17. mai bilder!

Har hatt en veldig fin 17. mai feiring, og jeg overlevde faktisk hele dagen til tross for noen få øyeblikk med sure miner grunnet lite søvn og vondt i bena, så var jeg stort sett veldig glad! Spiste også de beste vårrullene jeg noen gang har smakt, nam. Tenker på det konstant nå, haha. Må lære meg å lage det! Var i byen i 6-7 timer noe som er ganske sykt å tenke på. Møtte MASSE blogglesere i dag, gøy! Dere må huske på at det er mye bedre om dere sier hei istedenfor å stå å hviske / ta smugbilder, det er så utrolig ubehagelig og jeg blir faktsik litt lei meg da, tenk å stå å bli åpenbart hvisket om? Jeg kan ha litt forståelse, men uansett. . . Kom bort istedenfor, da blir jeg så utrolig glad! ♥

Tror det er best om jeg bare kjører på med noen bilder istedenfor! Hva har dere gjort i dag?

Verdens fineste venninne, elsker deeeg!

Dagens outfit hihihihiih.





 

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 3 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

103 kommentarer

Siste innlegg