Nytt smykke i dag!

I går våknet jeg klokken 1730, hvor sykt er ikke det? I dag derimot våknet jeg i 10tiden, kan ikke beskrive hvor sykt trøtt jeg er nå men føltes uansett godt å få med seg litt av morgenen, bare sitte helt alene sammen med chihuahuaen min og se på nyhetskanalen, haha ♥ Det er den kanalen jeg ser mest på, faktisk – CNN og discovery også. Synd jeg ikke liker kaffe, da hadde jeg sklidd rett inn i rollen som skikkelig wannabe-cool om morningen!

Har ikke rukket å gjøre stort annet, men føler at det frister mye med en tur til solariumet så blir nok til at jeg tar meg en halvtime der. Jeg har også fått en kjole i posten i dag som jeg har prøvd på, den satt som et skudd! Skal ta bilder snart, så kan jeg kanskje vise dere? 

Haha og vet dere hva – jeg fikk trusselmail om at jeg skulle bli DREPT fordi jeg skrev en såkalt “spoiler” her om frustrerte fruer, når det tross alt har gått på tv. Jeg kunne vært slem og skrevet hva som skjer i de to siste episodene, det gjorde jeg ikke – jeg trodde helt ærlig ikke jeg gjorde noe galt når jeg kort nevnte hva som har skjedd i episoder som er gamle, og så klikker dere? Herregud, slapp av, det har jo stått over alt på face, twitter osv. Trodde dere som var ekte fans så på det når det gikk på tv eller på pc i før/ettertid, sorry. PS; BREE DØR! Haha neida, tulla, det gjør hun ikke. 

Har på meg et smykke i dag som jeg ikke tror jeg har brukt før, det er fra BIKBOK. Til det har jeg en hvit singlett og en svart silkecardigan (?). Hva synes dere? Og vil dere se kjolen jeg kjøpte? Den er roooosa :)

Og jeg vet jeg er utrooolig selvmotsigende når det kommer til sånne kjærestegreier, jeg som sa jeg ikke skulle si en dritt om det og så legger jeg ut bilde, haha. . . Kan vel si det sånn, dere husker min forige kjæreste, M? Da gikk det 4 måneder før jeg viste han på bloggen og da var jeg 100% klar for det, slike ting kommer gradvis og tar tid nettopp fordi det er en utrolig big deal for meg. Dere betyr jo masse for meg men han betyr enda mer, er så utrolig redd for å gå i samme fella igjen og at noe blir ødelagt. Håper dere forstår ♥ Han heter Adrian, da! 🙂 

54 kommentarer

Siste innlegg