Bilder fra i går!

Hei alle sammen og gratulerer med nasjonaldagen!! ♥

 At jeg er våken nå med tanke på at jeg var ute i går, det er bare helt ubegripelig. . . Jeg skal gå frivillig i barnetoget med Lisa og lillebroren hennes som går i førsteklassen, tenk dere det!? Jeg er gal. Har nettopp spist taco til frokost da, så det føles LITT bra (veldig bra). Føler meg uansett som dritt akkurat nå, har vondt i føttene fra i går og dagen har ikke engang startet.

Først var vi et par jenter hos meg, vi spiste taco og jordbær, veldig koselig! Så dro vi videre til enda et vorsj som var SYKT gøy, tror det satt forventingene alt for høyt for kvelden ettersom resten av dagen var bare helt OK, ikke 16. mai materiale liksom. 

Har dere noen spessielle 17. mai tradisjoner?

 Tok som bilder kun i starten av kvelden ( man glemmer det fort bort etterhvert)..

Skulle være “chill” i går og øve meg til Hove, haha..

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 4 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

186 kommentarer
    1. haha, sikkert jævlig mye folk som kommer å klage på at du røyka, wow liksom! heeelt sykt. du er forresten DRITTPEN sophie:D

    2. Haha:D digger at du provoserer, folk kommer til å gå helt bananas i kommentarfeltet idag! Du må ha en fin 17 Mai 😀

    3. Jeg tror ikke hun røyker. Det er forskjell på å “røyke” og å “festrøyke”. Så chill folkens, synes det er bra at Sophie ikke later som om hun er helt perfekt som så mange andre bloggere gjør.
      Forresten, sykt pen!

    4. Sikkert mange som kommer til å klikke på det røykebildet! haha, det er litt gøy 🙂
      btw, hun har skrevet før at hun festrøyker da.. så dere trenger uansett ikke klikke mentalt. Det er hennes liv. 🙂
      God 17. mai, og du er veldig pen! 😀

    5. det går an å ta se en røyk på en fest uten å bli avhengig 😉 Håper du koste deg! Ha en fin 17 mai,*

    6. hehe, ha en fin 17.mai! Er det festrøyk? Jeg er fortsatt fan av deg selv om du røker da. <3<3:) Loveu Sophie Elise <3<3

    7. harregud folkens, det var en spørsmålsrunde av en vennine til sophie å da var spørsmålet ” røyker du”? så sa hun, JA hun røyker.
      get over it

    8. ha en fin 17.mai nydelige dæ! <3
      ho sa en gang at ho røyka av å til på fest, men ikke fast. så chill folkens!

    9. God 17.mai til deg å! <3
      Håper ikke du begynner å røyke Sophie..
      Tenk deg to ganger om før du gjør noe;)

    10. Er kanskje litt rart at du lagde et innlegg om hvor dumme de som røyka og snusa var, og så røyker du selv..? Nå er det sikkert bare en “festrøyk” du tok, men alikavel.

    11. Håper dere får en fin 17. Mai!
      Jeg pleier å være til mormor å spise lapskaus vært eneste år. Et år var jeg i syden og kom hjem 18. Da var mormor hjemme til oss når vi kom hjem og det sto lapskaus på bordet 🙂

    12. du e så pen <3
      røyker du tilvanli?? eller var det en festrøyk? <3 i allefall kos deg på 17 mai ! <3

    13. Stine-Mari(eller hva hun heter) har jo før svart på spørsmål om sophie og da har hun sagt at: JA, hun røyker!
      og dere som kaller det der festrøyking, lol, dere ser vel at det ikke er en fest?

    14. Røyke du? Elr er det bare festrøyking? Røyker du ofte? : ) håper du svarer på spørsmålene!
      Men fine Bilder, dødstøft røykebilde!! 😀

    15. du der oppe, røyk er røyk om det så er fest røyk eller vanelig røyk, jeg fikk seriøst helt annet syn av holdning din, du juger så det suser, fy faen du sier du ikke snuser og du sier at du hater folk som snus eller røyk men likevel gjør du alt det samme, faen du er så too facea, ikke rart så mange sleng dritt mot deg du oppfør deg som er slut!!

    16. Det at folk syntes det er dobbeltmoralsk av hun at hun har laget innlegg om at det er så teit å røyke og snuse, også tar hun seg en røyk på fest. Dere har nok aldri vært borti noe sånt.
      Jeg syntes snus er så sinnsykt stygt, teit, idiotisk og tapersk. Allikevel snuser jeg, fordi jeg er avhengig.
      Jeg tar meg en røyk innimellom, men allikevel hater jeg når venninner røyker i nærheten av meg i hverdagen, og syntes det er helt på trynet tett. Er man avhengig, så er man avhengig. Jeg syntes også at sennep smaker dritt, men noen ganger så får jeg skikkelig lyst på sennep. Bare sånn, for å ta ett skikkelig teit eksempel.

    17. Dere der oppe, slutt å sleng dritt! Det er hennes liv, det er ikke deres! Hun bestemmer jo akkurat selv om hun skal røyke/røyke ikke, festrøyke eller ikke.. Og uansett, dere leser bloggen hennes, dere skal lese hva som står, ikke kommentere dritt og si hva som skal stå og ikke! Kan ikke tenke meg at dere er så perfekte heller, så pass på dere selv og slutt å kritisere andres liv eller blogg, ser det ut som om det er “sleng dritt” det er det står På kommentar knappen eller? God 17.mai sophie, du er helt sykt pen!
      http://www.libra.bloggr.noP

    18. JEG ELSKER AT DU PROVOKERE MED AT RYGE, FORDI ER DET IKKKE LIGE MEGET OM DU GØR? OG DET ALTID DRAMA I KOMMENTARFELTET OM DU GØR. jEG FRA DANMARK OG JEG SYNTES SNUS ER MEGET KLAMMERE – MEN NU ER SNUS HELLER IKKE POPULÆRET I DANMARK. DU SEJ SOPHIE!

    19. Hahah, jeg synes det mildt sagt er latterlig hvor mye folk skal bry seg opp i andres liv. Det er SÅ mange som enten røyker eller snuser, alle er klar over konsekvensene, men når en er 17 år, klarer man da å ta sine egne valg.
      Dette med at folk skal pirke så ekstremt på hver minste lille detalj ved en person de ikke en gang kjenner, er en veldig dårlig uvane.
      Følte bare for å si det.
      Ha en kjempefin 17. mai, alle sammen, kos dere 🙂

    20. Gad folkens, la hun røyke hvis hun vil, det er ikke så jævla farlig når man bare gjør det av og til? og dessuten YOLO

    21. Du “M”, YOLO betyr ikke drikk og røyk som en alkoholiker, det betyr å gjøre noe som er verdt å bli husket for. Det betyr å gjøre det beste ut av livet, men mangen tar YOLO som å drikke seg drita full annenhver dag og røyke fordi det er “kult” og skadelig. Og på den måten går livet sin vei, uten å få gjort noe annet en å spy hver helg fordi man har misforstått begrepet YOLO. Takk for meg :*
      Men personlig syntes jeg ikke Sophie var så fin på det “røykbildet”, det har ikke noe med røyken å gjøre, det var bare at fjeset hennes ser så gammelt og utslitt ut, som om hun er rundt 35 årene ens.

    22. Heei, for noen dager siden så jeg at du hadde røyk-pakke i veska di, og nå ser jeg at du røyka, men røyker du “hver” dag eller bare sånn fest-røyking??

    23. festrøyker eller sånn til vanlig? ..
      blir litt lei av du ikke svarer på sånne spørsmål som masse folk spør deg om

    24. Håper virkelig du slutter med den røyken din. Ditt valg, men synes du burde prøve ihvertfall 🙂
      Det så veldig koselig ut da! Og èn ting: Kan du fortelle mer om kjæresten din? 🙂

    25. Herregud folkens! dere kan ikke si at du ikke røyker . Alle kan jo se på det bildet at hun røyker , og uansett røyker er en røyker , det er ingen forskjell på ” å røyke” og festrøyke , hun røyke ferdig med det! teit å si av dere at hun “festrøyker”. Om man røyker så røyker man, når man festrøyker så røyker man forde , det gjør ikke røykingen mindre av å si at hun festrøyker!
      Elsker bloggen din sophie , er fast leser ! <3

    26. Begynner å bli litt lei bloggen din nå 🙂 Du skriver nesten alltid om det samme, og du provoserer leserne dine hver dag. Det er som om du gjør ting (som å legge ut bilde av at du røyker) bare for å få oppmerksomhet og kommentarer. Var det ikke du som lagde et innlegg om hvor dumme de som røykte var? Og at du ikke brydde deg om hvor mange lesere du hadde? Bestem deg.

    27. er enig i det flere har sagt her. Virker som du blogger bare for å provosere leserne og få masse oppmerksomhet. Du sier en ting, men bildene viser det stikk motsatte. Skjønner ikke hvorfor du lyver for leserne dine. Hva er det du prøver å oppnå? Voks opp

    28. og det at du lyver for leserne dine betyr også at du har null respekt for leserne dine.. sad but true=/

    29. bare røyk om du vil, men ikke rakk ned på dem som røyker å snuser om du gjør det sjøl, vettumeghva..
      om det så bare festrøyker :p

    30. Haha, du er en liten dramaqueen, Sophie. Jeg skal ikke klikke helt på det røyke-bildet, fordi jeg vet at du elsker å provosere og skape drama i kommentarfeltet. Samme for meg om du røyker eller ikke, eller om det var en festrøyk eller ikke. For det første, så har det ikke noe å si for meg, og for det andre, så er det ditt liv. Vi har ingen rett til å bestemme over ditt liv, det er det du som har.

    31. WTF? Greit at du røyker/festrøyker, eller hva det enn er du driver med, men trenger du å provosere så jævlig bestandig? Du gjør det kun for at leserne skal klikke vinkel i kommentarfeltet. Kanskje morsomt for deg ja, men virkelig RÅTTENT gjort er det – det må jeg bare si.

    32. Æsj. Du vet det er uattraktivt å røyke? Greit å gjøre det i et hjørne men ikke post bilder, blir kvalm. Spesielt unge, søte jenter som deg.

    33. Ser de er mange kommentarer om provisering og hvor bra det er at du gjør det.
      For å være ærlig så ER DET IKKE DET. Du kan provosere for mye. Du gjør det jo for haters, ikke leserne? Og hvem er det som faktisk blir irritert? JO: LESERNE.
      Personlig driter jeg i om du røyker eller ikke. Men faen da ikke provoser med vilje :/ Du får ikke flere lesere av det.

    34. æ så dæ i toget idag lamme ho Anna Sofie ho Amanda og ei til eller dokker satt på gresset. Du har så utrolig fin bunad, også sku vi komme å si hei men vi torte ikke..

    35. Drit nå i om Sophie røyker! La nå jenta få gjøre akkurat hva hun vil!! 🙂 Er ingenting å gå bananas for..

    36. Kult 😀 Men, kan du ikke skrive om leppene dine og øyenbrynene? Lurer på om du har gjort noe med de? Og forresten har du kjempefin blogg 🙂

    37. Herregud, som om det spiller noen rolle om hun røyker?? Hun har jo allerede sprøyta inn silikon i puppene, botox i rompe skinkene, restylane i leppene, og hun tar jevnlig barbie dopet melanotan? Som om røyk er det første til å gjøre kroppen hennes råtten, om 10 år er Sofie i samme situasjon som Michael Jacson, liksom:)

    38. haha, dør av folk som bare: “herregud, er tusen kommentarer om at du røyker. SÅ barnslig, det er helt normalt å røyke innimellom” .. dere, sånn serr? hvorfor gidder dere å svare de som spør om hun røyker, kan ikke vi bare overse det.. det er bare småunger som ikke har vært på fest før og som ikke vet åssen det er…. thææt’s it

    39. Koselig 🙂
      Herregud noen av dere over her,det er var 16.mai det må da være lov og ta seg en røyk? Hun bestemmer jo akkurat selv hva hun skal gjøre.

    40. Så utrolig masse søte bilder! 🙂 Høres ut som om du hadde en fin kveld igår! Håper også denne flotte nasjonaldagen 17.mai har vært en fantastisk dag for deg og at du kosa deg i toge, er så koselig og se at det er såå utrolig mange som stiller opp å velger og gå i tog, syntes du skal være stolt over deg selv idag, er ikke alle på din alder (hahah, følte det var litt voksent sagt:P) som gidder å gå i tog, så det er jo ganske imponerende og bra 🙂 Jeg unner deg virkerlig alt godt Sophie, vit det 🙂 du er helt fantastisk nydelig og virker som om du har en super personlighet, det er hvertfall mitt intrykk av deg! 🙂 du er så søt når du røyker <3 søte deg 🙂 Jeg har ingenting imot røyking, jeg gjør det ikke selv i og med at jeg bare er 15, men og røyke er menneskelig 🙂 Ønsker deg en super super dag videre og en super helg!
      Mega stor klem fra bloggleser Marita Malmgren 🙂

    41. har ingenting imot at du røyge, eg røyge sjøl liksom, men syns det blir ganske 2faced å skriva et innlegg om kor ekstremt mye du hate snus å røyg, å at alle e røygere e tapere så e usikre på seg sjøl, når du sjøl faktisk festrøyge :p det jørr jo deg bare ennå mer taper å usikker på deg sjøl forde du faktisk talt IKKJE e avhengig… hahaha off nei sorry meg, vettkje ka eg ska sei eg

    42. Det er forskjell på å røyke fast og å festrøyke. Slapp av litt a folkens, hvis noen vil røyke har ikke dere noe med det 🙂

    43. hun legger ut røykebilder bare for å få oppmerksomhet, og når alle kommenterer “røyker du” osv. får hun flere lesere, og det er det hun vil… unødvendig å legge ut sånne bilder, flaut at jeg er norsk…..

    44. Du e idiotisk. Likte faktisk bloggen din før, men du e stygg og oppmerksomhetssyk! Og forresten- kunne godt ha trudd på at du røykte siden du (mest huden din) e så jævlig stygg.

    45. Kan du fortelle om tiden du var deprimert? Er det selv og har vært det en stund. Ønsker å høre din historie…

    46. ok folkens, jenta røyker, wow! skikkelig krise da!
      nei, la jenta røyke hvis det er det hun vil. Hennes liv, hennes valg. that’s it! Ha en fin 17.mai Sophie!

    47. Du sier du vil være et godt forbilde for unge som er yngre enn deg, men jeg må si at du skyver det lett unna med en liten røyk once in a while, bare så du vet det, Sophie ;O
      Men for meg er du fortsatt en av mine største forbilder, og jeg elsker bloggen din!

    48. alle skjønner jo at hu legger ut bilde av røyken for å provosere. men herregud, vil hu røyke så trenger dere ikke bry dere :p

    49. Litt små-tragisk når du klager på de som snuser, at det finnes ingen annen grunn å snuse enn for å virke kul. Røyk er mye verre. Alle skjønner jo du gjør det for å virke kul.

    50. å stakkar dere leserne:( er så slemt av sophie å svikte dere på denne måten:( tenk å provosere dere sånn, hun må jo skjønne at det er slemt gjort personlig mot dere ved å ta seg en røyk og at det ødelegger livet deres:( hun er jo deres personlige bestevenn og hvordan kan hun finne på å gjøre dette mot dere, tenk at dere ble sviktet sånn:( åhuff cry me a fucking river a buhuuuu
      jeg ble også fra meg når britney shavet bort håret fordi hun ikke hørte på meg om at det var stygt, for selv om hun ikke vet hvem jeg er så er hun jo kjent og da burde hun tenkt på hva jeg syntes om det først:(

    51. Hun venninna di på det øverste bildet bør gjøre noe med øyenbrynene sine. Og som venn, så burde du si det til henne. Om my gosh, sier jeg bare.

    52. Kul du er som røyker ass, jævlig Badass. Forresten venninna di må ser gjøre noe med Bryna sine, du burde si ifra 😉

    53. Seriøst dere, ”hu venninna di må serr gjøre noe med brynene sine” HVA FAEN. er vel ikke noe galt med bryna hennes?! og hva vet vel dere om dem? hva hvis hu gror dem ut, eller bare vil ha dem slik? la hun da for all del ha dem slik. dere er så sykt nolifere. syne dere ser helt utrolig bra ut ! 🙂

    54. OMGOMGOMG RØYKER DUU??? HERREGUD FOR ET ELENDIG FORBILDE§!!!!!!
      neida, hahah herregud. gjør hva du selv vil, og drit i andres meninger 😀 røykebildet var kult og jeg digger at du liker å provosere 🙂

    55. HAHA! Hvorfor i helvete gidder dere å bry dere om hun røyker? Det er for faen meg hennes liv, og hun velger selv hva hun vil gjøre. So what om hun har skrevet et innlegg om hvor dumt det er? Jeg snuser, og jeg syntes selv at snus er helt ufordragelig teit og ekkelt. Men tingen er, man blir avhengig. Og da er det ingenting å gjøre med det egentlig, med mindre du slutter selvsagt. Men når du først er avhengig er det vanskelig å slutte. Men poenget mitt er – drit i hva Sophie gjør! Hun er 17 år gammel, og blir snart 18. Hun trenger ikke at dere drittunger skal begynne å grine fordi hun røyker, hun vet selv hva hun holder på med, og jeg tror ikke hun trenger å bli minnet på det 200 ganger i kommentarfeltet.

    56. Serriøst folkens? Hun er en helt vanlig person som ALLE dere andre! Det at hun røyker/festrøyker eller ikke i det hele tatt, det er jo akkurat som om dere røyker! Hun er vanlig og hvorfor klikke på en vanlig person? Ville dere klikket på en tenåring i byen kanskje?
      Hun er kanskje toppblogger og et “idol” for mange av dere, men ikke la dette påvirke dere! Dette er noe mange gjør, og alle har rett til å gjøre va de vil… Det er selfølgelig dumt å velge å gjøre det, men hun er en helt vanlig person og det er nok mange av leserne som glemmer dette….

    57. Herregud, det holder faen meg med at EN person spør, men ALLE skriver det FUCKINGS samme! Trur vi ha skjønt det nå, jævla kukkhuer. CALM FUCKING DOWN!!!!! Herregud, er faen ikke verdens undergang heller. Slutt å spør “eheeee, røyker du???:P:P:(” heng dere

    58. Hahahhahhaahahahhahahha, røyker du? røyker du????? røyker du sophie?! fysøren så dårlig forbilde du er, gidameeei altså! Du burde aldri være toppblogger og du er så stygg og ekkel fordi du røyker!!!
      Neida, men seriøst folkens.. Ja, selvfølgelig røyker hun, alle ser jo det på bilde! Og om det er noen som ikke liker at hun er på topplisten, så ikke les bloggen hennes, det er vår feil at hun er hvor hun er:)

    59. Hahaha, det er hennes egne valg om hun vil røyke eller ikke :)Og hvis du ikke liker at hun røyker så slutt å vær inne på bloggen hennes da! Hun kan jo legge ut åssen bilder hun vil osv 🙂

    60. sophieeee, du sophie
      jeg vil ikke være sånn bitch som slenger dritt på nettet, men du ser litt trøtt og sliten ut på de aller fleste bildene du har lagt ut de siste dagene.. lite søvn eller er det noe annet som står bak?
      :pPPppPpPPpP

    61. Greit nokk at du røyker for det byr meg fint lite, men blir bare litt lei av at du prøver å provusere leserne dine hver dag ;o hva prøver du egentli å oppnå. Men uansett du burde slutte med det fordi du får ikke flere lesere begrunnav det. jeg er fast leser og det kommer jeg til og bli fordi jeg digger bloggen din, men skjønner godt at folk blir litt irriterte for dette. Jeg gir en stor f i om du røyker. Ditt liv ditt valg! 😀 hilsen fast leser <3

    62. Serriøst? Er det ikke lov å ta seg en festrøyk? Jeg er ganske sikker på at hun ikke røyker til hverdags, men hvorfor spiller det noen rolle? Nesten alle voksne tar seg en røyk når de er på fest fordi de vil ha det gøy, ok? 🙂

    63. Herregud, hun er en helt vanlig person, som dere andre, bare at hun deler hverdagen sin med 30 000 andre personer rundt om. Hun er seg selv, og hvor takknemlige er ikke vi for det? Folk må lære seg at ingen er perfekte, selv ikke selveste sophie! blir så DRITT lei av at folk klikker i en 160 graders vinkel på at hun legger ut et dritkult bilde av seg selv, og ja hun har en røyk i handa.. what so ever? skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å kommentere, hun har sitt liv-dere har deres.. legg dere bort fra andres liv, og konsentrer dere om dere selv

    64. Skjer med at du skjeller ut folk som røyker på bloggen din så gjør du det faen meg selv? Du er bare ute etter å være perfekt også vil du at folk skal like deg. Du er verken i mot dyremishandling ( sett at du har brukt ekte pels ) og røyking når du gjør det selv 😉
      Kvalmt at du ikke kan være ærlig ovenfor de som faktisk gidder å lese bloggen din 😉 skulle virkelig ikke vær lov, din oppmerksomhetssyke jente!

    65. Altså: Jeg bryr meg virkelig ikke om at du røyker, det er ditt valg og du er gammel nok til å ta dine egne beslutninger. (selv om det er litt rart å begynne å røyke i en alder av nesten 18 når du vet bedre enn de som er feks 14) MEN det er dårlig gjort mot leserne dine og først skrive et innlegg om at ALLE som røyker er teite, og gjør det for å være kule og slippe gruppepress.
      Det er også litt skummelt med tanke på hvor mange yngre lesere du har. Jeg er selv snart 21, men jeg vet at hadde jeg vært 11 år og du hadde vært forbildet mitt, hadde jeg nok blitt påvirket av deg. Jeg skjønner at folk velger selv og du kan jo ikke fremstille perfekt, for det blir også feil.
      Jeg skjønner jo også at du vil komme deg på 1. plass (noe jeg faktisk av og til synes du fortjener, med tanke på hvor mye, bra og ofte du blogger) og da må man jo lage litt drama for å trekke lesere. 🙂
      Men jeg sier bare dette fordi jeg faktisk er bekymret for de kanskje 20.000 jentene som leser dette og er veldig usikre på seg selv og som ser deg som en rollemodell. Ikke alle gjør det, men noen hermer etter rollemodellene sine, selv om det er teit. Og helt til slutt: Jeg sier ikke at du er den eneste som påvirker dem, det er ikke DIN feil om småjenter begynner å røyke heller.

    66. faen da? hore…røker va vettu, herreguuud….skaff deg eit liv sophie elisee……lol herre guuuuuud

    67. lo litt av denne. “kvalmt at du ikke kan være ærlig mot de som faktisk gidder å lese bloggen din”
      gidder å lese bloggen? er det et ork for dere, noe dere gjør for å være snille, skal dere ha en premie for at dere orker å lese en blogg? 😛 dere gjør henne ikke en tjeneste, dere lesern for egen underholdning, ikke for å være snill. ikke få det til å bli så jævla synd på dere, sutrehuer! faen så dumme dere er :p
      tåler man ikke se det som er på internett er man ikke gammel nok til å være på internett, så slutt med forbildepreiket.

    68. haha guud, folk skulle henge seg opp i det med røyken :p man lever bare en gang, så man må da få gjøre hva pokker man vil 🙂

    69. Hvorfor spør alle folkene om hun røyker når dere ser på bildet klart og tydelig at hun gjør det?
      Uansett, jeg haaar så lyst å se hele rommet ditt Sophie, kan du ha en roomtour? 🙂
      -kommentere tilbake?

    70. en ting bare; til dere som mener Sophie ikke kan legge ut slike bilder fordi små jenter ser på henne som et forbilde og prøver å være mest mulig lik henne. Hvis de små jentene virkelig er så lett påvirkelige er de faen ikke gamle nok til å lese bloggen til en festglad 17åring. I’m out

    71. hei sophie er dett sant at du røyker. det er ikkje bra man kan bli drit syk av det å man kan dø.
      god 17.mai

    72. Når jeg ser ei fin jente som jeg har lyst til å prøve meg på, hun er drit digg lissom. Men så fort hun drar frem røyken, så er hun dame æsj.
      Akkurat sånn tenker jeg om deg å. Nå er du æsj.

    73. jeg aner deg ikke, jeg forstår deg ikke I DET HELE TATT
      du forteller alt om snus og at dritt er dritt
      forresten, hva søren skal FESTRØYKE bety? Betyr det at du bare røyker når du fester, slik du får mentalt lyst til å røyke så du bare slenger en tent mellom leppa? I all verden da, kjære Sophie… JA, jeg håper du legger ut et innlegg der du skriver om den saken, slik alle gir seg med sjokk komentarer.

    74. om du røyker så drit i å legg ut det bildet da. du er ett forbildet for mange andre unge jenter så publiserer du ett slikt bilde? jaja!!! du ekke så smart du

    75. syns faktisk det er kult av deg å legge ut et bilde av at du røyker, du vet jo at alle leserne klikkkker, men gjør det uansett. man må være seg selv og stå for det!

    76. Dette er ikke kritikk, kun et spørsmål jeg regner med flere av dine blogglesere lurer på, som ofte blir stilt til røykere; hvorfor røyker du? 🙂
      btw, digger bloggen din!

    77. Tydelig at fleste av leseran her e liiitt for ung t å vær på nettet hvis dem blir påvirket av at hun røyke. Tragiske folk
      Loveu sophie

    78. Ågud, folk må nu skjønne at man kan ta en fest-røyk! Jeg røyker ikke i det hele tatt, og vil ikke røyke heller. Men når jeg drikker og er på fest ender man med 1 te 4 røyker på en kveld, bare for å kose seg. Er ikke avhengig i det hele tatt, men en festrøyk skader ikke 🙂 + Sophie får nu bestemme selv om hun vil røyke eller ikke, hun blir ikke sett som en dårlig person om hun gjør det eller ikke. Tanke på mange av dine venner kanskje røyker, familie eller bekjente.

    79. Syns at du er ganske flink blogger og du er pen. Men bilder av alkohol og røyk kan påvirke noen. Men de som har vett skriver ikke dette på en klandrene og uthengende måte. Bare litt konstruktiv krittik.
      Elsker bloggen din♥

    80. WOOOOW, hun røyker so what? ble alle dere fans på 13 år skuffa nå? må dere gå og finne dere ett nytt forbilde? shame on you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg