Savner den gamle meg

Skal snart gå å legge meg, føler meg helt d-ø-d. Og enda har jeg bare vært i sengen hele dagen så og si..? 

Har brukt kvelden på å stalke min egen blogg og youtube, er rart hvor stort internett er. En videoblogg av meg har 180 000 visninger liksom, tenk det! Ganske sykt at så mange har sett den videoen. Har lest mye i arkivet mitt, husker når jeg blogget 4-5 ganger om dagen og tok det sykt seriøst. Ikke det at jeg ikke tar det seriøst nå for det gjør jeg, men dere skjønner. Jeg ble helt utslitt av det, men er glad jeg la ned all den innsatsen, om ikke ville jeg ikke vært der jeg er i dag.

Savner virkelig den perioden i livet mitt. Hadde det så utrolig bra med kjæreste, blogg, skole, venner og alt. Følte også at jeg selv så bra ut, jeg trente masse og spiste aldri godteri eller noe annet unødvendig, jeg unnet meg shopping flere ganger i uken og det var “carefreeliving” hele veien. Levde for meg, og kun meg. Jeg vet ikke hva det er nå, men føler meg litt.. fanget? Nei faen heller, på tide å bli blond og brun med nicki minaj rumpe igjen eller? Haha, neida.

Er det noe dere savner på bloggen min som dere vil jeg skal ha mer av? Dere som har lest bloggen min lenge! Hjelp meeg.

Men føler meg mye bedre om sommeren, gleder meg bare til det, jeg. . . Så kan jeg fylle opp bloggen med bilder sånn som dette igjen:


161 kommentarer
    1. jeg har lest bloggen din helt siden du startet, og du er flink uansett! OG SÅNN SOM DET VAR FØR KAN DU FÅ DET IGEJN! du trenger ikke og ha 5 blogg innlegg hver dag, det går fint med 2-3 liksom! og om du bare ligger i sengen og ikek gjør på noe, hvordan skal du ha noe og blogge om da? så derfor skal du få stå på som du vill <3 mitt kjære forbilde:*

    2. Har akuratt samme følelse! Ser mye tilbake på hvordan jeg hadde det for kun et år siden. Men som du sier selv, alt er bedre på sommeren! Livet blir liksom, litt mørkt på vinteren – Hvis du skjønner hva jeg mener?

    3. Savner når du provoserte masse og lekte dum, men allikevel “slo” til med dype innlegg, som viste hvor smart du er. Bli platinablond igjen, blondiner har det best !:D

    4. Latterli, synd å se hvordan ungdommen er nå til dags, blir bare kvalm! Du fremstår litt selvdigger, nicki minaj rumpe wtf, får nok aldri så stor rumpe som hun. Kan du ikke bare legge ut vanli bilder så slepper du alle hatekommentarne?:)

    5. Har fulgt bloggen din lenge, og æ savna at du provoser litt. Kanskje det blir på feil bekostning, men sånner gje-faen-folk e alltid digg, og du har hatt dine perioda med det åsså! E veldig glad i di dype innleggan dine åsså. Kanskje på tide med en ny sangvideo? ;D

    6. Elsker de lange og dype innleggene om forskjellige ting som har med ungdomstiden, jenter, usikkerhet, valg, fremtid, fortid, følelser, osv.. slikt som får tankene i gang, og som interesserer leserne!
      Jeg leser forresten bloggen din hver dag, og elsker den! Du er også et forbilde for meg, og jeg respekterer de valgene som du tar, samme om jeg er “imot” eller “for”. Du gjør det du føler er riktig og det du vil, og da er det ingen som har noe de skulle sagt! Fortsett med det gode arbeidet 🙂

    7. Kan du legge ut bilder på bloggen din fra da DU konfirmerte deg ?:-D hadde vert gøy å se hvordan du så ut da :-))

    8. Synes det er gøy å se i arkivet et år tilbake og se hvor mye du og vennene dine har vokst og forandret dere! Du ser så mye yngre ut der, og det er bare et år siden.
      På innlegge i forrige mai f.eks, har du bare 6-15 kommentarer hvert innlegg, så det er jo tydelig at du har oppnådd noe! 🙂

    9. hadde vert fint om du hadde sluttet å legge inn istagram bilder på bloggen, for det er bare kjedelig å se på ;)!

    10. syke fåkk den ræva du hadde da……..ehehehehehehhehehehehhehehehehe…………………………………………………………….

    11. Outfiter!
      Du har så utrolig mange fine klær, og jeg ville ha død for den garderoben din!
      Video blogger er også veldig morsomme, da blir det ihvertfall til at jeg kommenterer:)

    12. Jeg har fulgt bloggen din helt siden du starta, da mener jeg også at første gangen jeg så deg var på hawt sin blogg. Da tenkte jeg “Bimbo,selvopptatt,slem uknow..” men fra det første innlegget så skjønte jeg du var en helt annen person. Siden den gang har jeg elsket bloggen din! Alle innleggene betyr masse for meg også, du har hjelpet meg med alt mulig. Hadde aldri trodd at en så pen jente ikke ville trå ned på andre jenter.
      I mine øyne er du så og si en ekte barbie, altså den barbie dukka er alltid snill, kjempepen, hjelper andre osv, noe jeg tror andre ikke har tenkt på.
      Håper en dag jeg blir som deg, mer selvtillit, får fler venner, noen som ser opp til meg også.
      Jeg er kjempe glad i deg! <3

    13. Du e fantastisk som som du e! Æ har forandra mæ, du har heldigvis ikke møsta vænna. Du treng ikke stå på, æ lika dæ som du e nu, og æ likte dæ like mye da!

    14. savner starten av bloggingen din der du laget videoblogger der du lekte dum og deilig! du fikk så mye hat av de som trodde du var så dum at du hadde tatt vare på silikonen i plastposer og leste tysk opp ned. ååh det var gøy!

    15. bare vere deg selv, det er da det blir best! ikke føl press fra noen sider! vi liker deg som den DU er, ikke den du VILL være<3 jeg har lest bloggen din lenge og har lest vært eneste innlegg! og du er så utrolig flink til og blogge og du har en heeeeeeelt sykt kropp! kunne dødd for den!
      når noen sier noe stygt om deg feks i vennekretsen min så blir jeg så sykt irritert, jeg blir bare helt tom og sier ingen ting.. så kommer det en kommentar: ooo, nå blir pia suuur!
      det er fordi jeg støtter deg fult og helt hele tiden! jeg pleier ikke og bli sur.. men jeg blir bare irritert og prøver og bare tenke at det er teit av de, for du er ett helt perfekt menneske men en helt perfekt personelighet som alle innerst inne undrer deg og ha<3 we love you

    16. Savner da du var blond og dum, og la ut litt provoserende bilder, elsker at du bare ga faen i alle haterne! 🙂 og du kan jo blogge litt om trening og styrke som du gjør! Eller hårvideo, sminkevideo osv, mer videoblogger! 🙂

    17. jeg likte veeeldig de innleggene der DU virket glad og var veldig lykkelig, for det gjorde meg glad og lykkelig. Og alle treningsinnleggene osv! de inspirerte meg til å trene og 🙂 du har en veldig stor innflytelse på meg, og jeg digger deg Sophie!<3

    18. og dette høres kanskje rart ut eller noe slikt, men de lettkledde bildene av deg, gjør meg skikkelig inspirert til å trene!

    19. Jeg syntes du er drit flink til og blogge,lager lange innleg og masse bilder!!
      Du fortjener 1.plass 🙂
      Love you <3

    20. Sophie, æ syntes at bloggen din e bra nu, men va utroli bra å lese før. Du e ennu en bra person, men, æ føle at all Sophie energien din e borte! Du må få den tilbake, om så du må farg håre og ta masse sol! Gjør alt som gjør DÆ gla 🙂 <3

    21. Jeg digger bloggen din og deg! Personlig synes jeg du kommer med veldig gode innlegg!
      Ps: ikke for å pirke!! Men sjanse**** uten g.. Haha, måtte bare få det ut!
      Uansett, jeg digger bloggen din!!<33

    22. Må bare si at jeg elsker disse personlige innleggene dine! <3 Syns det er mye bedre enn å skrive om: "idag gjorde jeg ditt og datt... "
      Så vær så snill å skriv mer personlig. Noen ganger så skriver du så negativt om deg selv i de innleggene, og jeg bare skjønner ikke hvordan du kan tenke så negativt om deg selv. Jeg synes det virker som om alt med deg er helt perfekt, både personlighet og utseende!

    23. sophie elise… Jeg stikker innom bloggen din av og til, og jeg må si at det oser usikkerhet av deg. Som du sier selv så er du ikke fornøyd med deg selv. Jeg tror det hadde hjulpet dersom du ikke hadde lagt ut så mange unaturlige bilder av deg selv. Herregud.. du ser jo ikke sånn ut som du gjør på dette bildet. Dette bildet er jo tydelig redigert til tusen og ryggen din er jo nesten ute av ledd sånn som du holder på med den rompa.
      Jeg synes du er helt nydelig, Sophie. Men jeg synes du skal slutte å legge ut så mange “fake” bilder, og heller ta bilder litt mer sånn som du ser ut til vanlig. Du har en fin kropp og et pent ansikt, så slutt å gjør deg til så innmari. Det er helt på jordet!

    24. Kroppen din var kanskje hakket fastere før, men jeg synes at du har blitt mye penere i ansiktet 🙂 sånn i trekkene liksom. Dessuten, om du gir jernet nå og virkelig kommer i gang med trening, er jeg helt overbevist om at kroppen din både vil se finere ut enn den gjør nå OG finere enn den gjorde da du mener du var finest. Det har å gjøre med at musklaturen og egentlig hele kroppskomposisjonen hvert år frem til du kommer i cirka 30-årene vil bli bedre. I midten av 20-årene er man på sitt beste rent fysisk. Om man da gjennom de siste tenårene har trent godt, vil man se crazy bra ut i 20-årene. Jeg liker i alle fall å tenke sånn. Tenårene er noe dritt uansett.

    25. FYYYYYYYYYYYYY FAEN!
      DAT ASS. Ja, elkser sommeren jeg også, for da blir det en del slike bilder på bloggen <3

    26. Det er mye sant i kommentaren til Oda over. Ikke at jeg mener at bildene er “fake”, men at man ganske bevisst velger ut de bildene hvor nesa ser litt mindre ut og leppene litt større. Med det rette lyset kan man se mange ganger mer smashing ut enn i et annet. Uten at det betyr at det er fake! Det er jo fortsatt deg. Kan ta et personlig eksempel: i frivektsavdelinga på treningsstudioet jeg går på er det et sånt “perfekt lys”. Når jeg løfter vekter her føler jeg meg så sinnsykt godt trent fordi alle musklene synes og jeg ser slankere ut. Borte ved apparatene er det et dårligere lys og jeg føler meg med ett noen kilo tyngre… Men sånn er det bare. Hadde jeg tatt formbilder av meg selv i det perfekte lyset i frivektsavdelinga, ville jeg nok stadig blitt skuffet når jeg desperat prøvde å flexe frem de samme markeringene i speilet på rommet mitt. Men saken blir litt annerledes for deg siden du er blogger og tar mye bilder. Da må nødvendigvis mange av dem bli slike veldig heldige bilder. Tror vi er ganske flinke til å overbevise oss selv om at vi faktisk VAR mye fit’ere før og faktisk ER blitt mye slappere nå. Om man ser en tydelig kostholdsendring til det verre og dårlig treningsinnsats, så kan det sikkert stemme litt, men tross alt så konkurrerer man med en optisk illusjon!

    27. liker bloggen din slik som den er nå. Men jeg føler at bloggen din er blitt litt mer provoserende enn den var for 12 år siden. siden du skriver masse ironisk på bloggen. Syntes selv masse av det er ganske morsomt men det er jo ganske mange som ikke skjønner en dritt av hva ironi er. så kanskje du burde roe ned noen hakk når det gjelder det. Hadde jeg vært deg, hadde jeg sikkert gjort det samme med ironi og sånt. Det er jo sick mange som klikker heeelt ;D

    28. Savner innlegg om mote og sånn
      altså hot or not
      oufit
      wants fra nelly
      og du må ha et innlegg om alle kjolene dine, og favoritter og sånn! :-DD
      for i det siste har det bare blitt mer sånn lange tekster om livet og skole og litt mer private ting.. ;p
      men digger’æ sellom!<3

    29. videoblogg, det er en av de tingene jeg liker med blogger! 🙂
      Every day is a new beginning, take a deep breath and start again.

    30. Savner da du var sånn utrolig “blond,dum og deilig”. Og hvertfall da du hadde dine dype innlegg til oss. Kan du ikke starte med de sånn 1-2 ganger i månden?:) du hadde veldig mange slike når du og marco gjorde det slutt, og det skjønner vi jo. Men vi er mange som er i den sitvasjonen nå å kunne trengt og lese dine fine dype innlegg. Også savner jeg at du videoblogget mye oftere. Og at du hadde kamera mye mere til venner osv. Er så morsomt og se på deg og vennnene dine sammen. Ellers var det ikke noe mere… men stå på verdens beste blogger 🙂 Digger deg!
      -Sandraangela

    31. Hei sophie, jeg ville bare si noe til deg! Jeg har ikke lest bloggen din fra starten av, så jeg vet ikke helt hva som “mangler”. Jeg syns bloggen din er utrolig bra, jeg måtte bare få sagt det. Du må vite at du er ett stort forbilde for mange unge jenter. Og du tror de kanskje ikke selv – siden du drikker og alt det der.. Men måten du fremstiller på og alle de gode formålene dine er såå fantastisk. Måten du skriver om når det gjelder ting du bryr deg om som f.eks dyremisshandling blir jeg så glad av at det fins sanne personer som deg!!
      Du er utrolig dyktig, Sophie <3 stå på videre!!

    32. Haha, du jo så utrolig søt, Sophie!
      Og drit i de hate-kommentarene.. Du har perfekt kropp og jeg bare digger måten du er på og måten du ser ut på:):) Forsett og legge ut sånne bilder, får motivasjon til å trene da!

    33. Elsker bloggen din sånn som den er nå! Mange ser på sånne bloggere som er på topplista som slemme, frekke og at de kun tenker på seg selv. Men du er langt fra sånn! Du tenker like mye på andre som deg selv, og man ser gjennom innleggene dine at du er kjempehyggelig og snill.
      Stå på videre, er innom bloggen din hver eneste dag!

    34. Trening og treningstips! Siden mange jenter, inkludert meg, har lyst på en litt mer veltrent kropp til sommeren, og dine treningsmetoder har fungert, hadde det vært supert med øvelser, treningsmusikk, mat osv!
      Stå på med bloggingen!

    35. Nei VET DU HVA Sophie!! Nå har jeg fått nok av all denne sytinga! Hvor ble det av den sterke, selvstendige, livsglade jenta som blogget om hva hun ville? du har ødelagt deg selv! Jeg vet jeg ikke er i noen posisjon til å si dette (jeg kjenner deg jo ikke) men nå er det på tide å ta seg sammen. Og dette er den perfekte tiden!! Våren er her, alt er friskt og blomstrer! Og da bør for faen du også blomstre!! SLUTT å drikke, SLUTT å røyke, SLUTT å være oppe til langt på natt og spise ingenting annet enn godteri. For det er vitenskapelig bevist, at med den livsstilen du fører, følger stor depresjon, hvor frisk og flott du enn ser ut. Føler du deg som dritt? Tren! Spis noe sunt og friskt! Gå en tur i skogen, selv om det regner! Prøv å ha det gøy med venner, UTEN ALKOHOL!! You can get high on happiness. Men istedetfor å sutre og ville tilbake til den tiden alt var perfekt, prøv å gjøre noe med livet slik det er NÅ!! Sophie, du kan hvis du vil!! Vi tror på deg!!
      Kjærlig hilsen en som elsk/hater deg.

    36. farg håret platina igjen! syntes du så bedre ut da. gjerne ha mer outfits og bilder hvor du ikke må vise deg frem så mye <3

    37. Du burde slutte med melontan Sophie.. jeg tror ikke det er noe bra for deg, verken psykisk eller fysisk… det er fremmedlegmer du sprøyter inn i kroppen din som ikke er normalt.. som du ikke vet hvordan kroppen din reagerer når du tar det… fatter ikke at du vil utsette deg for noe sånt i det hele tatt…klarer du ikke å se selv at du hadde det bedre når du ikke tok det???? det kan ialfall jeg merke på innleggene dine.. du var faktisk mindre deprimert..mitt råd til deg er at du kutter ned på det å ser hvordan du får det da… er sikker på at det blir mye bedre enn du tror!

    38. kan du ikke vise et bilde av deg uten extension?? Du gjorde det en gang.. men det er lenge siden håret ditt er sikkert lenger nåå.. 😀 0:) <3

    39. Ja, du kan begynne å skrive sant… Ene gangen sier du at du er skikkelig i mot røyking, og nå legger du ut sånne møkka bilder, vi vil ha sannheten! Røyker du eller ikke?

    40. Herregud, som folk klager! For et utrolig dårlig samfunn vi har i dag der vi ikke kan akseptere at folk forandrer seg. Vel, jeg savner den gamle sophie jeg også! Haha, men du er best uansett 😀

    41. hvor er nicki minaj rumpa? hvilken verden lever du i? 🙂 det er lang vei igjen før du får en såå stor rumpe som hun, men stå på! tror du må ta noen operasjoner får å få større rumpe isåfall, ingen norske har en sliik stor rumpe som hun, hun har det man kaller ghetto ass men det er pågrunn av hennes gener og ja, hun stammer fra ghetton

    42. Syns du har vært utrolig flink til å blogge, og det preger ikke hårfargen din! Men noe jeg har merket som også er et lite tips (føler det blir teit å gi tips til en av norges største toppbloggere men so) er at du har ganske mange “sykt seriøse tanke” innlegg, hvor du skriver om alt det kjæreste tingene du ikke ville nevne på bloggen, alle tankene dine, og alt rundt det. Jeg syns det blir kjedelig i lengden – noe jeg tror mange syns også. Jeg follower deg på bloglovin’ å pleier å hoppe over disse innleggene, syntes det blir for kjedelig! Du skrev ikke så mye sånne innlegg med blondt hår, så ja, jeg tror faktisk at hårfargen preger på at du føler deg mere “forlatt”, kanskje du ikke får like mye oppmerksomhet? Nei, ikke vet jeg! Uansett Sophie, STÅ PÅ!

    43. Syntes du blogget så mye oftere og bedre før. Eneste du skriver om er at du drar ut eller på jentekveld og slenger med noen duckface-bilder av deg selv..
      Savner egentlig hvordan du var før… platinablond og et ekte smil! Lag flere videoblogger på 3-5 min, savner det!

    44. Har lest bloggen din ganske lenge , men jeg savner det blonde fine håret ditt , jeg husker jeg ble kjempe sur når du farget håret brunt..hihi <3 Ogå er du en kjempe flink blogger uansett! ♥

    45. Det er bare facts of life at du ikke er liten og spinkel som før, men du ser flottere ut nå! For hvert år blir du mer voksen og moden, men det er viktig å trene å bygge muskler for å unngå “20-års krisa”, hvor mange naturlig slanke jenter legger på seg eller ser slappe i fisken ut åga kroppen gjør det ikke selv lenger. Det merket jeg også da jeg ble 20.
      Så dont despair! Man skal ikke se ut som et barn hele livet, bli glad i formene som dukker opp!

    46. Enig i mange kommentarer her! Du så sykt bra ut før, og det gjør du enda! Men know the feeling! Men det jeg synes du skal gjøre er å finne noe som inspirerer deg skikkelig, og deretter inspirere oss! Eller, det er vel egentlig det hele bloggen din går ut på, men lag et eget tema! :))

    47. Du ser kjempelfott ut, husk det! Du virker som en utrolig god og snill jente som ikke vil noen vondt. Bloggen og du er like bra nå, som før. Trenger ikke å blogge flere ganger om dagen for å at folk skal lese. Det er bedre med litt lengre og bedre innhold, hver gang du blogger. Stå på, du e veldig flink 🙂

    48. tror kanskje det har noe med at du viste at du var ei med bein i nesa før. at du turde å si meningene dine og ikke brydde deg om andre. du var ikke så usikker før..

    49. Blond eller brunette.. du ser like bra ut uansett! Du ser ut som en sunn jente! Og viser at man kan være pen om man trener mye, trener litt eller ikke i det hele tatt. La innholde i bloggen din komme som det kommer. Vær deg selv uansett hvilken periode du har i livet. Ikke lat som om du er noe du ikke er. Stå på!

    50. harregud, likte når du var barbi”
      rosa blogge! + Kan du ver ver så snill å blogge 5ganger om dagen (allefall kankje 4:) og kan du ver så snill snakke om sminke og extensions jo æ veit at du har en side” der du skrive om extensions på bloggen..
      men lag vidoer.. jo æ har en bestevenn hu e brun på huden men får jo aldri sminke anbefalinger om andre topp blogger.. så kan du har sånn en video der du snakke om extensions ka shmpoo du bruker og sånn og sminke video
      Du virke som en veldig snill jenta og søtt:)
      DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU er forbilde mitt:)

    51. Jeg savner kanskje litt da det var for det meste speilrefleksbilder, og ikke så mye iphone bilder.. Men hvis ikke, så synes jeg du fortsatt blogger utrolig bra 🙂 stå på!

    52. jeg digger hårfargen du har nå, at d er litt spill i håret ditt liksom, du passer så fryktelig godt med der! 🙂

    53. Syns du blogger bra, og du er fremdeles min favoritblogger! Jeg er enig i at noe har forandret seg, men det er også en liten selvfølge. Det finnes jo grenser for hva det er mulig å blogge om, og du må ikke føle deg presset til å skrive om ting du ikke vil bare for å få “en bedre blogg”. Du har en fantastisk blogg!

    54. Vet du har lagt ut rumpe-velser før.. men har aldri klart å forstå dem! Kan du lage ett innlegg med videoer fra youtube med akuratt de øvelsene du bruker?

    55. jeg husker jeg fant bloggen du hadde før denne, og jeg ble fan med en gang! husker jeg møtte deg på tusenfryd også, og ble mye større fan av det ^^ jeg har fulgt bloggene dine i et par år nå om ikke lenger, og for å være ærlig har du aldri skuffet meg. du har alltid hatt kvalitetsinnlegg om ting som jeg har likt å lese! kanskje du kunne blogge litt mer om trening, og vise fremgangen din osv, tror mange blir inspirert av det, det blir i hvertfall jeg! ellers så er det bare å blogge om det du føler for, jeg vil alltid være fast leser uansett 🙂 <3

    56. takk for anbefaling av elf, har nå motatt min første pakke og er storfornøyd! elsker at det er så billig 😀

    57. Du er så pen Sophie, nydelig rett og slett! Jeg elsker at du ikke tar deg selv så høytidelig og kan tulle med ting. Selv om jeg aldri kommer til å kjenne deg så må du vite at du virker som en fantastisk bra person! Liker deg så sinnsykt godt! Er ganske spesielt å like en person man bare leser om, men du er fantastisk morsom og gøy å lese! Synes du fortjener første plass jeg, du er fantastisk bra! Håper du får en kjempebra dag søte Sophie! 😀

    58. Du burde få litt kortere hår, det er ikke så fantastisk fint med sååå utrolig lange extentions, du ser jo sånn som du hadde håret før, det var ikke så langt 🙂

    59. hahah, ja, hvis du savner den jævla “ræva” di, så bare fortsett å bøy opp den shtøgge ræva di da vel. Du tror vel ikke at alle dine blogglesere er like dumme og tette som deg, eller? jaja, keep dreamin’, men pleeeeaaase, ikke tro du har fått drømmen i oppfyllelse, du trenger i hvertfall IKKE å late som!!!!!

    60. Det jeg savner er IKKE blondt hår og Nicki Minaj-rumpe, det jeg savner, er f.eks. samfunnsengasjerte innlegg om det som skjer rundt i verden, dine tanker om det! ER SÅ LEI AV AT DU HELE TIDEN MASER OM DEN DER RUMPA OG HÅRET! Du virker usikker og umoden.

    61. wow, stygge kommentarer.. sjalusiii på lang avstand i dette kommentarfeltet!.. Føler kanskje at selvtilliten din er svekket etter du har fått bloggen? At det er der som plager deg, du gjør det di ber deg om. for eksempel du har begynt å gå med bukse på bilder pga at noen ikke likte det.
      PS: Du er på god vei til nicki minaj rumpe nå da! Og på det bilde hadde du vertfall ekte rumpe i forhold til hun! om du ser på før og etterbilde av hun, så MÅ det være plastikk kirurgi 🙂 og aldri gløm at du er nydelig uansett hva mennesker sier! Du er nydelig, og har en nydelig personlighet!
      klem en fan <3

    62. folk e jo forbanna hjerneskada her. selvfølgelig har nicki minaj rompeimplantata og sophie må vell ha tillatelse te å forander sæ og voks opp uten at dokker ska rage.

    63. Mere sminkevideoer! 🙂 Åssen du sminker deg til vanlig og når du skal på fest! 🙂 Savner det! 🙂
      Elsker bloggen din!

    64. PLIIIS SVAR:
      Jeg er 16år, og du er eldre enn meg, men det ser ikke ut som du har strekkmerker på rumpa, noe jeg har!! Vet at ikke alle har det, men har du noen tips til hvordan fjerne det, eller unngå det, btw. jeg er ca. like lav/høy som deg hvis det har noe og si, og nei jeg trener ikke, isåfall tar jeg meg en sjelden joggetur.. :))

    65. Jeg likte bloggen din før veldig godt, jeg er fast leser og har vært det nå i 1 år ca. Jeg likte bloggen mere før, for jeg liker smarte “barbie-jenter”! Føler meg ganske godt igjen.
      Men siden du spurte hva folk gjorde når de var i dårlig mood, for å komme i et bedre humør, kan kke du lage et innlegg med de beste tipsene? 🙂

    66. Det oser usikkerhet av deg ja. Hvis det å legge ut masse lettkledde bilder av deg selv på bloggen får deg til å føle deg bedre, så tyder det på dårlig selvtillit. Du gjemmer deg bak selvbruning, melanotan, løsvipper, løshår, løsnegler, restylane og masse sminke. Prøv å vær mer naturlig. Hvis jeg hadde gjemt meg bak alt det, så hadde jeg aldri følt meg fin uansett hvor mange komplimenter jeg hadde fått, fordi folk ikke får sjansen til å gi meg komplimenter for “den egentlige meg”. Igjen, prøv å vær mer naturlig! Det øker selvtilliten det å vite at du er pen naturlig og 🙂

    67. Rumpa di er fake, leppene dine er fake, puppene dine er fake, alt er egentlig fake? daaamn sikker på at du ikke er made in china?
      Ps til alle fjortiss haters på kommentarfeltet: hvordan kan hun være forbildet deres? vil dere også se ut som en barbie duck face kjærring?

    68. et lite tips fra meg:
      ikke blogg så mye negativt… skjønner jo at du vil dele dumme ting som skjer, men det kan bli litt mye når annen hvert innlegg (om ikke mer) er negativt. Vår/sommeren 2011 var din beste bloggperiode synes jeg:) Du kan jo bla litt i arkivet og se hvordan du var da:)
      Forresten jeg respekterer deg som du er, og du er en fantastisk person som jeg ser veldig opp til♥

    69. Du ga mæ sykt mye motivasjon til å gå ut å trene nu. Har starta med “sommerkroppen 2012” nå! har litt over 40 dager på meg. Så nå meg jeg kutte ned usunne saker. og jobbe hardt! 🙂

    70. men kan du lage et innlegg om hvordan man får rompe? jeg har mistet min etter at jeg sluttet å ri 🙁 hadde SVÆÆÆÆÆR sprett rompe..

    71. Legg igjen mange bra konkurranser som man kan vinne av å melde seg inn gratis på, som fks. lik lenken min på facebook / Twitter eller hva faen hen det skal være, så er du med i trekningen av de 10 som vinner someday parfymen, eller hva hen det skal være, hehe..
      HADDE VÆRT HELT SYKT KULT, DU VIL FÅ FLERE LESERE OGSÅ!

    72. Foresten jeg har litt stor rumpe, ikke stor stor liksom men litt mer enn normalt til min kropps.
      Er det fint egentlig, liksom å ha litt større en normalt, synes du det liksom? Blir veldig glad om du svarer på det i en videoblogg eller noe 😀

    73. Kan du væææærsåsnill å legge ut alle de brae øvelsene du gjør (eller ja, du skjønner) som er for rumpe og mage, og som funker? Need it! Helst et innleg om det 🙂 takk på forhond, digger bloggen din!

    74. Dette er den ENESTE bloggen jeg leser, og jeg synes det er drit kult å følge med på livet ditt 😉 Du har en genial måte å skrive på som ikke gjør det kjedelig og ensformet å lese (De flotte bildene av den PERFEKTE kroppen din gjør det ikke akkurat dårligere heller ;)) Jeg savner video blogger av deg (helst med utringning), og “sommerbilder” av deg i bikini eller noe, DU HAR EN HEEELT PERFEKT KROPP, VIS DEN FRAM JENTA MI 😉 Og så lurer jeg på hvilken nettleser du bruker 😛
      Gutt ’94

    75. hahah, du der anonyme. Hvorfor så storkjefta? Du har vell ikke vært sånn om du har hatt med ditt eget navn?
      Og uansett så står det ikke i de Norske lover at det ikke er lov å presse opp rævva?
      Du driter deg bare ut..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg