver gang jeg hørte lyder ogsånn ignorerte jeg det helt. og det funket etterhvert 🙂 Men ejg tror det du opplever er litt verre enn meg, så det er nok litt vanskelig. Men når man tenker på en død person ellr et spøkelse så kommer de da på en måte, nesten som om du tilkaller dem ellrn 🙂 + Spøkelset (ellr hav det er) liker å plage folk da på en måte, så jo mer redd du viser du er jo mer vil han plage deg. hehe, er kanskje litt vanskelig. Men jeg anbefaler at du tilkaller sånn derre medium greie ellr hva det er 🙂

    20. aaaa, ekkelt! en gang så tenkte jeg på bloody mary klokka 12.. så så jeg litt på tv og da tenkte jeg at tven plutselig slo seg av. Og det den gjorde var å slå seg av og så på igjen! jeg ble ikke redd men satt der å bare stirra 😛 enten så var det heeeeeeeelt tilfeldig eller så var det ho…men det var litt creepy 😛

    21. Jeg har helt klart opplevd noe lignende.
      Jeg og min familie flyttet til ett gårdsbruk som har vært i familien i alle år for 2 år siden. Jeg merket raskt at det var noe/noen jeg ikke kunne se i huset. Jeg følte meg konstant overvåket, spesielt om kveldene og jeg så skygger. Jeg turte ikke si ifra om dette før ett år senere, hvor jeg sa det til min mor. Min mor er annonse-selger og hun jobber litt i ett blad som heter Medium som handler om sånne overnaturlige ting. Noen måneder senere fikk mamma en telefon fra en dame som jobbet for bladet, som begynte å snakke om hvordan jeg følte det og hva det var og alt det hun sa var riktig. Dama som ringte mamma og ei dame til kom til oss en uke senere for å snakke mer med meg og se om de kunne få bort de/det som var i huset. De fjernet alt som var i huset, men sa at de som gikk igjen kom til å komme tilbake noen ganger for å se til gårdsbruket.
      Senere har jeg virkelig følt meg 1000 ganger lettere , selv om jeg har truffet på de som bodde her før. Av den ene dama som var her fikk jeg beskjed om at hvis jeg møtte på hun/han igjen så skulle jeg ikke løpe unna. Jeg skulle liksom snakke med de og si f.eks: Gå vekk, hold deg unna meg, jeg vil ikke se deg, forsvinn eller noe lignende. Det er veldig tøft, men jeg har prøvd det og på meg fungerte det. Kanskje det kan være noe du kan prøve på også?
      Det handler også om at vi som er litt yngre er mer motagelige på ting, har liksom ikke bestemt oss om alt for at det og det er tull hvis du skjønner.
      Men hvertfall, da damene hadde ‘fjernet’ de som var her følte jeg meg så mye bedre, så håper jeg foreldrene dine vil gå med på det. 🙂
      Lykke til Sophie! <3

    22. Hørtes skikkelig ekkelt ut! :0
      Du burde sette opp et kamera i rommet, hvis det er mulig så lad det. Så filmer du igjennom en hel natt, dagen etterpå så kan du se igjennom å se om du ser noe! Hvis spøkelse viste seg for deg i virkeligheten, så ser du det i vert fall på film! 😀

    23. hahah det er så kult og lese om dette, men jeg hadde blitt livredd om dette hadde hendt med meg! 😀
      kan du ikke prøve og sette opp et kamera inne i det rommet ?det hadde vert litt kjekt hehe … eller ganske skummelt.
      ELSKE BLOGGEN DIN BTW <3

    24. Har opplevd masse ekkelt hjemme hos meg.
      Jeg var hjemme alene på natten engang, så satt jeg i stua – og kikka ut på kjøkkenet, så, så jeg i speilbildet (vinduet) at det sto noen der ved kjøleskapet. Så hørte jeg at kjøleskapet åpnet seg og Max (hunden min) gikk bort og prøvde å hilse på. Gikk bort for å se, ingen der.
      Sånt er så skummelt – jeg får helt noia. Men nå skal vi flytte, så håper jeg får litt ro i kroppen 🙂

    25. hahah åherregud, æsj! du burde kontakte et eller anna medium eller nokka sånt! høres jo sykt ekkelt ut!

    26. Fader, nå ble jeg skikkelig redd. Kommer til å sovne sent i natt. Men syns det er så spennende å lese om. Men jeg hadde vært redd for resten av livet! En hånd, som vinker til deg. Wææææ! Men var det mørkt? Og spiser du sjokolade på natta? ♥

    27. Det du kan jøre er og kontakte noen synske.. har en mamma som holder på me sont. jeg voknet opp en gang at noen som strøyk meg over skine men ingen var hjemme..
      Vi kontaktet di som kan snakke med di ”døde” og nå ar alt borte. så rådere deg til og jøre det !

    28. Jeg har både hørt og lest om at du kan gå rundt i huset på alle rommene med røkelse og si “la meg være i fred” og “forlat dette huset” og sånne ting. Eller du kan si ifra til åndenes makt. Lykke til! 🙂

    29. DET HER KAN HJELPE:
      Hvis du ikke vil ”føle” noe sånt/ha det vekk hvis det plager deg, så må du prøve å være sjef over det overnaturlige. Hvis du ser eller føler at noe ubehagelig er i nærheten så må du ikke løpe, men du må rette deg opp i ryggen og si med sikker stemme ‘GÅ VEKK, JEG VIL IKKE HA DEG HER!’. Og JA, det kan være dritskummelt og dritekkelt, men det kan faktisk hjelpe.
      Det hjalp ihvertfall meg, jeg har opplevd en god del! 🙂

    30. Vet det høres sykt idiotiskt ut, men du må prøve å lukke “sensorene” dine, haha. På den måten vil du ikke oppleve alt det der! Bare tenk på sjokolade og at du har en boks rundt deg, funker for meg værtfall. Har selv opplevd litt av vært i faren mitt sitt hus. Barn/ungedommer har mye mer lett for å få kontakt med ånder en voksene, vet ikke hvorfor. Du burde kanskje ta kontakt med en hiler med godt rykte, kanskje hun kan hjelpe deg!

    31. Who you gonna call? Hehe, neida, men syntes forklaringen til Benedticte høres både fin og logisk ut. Eller kanskje det betydde at det er en beskjed du må finne? Et brev…. fra fortiden? Uansett så DIGGER jeg når du forteller om det rommet og om tingene som skjer der, høres ekkelt ut 😀

    32. Hjemme hadde vi noe lignende, men vi kontaktet et medium som fikk bort spøkelsene/Åndene. Nå er det helt stille 🙂

    33. Skummelt! Hvis det skjer flere sånne ting må du skrive det på bloggen. Det er spennende å lese 😀

    34. Tror deg!Det virker så skummelt,men jeg er sånn som deg som syns det er spennede litt etter.Du bør melde deg på Åndenes Makt!Det hadde vært så kult!:DJeg syns det er så spennede når du skriver det på bloggen!

    35. Har ikke opplevd lingnene.. Når jeg var liten holdt jeg meg for munnen da jeg sov, trodde det kunne krype kariuser og baktuser cx scaryy

    36. know the feeling, jeg opplever dette ofte side jet er noe som kalles spirituel så dette er vanlig for meg men blir ofte skremt jeg og

    37. Det har ikke skjedd noe slikt med meg, men en venn av meg fortalte at før kunne hun høre (folk)? som gikk over gulvet slik at det knirket. Men det var ingen andre hjemme. I tillegg at hun hørte at noen gikk, slamret dørene. De ringte en slags dame som jobber med dette og fikk det bort 😉 En av grunnene at deg ikke har skjedd med meg er kanskje fordi vi er de første som bor her, men dersom det har bodd folk i huset ditt før deg kan det jo være de har hatt spiritisme på rommet? Og muligens glemt å ta vekk speil, klokker etc. Da sies det jo at åndene kan gå inn i de, og bli der. Ja, håper du fikk noe hjelp i dette, haha. Elsker bloggen din og deg! 🙂

    38. Jeg har hatt sinnsykt mange dritskumle og forskjellige opplevelser med sånn. Mail meg om det er noe:) Har ganske god og mange erfaringer med dette, så jeg kan godt fortelle hva jeg har opplevd om du mailer meg;)

    39. Jesusbarnet symboliserer fred, kunnskap og glede. Jesus som voksen vil enten bety ønske om forandring eller at du må være ærlig.

    40. Vi hadde faktisk noe i huset da… Kom en klarsynt, for pappa, jeg og en som satt opp kakkelovn hadde problemer med det. Kakkelovnmannen måtte ta hodet ut av kakkelovnen fordi han trodde vi hadde kommet og skulle si hei, men det var ingen der… Så! Ja, jeg tror deg. Skaff hjelp hos en klasynt.

    41. Ser mange har foreslått åndenes makt, og er veldig enig i det 🙂 Hadde vært gøy å funnet ut hva/hvem det egentlig er 🙂

    42. Jeg har hatt mange opplevelser med sånt.
      har sett flere døde familie medlemmer, men altså. det som er lurt å gjøre :- gå imot all frykt. sett deg ned, og prøv å få kontakt. Og visst det skjer noe ekkelt, ikke avbryt det. la det gå, etter hvert er det ikke skummelt lenger.
      det vill hjelpe.
      det hjalp vertfall for meg.

    43. Spøkte hjemme hos meg før også, og vi fikk ei synsk dame til å komme hjem til oss og fjerne det, og har blitt mye bedre etterpå 🙂 anbefaler deg å gjøre det

    44. Du må ikke være redd, ånder eller spøkelser stjeler energien din når du blir redd. Nesten som når du går gjennom ett, du føler deg slapp og kald og svimmel. Energien din blir stjelt, det er ingenting å være redd for.

    45. Det spøker inn på mitt rom.Men det nytter å tenne på noe svart.Gå rundt i rommet å si “TIL FAEN MED DERE” Også etter det så finner du en slags bønn på google eller noe.Jeg bruker denne jeg har hørt ” Gud me min side,skal aldri forlate.Du skal jeg aldri forlate,og jeg trenger din trygghet og salme.Jeg vet ikke hvor jeg og en venn av meg har hørt den,siden vi begynte og se dette og gjøre dette etter at vi ble forfulgt av en ånd fra spiritisme. Men denne måten holder de bare borte en liten stund.Men lykke til :*

    46. jeg har opplevd noe lignende. i det gamle huset vårt, var de et lite rom ved siden av rommet mitt der vi hadde alle de randome tingene vi ikke hadd plass til. Jeg hadde ikke merket noe før dette. Men det var en natt. Jeg bråvåknet og så på klokka som var 00.00. Og tenkte ikke så mye over det. Akkurat i det jeg skulle sove igjen åpnet døra seg, Og jeg så en skygge komme rett mot meg. jeg vet ikke om den gikk igjennom meg. men etter den ble borte følte jeg en bunnløs sorg. jeg satt og gråt i 1 time, helt til døra smelte seg igjen. Det var ikke før da jeg fikk sjokk over hva som hadde skjedd. Og plutselig slo lyset seg av og på, og tv’n ble slått på og ble sånn snøete og grå med en summe lyd. Imellom de summelyden hørte jeg en stemme. Jeg satt i sjokk. jeg hørte ikke hva stemmen sa. Men dette var creepy.
      en uke senere, hadde jeg bare fortalt dette til vennene mine. og siden jeg overhode ikke var overtroisk gikk jeg med på og prøve og si bloody mary klokken tolv den dagen venninen min skulle overnatte. men siden vi hadde vært våken ganske lenge sovnet vi i 22.00 tiden. Da skjedde det samme, jeg bråvåknet klokken tolv. og kom på hva jeg og venninen min skulle gjøre. jeg vekket henne, og vi stilte oss framom speile og sa “blody mary, blody mary,blod mary” ingenting skjedde, så vi fikk latterkrampe. så skrudde vi på lyset. Og så oss selv inni speilet. Der var det skrevet med blod “DIE” da ble vi LIVREDDE og løp ut og begynte og gråte. vi turte ikke og gå inn igjen. Så vi ringte mamma og fortalte alt. så hun tok oss med til venninen. Etter dette, lå jeg hos venninen min, så flyttet vi hit jeg bor nå. Jeg anbefaler alle sammen, ikke prøv dette. uansett!

    47. Jeg tror på deg, det er jo egentlig ganske vanskelig og dikte opp en sånn historie, og jeg tror på gjenferd osv, ja jeg føler noen ganger jeg ser de også, men altså det kan jo bare være noe som jeg innbiller meg? Men jo! Altså helt siden jeg har vært liten har det alltid vært noe som “følger” etter mamma og pappa siden de har jo flyttet rundt til andre hus osv. Så det jeg tror har skjedd med meg er at det er noe mamma og pappa har gjort som de ikke liker. Som f.eks mamma og pappa hadde noen dåps bilder av min storesøster i stua, så sto mamma og søsteren min på kjøkkenet og lagde mat, søsteren min var der fordi, mamma var redd for henne at hu skulle gå opp trappen til etasjen over. Så gikk søsteren min ut, så tok mamma ett lite blikk bort på dåps bildene, de sto to glassfigurer ved siden av disse bildene. De var flyttet på! Mamma flyttet de tilbake og det skjedde om og om igjen. Helt til slutt så orket ikke mamma mer så hu bare lot de stå sånn.
      Det er flere ganger det har luktet kaffe osv i husene de har bodd i også, ganske skummelt sånn egentlig!
      Men du kan jo prøve og få Åndenes makt til deg? 🙂
      -åsne

    48. haahah hun derre HEIDI ALEXANDRA OLSEN har “outdone herself” ang copycat-bitch assa. hun retweeter alt det du har retweeta fra mac miller, hun blir “plutselig” sykt fan av han og skal og på hove… SJOKK

    49. Jeg var helt alene på dagen for 2-3 år siden, også klorte katten min på en sofa i den andre stuen vår, så jeg gikk ut for å kjefte på hun, og helt plutselig hører jeg noen løper i 2.etg og ler som en liten jente, jeg ble litt småredd også ropte jeg om det var noen der. Og med tanke på at huset er 100 år så er ikke det så merkelig hvis det er noen lyder her. Det som er litt ekstra ekkelt er at det var en familie på 5 som designet huset vårt og bygde det, alle de ble myrdet. Det er ikke bare meg som merker rare ting her. Broren min har sett og hørt ting, søstra mi har alltid sagt det er noe her, og mange venner sier de har sett noen skygger og antydninger av andre ting som ikke skal være der.
      Får da virkelig håpe du får ordnet opp i dette, Sophie 🙂

    50. Du kan melde deg på Åndenes makt, de ordner alltid problemene! Først får man se hva som har skjedd, og etterpå fører en av de klarsynte ånden/åndene inn i “den andre verden”.
      Jeg skjønner hvordan du har det, det spøker hjemme hos meg også! En gang hørte jeg fottrinn utenfor badet oppe da jeg var alene hjemme. Jeg ble så redd at jeg tok en hårbørste med ut, og der var det ingen! Ble sikkelig redd, litt skummelt å tenke på. Og det er et rom ved siden av badet oppe som jeg hadde før. Men jeg fikk ikke sove der, og det er et tegn på ånder!
      Lykke til, håper det ordner seg!

    51. Det kan være din extension. Noen extension kommer fra mennesker, og det mennesket kan være død. Sikkert bare hun som eier håret i håret ditt som følger etter deg. Jeg har ihvertfall hørt en historie om noe sånt.

    52. Opplevd sånn jeg også..
      Jeg og en vennine tok et bilde i en cafè i barensbadet, også ble blidet skikkelig rart. Tidligere hadde vi vært å trent, og det hadde skjedd masse skumle ting med cd-spilleren, den hadde hoppet frem og tilbake og hakket, og vi har skjekket på andre cd-spillere og pcer, det var absolutt ingenting galt med cden.
      Det som skjedde i bassenget var at vi fikk en veldig ekkel følelse etter å ha tatt det bilde, så jeg sa til henne at jeg trudde det var noen der. Derfor sa jeg ”gi signal på at du er her”, jeg sa det to ganger og rett etter den andre gangen gikk brannalarmen over hele bassenget og alle måtte ut. De fikk heller ikke stoppet alarmen. Det var veldig ekkelt, og vi hadde en del ekkle opplevelser etter det, men nå er det heldigvis borte.

    53. jeg har opplevd MYE lignende! bla, dører som åpnes, lys som blinker, lyden på tv’en går opp og ned osv. det jeg gjorde var at jeg kjøpte meg et smykke på nettet med en bergkrystall i, og den hjelper så SYKT !! det er en slags energi inni stenen som holder borte ubudne skapninger eller hva jeg skal kalle det.. 🙂 jeg har den på meg HVER dag!! haha.. + at der du syns det er værst i huset, burde du legge et parr bergkrystaller! bare sånne som er uten smykke liksom. bare legg de på en komode, i vinduskarmen osv 🙂 det gjør jeg, og nå skjer det nesten ingen ting! ER SÅ LETTA !!! haha ; p og en ting til. hvis du etterhvert ser at de begynner å bli litt grå i fargen er det bare å legge de i fryseren (!!!!) i ca 1 døgn, så går det meste bort! håper dette var til hjelp! og hvis de kommer tett innpå, bare si at de skal dra. det hjelper faktisk! 🙂

    54. Vet ikke om det er noe lignende dette jeg har opplevd, men jeg bor da på en avsides plass, 15 minutters biltur fra sentrum… Det bor flere folk her og det er noen hytter, men jeg fæler noe helt jævlig hver gang jeg skal gå hjem fra veninnen min. Men det er bare på vinteren når det er veldig mørkt ute. Jeg må altid gå forbi et gammelt hus som blir kalt for “magla-huset”.
      Jeg veit ikke om det spøker der, men en episode jeg hadde med det huset var da jeg skulle hjem en kveld. Selvfølgelig var det jo mørkt, og jeg klarer ALDRI å ikke la vær å se opp i mørke vinduer, og når jeg gjorde det fikk jeg se en hvit skikkelse som så på meg. Det var en hytte og det var ingen der. Plutselig begynte den ene gardinen å bevege seg, og den hvite skikkelsen forsvant. Jeg prøvde å springe forbi huset, men da jeg var halvveis forbi hørte jeg et jævlig høyt smell innenfra. Jeg ble så redd at jeg måtte sette meg ned i veikanten å grine! Mamma måtte tilslutt komme å hente meg..
      Men faen er noe av det ekkleste jeg har opplevd minus det med spiritismen jeg og noen veninner gjorte. Samme natta var det ingen vinduer oppe og det var ikke vind ute. Plutselig så smeller døren igjen, noe springer ned trappen og dørhåndtaket til en dør går fort opp og ned. NEVER EVER SPIRITISM AGAIN!

    55. Huff, er skummelt det der…
      Har aldri likt meg nede i kjelleren og nu så har jeg rom det også vær gang jeg går å legger meg så hører jeg noen i gangen som går, roter i ting… å at det smell i tv som e på andre siden av romme også vær gang jeg har gått på do og går å legger meg så blir lydene værre og værre også høres det ut som at noen står i dusjen… Og når jeg vet at alle har lagt seg og jeg er den siste som legger meg og går ned så hører jeg folk som går og herjer over stu gulvet…. :/ men bare at man ikke tenker over det så og tenker på andre ting så slutter det :p
      Det verste jeg har opplevd det e når jeg skulle sove på søstra mi sitt rom også hadde jeg akkurat lagt meg ned før å skrive ei meld så hører jeg lekene til den andre søstra mi begynner og leve sitt egent liv på hennes rom …

    56. JEG HATER SÅNT! en gang lå jeg og sovde.. også ser jeg ut av vindue.. at en hånd spretter noe som lignet på ball.. opp og ned.. også stoppet den. vinket til meg, og gikk. heeeelt synnsikt

    57. jeg trodde aldri på slikt før, trodde bare folk fant opp ting.
      men i det siste har jeg og opplevd at det spøker i huset, det er skikkelig skummelt. Spesielt om natten og når du er helt alene :s
      Når jeg forteller mamma det tror hun ikke på meg, og når hun skal liksom høre etter på lyder som jeg har hørt, er de helt vekke.. det er ekkelt.
      jeg har begynt å lurt på om jeg ser syner og hører ting som ingen andre gjør 😮 helt til typen min vekket meg hin natten og fortalte hvilke lyder han hadde våknet av, og det er akkurat de samme som jeg hører ! nifst !! Alle rommene i huset vårt er i bruk og det er overhode ikke noe skummelt på noen av rommene. Lydene jeg hører kan variere fra sted til sted i huset, noen ganger er det bankelyder og andre ganger dører som lukkes opp og igjen, og avogtil høres det ut som folk går inne i huset..
      jeg tror deg !! det er kjempe ekkelt 😮

    58. dere burde melde dere på åndenes makt! hadde vært spennende å høre hvem som er i huset og få gitt de “fred” på en måte, haha. har sett ånder selv, og selvom det var spennende var det helt utrolig skummelt også.

    59. “I natt skulle jeg ned for å spise sjokade”. Priceless.
      Ring åndenes makt. Ring luksusfellen i samme slengen.

    60. jeg ville anbefalt å reise til en healer, for og se om de har noen forbinnelse med deg 🙂 jeg fikk vite at bestefaren min går her i huset og passer på, spesiellt meg. Er litt rart, men ikke skummelt i det hele tatt 🙂

    61. broren min og hans familie hadde det også sånn hjemme, til og med tantebarne mitt på 2 år sa ho kunne se en mann som sto over senga hennes så det ringte til en sånn synsk som fikk de bort, de hadde 9 såkalte ånder hjemme hos seg 🙂

    62. jeg har aaaaaaaaaltfor mange opplevelser ang dette, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne å forklare eller skrive…..
      Men jeg er “åpen” for sånne ting, 100%, for jeg tror på det.
      Tror på det du sier, sophie, det er scary…

    63. Hei Sophieelsie 😉
      Jeg har ett tips til deg hvordan du kan bli kvitt desse åndene/spøkelsene. Du trenger en hel sitron. Du tar en kniv og lager ett hull i sitronene oppenfra. Så går du inn i det rommet der det spøker og legger sitronen i hjørnet !! Da vil sitronen på en måte kvitte seg med den energien som er der 😛
      Med noen virker dette og andre ikke.

    64. den døra bak senga di, kan du filme mens du åner den også får vi se inni? deet hadde vært sykt spennenede å se 🙂 p.s. det kunne vært en bra videoblogg

    65. Jeg liker filmer med overnaturlige ting og sånt men hadde noe sånt skjedd med meg tror jeg at jeg hadde dødd av skrekk PS: elsker når du skriver sånne “spøkelsesinnlegg” er så “gøy” å lese det!!!!!

    66. Skjønner utrolig godt at du ble redd! opplever slikt hjemme her også. Først trodde verken mamma eller broren min på det, men etterhver begynte hun også og høre og se ting. Andre i slekten har også sett det, og hørt det. Når jeg ligger i sengen om kvelden, hører jeg det går noen på stua og i trappene. Og når jeg skulle sjekke en gang, så jeg en manneskikkelse i trappa. Sykt ekkelt!

    67. Det er ganske ekkelt det der, har opplevd mange rare ting selv. Jeg tåler ikke ting fra knirkelyder i huset til alt annet. Jeg freaker ut

    68. Få noen som er klarsynt til å komme hjem til dere 🙂 vi hadde besøk av 3 klarsynte hjemme å de kunne si at vi hadde 5 personer i huset, vi har tydeligvis også en slik ”gjennomgang” i huse vårt som de bruker :-S Har selv opplevd mye skremmende hjem som f.eks:
      – Komfyren slår seg på av seg selv
      – Varmekablene virket ikke mens disse menneskene var i huset.
      – Tv’en koblet ut
      – Sterioanlegget slo seg på med max lyd
      – Dunking i veggene
      – Skritt på stuen
      – Bilder som detter ned å knuses
      – Hundene stirrer i luften å blir helt hysterisk ++++

    69. når jeg skyper med en kompis, plutselig hører han en mannestemme hviske langt bak og jeg er den eneste på rommet mitt, sååe jeg har spøkelse her jeg og

    70. Ånder finnes, det skal du bare vite. Har selv en familie/slekt der vi har opplevd tonnevis av ånde-opplevelser. Det du kan gjøre er å dra til din nærmeste moskee og hente en imam som kan “skremme” ånden vekk ved hjelp av vers av koranen. Høres kanskje dumt ut, men det fungerer definitiv. Om hunden din også legger merke til endringer i huset, begynner han/hun sannsynligvis å bjeffe, fordi dyr kan se ånder og da blir de så klart redde. Hadde vært lett for deg å gjøre noe om du var religiøs, spessielt muslim, for hver gang muslimer blir plaget av ånden (de kaller dem djinner) plukker de bare tilfeldige eller bestemte vers ut av koranen og begynner å resitere disse versene. Djinnene blir skremt av koranen, ettersom Islam er Allah’s religion og Allah er gud over alt og alle og Han nåderike, vet hva som skremmer hvem.

    71. Spøkte i gammel huset mitt. En vennine sov hos meg når mamma hadde nattevakt åsså våknet vi kl to pa natta og hørte at noen gikk frem og tilbake i rommet mitt. Før vi flyttet inn så bodde det en gammel dama i det huset.
      Kansje det har noe med drømmene dine om han jesus og gjøre med. Det er jo folk som sier at hvis man drømmer noe tre ganger på rad så skjer det. Kansje det var et døds liste og du er neste??

    72. I mitt hus spøker det også, jeg er redd ver eneste natt. Jeg hører knirking på badet rett ved siden av rommet mitt. Natt til torsdag skjedde det noe skummelt! Jeg skulle slippe ut kattene mine, og når jeg skulle gå inn på rommet mitt igjen så åpna baderoms døra seg, sånn helt plutselig!! Jeg vart livredd og morningen tørte jeg nesten ikke gå inn der! Det skjer så ekkle ting i blandt! Men en ting du kan gjøre, er at du opner den døra som det er bildet av på dette innlegget er å opne den helt opp også kan du se om det har skjedd noe dagen etter!!

    73. Har hatt kontakt med spøkelser selv mange ganger. Du må huske på at når du først åpner opp følelser og uttrykker energi, vil den “døde” energien fortsette og ta energi fra deg, for selv å bli sterkere. Du bør skaffe en kanaliseringsekspert, vil råde Lilli Bendriss. lillibendriss.com . Hun er en av landets beste innenfor slike områder. Husk; spøkelser er både spennende og skummelt, men de vil bare utnytte energien din, de er ikke noe å se frem til å ha som selvskap .

    74. Digger disse innleggene!
      En jeg kjenner hadde de samme problemene, tingene flyttet på seg om natten, ungene hennes sa de lekte med et par jenter, og hun kjente ofte kalde gufs ved siden av seg. Så hun fikk noen synske til å utføre husrens, og det funket! De synske hadde pratet med åndene som var der, og de hadde en tilknytting til akkurat det huset, og klarte ikke å komme bort fra det. De hadde fått hjelp av Jesus, også.. (Åndene) Etter husrensen ble alt som normalt igjen!
      Prøv husrens, google det 🙂
      Lykke til! 😀

    75. oi!!! hærregud , har opplevd noe ekkelt jeg også , men ikke så ille , men jeg har et forslag: be moren og faren din ikke kjøpe noe mere sjokolade , så trenger du ikke og stå opp for og ta deg en sjokolade , og da trenger du ikke og oppleve noe å sånnt , og du kan såve med sånne greier du har i ørene , for da hører du ingenting 😉 <3

    76. Jeg har også opplevd ting her hjemme, men det er bare jeg som merker det… rart.
      Jeg var hjemme alene en kveld da jeg plutselig hørte lyder ovenfra. Gikk opp for å sjekke hva det var, og kopimaskinen skrudde seg på og papir kom ut (kopimaskinen er ødelagt). De fleste var tomme, men på noen stod det “Jeg kan se deg”, “Jeg er ikke død” og “Jeg kan ta på deg” osv. Grusomt, sprang til og med ut av huset og ned til naboen.. jævlig creepy!
      En dag jeg Skulle inn på badet og det første jeg ser er en hand i dusjen. Var forferdelig.
      Jeg vet det høres overnaturlig ut for de som ikke tror på det, men det er virkelig sant. Har opplevd flere åndelige episoder, men det er så mange, og noen episoder er det innblandet onde også… vil helst ikke dele dette her.

    77. ååå, så utrolig skummelt! Du må fortsette å fortelle ting som skjer på bloggen om det skjer noe mer, er sykt spennende å høre om, men hadde seriøst ikke turt å bodd der lenger om det hadde vært meg :S Du er utrolig modig, digger deg!

    78. Er oppvokst utenfor Tromsø, og har helt siden jeg kan huske opplevd mye rart, skremmende og ekkelt der. Føler at det var bare jeg som opplevde det som skjedde rundt i huset..hver dag var det noe, jeg har blitt fysisk tatt på!?, det som var der har ropt navnet mitt..jeg har siden jeg var liten hatt mareritt om (høres sikkert dumt ut..) ei heks, og heksebrenning..hunden vi hadde var også livredd til tider. Jeg følte mange ganger at jeg selv endret personlighet, det var skummelt. Når noe skjedde ble jeg enten ikke trodd, og ledd av..eller så kom de med en “logisk” forklaring..
      Jeg har opplevd ting utenom det huset også, takk gud for at vi ikke bor der mer. Flytta først ut da jeg var 14, var så borte i 2 år. I løpet av det to årene hadde vi vel 2 eller 3 forskjellige leietakere?..
      Da vi flytta tilbake skjedde det kanskje enda mer ting enn før, og etter to år flytta jeg ut for godt!! Det beste jeg noen gang har gjort, selv om det var barndomshjemmet mitt og bar med mange gode minner.
      Har prøvd å funnet ut litt om plassen der vi bodde, og det har jo vært krig på området (tyskerne), og samene ikke minst. De hadde offersplass rett ved der vi bodde, og flere tufter er funnet.
      Kan sikkert fortelle om hendelsene..
      Etter å ha lest innleggene dine om dette følte jeg for å dele mine erfaringer om dette! 🙂

    79. er det det rommet det er hvit og svart vegg i det spøker på? der du alltid sitter med pcn og ser på tv? eller noe?
      kan du ta bilde av det rommet? 🙂
      høres så sykt spennende ut haha

    80. opplevd det samme, utgangsdøra (som var låst!) gikk opp. jeg var på vei til rommet mitt og kom inn i gangen da døra sakte gikk opp og så igen, fikk helt panikk. Men noe som var enda merkligere var da bestefar døde(kreft) jeg sat på skolen. vi hadde naturfag og plutselig får jeg den forferdelige følelen i magen, og ble kjempe lei meg av ingenting. sa til læreren at jeg måtte på do og så sprang jeg ut og grein…. ca 15 min etterpå kom pappa og fortalte at besten døde for 20 min siden…Veldig spesielt.

    81. åj, scary! men det er jo så spennende også 🙂
      Mamma og lillebroren min kom hjem en gang, og lillebroren min (som var 2 år) pekte på taket og sa: “se!” Mamma lurte på hva det var, og han sa det var oldemor. Mamma lurte på om oldemor satt på taket, og ja det gjorde hun, sa broren min!
      Tydelig at det er noe mer mellom himmel og jord enn det vi vet.. Broren min har også, når han skal stelle seg, sitti og vinka og pratet til noe nede i trappa hjemme hos oss. Vi fikk besøk av ei dame som fjernet det, og edt var en merkelig opplevelse… 🙂 Syns alt sånn her er kjempe spennende!! Men jeg er veldig redd for det:P

    82. Jeg har et tips;) Akkurat det samme skjedde meg en gang. du må si med bestemt stemme at du ikke vil ha dem der og at de skal la deg og din familie være ifred og at dem aldri skal komme tilbake. For det hjelper og hvis du ikke tror meg så gjør du ikke det men jeg vet det er sang 😉

    83. Hei Sophie!
      Jeg har levd en stund i et såkalt “spøkelseshus”. Jeg er åpen og har fått høre at jeg er grunnen til spøkelsene, at det er jeg som drar de med meg hjem… Hvis du vil høre min historie og hvis du vil ha råd så hjelper jeg gjerne. (send meg en mail hvis du er interessert, siden jeg ikke har lyst til å legge ut historien min på nettet så alle kan se det)
      [email protected]

    84. uff! jeg vet hvordan du har det.. når jeg er hjemme alene så hører jeg hver eneste gang at det er dører som smeller og ting som liksom rører på seg men når jeg skal se hva det er er det liksom ingen ting.. det er drit skummelt..

    85. jeg pleier og se en mann i døra ut til stua. og dagen etter så ligger det et par klær der.. :
      et tips: om du tror på ånder så tror du nok på snille og slemme. den jeg ser komme opp når jeg har der ille jeg tror den er ond om du kjønner og om du ikke har hatt det ille eller noe så kan det henne at den har noe og fortelle deg. kanskje følge med om den kommer tilbake og så gå bort neste og se hva det er kanskje du bare så feil ogs¨å
      ps jeg tror litt sån halveis på det jeg hehe 🙂

    86. Gud kor ekkelt!
      Har hatt nån sånne opplevelsa shøl.
      men, du kan jo prøve å ta bilda inne i romme (helst lamme nån). Ta nån bilda me blitz å andre utn, du har sikkert hørt om orbs (?). Om du ikke har hørt om det, så er det åndan sine måta å vise sæ på i bilda, å det e en ganske så lys sirkel. Åsså kan du prøve å si ”om det e nån hær kan dåkker være så snill å vise dåkker på bilde”.
      Va på besøk hos ei venninne, å det var bare vi to som var hjemme. Plutselig hørte vi et stort smell fra gangen. Jeg gikk for å se hva det var, å da sto plutselig døren åpen(den var låst). Jeg gikk mot døren for å lukke den igjen, men plutselig slamres døren igjen, jeg løper bort å låser døren. Det gikk ei stund, så hører vi noen som roper ”hallo” fra gangen, vi gikk ilag for å se hvem det var, men da vi kom til døren var den åpen igjen. Jeg gikk bort til døren å så rundt meg, men det var ingen å se. Jeg lukker døren igjen, låser den å går opp trappen ” det står noen i døren” sier venninnen min, når jeg snur meg rundt ser jeg en skikkelse gjennom vinduet.
      ååh så fælt! fyfaen

    87. For et halvt år siden var den en synsk hjemme hos oss og tok bort spøkelsene… Jeg følte at det var noen som så på meg når jeg lå og sov, all the time! Så når hun synske var her skjønte hun hvorfor at jeg følte det sånn, fordi det var en gutt på 16 år som brukte å se på meg. Så når hun damen hadde dratt hjem, følte jeg en tomhet i huset. Når jeg skulle legge meg, var ikke den følelsen der lengre!
      Man skal føle seg trygg i sitt egent hjem, man skal ikke gå rundt å være redd.. det var jeg! Men nå er alt mye bedre 🙂 anbefaler deg å ta kontakt med en synsk!

    88. det har kjedd såå mye verre ting med meg..og det var det i det andre huset jeg bodde i, men min mor har bare sakt hele tiden at det var noe jeg innbiller meg, men nå som vi har flyttet, fortalte hun at det spøkte så sinnsykt der, men hun sa jo det ikke når vi bodde der for at jeg ikke skulle bli redd..jeg ble dyttet ut av sengen, tatt på hode, hørte masse lyder, av og på med tv, så når mobilen min fløy i luften og falt ned og knuste og funket aldri igjen..osv. men jeg vet ikke hva det ene som kjedde med meg var, men det var at jeg hørte ting inni hode mitt som kom til å skje også fortalte jeg veninnen min hva som kom til å skje og etter ca 1 min kjedde det..syke ting som har kjedd, både sett de og blitt tatt på. Men da var jeg ikke redd, men nå er jeg piss redd.

    89. Jeg tror deg! ånder finnes, men d er egentlig ikke skummelt, fårestill deg at d er bestemoren din f. eks som har lagt igjenn sjelen sin i dette rommet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg