dårlig humør

Har virkelig helt feil humør i kveld . . . Føler meg sur, lei meg, irritert. . . Vet dere om noe som hjelper?

På visse kvelder føler man bare at alt er feil. At man ikke orker mer, alt er bare dritt hit og dit osv. Og litt sånn er det nok for meg i kveld, av ulike grunner. Hva bruker dere å gjøre når dere føler dere litt nede? Jeg kunne trengt en morsom video eller film som bare tryller bort det dårlige humøret eller lignende, jeg lar det gå utover alle andre om ikke. . . Dere har forresten blitt veldig flinke til å kommentere i det siste, tusen takk! 

Husker ikke at jeg tok dette bildet på Ondag – men bilder man ikke husker er best, sant? Me and my boyfriend A ♥ 

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 2 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

142 kommentarer
    1. Hør på gamle sanger, sanger som gjør deg lykkelig og om du føler for det.. GRIN! Etterpå vil du føle deg så mye bedre, vær med familien og se en god komedie!
      Stå på Sophie, du er Norges beste blogger! <3

    2. Jeg kjenner meg igjen der. Jeg pleier å se noen komedier når jeg har det slik. Ace Ventura filmene er et forslag jeg har. Kommer ikke på noe mer i farta 🙁

    3. Søk på artige katte videoer på youtube eller søk på google på våte katter. Låver deg, du MÅ flire da

    4. Rign en av vennene dine og snakk me de. Det får deg nok i godt humør hvis ikke kan du se på en gammel episode av frustrerte fruer som du likte godt ^^ :))

    5. aW!! søk på “people falling down the stairs” på youtube og se den første filmen hahaha omg den er best

    6. Jeg vet at du på lig linje med meg elskeer disneyfilmern, så sett på den beste og morsomte disneyfilmen du vet!!:)

    7. Så søtt bilde! 🙂 Inviter en vennine over, kjøp godteri, jordbær & sjokolade, og se en morsom film! 😀 Kos deg masse i kveld!

    8. åå, har skikkelig dårlig humør i kveld jeg også.. Føler meg bare skikkelig nedfor :/… Jeg har hvert fall inntatt sofaen med en boks sjokoladeis og sex and the city på skjermen, hjelper nå litt for min del :)håper kvelden din blir fin, tross at humøret ikke er på topp! <3

    9. Jeg er ganske stor fan av One Direction, så for meg er det videoer av dem (o.l) som får meg i bedre humør 🙂

    10. gå en tur eller tren! det løser opp hormoner og følelser i deg slik at du automatisk blir i bedre humør!

    11. Når jeg er i dårlig humør pleier jeg å skype med venner som alltid gir meg lattis! Jeg blar også gjennom gamle videoer jeg finner på pcen, da finner jeg ofte ut hvor herlig livet mitt egentlig er! Haha <3
      DØDSKOSELIG at du har kjæreste! <3 Heldig er du! Singellivet er oppskrytt, det suger

    12. Dårlig humør idag jeg og. Så sitter å ser på The Voice, mens jeg tar meg en fredagspils og spiser sjokolade ! Hjelper veldig på humøret ! 😀

    13. DU MÅÅÅÅ SE GROWN UPS DA!!! da blir du i godt humør på 2 sek!!!! de beste og morsomste å mest kjente skuespillerne spiller i den filmen!!! du mååå se den!!

    14. Fått deg type? 🙂 naww ^^,
      Det jeg pleier å gjøre er å først få snakke ut med en venninne, om jeg har gjort det og det ikke hjalp så mye ser jeg på morsomme clips på youtube eller setter meg i stua og ser på tv med mamma og de eller begynner å lage noe godt! 🙂 haha, så holder jeg på med noe slik at jeg kan frie tankene litt og har noe jeg kan glede meg til, nemmlig spise det etterpå haha! 🙂 eller spille wii, akk som sport inne 🙂 haha
      Håper du føler deg snart bedre! Det fikser seg alltid uansett! 🙂

    15. Du kan skrive et innlegg om hvor herlig kjæresten din er ?:) det vil sikkert få deg på bedre tanker!:)

    16. Know that feeling!!!!! Lag deg en kopp me nåkka varmt og godt, ta på deg chillklea, gjærna onepiece om du har (anbefales, bæste chillplagge evver!), sætt deg ned å koble heilt ut me en film, et blad, en serie, eller ka du nu enn fåretrekk! 🙂 La tankan kom åver på nåkka anna en dæ di e på nu! Jælp før min del når eg har sånne kvelda!

    17. Du brude se she’s the man! verdens morsomte film 🙂 kommer til å bli kjempe glad når du ser den 🙂

    18. åååh, herlig bilde! se på Americas funniest home videoes, ler meg alltid ihjel:D eller masterchef Australia!! det er halve livet mitt, hjelper mot alt hva det skulle være av dårlig humør og dårlige dager:)

    19. tnå, gratulerer med kjæreste! 🙂 kan vi få se han, ordentlig bilde liksom? 😀 så vertfall søt ut på det bilde der da i allefall! 🙂

    20. Jeg bruker enten å sette på noe sikkelig humørsanger / partysanger, eller så bruker jeg å se film! For meg er wildchild happy filmen atm. 🙂

    21. Stakkar deg Sophie ..
      Jeg har ofte sånne kvelder for er det noe jeg sliter med er det akkurat det .. Jeg bruker enten ringe ei veninne/kompis å snakke med hun/han om det eller snakke om et eller annet , sånn at jeg glemmer det. Noen ganger bruker jeg å spørre om hun/han kan logge på msn/skype så vi kan snakke over der lenge . Eller legger jeg meg bare å håper på en bedre dag neste dag. Noen ganger tenker jeg på ting jeg har hørt lest som jeg har lyst til eller sånn. Idag hadde jeg en dårlig start på dagen å trodde jeg ikke kom til å få noe ut av dagen, men så tenkte jeg på noe jeg hadde hørt. At noen var livsnytere å det ville jeg også å da fikk jeg mye ut av dagen min.
      Håper noen av rådene hjelper deg beste Sophie <3

    22. Se filmen “Superbad”, jeg synes vertfall den var utrolig morsom, selv om jeg liker de verste skrekkfilmene og sånt til vanlig 🙂

    23. Når jeg har det litt sånn så pleier jeg å se på One Direction funny moments. Det hjelper på meg ; )

    24. Jeg Hører på musikk 😉 glad musikk, sånn useriøs pervers musikk som få øynene til å tåres av latter:) en av sangene jeg bruker å høre på er Cornshucker med Guns n’ roses 😉

    25. Se en morsom film, greit å få tankene over på andre ting ! Anbefaler year one, blades of glory, zoolander, i love you man. Alle morsome 🙂 Grattis med ny kjæreste !

    26. Vel, jeg pleier å høre på musikk som jeg hørte på når jeg var veldig liten, når jeg var liten så var jo alt bra og jeg får tilbake gamle gode minner fra da alt var perfekt.
      Du og kjæresten din er så søte <3 jeg skjønnte ikke helt hvorfor du ikke ville snakke om han på bloggen. Bloggen handler jo om deg og ditt liv, jeg syns ikke du burde skjule live ditt bare pga dumme jenter.
      Hvis jenter e grunnen da, jeg vet jo ikke
      Utrolig stolt av deg fordi du er såpass ærlig på bloggen!du er en utrolig jente som skjønner at folk gjør feil og at det er noe bra med alle, skulle ønske jeg hadde en venn som deg <3

    27. Nei assa du kan jo kanskje ta en titt på alle positive kommentarer som strømmer inn hver dag, de komplimentene du får er komplimenter jeg bare kunne drømt om å få. Assa jeg blir sykt glad på dine vegne når jeg ser at folk skriver: “Pen du er! Vakreste i verden, du er så bra menneske etc” Folk setter seg jo faktisk ned å bruker tid på å vise deg hvor pen du er osv. Gir det komplimenter for å gjøre DEG glad. Kanskje du skal ta til deg det leserne dine skriver? Da hadde hvertfall jeg hatt verdens beste selvtillit, vis jeg faktisk tok til meg alt det fineste som ble sagt her, verdens gladeste person hadde jeg også vært! 🙂 Men men, vi har alle våre dårlige dager uansett.. Kos deg videre i kveld, og gratulerer med fangsten! Håper han er bra for deg, det fortjener du;)<3

    28. Være sammen med noen pleier og hjelpe.visst det hadde vært meg hadde jeg av en eller annen grunn ryddet.Det gjør at man føler seg så flink.Og en finere omgivelse gir et bedre humør:)
      -L

    29. søtt bilde <3 når eg e nedfor så pleie eg å skriva ner ka eg føle osv, te slutt så merke eg at eg mye lettare!

    30. Åh, kjenner jeg blir litt irritert nå.. Du skrev for ikke så lenge siden et innlegg om at en ting du syns er sykt teit er når folk bare sier sånn, åh, var med bestepusen i dag, men jeg vil ikke si hvem han er da, tihii… osv, og at du syns man heller burde, enten si hvem kjæresten er og være litt åpen om det, eller å ikke si noe i det hele tatt. Og hvem er det nå som gjør akkurat det hun selv synes er så teit og irriterende? Jo, det er deg det! Peace out ☮

    31. enig med de over, se på alt vi kommenterer, fordi ALT som er POSITIVER er SANT!! ta til deg alt bra du hører, uansett når og hvor!
      syns du er ei kjempefin jente, du står for det du mener og er ærlig! elsker det!!
      såå glad for at du blogger, blir så glad av å titte innom bloggen din<3 det er et must, hver dag, flere ganger

    32. Sett på bambi eller noe. Søk på kattevideoer, videoer av valper osv på youtube. Får meg alltid i godt humør. Er det Adrian du er sammen med?

    33. Naw, søtt 🙂 se filmen legally blonde, verdens beste feelgood movie! Bruker alltid å se den når jeg føler meg litt nede, hjelper alltid på humøret, annbefales sterkt! 🙂

    34. Vess du ikkje har sedd “Bridesmades”, så burde du absolutt gjøre det no! Superdigg og artig film 🙂

    35. Hei Sophie.
      Leser bloggen din omtrent hver dag, og tenkte jeg bare skulle påpeke en ting du burde være forsiktig med.
      Av og til er du utrolig selvmotsigende;
      http://sophieelise.blogg.no/1334943564_irritert__trening.html
      Du skjønne hva jeg mener? Selvfølgelig er det lov til å endre meninger, men det blir litt rart for deg som “har så sterke meninger” og “ikke er redd for å si hva du mener” og “står for meningene dine”.
      Just saying! Fin blogg 🙂

    36. Se din favorittepisoden din av frustrerte fruer, finn noe godt mat i huset og bare slapp helt av i sengen! Senere kan du ta deg et langt godt bad, og god kroppspleie. Kvalitetstid med deg selv med andre ord 🙂

    37. Se one tree hill fra starten, det hjelper ALTID på humøret 🙂 Så når får vi se bilder av kjæresten din da? 😀 hihi det er så søtt og se deg har kjærest igjen!

    38. Jeg har lest bloggen din sykt lenge, men aldri fått med meg at du har kjæreste, men dere er driit søte sammen, og et utrolig fint bildet<3 Du kan nok høre på One Direction, som jeg kan anbefale:P
      BTW: Fin blogg, er en fast leser:D

    39. Søte dere er <3 jeg pleier å se videoblogger og lese gamle innlegg til favorittbloggeren min, når jeg kjeder meg 🙂 "life as bassane" av andrea og fanny er ganske morsomme, søk etter det på yotube!

    40. Spise litt sjokolade og drikke litt brus! Da kvikner jeg litt til, og da blir jeg i godt humør! 😀 Eller kanskje kose med kjæresten sin, han/hun kan sikkert få deg selv til å le! 😀

    41. ÅÅh stakkars håper det blir bedre,Noen ting du kan gjøre er og se en morsom film,spis masse godis og be venner komme til deg og kos deg med dem, det kommer sikkert til og gå bra,Sophie : )

    42. Åh, sånn var jeg også igår. Men da gikk jeg i dusjen og så sminket jeg meg litt (føler det blir så mye bedre enn når jeg sitter der usminket og fæl på håret ) Også fant jeg fram masse smågodt og satt meg og så på disney channel 🙂
      Såå søte dere var ilag<3

    43. Herregud Sofie, det er ikke rart at vi kommenterer bra når du legger ut sånne møkka bilder…. Ta å skjerp deg litt. Har mistet veldig mye respekt fra deg for å si det sånn…!

    44. Lakke negler får alltid meg i bedre humør :)Eller så snakker jeg med noen venner som alltid er i godt humør og så smitter det over på meg etterhvert. Har den triste/lei følelsen hele tiden uten å vite helt hvorfor selv om det sikkert bare er mange småting som har hopet seg opp. Håper det går over og at du klarer å sette pris på de bra tingene i livet ditt! Det fortjener du! <3 🙂

    45. Å høre på musikk hjelper på humøret mitt!
      Jeg synes du er en kjempe flink blogger som oppdaterer veldig ofte, og ikke minst har du et utrolig nydelig utseende!

    46. Hør på musikk, for da blir du i bedre humør. Eller så kan du f.eks sette deg ned å se på en av dine favorittprogram( vet at du liker frustrerte fruer) Det hjelper også å være med venner! Hvis det hjelper noe, så er du en av de peneste jentene jeg vet om Sophie<3 Jeg har lest bloggen din veldig lenge, og jeg digger den<3 Du skriver på en sånn morsom og humorisitsk måte at jeg t.o.m syns det er gøy å lese et innlegg om f.eks hva du har sett på tv, heheh! Du er en kjempeflink blogger, og for å være ærlig så fortjener du 1.plassen bedre enn Therese. Men jeg vet at du liker deg her på 2& 3.plass, så ja... 🙂 Du er den bloggeren jeg liker best her på blogg.no <3 Forresten så har jeg bursdag i dag, jeg blir 13år! Det hadde betydd utrolig mye for meg hvis du kunne være så snill å skrive en hilsning tilbake i et innlegg, men det er det du selv som bestemmer om du vil gjøre det eller ikke:) Bursdagen min hadde blitt så mye bedre da<3
      Du er best Sophie Elise<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
      Har kjempelyst til å møte deg<3 Hilsen din faste leser Helene:)<3

    47. Du aner ikke hvor mange ganger jeg føler deg sånn selv. Ofte føler man at INGENTING hjelper, men ofte man man bare prøve å flytte fokuset vekk fra det som gjør deg i dårlig humør. I stedet for å sitte alene på rommet sitt og tenke – prøv å gjør noe annet. Få fokuset vekk, ikke tenk så mye. Gjør hva som helst, sett på en film, gå en tur, snakk med venner, bak en kake, bare prøv å tenk på noe annet. Flytt fokuset over på noe som GIR deg energi, i stedet for det som TAR energi fra deg 🙂

    48. Se gjennom bilder av deg og venner, tenk på alt positivt du har opplevd gjennom livet ditt, eller søk noe morsomt på youtube 🙂

    49. dra på kino, eller se en morsom film med god mat, eller dra på cafe med vennene dine…. gjør noe som får deg på andre tanker 🙂 lykke til! 🙂

    50. Rens tankene, slutt å tenk så mye! jeg prøver på det og skal fortsette med det. Bare tenk at du har folk rundt deg som bryr seg om deg og gjør alt for deg. Tenk at du har oppnådd mye som ingen andre på din alder ikke har klart ennå:-)

    51. Har du fått deg kjæreste Sophie ? så søte dere var da <3 😀 (hvorfor ikke dele han litt mer på bloggen?)

    52. Så søte dere er da! 😀 Vær med venner, da glemmer du at du er lei deg å blir fort glad igjen! 😀

    53. Se på nigahiga, Shane Dawson, Axels hjørne eller khangblogg på youtube. Jeg blir allefall i veldig godt humør av disse 4 youtuberne og vil ut og finne på noe <3

    54. Søte da! Gratulere! Jeg må bare si at håret ditt er kjempe fint nå! Ååh elsker det!!! <3
      - Sett deg i senga og se en film, du har masse forslag i hvertfall. Ha litt tid for deg selv 😉

    55. sara: Hva faaen mener du med hun hopper fra gutt til gutt! haar du i det hele tatt peiling på hvor lenge hun har vært singel! NEPPE!!
      Så sånne unødvendige komenatrer, hold det for deg sjæl vær så snill a! Også se til å vokse opp a… drittslenging på nettet liksom, wooow! Du synker lavt as vennen 😉
      Hun har vært singel en gaanske god stund nå, er på tide å finne noen som kan gjøre henne lykkelig igjen! yo go girl sophie <3

    56. Gratulerer så mye med kjæresten sophie!! Håper han er en snill fyr som gjør deg lykkelig, for det fortjener du! 😀 <3

    57. Kan ikke du begynne med “ukas kommentar” eller noe? Sånn som dette, du har skrevet ett innlegg om hvordan du føler deg, og at ting ikke alltid er like bra. Så kan du kåre en vinner hver uke. fordi du får jo mange støttende kommentarer om du har det vanskelig. Også synes jeg kanskje at den som postet kommentaren fortjener og få høre det? 😉 Du bestemmer selv! Synes bare det ville vært litt gøy da 🙂
      Koselig at du har fått deg kjæreste btw!

    58. Først setter du på Nicky Minaj med “stupid hoe” på youtube, så etterpå søker du på “funny faces and noises i can make |||” Så ser du filmen “Our Idiot Brother”
      Håper du kommer i bedre humør 😀 Ha en vidre fin helg

    59. Det er vel kanskje ikke det beste for å komme i godt humør, men jeg pleier å høre på triste sanger og bare deppe.. og gråter sånn at jeg får det ut!
      Det funker for meg da, men håper du kommer i godt humør snart<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg