Beste i verden

Har sett på bilder av Lindsay Lohan i hele kveld på weheartit, har “elsket” henne i mange år, helt siden jeg var 10-11 år gammel tror jeg..? Elsker at hun er sånn “carefree-living” og gjør NØYAKTIG hva hun vil uavhengig av hva andre sier, hun lever livet sitt på sin måte! Jeg digger badgirl attitude, og det har hun så absolutt. Hater jenter som skal være så jævla prektig, for om jeg dør en gang så skal jeg vite at jeg aldri stoppet meg selv fra å gjøre noe i frykt fra hva andre kunne komme til å tenke. Hun og Miley Cyrus er mine forbilder, hvem er ditt? 

Elsker stilen, livvstilen, håret, utseendet, tatoveringene, sangene og filmene. The best! 

8796161741688157_djukled4_c_large

Tumblr_m3kzz19dyq1r8psqko1_500_large

Tumblr_lquz34b13m1qasfhmo1_500_large_large

Tumblr_m1gjm3nuvu1r6yy2qo1_500_large

Fashion-lindsay-lohan-woman-favim.com-422346_large

Tumblr_m3b5oltorb1qichd8o1_500_large

Lindsay-lohan-e-cigarettes_large

Tumblr_m3j0a9yvdn1qez43mo1_500_large

Tumblr_m3cwmrj73w1qm6098o1_500_large

Tumblr_m345mpnw5v1qd7w9fo1_500_large

Tumblr_m31yfdbrwm1qksrnho1_500_large

X_b6d355d7_large

 

 

 

111 kommentarer
    1. Google Lindsay du… Om du elsker livsstilen hennes så vet du kanskje om alle skandalene, dommene, rusproblemene og rehaben? Wow, for en livsstil..

    2. Sinnsykt dålig gjort av deg å legge ut bilder av at hun holder en pistol etter det grusome som sjedde i sommer..

    3. du LIKER livsstilen hennes ? Hun ruser seg jo stadig. Og har hatt spiseforstyrrelser osv? Hva er så kult med det da ?

    4. “Sinnsykt dålig gjort av deg å legge ut bilder av at hun holder en pistol etter det grusome som sjedde i sommer..”
      helt alvorlig?? hvor mange andre steder i verden har det ikke vært terrorangrep før? det har skjedd i USA utallige ganger f.eks. men de lager likevel filmer som inneholder skytevåpen. det er på tide å slutte å koble utøya mot ALT! det har snart gått et år, og verden stopper ikke opp selvom forferdelige ting hender.

    5. Så det er altså slik at en narkoman jente som flere ganger har vært innlagt på avrusningsklinikk, som har spiseforstyrrelser, og som er blitt sparket fra filminnspillinger osv flere ganger er ditt forbilde? Spesiellt

    6. Miley Cyrus Har alltid vært og kommer alltid til være mitt forbilde. Har sett alle filmene hun er med i, utenom LOL. Har hørt alle sangene sikkert en million ganger, jeg har sett alle hannah montana episodene, jeg har sendt fire brev til henne og hele rommet mitt er BARE plakater av Henne. Jeg digger henne, uansett hva andre sier. Miley in my heart<3

    7. anonym.. dårlig gjort at hu legger ut bilde av en pistol, siden noen ble skutt i fjor? så det er også dårlig gjort å legge ut bilder av vann da? er jo tross alt noen som har drukna i verden. hvis du skal se sånn på det, er det jo dårlig gjort å legge ut bilde av alt slags ting.

    8. oh btw,HVA SÅ om hun har lagt ut bilde av henne med pistol?! Hun gjorde det sikker for å plage alle dere utøya-hysterikere…. not. skjerpings ass, slutt å whine så jævlig

    9. Dumt at hun bruker narko og har sittet i fengsel osv da.. Så hun er ikke et bra forbilde. Men pen er hun ja =)

    10. Elsker livsstilen hennes? Hun er en narkoman,hun har vært slilt for retten uttalige ganger,hun fyllekjører, hun har hatt spiseforstyrrelse. Det er ikke særlig sunt at du har henne som forbilde… just saying!

    11. DEMI LOVATO FTW! elsker at hun forsatt står på uansett hvor mye hun har vært gjennom. Jeg har “vært” med hun gjennom alt og føler at vi har litt samme..ehm, traumer? eller hva det heter. Moren min døde nemlig av kreft for 6 måneder siden, og hun har “støtta” meg gjennom alt sammen.

    12. Til deg som synes det er så dårlig gjort og legge ut bilde av henne me en pistol .. Trist det som skjedde i sommer, ja helt forferdelig! Men dette har jo ingenting med saken og gjøre og hun skal helt særiøst ikke fjerne bildet pga 22/7?? Viktig at det ikke helt tar over samfunnet vårt!
      Fint du har et “forbilde” Sophie, jeg personelig elsket henne før all den bullshiten skjedde. Ekke akkurat noe bra livsstil..

    13. har en del forbilder – men aller mest Michael Jackson <3
      men av kvinner så er det vel Kristen Stewart, Lindsay Lohan og Miley Cyrus

    14. OK. TIL ALLE SOM SIER AT HUN IKKE ER ET GODT FORBILDE! samma det vel? Sophie velger selv hvem som er forbildet hennes? HALLOOOOOO

    15. all respekt du er super duper søt og virker kjempesnill elsker bloggen din !! men elsker du virkelig livstilen til Lindsey lohan ? Hilsen Styleus.blogg.no

    16. Kristen Stewart er mitt forbilde og har vært det siden 2009. Hun er badass, down-to-earth, awesome, pen, ekte og bryr seg ikke om hva folk synes!

    17. Lindsey lohan! Har likt henne siden jeg var liten. Folk synes sikkert det er merkelig, siden hun får så mye problemer osv men men

    18. Liker du livsstilen hennes? Kan ikke akkurat si at hun ”lever livet” når hun driver/drev med narkotika, har vært i fengsel flere ganger og vært deprimert i flere år. Vil ikke si at det er å leve livet. Men du ser vell opp til de som driver med slikt da:)

    19. livsstilen ja? får håpe du ender opp på rehab og nesten dævver du óg da vennen. may ur wish come true

    20. Skjønner ikke helt at du digger livstilen hennes. Hun har jo vært i fengsel, drikker seg full hver helg, lager skandaler osv.

    21. For meg er Rihanna den jeg ser opp til/idol. Jeg syns hun er drit rå! har et bad-gril image og kler seg som hun vil og driter i hva andre sier. Hun er også en utrloig sterk person som heller ikke er avhengig av andre noe som er veldig viktig å være. har nokk sett opp til Rihanna siden jeg var 9 år 🙂

    22. Hva skjedde med bieber-feveren? Er den kurert? ^^ Mitt forbilde er Justin Bieber. Jeg bare elsker personligheten hans,sangene hans og utseende. Jeg liker også Lindsay. Jeg vet hun har brukt narkotika, og har hadt masse andre problemer. Men det viser jo at hun er ett menneske. Eller sånn såm åss på en måte. Ikke sånn som de andre kjendisene. Jeg har også veldig stor respekt for Miley. – Sunniva 🙂

    23. Tenker faen helt likt som deg , elser hun og miley, alle vennen mine sier det er dorlig og ha de som forbilde, men det syntes så absolut ikke jeg. De gjør hva de vill ! 😀

    24. Jeg er først og fremst mitt eget forbilde. Jeg synes det er mye bedre å basere på hva jeg ser i et godt forbilde i meg selv enn å se etter det i andre. “be the change you want in the world” – Ghandi.
      Ellers så har jeg alltid sett på min avdøde far som en veldig stor person. Han døde da jeg var 12år (er 16 nå). Han var en større helt for meg enn det noen annen person kunne vært. Han er en man jeg har stor respekt til og jeg er veldig takknemlig for å ha fått kjent han. Jeg har ikke tenkt til å gå innpå detaljer om livet hans, men han var virkelig et sterkt menneske.

    25. MITT FORBILDE ER MARILYN MONROE , HAR IKKJE ORD PÅ HVOR MYE DEN DAMA INSPIRERER MEG! HUN VAR/VIL ALLTID VÆRE RETT OG SLETT PERFEKT ! R.I.P MARILYN MONROE<3

    26. Har du sjekket om det er copyright på bildene før du publiserte dem? Bilder funnet på nettet er ikke allemannseie og du burde i det minste kreditere eieren/fotografen.

    27. Husker jeg var skikkelig fan av henne etter at jeg så Freaky Friday. Hun er virkelig noe for seg selv. 🙂

    28. Jeg likte henne i type mean girls, og da hun var ung. FØR dopmisbruk og spiseforstyrrelser. Har du sett henne i det siste? Hun har puffet opp ansiktet med botox, restylane og gud vet hva.. Google Lindsay Lohan 2012, er det virkelig et forbilde?
      Hun var kul og morsom, nå er hun en altfor ung dame som har ødelagt seg selv med dop. Fantastisk forbilde.

    29. åherregud, mistet en god del respekt for deg nå.. “Care’free living” my ass, hun er en av de styggeste kjendisene på jord. Narko kjerring x2000

    30. Å elske livsstilen er vel å dra den litt langt..?
      men for all del, er enig i at hun har et perfekt ytre! 🙂

    31. Ta nu ikke alt så jævelig bokstavelig da..lol
      Ho mente sikkert d at ho Linsey gjør d ho vil uten å bry seg så masse om ka andre si å mene, ikke at ho elske at ho ruse sæ..;)

    32. Men Lindsay er ikke den samme lenger.
      Hun har ødelagt utseendet sitt og livet så si.. ikke et perfekt rollemodell lenger spør du meg

    33. Elsker livsstilen hennes?
      Hadde du tenkt deg å hatt en slik livsstil selv eller?
      Jeg digger deg og bloggen din, men når du skriver noe så fucka på bloggen din, så stiller du deg i et veldig dårlig lys..
      Lindsay var kanskje et forbilde før i tiden da hun var ung, men det kan ikke veie opp for hvordan hun oppfører seg nå.

    34. haha jeg tror det sophie mener er at hun er et bra forbilde siden hun driter i sånne som dere der oppe, som skriver at hun har drevet med rus, alko +.. hunvet at folk endten digger deg, eller hater deg for sånn du er. thats life.
      peace out 🙂

    35. Lindsay er råå! Men mitt idol er Rihanna, for hun gjør akkurat hva hun vil og driiter i hva folk mener- akkurat som de du nevnte også 🙂

    36. Mine er Miley Cyrus,har elsket henne siden jeg så den første “Hannah Montana”episoden,og etter det har jeg bare elsket henne fordi hun er uavhengig av hva andre synes,at hun røyker,kutter/kuttet seg(jeg gjør ikke det),går i hva hun vil uten at hun bryr seg om hva andre synes,og synger om det hun tenker.
      Jeg elsker også Justin Bieber fordi han synger om jenter,det er det han vil,ingenting å klage på,han lar ikke andre få mulighet til å bryte han ned,men han er ett menneske så så klart han kan bli såret,men det lar ikke han stanse.
      Ville bare si hva jeg mener!Elsker disse to♥

    37. æ digga Lindsay Lohan!!<3 ho e kjæmpe pen og æ bære digga filman hennes! spesielt The Parent trap!;D d æ syns e så domt e at ho har sklidd så ut.. rusen og all den bullen dær.. Å ho må nok ha hatt det vanskelig sian ho har sklidd ut, eller så har kjendislivet blitt litt i det største laget.. ho kuin åsså ha havna i feil vænnegjæng, men ellers e ho awesome!!<33
      æ har likt Miley Cyrus sian ALLTID!<3 etter æ så ho på Disney Channel , blei ho bre forbilde mett;D

    38. elsker livsstilen hennes? kødder du? hun er jo narkoman og fyllesvin x 1000 . Fengselsfugl er hun også blitt

    39. Det er nå litt av et forbilde du har der. Hun har jo vært på kjøret i flere år og er nåkk en av de mest usikre personene du finner. Hun er absolutt ikke sterk og badass 🙂 det kan jeg love deg. Under di badass bildene puster ei lita redd jente tenker jeg 🙂

    40. Jeg er en typisk goodgirl og synes en sånn livsstil er ekkel- sorry. Hun dama der er jo spinnvill! Narko, drunkie.. Akkuratt DET er nok ikke noe jeg hadde sagt folk burde se opp til!

    41. Kjære Sophie Elise! Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg har som forbilde, for å være helt ærlig! Jeg vet ikke hva jeg skal se opp til, hvem jeg skal være, hva jeg skal være eller noe. Alt er så utrolig vanskelig. Jeg er ei vanlig jente på 13 og et halvt år, som fyller fjorten i oktober. Jeg har mange gode venner og ting går bra, men av og til så føler jeg at alt går helt til helvete. At alt jeg gjør er feil, at ingen liker meg, at alt bare går helt til helvete! Å ha et forbilde er bra, for da kan man ha en slags “fasit” på hva man skal se opp til og hvordan man vil være. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har ingen.
      Jeg vil bare takke deg for å være en så fantastisk person! Etter MYE tenking, så begynner jeg å lure på om DU er mitt forbilde? Du er en helt fantastisk person, virker det som! Og jeg elsker at du ikke er redd for å si det du mener. Du sier alt så klart og ordentlig og jeg MISUNNER deg utrolig! Tusen hjertelig takk for at du er deg selv og fortsett med det!
      Du er en helt fantastisk person, virkelig! Jeg kan ikke si hvor mye jeg ser opp til meningene dine. Takk for å ha hjulpet meg med å bli mer sikker. Klem fra en leser<3

    42. “Jeg syns det er litt dumt at du legger ut bilder av henne med plistol… For min venninne ble drept på Utøya 22/7”
      Greit du er kanskje lei deg men allikevel.. alt dreier seg ikke om Utøya.Hun må få lov til å legge ut et bilde av en pistol, den har absolutt ingen ting med Utøya å gjøre.

    43. Jeg vil ikke si at Lindsey Lohan er et bra forbilde for noen egentlig. Om man vil ende opp der hun har kommet seg, så er det sikkert fint for den som vil det. :/ Rehab etter Rehab, narkotika, alkohol(i litt større mengder enn vanlig undom da 😛 lol)
      Men alle har sine forbilder, og det må bare respekteres 😉

    44. Liker ikke henne.. Hun er ikke særlig pen, og hun har jo vært innblandet i mye, vært i fengsel osv..
      Men mitt forbilde er Rihanna! Hun er best i verden!

    45. Ja wow, for et bra forbilde. En jente som er i retten hele tiden og fler ganger i fengsel. stå på sophie. ungdommer i dag ass.

    46. du virker jo myyyye mer prippen og “ikke free living” enn henne. Tror ikke Lindsay hadde grinet hysterisk om hun hadde blitt litt rosa i toppen av hode ved en frisørfeil for eksempel..

    47. Hvis du har Lindsay Lohan som forbilde og ELSKER livstilen hennes med dop/fengsel/fyll og faenskap håper jeg du blir narkoman og dør av overdose, for du er seriøst et jævlig dårlig forbilde når du reklamerer for sånne som Lindsay Lohan. Think Twice før du poster.

    48. Jennifer Lawrence er mitt forbilde! Hun er carefree, men ikke badgirl. Hun er bare “dritmorsom-og-derp-face” girl 🙂 Kind’a. Søk på intervjuer av henne på YT også skjønner du hva jeg mener 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg