Skuffet over nelly

Hei! Kom akkurat hjem fra skolen, skal snart ta meg et bad og rydde litt her hjemme – i dag skal jeg ha 16.mai vorsj, så må fikse litt til det! Skal lage taco til meg og jentene, nam nam ♥

Var i så supergodt humør ettersom jeg gjorde en matteprøve i dag som gikk utrolig bra, jeg hadde pugget så mye at jeg kunne alt utenatt i hodet så det var nesten like lett som en norskprøve, haha! Etter det løp jeg nesten til byen fordi jeg gledet meg sånn til å hente en pakke på nelly, jeg betalte for pakken og GJETT HVA!? Det var KUN skoene som kom, jeg hadde bestilt sko OG kjole til i dag! Det var en skuffelse, jeg har betalt 500 kr for en kjole som aldri kom – jeg har sjekket, den var ikke utsoligt heller. Er det mulig! Dette har jeg faktisk opplevd en gang før med Nelly for to år siden, på nyttårsaften.. Jeg har så uflaks, hver gang det skjer noe spessielt så svikter nelly totalt, haha. Har noen av dere opplevd noe lignende med NELLY eller er alle dere fornøyde kunder..? Ellers har jeg vært veldig fornøyd!

Uansett var skoene ” to die for”, ELSKER de! Skikkelig jentesko, som jeg liker det.



REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 6 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

111 kommentarer
    1. Det der var drit kule sko! Elsker fargen og ja, ALT!<3
      Kjempe fan av bloggen din, leser den vær eneste dag, til og med flere ganger om dagen!!<3:D
      -Emilie:D<3

    2. har opplevd at jeg har betalt for det jeg bestilte også fikk jeg noe helt annet som jeg ikke hadde bestilt ;s

    3. Jeg har hatt så mye krøll med Nelly, at jeg har sluttet å handle der… Kundeservice er noe de ikke har forstått.
      Og det er synd, for de har så mye fint. Men for meg er det ikke verdt det lenger.

    4. åå, de er så fine! har bare bestilt der en gang og da fikk jeg både kjolen og skoene jeg bestilte, fornøyd 🙂

    5. Skjedde meg meg for bare 1 uke siden, bestilte en bikini + en ekstra underel, men den ene underdelen kom ikke… Send mail, så overfører de tilbake pengene dine på kontoen din!

    6. sammeher ! jeg og venninna mi bestilte samme kjole, samtidig, og når vi hentet pakken var det bare 1 kjolee, dritt

    7. Uffda .. :/ Jeg har aldri opplevd det før , men jeg har ikke handlet der uansett, men skoene var NYDELIGE !! <3
      Tipser deg om at du burde ta kontakt med Nelly, for det er helt uakseptabelt at du skal betale masse for noe du ikke får !! 😉

    8. har skjedd det samme med meg, rett før konfirmasjonen min. fikk aldri den kjolen eller pengene tilbake. dritt butikk

    9. Jeg har opplevd noe lignende, bare at da bestilte jeg to kjoler. Og bare ene kjolen kom. men 1 eller 2 dager senere kom den andre kjolen også! så kansje kjolen din kommer etterhvert?:)

    10. Første gangen jeg bestilte fra nelly var jeg utrolig skuffet. Jeg og en venninne bestilte samme ting(vi skulle på kostymeparty, skulle være “tvillinger”) og pakken min kom ikke frem før tre uker etter festen, venninna min sin pakke kom fire dager etter vi bestilte, og da var det to uker til festen. Var veldig skuffet. Fikk 300 nelly penger på kontoen da, så jeg bestilte et par sko for de, og da kom skoene en uke etter, var veldig fornøyd da. De er veldig utforusigbare, vet iallefall at jeg skal bestille god tid før neste gang! Bare send mail til de på kundeservicen, så får du som regel kjolen og penger tilbake! 🙂

    11. Elsker bare skoene du har bestil di var dødskule!! 😀 jeg har også opplevd nesten samme ting med nelly, jeg bestillte den søte bersè kjolen som jeg tror du også har som er stroppløs og fikk da i posten den samme bare at det var en topp istede. Skikkelig skuffende fordi jeg elsket den bare, å nå tror jeg den er utsolgt 🙁

    12. ojj, har ikke opplevd det.. men jeg har bare sendten email/mail til nelly å skriver liksom atte jeg må ha den før, i tilfelle jeg må sy den inn eller hva det nå måtte være. vet ikke om det fynker, men har gjort det et par ganger så har den bare brukt opptil 1-2 dager! så går egentlig veldig fort. så kanskje det kan være et tips? hvis du ønsker å bestille noe å vi l ha de fortest mulig 😀

    13. Jepp, juleballs kjolen min kom ikke rett før juleballet:-) måtte kjøpe en stygg fra en random butikk i byen…kjipt!

    14. Første gang jeg bestilte fra Nelly var før skoleballet mitt og jeg bestilte en kjole i M. Den kom i XS. Og den kom samme dagen som ballet var! Aldri pusta så dårlig i hele mitt liv. Noen ganger suger Nelly :-)Men flotte sko!

    15. Har opplevd at jeg bestilte en topp og en ganske dyr strømpebukse, men strømpebuksen kom aldri frem. Etter dette har jeg kun bestilt fra Nelly én gang! Er mer glad i Asos og andre nettbutikker 🙂

    16. nei, men har opplevd det med miinto 🙁 fikk bare 1 av tre klesplagg jeg hadde bestilt. sånne rykter kan fort spre seg – og plutselig har nettbutikken gått konkurs. auch…

    17. Ja, det har skjedd med meg før.. Fikk feil vare en gang, og neste gang fikk jeg ikke pakken før det hadde gått lang tid 🙁 Har opplevd litt for mye surr med NELLY, så blir nok minimalt med shopping fra NELLY på meg..
      MEN det var veldig kule sko du har kjøpt 🙂

    18. Har opplevd lignende før, kjøpte to par sko, og begge var feil. Hadde bestilt ett rødt par, isteden fikk jeg gull med glitter. den andre var i svart, var riktig sko, men for stor størrelse. Tok kjempe lang tid før jeg fikk tilbake penger også. Er utrolig kjedelig når nelly skuffer sånn…

    19. så rart.. jeg fikk også en pakke fra nelly i går, også fikk jeg en kjole istede for de skoene jeg bestilte, og en ødelagt ring som ikke var i nærheten av den jeg egentlig skulle ha .. wtf lism?!

    20. Utrolig fine sko!! Men jeg klarer ikke gå på høyere heler enn 10 cm 🙁 Klarer du å gå bra i 12 cm heler? og hvordan har du lært deg det? Har veldig lyst å lære meg det, er mange sko jeg har sendt i retur pga høyde 🙁
      digger bloggen din! håper på svar:) klem fra celine

    21. Ja har opplevd det før.. En gang sendte nelly meg en shorts istedenfor en MASKARA. Maskaraen sto på bestillingen og alt mulig, men istede fikk jeg en shorts som var et nummer for stor og som jeg ikke en gang fant i nettbutikken deres. Heldigvis fikk jeg tilsendt en maskara, behøve bare å klage så fikk jeg den tilsendt.

    22. en venninne av meg var derimot heldig! hadde bestilt seg en kjole for 400kr og fikk like JC som deg, du vet de med blonder!! tilogmed rett størrelse…

    23. Om noe lignende har skjedd med meg før? Ja, senest i dag! Bestilte sko fra Nelly i sist uke, nia skoene i beige i str 40. Gledet meg som en unge til å hente de i dag. Når jeg kom hjem og åpnet pakken lå det et par nia i brunt i str 37.. Skulle bruke de i morgen så er jævlig skuffa og sitter nærmest og griner.. Nelly <3

    24. med meg har di bare vert syyykt treige! :S
      tar tre uker å få pakkene kver gang eg bestiller! syykt irriterende:S

    25. har opplevd at en shorts og en topp ikke kom, sykt surt. men er som regel bare å kontakte kundeservicen deres.

    26. Herregud, her kjente jeg meg igjen! Jeg ble SÅ sur altså. Torsdag for to uker siden bestilte jeg en kjole på nelly. En fiin hvit stroppekøs kjole som jeg hadde sett på i flere måneder. Greia var at de ALDRi hadde min størrelse. Jeg sjekket rundt 5 ganger hver dag, datan min klikket helt bare jeg gikk inn på nelly fordi jeg var der inne så ofte. Så på torsdagen for to uker siden sto det at de hadde min størrelse, så jeg ringte mamma og bare “MAMMA KJØP NÅ NÅ NÅ NÅ!” når hun satt på jobben og var opptatt. Og så snill som hun er, bestilte hun den, på jobben, når hun egentlig ikke hadde tid. Men så på onsdag forrige uke, da hadde jeg ventet på kjolen i 6 dager, fikk mamma beskjed om at kjolen ikke kunne komme, fordi den var utsolt fra leverandøren eller noe. Og jeg bare “WTF?! Hvorfor i all verden sto det på nelly at de hadde den hvis de ikke hadde den?!”. Den kjolen bestilte jeg for å bruke på 17. mai. Det var den peneste kjolen jeg hadde sett på leeenge. Den dagen hadde allerede vært forferdelig fra før av, så det gjorde det ikke noe bedre akkurat. Det ødela dagen min HELT. Jeg ble så lei meg, at jeg satt og gråt i en time eller noe. Jeg har ALDRI grått over KLÆR før, herregud. Jeg gråt fordi jeg sannsynligvis måtte bruke en stygg kjole på 17. mai. Jeg har en sånn greie at hvis jeg ikke bruker de perfekte klærne, føler jeg meg uvell og stygg. Jeg ble så sint at jeg sverga til mamma å aldri kjøpe noe fra nelly igjen, og jeg sa til henne at jeg ikke kom til å gidde å stå opp på 17. mai om ikke jeg fikk den kjolen. Bortskjemt eller? Haha, det var mest fordi dagen min var så ille at jeg bare ikke orket tanken på å gå rundt i en stygg kjole på en av de viktigste dagene i Norges historie. Litt etter, fant jeg heldigvis en fiiin kjole – som opprinnelig er fra nelly – på finn.no. Ikke så vanlig å hande klær fra finn, men pappa er finn.no-avhengig og fant den for meg. Så da er jeg fornøyd. Jeg tilgir nelly, men jeg kommer ikke til å bestille så mye derfra lenger.

    27. Jeg skulle kjøpe en sykt fin rosa kjole fra Nelly og gledet meg som en liten unge til den kom! Etter to uker eller noe kom den i posten, og jeg prøvde den på. Gjett hva?! DET VAR HULL I KJOLEN. Det var selfølgelig uakseptabelt, så jeg returnerte den og fikk tilbake en ny en. Nå var alt perfekt, tenkte jeg da. Men nei, denne ganger var det TUSJ på kjolen! Da sendte jeg den tilbake og gadd ikke å ha noe med Nelly å gjøre lenger! Dritt.

    28. Det er kjipt, jeg har aldri opplevd det med Nelly men med laredoute, de sender sykt mye feil. Gidder ikke og bestille mer derifra, mottar noe helt annet enn det jeg har bestilt, foreksempel bestilte jeg et par svarte støvletter og mottok rosa mokkasiner, LOL

    29. bestilte ein kjole på nelly, så var den forliten på puppene, så sendte den inn igjenn og ville ha ein størrelse større, men kom aldri noko kjole tilbake.. og hadde betalt for den og alt

    30. Dette skjer med meg akkrat nå. Bestilte den for tre uker siden og den kommer ALRDI. Noe som jeg synes er skikkelig dårlig når man tenker på at det egentelig skla komme fra 2-7 dage rog jeg har betalt og alt. Trenger denne kjolen veldig og lurte på om dette har skjedd med deg og om den isåfall noengang kom? 🙂

    31. skjedd med meg å! eller ikke det samme, men jeg bestilte kjole fra Nelly til skoleballet vårt, og fikk en kjole som var revnet på underkjolen.. skuffende!..

    32. Skjedde det samme med meg for ikke så lenge siden! Bestile en nydelig paljettkjole, og noen sko! Men istedefor for å få en paljettkjole i xs, fikk jeg en stygg cardigan i L…

    33. jeg bestilte en bikini og et par sko for bare to uker siden ca. Og når jeg fikk pakken, fikk jeg bare bikinien! Og det var mange par igjen av de skoene jeg bestilte! Sykt irriterende…!!

    34. Må jo fortelle noe morsomt som jeg opplevde da 😀 Jeg bestilte noe fra nelly, det ene var for stort, sendte det tilbake, fikk ny i riktig størrelse, og fikk altså 600 kr ekstra, inn på kontoen jeg ikke skulle ha… Jeg tok de mot:) Dvs jeg prøvde å få kontakt med de via flere mail adr, men de sendte meg videre hele tiden, til slutt ga jeg meg og kosa meg med 600 kr ekstra 😀

    35. Jeg opplevde faktisk det samme til 17 mai i fjor…. hadde bestilt en kjole jeg skulle bruke på 17 mai, men fikk en svart genser jeg IKKE hadde bestilt.. så jeg sendte den tilbake, og de skulle sende meg en ny. Den nye kom aldri, så det var 500 bortkastede kroner.

    36. Jeg har opplevd noe med nelly, men ikke lignende. jeg har bestilt klær derfra, og det har tatt MANGE uker nå, og de er enda ikke kommet. Jeg har også en veninne som har opplevd det samme som meg på denne tiden. håper de kommer fram snart, og at også kjolen din gjør det;)

    37. så søte sko! <3
      kjøpte en kjole til komfirmasjonen min... etter at det hadde gått tre uker og jeg enda ikke hadde fått den sente jeg mail... så svarte de at kjolen var utsolgt.. og at den ikke hadde vert på lager da jeg kjøpte den (den har kommet og gått hele tiden....) ...fikk til bake pengene... men pase kipt å ikke få komf. kjolen sin da.... 😛 <3

    38. Ja, den kjolen du har som “profilbilde” på bloggen, bestilte jeg en gang og fikk toppen i posten, så jeg bestilte den igjen og sendte den andre i retur. Så jeg skulle hente den i dag, og fikk toppen igjen! Kjipt

    39. husker jeg fikk et gavekort fra nelly i julegave av broren min. når jeg skulle ta det i bruk, en uke før det gikk ut på dato, virket det ikke. sendte mail til nelly og fikk fortalt at det gikk ut på dato flere dager tidligere, selv om de hadde skrevet en helt annen utløpsdato på kortet. de brydde seg heller ikke når jeg fortalte dem at det var slettes ikke det som stod på gavekortet. har aldri følt meg så snytt før!

    40. jeg bestilte en pakke med en bukse shorts og sko, men i stede for skoene så fikk jeg en random rosa kjole, hehe litt feil men jeg gadd ikke å begynne på bytte dritet 🙂 så jeg syns det er litt mye kluss med nelly.

    41. etter du har prøvd de en dag eller noe, kan du skrive litt om hvordan de er å gå i? Med tanke på hvor høy de er liksom.. har så sykt lyst på, men er ikke verdensmester på heler! hehe:)

    42. Opplevde det også, bestilte en del ting å pakken kom i forige uke, mangla 3 topper.. skuffende. ;o

    43. Bestilte jeffrey Campbell sko for 5 uker siden, har ikke fått noe mail på at noe har skjedd feil , sko eller lignende. bare fakturaen..

    44. Er det på nelly man Kan bestille og så betale med kort når man henter den i posten?? Har spurt om dette mange ganger men får jo ikke svar….

    45. Det er nok ikke deg som er irritert på Nelly for øyeblikket… I går skulle jeg hente den nydelige kjolen jeg hadde bestilt herfra. Gledet meg som en unge til å prøve den på – tror du ikke de har klart å sende meg M/L når jeg bestilte small, i TILLEGG til at kjolen er helt utsolgt i alle størrelser. Ble mildt sagt dritt forbannet.

    46. Jeg bestilte en kjole/tunika som jeg forelsket meg i, den fikk jeg aldri. Hadde betalt for den og alt!!

    47. Jeg opplevde en gang at den manglet en vare i pakken jeg fikk. Varen kostet over tusen kroner og jeg måtte sende mail i flere måneder før de ga tilbake pengene. Masse stress. De var råvanskelige å ha med å gjøre når noe gikk galt.

    48. I forrige pakke manglet det 3 varer som til sammen kostet 1500 kr.. Klærne var allerede betalt, og fortsatt nå, etter 2 mnd og utallige ubetalte mail har jeg ikke sett noe til verken varene eller pengene..

    49. Nelly er noe dritt. Har bestandig vært noe manglende varer eller feile varer når jeg bestiller der i fra. de er jo retarded! Hater Nelly, virkelig! Jeg håper de brenner inne og mister alt de eier slik at bedriften går konken!! Fy faen for noen sleipinger.

    50. sykt typpisk nelly. bestilte kjole og sko. så fikk jeg bare kjolen, så jeg klagde og de sa de skulle sende skoene med en gang, men gjett hva, jeg fikk en bukse istede og den var til og med alt for stor, så da klikket jeg på dem og da var skoene utsolgt så jeg ble forbanna! jeg bestillte en kjole istedet og jeg har enda ikke fått den, Elsker varene! men de ansatte på lageret er elendige!!!

    51. ELSKER DE SKOENE !
      men en venninde av meg bestilte kjole i størrelse XS og fikk i størrelse 14 :p det er jo totalt fail , med tanke på at den var for stor.

    52. Bestilte ein topp og ein kjole. Fikk ein totalt feilprodusert kjole som ikke gikk ann å gå i og ingen topp. Har forsatt ikke sett noe til toppen, og kjolen måtte jeg kjøpe ny fordi jeg ikke rakk å sende tilbake OG få ny! Nedtur

    53. Utrolig fine sko! Kan du lage et innlegg om alle skoene du har (det føles ut som om du kjøper nye hele tiden, misunner deg!) og om favorittskoene dine? Og kanskje om noe du angrer på eller aldri bruker selv om de er fine? 🙂

    54. Har faktisk nettopp bestilt for første gang fra Nelly og kjolen jeg bestilte har enda ikke kommet, ennå det nesten er tre uker siden.. Kjipt siden jeg skal i konfirmasjon i morra og ender opp med å måtte bruke en gammel kjole!

    55. jeg har ikke opplevd noen problemer med levering fra nelly. så pleier jeg å shoppe i lenge før jeg trenger det da. fant akkurat en rabattkode på 15%, og om det skulle ta litt tid å få varene har jeg hvertfall tjent litt (:

    56. Det er litt morsomt, for jeg fikk kjolen min, men ikke skoene jeg hadde kjøpt. Betalte for begge deler i postoppkrav. Men det er bare å si ifra til kundeservice så ordner de. Venter på skoene mine nu!

    57. Åå, de var fine!
      Når det gjelder kjolen, så har ikke sånt opplevd med meg før, men det har skjedd med en venninde av meg..

    58. Uff, det er ikke bare deg. Jeg har betalt for masse som jeg ikke har fått fra de. Er kjempe irritert over det. Har til og med fått feil ting et par ganger..

    59. Har vært borti det flere ganger, har fått feil varer også :p det er jævlig kjipt egentlig! bestilte meg en kjole får noen dager siden, og når jeg hadde bestilt sto det plutselig at den var utsolgt! så har vært en skuffet nelly kunde noen gangen nåja.

    60. Har vært borti det i november-desember 2011, bestilte en playsuit i tillegg til noe annet, betalte for det men den kom aldri.. var så syykt stooka på få den!…:) ganske kjipt
      Skoene var heftig pene!:))

    61. Har opplevd det en gang, noe jeg syns var utrolig irriterende! Jeg var tidlig ute på salget, og hadde greid å klikke med meg hjem mange skatter – blant annet noen sko. Da pakken kom var den veldig liten, og helt myk. Det sto at det var pakke 1 av 1, så jeg sendte mail til Nelly. De mente at pakken kanskje var åpnet osv, men den var alt for liten til å i det hele tatt ha plass til en skoeske.. De hadde nok glemt skoene, og når jeg sjekket var min størrelse selvfølgelig utsolgt! Jeg fikk tilbake pengene, men det hjalp ikke så mye ettersom at jeg virkelig ville ha de skoene.
      Jaja, dine rosa sko ser i alle fall kjempebra ut 😀

    62. Jag har slutat beställa från Nelly på grund av att det blir fel nästan varje gång. Sjukt dålig kundservice har de också. Väldigt trist :/

    63. skulle bytte en kjole i en annen størrelse, returnerte kjolen og skrev at jeg skulle ha samme. Istedenfor å sende meg samme kjole, sendte de en helt annen i tillegg til en myye mindre størrelse enn jeg skulle ha. Suger-JA!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg