rot

God morgen til den herligste gjengen i verden, bloggleserne mine ♥ Vet ikke om noen av dere leser den bloggen med gossip, toppsladring? Vil bare si til dere at dere må ta det som står der med en stor klype salt, i alle fall når det kommer til meg. Jeg blir ofte sånn “wow, dette ante jeg ikke hehe” når jeg leser der. Skulle virkelig ønske jeg var så party animal som de framstiller meg, men den gang ei! Men ja, ligger bare i senga og slapper av, har akkurat drukket smoothie og tenker jeg skal dra å ta sol. Typisk bloggdag, eller? Og så må jeg gjøre matte!

Og en annen ting. . . Jeg har levd i fornektelsen angående dette lenge, men nå er det virkelig på tide at jeg rydder rommet mitt, begynner å bli lei av de frekke kommentarene mamma og pappa kommer med hver gang de stikker hodet inn døra her haha.. Så ja, der forsvant min mulighet for powernap i dag, rydding tar den plassen! 

Noen av dere som helt ærlig kan si dere er kjempeflinke til å holde rommet ryddig? Såfal missuner jeg dere, dere er velkommen hit for å rydde mitt om dere trenger noe å gjøre!

Skal ta fine bilder senere, slik ser rommet ut nå i alle fall! 

70 kommentarer

Siste innlegg