En syk tur

Hahaha jeg må bare fortelle dere hva jeg opplevde i kveld! Jeg og Lisa skulle gå laaang tur til toppen av et fjell (?) og når vi var kommet under halvveis oppdaget jeg at jeg hadde glemt mobilen min i bilen til han som kjørte og Lisa hadde ikke nummeret hans. Vi var begge langt fra hjemme og var helt avhengige av min mobil for å komme oss tilbake siden Lisa ikke hadde penger på kortet, så etter å ha vært midt på stien i tre kvarter før vi klarte å bestemme oss for hva vi skulle, så begynte vi å GÅ ned og mot der Lisa bor, mange kilometer unna. Og gjett hva vi så når vi kom ned på parkeringsplassen!? Han som hadde kjørt oss hadde stått der leeenge og ventet på oss for å få gitt meg mobilen, har aldri blitt så glad før – så for meg at jeg aldri kom til å få den igjen. Ah, noen folk er så snille! Takket han med 200 kr og min evige takknemlighet ♥ Noen andre enn meg som mister mobilen heeeele tiden?

Gleder meg så mye til jeg ikke må gjøre matte mange timer hver dag og kan blogge ordentlig for dere igjen, hater å se på bloggen min nå som den suger så mye . . . Men det blir bedre, jeg lover dere! Skal oppleve mye gøy neste uke som blir verdt å blogge om! Nå i nattetimene spiser jeg sjokade og koser med hunden min, håper ikke dere er våken nå for å si det sånn.Love you!

Nam, brødskiv med smør og sjokade og et glass melk til må være det beste jeg vet.. Bedre enn taco! 

Jeg er ikke akkurat et vakkert syn om natten, og hunden min ser ut som en pungrotte haha.. Men elsker Rigmår såå mye!

 

25 kommentarer
    1. Haha, shit! Bra du fikk den igjen. Jeg legger den igjen alle steder, men har alltid greid å finne den igjen før det var for sent. Får alltid panikk, haha.
      Huff, er nok våken på denne tiden, ja. Søte dere er da 🙂

    2. Jeg er våken, har fri til 4. juni siden jeg er ferdig med eksamen 😀
      Forresten veldig snilt av han som kjørte dere! 🙂

    3. Så fantastisk snill person!! Jeg klarte å miste mobilen min på en fotballbane en gang jeg. Så jeg begynte letingen over hele bana. Og til slutt stoppet jeg for å tenke, ser ned i bakken.. DER lå mobilen min, rett forran beina mine xD

    4. æ syns ikkje du skal bry dæ så hardt om bloggen nu før eksamen, eksamenskaraktern blir tross alt stående førr alltid, og da må du gjør d så bra som du kan 😉 æ vil jo selvfølgelig at du skal blogge, men vil heller at du skal få god karakter da d tross alt e viktigere førr framtida di enn ett par daga me blogging 🙂

    5. Hei! Jeg må bare spør, unnskyld om det virker litt for persoling! MEN!
      Har du virkelig bare 75/80 C i bh-størrelse?? Jeg har 75 C/liten D, og jeg har IKKE så store pupper som deg. haha, jeg har gått og grublet på dette såå utrolig lenge, fordi kanskje jeg bruker feil bh-str eller noe? Jeg kan vertfall ikke bruke mindre str, siden det er fare for at de detter ut da.. haha. men jeg bare lurer 🙂

    6. Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      Follow meg på instragram!!! :D:D:D:
      KRISSJENTA!
      krissjenta!!! follow me 😀 on instagram

    7. Når begynte du egentlig å elske Rigmor? 🙂 Husker du hadde et innlegg der du fortalte hvordan “forholdet” til Rigmor egentlig var, at du ikke var spesielt glad i henne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg