kjolen!

Jeg har endelig funnet den perfekte kjolen for meg. Enkel og stroppløs som jeg ville ha den, og den ble perfekt med blondedetaljene på brystet. Den satt bra også, og er normal i størrelsen (jeg bruker xs). Men i slike stramme kjoler begynner jeg med en gang å kjenne på denne sommer-kompleks-hystriet over lår og rumpe. . . Håper at det går over når man blir 100% vant og komfortabel med å vise hud. Akkurat nå føles det litt ekkelt om jeg skal være ærlig, haha!

Som dere vet var jeg litt missfornøyd med min siste bestilling fra nelly, men som regel går det helt fint når jeg bestiller derifra. Har bestilt derifa sikkert 30 ganger, og 2 ganger har det gått “galt” med at jeg ikke har fått en av varene jeg har bestilt. Dere kan selvfølgelig også kjøpe dere denne kjolen på Nelly,den er fra mitt favorittmerke Elise Ryan og de har masse i lignende stil om dere skulle være interesserte! Kjolen kan kjøpes HER og koster 399 kroner, ikke så veldig ille! 

Hva synes dere? 

Alle kjolene fra merket HER, og skoene jeg skal bruke finner dere HER. 





Detajler.

Forresten, dere vet kanskje at Helfner er en god venn av meg, og nå har han og Toby kommet ut med en ny sang, “City that i live in”, og jeg fikk vite den først på bloggen min! Synes den var veldig bra fakt isk og det sier jeg ikke fordi vi er venner, haha! Den er sykt fengende og lett og lære seg. Gleder meg til å være med Hef om 2 uker!!! 

Hva synes dere? Se og del! ♥

REKLAME/TIPS: Siste mulighet! VISA deler ut 2 500 kr i dag. Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

125 kommentarer

Siste innlegg