Det er FEIL.

Hei! Har akkurat våknet fra en høyst nødvendig powernap, har vært helt død. Skal blogge om min 17. mai senere med masse bilder ♥

Men nå må jeg ta opp noe på bloggen som jeg og noen venninner snakket om i dag som irriterer meg noe SYKT. . . Dere vet når en gutt og en jente er kjærester, så er gutten utro, så blir jenta sur på jenta han var utro med ISTEDENFOR kjæresten sin!? Det er så utrolig latterlig, har dere opplevd noe sånt før? Når man er singel kan man gjøre absolutt hva man vil i verden, man kan kysse noen som har kjæreste også om det er det man ønsker. Man har INGEN forpliktelser, og selvfølgelig handler det om respekt og allmenn folkeskikk, man går som regel ikke på de som har kjæreste – men egentlig så gjør man ingenting galt heller, man er jo fri.

Jeg kan LOVE dere (fordi jeg har vært i denne situasjonen selv) at om min kjæreste var utro så hadde jeg vært sur på HAN, ikke jenta det var med. Jeg kunne kanskje snakket med henne helt rolig å fortelle at jeg overhode ikke er sur eller klandrer henne, men bare lurer på hvordan situasjonen var og hvorfor det skjedde. Jeg har opplevd så mange jenter som er sammen med kjæresten sin etter gang på gang med utroskap, det er noen slike jenter i Harstad og jeg kan love dere, de har fullt opp med å banke / true de som har vært på kjærestene deres! De kaster bort tiden, for et liv. Hva vil de oppnå? Respekt får de i alle fall ikke hos meg. 

Det verste jeg vet er folk som leter etter grunner for å banke / være voldelig med andre på små måter. Jeg kunne aldri ha brukt vold mot noen, litt fordi jeg er så utrolig svak (haha) men også fordi det viser at man er kort i hodet som person, fordi ord ER faktisk nok om man er smart og vet hvordan man skal snakke for seg. Jeg hadde ikke nølt et sekud med å politianmelde det om noen brukte vold mot meg, det synes jeg ingen andre bør gjøre heller. 

Kan ikke få sagt det nok mange ganger, ALDRI vær utro, det er ikke noe som svir mer enn det. Haha, vet jeg maser så mye om det men jeg har sykt mye erfaring der, det er så lett som å bare si nei. 

Er dere enige med meg?


112 kommentarer
    1. Det er pga det er naturen din å bli sur på jenta, du Må være best, du kan ikke bli slått. Det er naturen vår

    2. Altså, hadde det vært ei jente som VISSTE at jeg og han gutten var sammen, eller ei venninne hadde det blitt noe helt annet. Er det ei jente jeg ikke kjenner, og kjæresten min lett kunne lurt henne og sagt at han var singel, er det noe helt annet 🙂 Men man skal vel alltid klandre typen

    3. jeg er litt enig, men jenta gutten var utro med er jo ikke helt uskyldig! tenk om din kjæreste og din beste veninne hadde hatt sex, ville du virkelig ikke blitt sint på jenta da?

    4. E helt enig! At folk kan være så fette dom i hode at dæm faktisk e utro e helt sykt…. digge dæ<3

    5. Helt enig med deg der! Kjæresten min var “utro” (kysset ei anna jente når vi var sammen) men jeg ble seff. sur på han, ikke på jenta. Jeg er framdeles i lag med han, synes du at det er HELT feil?? Kan du væresåsnill å bare svare kjapt i et inlegg senere ?? :))))))

    6. du sier det er galt med vold mot kjæresten sin, men likevel bryr du deg ikke om at chris brown banket opp rihanna? hmm

    7. SÅ enig! Er helt sykt hvordan folk kan være utro, men enda mer sykt at man blir drit sur på den andre.. sånn som du sier.!!

    8. Litt morsomt for jeg har faktisk aldri tenkt den tanken før. Selv har jeg aldri vært eller opplevd utroskap, men om jeg engang skulle så kommer jeg til å huske på dette innlegget! Sier meg 100% enig <3

    9. Jeg er enig med deg om at ingen må være utro og ingen må bruke vold. MEN jeg hadde ikke likt eller akseptert jenta som hadde vært singel og vært med-altså kysst, befølt eller hatt sex med min kjæreste. Jeg hadde vært like forbanna på begge to, og begge to skulle fått høre det!

    10. Hadde ikke tilgitt kjæresten, og om jenta visste om at han var i et forhold mener jeg hun er like ille. Har noe med moral og verdier å gjøre, vil jeg tro! Men så klart, hadde ikke vært like skuffet over jenta som kjæresten – som du nevnte, er man singel er man fri! Men man bør holde seg unna andre jenters kjærester 🙂

    11. dette ble bare fryktelig dobbel-moralsk. først sier du at når man er singel så er man fri og har indirekte lov til å kline og gjøre hva faen du vil med kjærestene til andre jenter, men at den jenta som blir såret av utroskapen ikke har lov til å være sur på hun som tok seg frihet til å være tøs og gjøre som hun vil? selvfølgelig burde kjæresten få en stor del av dette sinne, men situasjonen kunne garantert vært unngått hadde BEGGE hatt respekt for at dette mennesket hadde kjæreste.

    12. hvordan går det med deg og kjæresten din? hvor lenge har dere vært sammen? hva heter han? er dere like gamle? kan du ha et innlegg om han?

    13. Veldig enig! Men må si meg litt uenig med deg når det gjelder en ting: det at single folk kan gjøre akkurat som de vil fordi de er “frie”. Et gjennomsnittlig godt menneske hadde ikke bare prøvd seg på en fyr som hun visste at hadde kjæreste. Da er man ihvertfall veldig korttenkt og respektløs! Må si meg litt enig med anette over <3 men veldig bra skrevet ellers!

    14. fy faen det her innlegget traff meg rett i! er en jente som har tilgitt gutten sin for å være utro 5-6 ganger, og jeg var en av de han var utro med og hun prøver altså derfor enda å lage et helvete for meg enda, selvom det er flere måneder siden det skjedde. jeg kan ikke ha kontakt med gutten som jeg er veldig glad i og jeg vet at han vil ha kontakt med meg også, men det går ikke pga henne..

    15. men nå må du tenke på at dere jenter oppi nord er ganske annderledes enn oss østlendinger. Ingen jenter i Oslo (hvertfall ikke vestkanten og asker og bærum) banker opp hverandre.. Dere er bare harry

    16. Ja er enig i det du skriver 🙂
      Er gutten man skal klandre som faktisk går med på å ha seg eller kysser ei annen jente. Men er jo litt respektløs av henne å gjøre det, spessielt om hun er vennine med jenta til han gutten.

    17. Hvis man vet at gutten har dame, trenger man ikke prøve seg! Da blir det bare for dumt. Hvis det er et kyss kan man også tilgi det, så lenge det ikke er sex å blir mye klining med mange jenter.. Å hvis man vil kan man være sint på jenta og gutten.. Spesielt hvis hun viste at han hadde type!

    18. har du ikke blogget om dette før..?
      Men er så enig med deg! Du er flink til å sette ord på ting! 🙂 det er en av de mange grunnene for at jeg digger bloggen din! Eelsket forresten “chille-outfiten” din noen innlegg ned! 🙂 Stå på videre!
      Og gratulerer med dagen! <3

    19. Så klart blir man sur på jenta og, viss hun vet at han har kjæreste og. Spessielt viss det er en venninne av deg! Så neste gang noen med kjæreste prøver seg, prøv å være litt menneskelig og hold deg unna, eller prøv å si ifra til dama hannes på en ordentlig måte 😉

    20. Uhm får å sei de sånn, eg kan ver enige i at de ikje e jentå sin sjull VISS hu ikje viste at han hadde dama, men bare fordi en er singel betyr det ikje at ein kan jer ka ein vill. Seie seg sjøl at du kje ska gå rondt å kyssa på andre sine typar. Då e du rett å slett ikje helt goe. Eg eie ikje respekt for sånne folk.
      Men selføgeli om gutten e me på de så e ann jo kje någe å ta vare på uansett.
      Ellers veldi fin blogg, stå på! 😉

    21. Haha jeg synes nesten litt synd på de jentene i kommentarfeltet som skriver at de hadde blitt sur på jenta. Eller, jeg forstår at man kan bli irritert…men det er tross alt kjæresten som ikke har klart å motstå fristelsen..
      JA, det kan hende at jenta veit at gutten har kjæreste, men ansvaret står allikevel 100% på de som er i forholdet.
      Om bestevennina mi hadde hatt sex med typen min, så hadde jeg selvfølgelig blitt litt irritert på henne. Men syyykt forbanna på typen min.
      Og det å godta utroskap, alt fra kyss til sex…er det samme som å si: du kan gjøre hva du vil, med hvem du vil, når som helst. Fordi uten deg er jeg en svak dust….
      Han veit da at han kan slippe unna med det igjen. Og “unner” seg nok et ligg med en annen, når det passer seg. Fordi igjen….han veit at han slapp unna sist gang, så hvorfor ikke en gang til?

    22. Æ så dæ i byen i dag etter russetoget idag ved siden av DNB. Æ va ho med korpsuniform som gikk noen meter framfør dæ 🙂

    23. Jeg er enig i mye, men hadde jenta visst at vi var sammen, ville jeg blitt sur på hun og. Tror egentlig jeg ville blitt sur på jenta uansett. Men så klart mest på kjæresten, da hadde det vært over og ut.

    24. jeg synes virkelig at den jenta som kjæresten er utro mot har full rett til å bli lettere irritert på den jenta det gjelder. Selfølgelig mener jeg at hun også burde bli veldig sint på kjæresten, men hun som han har vært utro ”med” bør også forstå at det ikke er særlig greit.
      jeg har vært i den samme situasjonen, så jeg snakker fra erfaring. Jeg ble sint på kjæresten, men jeg ble også litt irritert på den jenta det gjelder.
      Hun visste veldig godt at han var sammen med meg, og at vi har vært det i nesten et år. Faktisk så trodde jeg at hun var en av mine venner, men jeg tok vell feil..
      Men jeg er litt enig med deg også da. Hvis kjæresten din har vært på byen med noen kompiser, også finner han ei jente som INGEN av dere vet hvem er. Og hun vet heller ikke noe om dere. Da kan hun ikke vite at han har kjæreste, og da er det ikke hennes feil i det heletatt.
      Men hvis jenta vet at han har kjæreste, er det veldig unødvendig av henne. Selv om hun er fri, bør det finnes litt grenser av og til.

    25. Enig! Man må kjefte på kjæresten sin og ikke jenta/gutten som det var med. H*n kan jo ikke alltid vite hvem som er kjærester eller ikke.

    26. En gang utro, alltid utro. Dessuten skal man ikke godta/tilgi et utroskap, uansett hvordan situasjonen er.

    27. Jeg følger deg på instagram.
      Du la ut et bilde der du kysser en gutt, er dere sammen eller er dere bare venner? Hadde vært supert om du svaret for jeg lurer veldig!:)
      Klem^^

    28. Dersom en jente vet at en gutt har kjæreste og likevel velger å rote med han, så gjør hun jo noe galt? Det er greit at hun ikke er den som er i et forhold, men alikevel. Vet du at en person er i et forhold, så hold deg unna personen!
      Er derimot enig i at jenter som opplever utroskap ikke bare kan skylde på den andre jenta, men begge egentlig. Gutten burde få høre det mest, men dersom jenta han var med viste at han var i et forhold så burde hun få høre det hun og. Dersom hun ikke viste det derimot, så er hun helt uskyldig.

    29. Jeg hadde blitt forbannet på BEGGE to! Spørs jo litt på om hvor godt man kjenner jenta og om hun hvet at dere er sammen også. Men jeg er jævlig enig med deg i at gutten er uansett den værste syndebukken, han hvet hva han gjør, han hvet han er sammen med deg og han burde aldri gjort noe sånt!! Foresten så DIGGER jeg deg og bloggen din! du er bare best <333

    30. helt enig!! er i samme situasjon nå jeg også, hate it! men har kommet meg over det, heldigvis..håper det blir bra for deg, Sophie<3

    31. Kunne ikke vært mer enig!
      Opplevde nylig det, og bare for å plage kjæresten min begynte jeg å ta kontakt med den jenta han hadde vært med, og bli venn med henne. Dette gjorde han meget irritert, fordi han blir redd. Noe han fortjener!
      Likevell har vi det fint sammen nå da 🙂
      Stå på Sophie, digger deg! 🙂

    32. Er man singel så er man jo fri, men det å gå på en gutt man vet har kjærest er bare helt idiotisk uansett! Jeg har opplevd utroskap selv og etter det hadde jeg null respekt for begge, en ting er å ikke vite at h*n har kjærest, men når man vet det så er det bare ufattelig dårlig gjort! Kunne aldri gjort noe sånt selv, det er totalt lavmål!

    33. herreguud- kunne ikke vært mer enig! hvorfor være i et forhold hvis man skal være utro? da er jo det mye bedre for begge at man bare slår opp.

    34. har vært den “frie” jenta ja.. æ visste godt at han hadde kjærest, ho va ei tidligere venninne som æ ikkje har hadd nokka spess kontakt med på non år. men det va jo heller aldri æ som tok intiativet, og æ sa mange ganga at æ kje ville gjør nokka, men blei liksom overtalt.. det skjedde noen ganga. vet ikje helt om æ e skyldig eller ikje .. når ho fann det ut blei ho dritsur på mæ

    35. Jeg opplevde faktisk for noen år siden at en jeg hadde vært sammen med i 1mnd var utro, mens jeg var på klassetur i Praha….Og det fikk jeg vite av hun som han var utro mot meg med….Jeg satt sammen med henne på kafé (venninne av meg også, av alle ting), og etter en stund med kaffesladder og latter spurte hun når det hadde blitt slutt med meg og kjæresten min….”Slutt??” spurte jeg, og det var da hun skjønte at han hadde løyet til henne for å få seg…Det ble en ganske kort prosess, hvor jeg takket henne for ærligheten (vi er fortsatt gode venninner) og jeg ringte ham opp på telefonen, fortalte hvor stor en hest—- jeg syntes han var og gjorde det slutt…Synes så absolutt det er kjæresten man skal kjefte på når det er utroskap inni bildet, ikke jenta som det skjer med….Hun trenger på ingen måte å vite at det er et forhold der. Om hun vet det, så er det likevel ingen grunn til å ta henne, som er singel og hovedsaklig kan gjøre som hun vil. Jeg selv har aldri vært utro.

    36. Ja herregud, det irriterer meg bare helt sykt. Gutter har likom så mange flere “sjangser” enn jenter.. noe tull!!

    37. ALTSÅ! Den kommentaren der om at vi jenter i nordlande er “harry” siden Sophie skriver om at hun vet om jenter som bruker å banke opp folk osv… Jeg vet om jenter her nede i Sørlandet som har banket opp jenter og gutter… Er vi jenter i nordlandet “harry” så vet ikke jeg hva dere er altså… 😉
      – Og er enig om at hvis gutten er utro så skal man vær sur på han, MEN hvis jenta VET at han har kjæreste og hvis jenta gjør det for å ødelegge, så synes jeg at jenta(kjæresten til gutten) har FULLSTENDIG rett til å være sur på jenta og, MEN hvis jenta ikke viste det og kjæresten lurte henne til å gjøre det, så er det jo nå helt annet.

    38. Jeg er enig og har hatt erfaring med det selv, jeg ble utrolig sur på han, og jeg sa til den jenta han var utro med at jeg ikke er sur på ho eller noen ting, men når de er utro sammen igjen blir jeg sur på ho å.. da vet hun at han og jeg har problemer, for det er jo ikke noe man kommer seg over på 2 uker, så da ødelegger henne bare for forholdet vårt, så i en sånn situasjon så synes jeg at man har rett til å bli sur på jenta å 🙂

    39. Er enig med kommentaren over. Hvis jenta vet at han har kjæreste og hvis hun gjør det for å ødelegge, er det noe annet. Men uansett, utroskap er det værste jeg vet. Det er så utrolig vondt!
      Jeg holdte på med en gutt en stund. Så ble han sammen med en annen jente, men jeg var fortsatt helt fortapt i han. Han sa alt jeg ville høre. Han fikk det til å høres ut som om han var fortapt i meg igjen. Når han flyttet hit, dro jeg til han. Og sa til meg at forholdet mellom han og kjæresten ikke var seriøst. Han sa til og med at han skulle gjøre det slutt for meg. Det var ikke for senere at jeg skjønte at det var helt galt, og at jeg ble sur på han for at han hadde fått meg til å gjøre dette. Hos han skjedde det ting. Når kjæresten fant ut, var hun klar til å drepe meg, helt til jeg forklarte henne alt, så gjorde hun det slutt med han. Det jeg lærte, var at han gutten bare var ute etter èn ting. Kjærligheten gjorde meg blind på en måte, for han sa absolutt alt jeg ville høre. Når han hadde fått sitt, betydde jeg ingenting lengere.
      Nå er jeg heldigvis lykkelig med verdens beste gutt, og vi har vært sammen i snart 1 år. Som sagt, er utroskap virkelig ILLE. Jeg stoler helt på kjæresten min, men enda går jeg med en boble av frykt for at noe dumt slik som utroskap skal skje. Jeg som er i et forhold, kan bare tenke meg hvordan jeg ville følt hvis kjæresten min var utro. Jeg hadde vært helt knust. Så, vil du ha noen andre, si det, ikke gjør det bak ryggen. Selv om begge alternativene er sårende, er det best og bare si det.

    40. Jeg skjønner og ser ditt synspunkt, men jeg er ikke helt enig. Ja, gutten skal man bli sur på uansett – men det kommer jo helt ann på hvem jenta er om i hvor stor grad man blir sint på henne. Er det en venninne eller en bekjent som helt klart vet at gutten har en kjæreste, så handler det om respekt og moral. Selvom man er singel, betyr ikke det at man kan gjøre hva man vil med kjæresten til andre jenter. Hallo. Det finnes grenser. Utroskap er stygt uansett hvilken side du ser det fra. Er det en jente fra et annet sted, som over hode ikke vet at han har en kjæreste, da blir jo saken annerledes. Men når jenta vet det, da er det ikke akseptabelt uansett.

    41. Jeg har vært hun som hadde sex med en i et forhold. Vi var dritings og jeg hadde nettopp blitt kjent med han, hadde hørt han var i et forhold men ikke noe mer enn det. Uansett, vi var ff’s en periode, og i den perioden var jeg 100% klar over hva jeg drev med. Utrolig respektløst og egoistisk av meg, og jeg tenkte ofte på dama hans..hadde noen alvorsprater med han, hvor jeg truet med at om han ikke sa det til henne kom jeg til å gjøre det. Men jeg ville han skulle ta ansvar. Vi slutta å holde på, og holdt stor avstand lenge. Nå vet hun, fordi han fortalte. Jeg kommer nok til å bli hata, men jeg er mest “glad” for at hun endelig fikk vite det. Hun fortjente det virkelig ikke, og jeg fortjener hatinga! men gjort er gjort, fortid er fortid. Jeg hadde ALDRI tollerert noe sånt, og jeg tenker ofte over at hvem som helst av gutter kan være utro. Alle uten unntak, han var verdens mest ordentlige i alles øyne. Men..no more

    42. litt enig med deg, selvfølgelig ville jeg blitt forbanna og skuffa på kjæresten min om han var utro.. Men det finnes de jentene som VET at den og den har kjæreste, og likavell legger seg etter å prøver seg. Da roter man seg inn i noen andres teritorium, og det er respektløs. Om begge vil at de skal rote sammen, så burde jenta snakke vett til gutten om at han må gjøre det slutt først. For det er grusomt for den parten som sitter igjen, og føler seg som en dritt. Utroskap har jeg null toleranse for. Om jeg vet at en gutt har kjæreste, ville jeg aldri lagt meg etter han. Og omså, ville jeg fått han til å bli ferdig med den han har først..

    43. Om denne jenta visste at gutten var i et forhold så er det like feil av hun og gå på han. Hun er ikke uskyldig i det hele tatt, og det hadde vært sykt dårlig gjort av begge to. Er annerledes om hun trodde han var singel, da er det selvsagt ikke hennes feil. Jeg hadde nok blitt rimelig forbanna på jenta om hun var utro med min type når hun visste at han var i et forhold. Enda surere hadde jeg blitt om det var en jente jeg kjennte.

    44. er jo helt klart at man mister mye respekt for jenta som kjæresten er utro mot, ettersom det er ganske logiskt og folkeskikk at man holder seg unna noen som faktisk har kjæreste. sånt gjør man bare ikke.

    45. du må jo nesten tenke litt lenger enn at det var kun hans feil. for, så klart er det han som har gjort det verste, i og med at det er HAN som har kjæreste. men, hvis man eier folkeskikk og har litt vett i hodet, så går man jo ikke på noen som har kjæreste, når man vet 110% sikkert, at det kommer til å ødelegge forholdet til paret. hvis noen er i et forhold, så holder man seg unna. samme hva! tenk deg; hvis du hadde/har en kjæreste, så har du og en bestevenninne som er singel. så bestemmer hun seg for at hun vil rote med kjæresten din fordi ”hun er singel, og får gjøre hva hun vil med hvem hun vill, samme om typen er i et forhold eller ikke”. hadde du da ville fortsette å være bestevenninne med hun, fordi, det var HAN som gjorde noe galt, ikke venninna di? for med det du sier, så mener du jo at ALT er hans skyld, og at du ville fortsette å vær venn med venninna di hvis hun hadde gjort sånn. så klarer ikke helt å tro at du mener det er kun hans feil.

    46. Selvfølgelig hadde jeg vært surest på kjærestenmin! Men om den forbanna hora hadde visst att vi var sammen, og hun hadde gjort alt i sin makt for få han så hadde jeg ikke nølt med å bli sinna på hun. Selvom man er ”fri” så er det noe som heter folkeskikk.

    47. jeg er så enig med deg ! jeg elsker når du skriver sånne innlegg 🙂 er veldig fint å lese. og er glad for at du er du ! syns du er veldig sterk som ikke tar til deg stygge kommentarer og hvis du gjør du så må du huske at det er ikke bare stygge komentarer men også noen fine og bare tenkt på de i steden for ! 😀

    48. For over et år siden var jeg sammen med en fyr, jeg var dum og gidde ham alt av meg selv. Han betydde hele verden for meg. Eneste grunnen til at jeg er sikker på at jeg elsket ham er at jeg ennå, etter sååå lang tid fortsatt kunne gjort nesten alt for å få ham tilbake. Og etter alt som har skjedd, og etter alt han har gjort mot meg får meg til å føle meg som verdens svakeste person. Han lå me bestevenninna mi og det er noe av det vondeste jeg har gått gjennom, å bli sviktet av henne var det vondeste. Men jeg har aldri klart å slutte å tenke på han heller, jeg gjorde det slutt å har angret så mange ganger. Og nå har han gått videre.
      Jeg er venn med bestevenninna mi igjen, bare hun ikke helt er bestevenninne lengre, hun har flyttet så jeg ser henne veldig sjelden.
      Men jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre lenger, jeg tenker på han hver dag og klarer ikke snakke skikkelig med venninnene mine lengre. Jeg vet de støtter og trøster meg, men eg blir flau over at jeg aldri kommer meg videre. Spesielt etter alt han har gjort og alle gangene han har såret meg.

    49. Njæaæaæa det spørs veldig. Visst bestevenninna mi hadde kysset og rotet med gutten jeg hadde et forhold til, hadde jeg garantert aldri snakket til henne igjen, for hun vet hvor mye jeg elsker ham, og hun vet at jeg blir såra, akkurat fordi vi er bestevenninner! Så at hun er fri til å gjøre det er hun jo ikke?
      Men hadde blitt utrolig sur på ham viss han tok muligheten til det først, og hun ikke gjorde en ting! For det har jeg nemlig opplevd selv, og jeg godtok det den gangen, men når hun fortsetter å prøve seg på alle guttene jeg roter med, blir jeg litt skeptisk så klart.
      Hadde det vert ei jente jeg ikke kjente, eller han ikke kjente, som startet og han hadde sakt “sorri har kjæreste!” da kan man jo ikke være annet enn glad, men hadde kjæresten min “tatt muligheten” og startet å rote med en jeg ikke kjenner, og jeg hadde fått vite det, hadde jeg blitt sur på ham ikke henne..
      Så det spørs egentlig veldig på situasjonen.

    50. Dette ble feil Sophie… Jeg kjønner hva du mener med at DU er fri når DU er singel, men den du kysser gjør noe galt hvis DEN PERSONEN ikke er singel… Så nei, du gjør ikke noe feil, men på en forskrudd måte får du den personen til å gjøre noe feil (enda den personen velger dette selv) også sier det seg selv at det blir feil å kysse en som “tilhører” en annen… Jeg er ganske sikker på at du ikke hadde likt det hvis kjæresten din hadde gått rundt å kysse single jenter.. Jeg pleier som regel å være enig med deg i ting du sier, men dette var litt “blondt” sagt… 😉

    51. såklart burde man ikke kun bli sur på denne jenta, men også kjæresten. tror ikke det finnes jenter som ikke blir sure på kjæresten sin i det hele tatt, dersom han er utro. det går jo som regel utover begge, og forholdet blir som regel aldri det samme igjen, selvom de tilgir.

    52. æ hadde blidd sur på jenta og, førde ho vesste at han va sammen me ei anna? hadde liksom du syns d va heilt greit da?

    53. Jeg syntes dette spørs veldig på hvem jenta er. Hadde det vært en random jente, så hadde jeg nok ikke klandret henne,men derimot vis det var en god vennine, eller enda verre bestevenn. Da blir det noe helt annet. Selfølgelig er det kjærsten først og fremst, men også vis det hadde vært din bestevenn. Hadde ikke du blitt sur vis det hadde skjedd noe mellom din bestevenn og din kjærste? på begge to? Det hadde i hvertfall jeg blitt 😉

    54. Det du skrev traff meg veldig! Jeg har vært i akkurat den situasjonen selv! Bare at jeg er jenta som var utro med kjæresten til en annen… Og hun som nå er ekskjæresten er mye mer sur på meg enn på han. Det er fordi hun mener at kjærester kommer og går, mens venner varer evig… (noe som er nytt for meg)

    55. Akkurat det har skjedd med 2 eller tre ganger ! ble så utrolig irritert fordi jenta ble ikke sur på kjæresten i det hele tatt, alt gikk utover meg …

    56. JEG KUNNE IKKE VÆRT MER UENIG! Hvis du har en bestevenninne som ligger med kjæresten din som hun vet at du er fullstendig forelsket i, og du har fortalt hun at du er redd for at han er utro, da har du 100% rett til å bli sur! Dette er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge, man holder seg vekk fra de med kjæreste, det er bare grusomt respektløst å gå på folk man vet har kjæreste, man knuser hjertet til folk!

    57. Jeg har da ikke opplevd utroskap, men er så enig med deg.. Tror ikke noe kan såre mere enn det. Jeg kjenner selv folk som har tillgitt etter utroskap… Jeg skjønner ikke hvordan det går, jeg hadde vært usikker hele tiden 😛

    58. Synes du sankker litt piss der egentlig… først mener du at det ikke er greit å være utro? og så synes du det er greit å kysse en gutt som har kjærste? du har ikke lyst til å komme i den situasjonen? så hvorfor gjøre noe mot andre du ikke vil at andre skal gjøre mot deg?
      Synes det inlegget der var ganske så dobbelt moraskt…
      null Respekt til deg der 😉
      Beviser bare at du er en person som ikke har så mye følelser for folk rundt deg. og en siste ting, du må stå for det du gjør her i livet 😉 man kommer ikke altid ustraffa vekk fra ting man gjør = )

    59. Det er faktisk ikke så lett å si nei da! Tenk om jeg feks er forrelska i en gutt, og i kjæresten min? Og at jeg en kveld er veldig full og kåt, og at denne gutten som jeg også er forrelsket i kysser meg? Da er det ikke lett å si nei skal jeg si deg!!!

    60. hviste ikke at du røyker!!!! Er du sprøøøøøøøøøø???? Det er det dummeste du gjør!! Ikke for å være frekk men for å hjelpe deg! Stopp med et for ditt eget beste!

    61. du tar helt feil… huff, tragisk å lese! greit om ikke du kjente jenta å jenta ikke hadde peiling. men, om hun hadde, da er faen så dårlig gjort, å grunnen er stor til å misslike den personen! du sier du har erfaring, det har jeg også.. så, det er ikke latterlig i det hele tatt, det er som DU føler det! huff, slett innlegget ditt.. såret meg nesten litt der

    62. Vold løser ingenting, og jeg ville aldri laget drama. Men jenta burde helt klart skamme seg. Jeg har opplevd det samme selv, men det viste seg senere at han ikke var utro. Men jenta prøvde like hardt for det. Jeg unngår drama fullstendig, men hun skjemmes og tør ikke møte blikket mitt. Det er en GRUNN til at hun føler det sånn, det er fordi hun har gjort noe galt. Jeg (og kjæresten min) har ikke trengt å si noe som helst, og det kommer vi heller ikke til å gjøre.

    63. Har vert i dente situasjonen, der kjæresten min og en ex av han der å klinte og rotet, samt med at han kysset en annen jente og. Jeg hater han for det og jenta og. Men han kom å sporte etter tilgivelse og sa unskyld, jeg tilga han. men jenta sa ikke ett eneste ord til meg, ikke før det var gått over ett år. etter dette gikk jeg inn i en dyp depprisjon og fikk senere også diagnosert angst. jeg sliter enda den dag i dag og det er snart gått 2 år.. han har skyldfølelsa for dette hver dag, og jeg lar han aldri glemme det han gjorde mot meg. men selv etter alt dette er jeg enda i ett forhold meg han, fordi jeg elsker han. og jeg vet etter all den smerten vi begge har gått igjennom, har han forandret seg og er en fantastisk kjæreste. exen der i mot, har ikke forandret seg.

    64. Jeg er ganske enig i mye av det du skriver her, men altså.. Kysser du en du VET har en kjæreste er du egentlig bare slut. Da tenker du søren ikke på andre sine følelser og hva slags konsekvenser det kan bli ut av det heller. Annerledes om man ikke vet at vedkommende har kjæreste 😉

    65. Haha, detta skjedde me mæ 16mai,altså, æ va med en som hadde dama, og no ska æ få mæ bank tydeligvis,av jenta.. tragisk spørr du mæ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg