treningsfrøken

Var noen som etterlyste at jeg skulle skrive litt om trening, så da gjør jeg det! Det kommer ikke naturlig for meg å nevne på bloggen når jeg trener ettersom jeg har trent i flere år, men jeg trener hardere om sommeren fordi da kan jeg trene ute. Jeg jogger ute på mandag, onsdag og fredag, da kan jeg jobbe fra et par kilometer til 1 mil, alt etter vær og humør. I dag jogget jeg først 4 km, så gikk jeg inn, gjorde masse, slappet av, så jogget jeg 4 km til før jeg tok et par øvelser som jeg har funnet på nettet. Jeg trener for å opprettholde rumpa og får å få fin mage. Liker muskler på jenter og er ikke interessert i å gå ned i vekt – heller det motsatte.

Og så kan jeg komme med en innrømmelse som jeg tror ingen andre i bloggverden har kommet med før meg. . . Jeg hater å trene. Mens jeg trener tenker jeg konstant på hvor mye jeg hater livet, hvor mye jeg gleder meg til jeg er ferdig, at jeg aldri ser resultater osv. Det finnes jo ikke hyggelig å trene! Seriøst, synes noen av dere det er GODT? Jeg trener fordi jeg føler meg bra etterpå, jeg føler meg fantastisk og fordi jeg kommer til å angre mer om jeg ikke trener, enn om jeg gjør det! Er det noen av dere som tenker “åh dette er så herlig og godt, jeg elsker å være sliten, nam nam ” mens dere trener? Såfall, creds til dere superwomans der ute!

Og for siste gang, ja jeg pynter meg når jeg er og trener. Jeg orker da ikke å fjerne sminke å ta av meg extensions bare for at jeg skal ut og jogge når jeg ser slik ut fra før av? Hvorfor er det en lov som sier at man må være “stygg” på trening? Jeg synes det er helt feil, jeg gir mye bedre innsats om jeg føler meg bra. . . Whatever floats your boat, liksom!

Kanskje jeg kan begynne å blogge om når jeg trener? Hjelper det på noen av deres motivasjon?

Før trening:

Etter.. Enda like søt, der dere! Haha neida, jeg tuller. 

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 6 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

68 kommentarer
    1. Ja, jeg liker faktisk å trene. Liker å slite meg ut, og jeg ELSKER følelsen jeg har i kroppen når jeg har gjort ferdig den siste repetisjonen i hvert sett. Når det kommer til jogging så liker jeg det ikke så veldig godt nei, men følelsen etter en god treningsøkt og den fantastiske boosten på selvtillitten de minuttene – gjør alt verdt det!
      #FØLELSEN ETTER TRENING <3

    2. Det er jo bare stress og trene med extentions og sminke? Ser du bra ut etter du har trent,har du ikke trent hardt nok sier no bare jeg 🙂

    3. Jeg trener basketball. Om høsten trener jeg opptil 10 ganger i uken med kamper osv. Og jeg gleder meg til hver eneste trening fordi det er så gøy, så ja jeg liker å trene veldig godt!
      Liker også å trene styrke. Når jeg løfter frivekter og sånn, f.eks benk så følger jeg meg skikkelig flink og elsker å se resultater på musklene. Føler meg alltid mye sterkere og emr fit under en treningsøkt enn vanlig. For meg kan trening virkelig redde en dag. Elsker det 🙂

    4. Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din <3 men synes du blogger litt lite for tiden og med dårlige bilder..

    5. Jeg trener for det meste med å spille fotball, og da har jeg det jo gøy! Men det er ikke akkurat sånn at jeg jubler når vi skal ta styrkeøvelser, eller løpe intervaller, det er noe av det værste jeg vet! Jeg trener også av og til på friskhuset, men det er vel bare sånn at jeg presser meg mer når jeg trener med et lag, enn når jeg trener alene 🙂

    6. jaa skriv gjerne om når du trener! Jeg er faktisk en av dem som liker å kjenne melkesyra og svetten sildre haha 😀 stå pååå

    7. Kan du vise deg uten extensions,uten selvbruning og uten sminke en gang ?? :))
      Digger bloggen din ! 😀

    8. Helt enig 🙂 man burde kunne kle seg og sminke seg hvordan man vil, når man vil.
      Når det gjelder håret ditt og at du trener med exstensions, kan man vaske det på noe vis? Eller blir det ødelagt?

    9. Hei:)
      Jeg lurte på om du kunne ligge ut et bilde der du smiler med tennene?:D
      Har så sinnsykt lyst å se det:)
      Du er kjempe pen^^

    10. jeg passer på å se fin og rosa ut når jeg trener, men jeg ELSKER å trene, føler meg helt super og smiler når det gjør vondt. Tror noen bare er lagd sånn og andre ikke:) Kanskje du kan finne noe annet å trene, som du liker:)? Cheer, turn?

    11. Hei! 🙂 Ja jeg elsker å trene, trener styrke og kondisjon 16 timer i uken, noe jeg har gjort i snart 2 år! Jeg elsker det, jeg elsker å være sliten og støl! Jeg elsker å bli sterkere og kunne løfte mer selvom det er et slit å komme dit! 🙂 Trening er noe av det som har hjulpet meg igjennom vanskelige perioder og vanskelig dager. Jeg syntes muskler på jenter er fantastisk fint og jeg syntes absolutt ikke det er feil når armene mine blir større og man ser musklene og når lårene mine blir strammere og man ser musklene bedre 🙂 Men ofc, har jo dager hvor jeg er lite motivert, men da er det jo bare å tenke på hva du vil oppnå, så er jeg i gang igjen 🙂

    12. Hater også å trene, det eneste som holder motivasjonen oppe er å tenke på alle kaloriene jeg forbrenner 😉

    13. du burde fjærne sminken i allefall hud sminken fordi når man svetter så åpner porene seg og da trekker sminken inn og man kan få urenheter, kviser og sånt;s bare et lite tips :D<3

    14. Hadde vært fint om du forsetter å blogge om trening 🙂 Jeg også hater og trene, men tenker at jeg må for sommeren er snart her…

    15. U know
      Look good = Feel good, Feel good = DO GOOD! Jeg føler meg også bedre når jeg ser bra ut når jeg trener:D Hihi

    16. er vell ingen lov som sier at “du skal vere stygg når du trener” men jeg liker den som sier at “du KAN ver stygg når du trener” 🙂

    17. Jeg synes faktisk det er digg å trene, spesielt lange rolige joggeturer i godvær! Da er det seriøst deilig å tene! 🙂 når det regner er det aldri artig 😛
      Blogg om trening! Kan du fortelle vilke øvelser du gjør for rumpe/mage? du har så fin kropp! 😀

    18. Det å se andre trene øker faktisk motivasjonen min! 🙂 Da tenkter ikke jeg “faen. Ut å slite.” da vet jeg at jeg ikke er alene, haha (:

    19. Jeg synes det er herlig å kjenne at jeg er andpusten, og kjenne luften flyte gjennom håret når jeg jogger! Og jeg elsker følelsen etterpå! Når jeg jogger, tenker jeg liksom over livet, og jeg hører ALDRI på musikk mens jeg jogger, skjønner ikke hvorfor folk gjør det, det bare ødelegger naturfølelsen. Jeg hører også ikke på musikk fordi headphonesa bare detter ut.. 🙂 Men prøv å jogg uten musikk!:)

    20. Elsker å trene, om det er noe jeg liker. F.eks handball, turning, svømming, slåball og andre “leker” som gjør deg svett (Ting vi holder på med i gymmen og sånt) Mens jeg trener, synes jeg det er deilig å tenke på at jeg blir skikkelig klar, og gjør en god insats.

    21. Elsker å trene, syns ikke det fins noe bedre en å løpe ha styrketrening, intervaler og drag 🙂
      Jeg går på friidrett 2 ganger i uka pluss en times jogging hver dag uansett vær:)

    22. Jeg synes det er gøy å trene ettersom jeg trener håndball med laget mitt 🙂 Mye, mye morsommere å trene med andre!
      En ting du skal ha creds for er at du klarer å trene med håret løst! (om du gjør det) 😮

    23. Kan du pleaseeeeeee skrive ett innlegg der du sier hvilke øvelser du bruker for å få finere mage og rumpe ? Trenger hjelp,pleaseeeee, da er du en “superwoman”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg