“fest hos mæ”

Ble nettopp såkalt “facerapet” av Lisa hvor hun laget arrangemanget “fest hos mæ” og jeg hadde panikk i rundt 10 minutter, ANTE ikke hvordan jeg fjernet det og folk begynte å spørre om de kunne ta med seg venner osv. Haha for et styr, håper ingen møter opp hos meg 16. Mai! Men det fikk meg til å tenke, har sykt lyst til å leie lokale 16. mai å arrangere noe for oss som ikke kan dra på byen, er jo mange russ som er 17 år også – tror det hadde blitt bra! Bør jeg go for it?

Jeg har i alle fall ENDELIG gjort ferdig matteinnleveringen min, halleluja to that! Jeg har vært så trøtt i hele dag, vi skulle se film i sosiologien og jeg har aldri snorket i mitt liv før, men DA gjorde jeg faktsik det! Et skikkelig snork også, flaut.. Men ja er i skikkelig godt humør og gira over 16. mai! Woho, gleder meg også til å ha på bunad den 17, flere som skal ha det på seg, såfall hvilken bunar har dere? Jeg har både lofot og nordlandsbunad! 

Haha sekken helt FULL av godteri

nam

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 6 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

136 kommentarer

Siste innlegg