Barbie-ish

Hei mine skjønne fininger fantastiske skapninger halleluja gud velsigne dere alle takk for at dere leser bloggen ♥ (jeg har en god dag).

Er litt lei meg for at jeg ikke har fått speilreflekskameraet mitt til å funke i dag, men det ordner seg alltid! Jeg har hatt en fantastisk dag hvor jeg bare har spist masse godt, blandt annet masse god frukt, mmm! Hadde helt glemt hvor godt frukt kan være. Har også tent masse telys på rommet, har blitt helt avhengig av telys! Gjør meg skikkelig beroliget, haha. Feeling like a grandma..

Ellers har jeg vært sammen med min bestfriend/boyfriend men han ble nettopp jaget ut fordi jeg måtte blogge.. haha for en verden jeg lever i. 

Feeling soooo barbie-ish today! 

Koselig på rommet mitt 

 

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag denne uken! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

53 kommentarer
    1. Du har sikkert sett masse mas om leppene dine i kommentarfeltet, så hvorfor ikke ta et innlegg om det? Mange som lurer! Enten har du funnet opp en hemmelig teknikk som får leppene til å se større ut, eller så har du tatt restylane!
      For min egen del syns jeg det er helt greit om du har gjort det, men siden du har vært så åpen om alt mulig annet her på bloggen føles det rart når du unngår å snakke om temaet så lenge… Ikke hold oss på pinebenken mer!

    2. Så koselig! Utrolig heldig kjæreste du har, virkelig. Du er ei nydelig jente, Sophie!! Og det syns jeg – bare ved å ha lest bloggen din + sett videoblogger, og har ingen annen kontakt med deg 🙂 Altså – du er ei nydelig jente, selvom jeg ikke kjenner deg! Haha, søt er du iallefall..
      – Camilla

    3. Ææh, så søt du er der du står med duckface leppene dine og peace tegn!! .. Men hey, young forever, eller hva?! Haha.. Du ser ut som en idiot på 12 år 🙂

    4. Kan du ikke skrive et innlegg om leppene dine for nå føles det ut som om du prøver og unngå snakk om dem også

    5. Har lest bloggen din kjempe lenge nå, og bare elsker den! Du oppdaterer ofte, skriver bra og er alltid i godt humør (nesten, hehe). I tillegg er du kjempe sterk. Har følgt med på bloggen lenge som sagt, og har lest en del om hva du har vært igjennom, og blir virkelig sjokkert over hvor bra du takler ting. Du er så sterk, har ikke ord. Alle i verden skulle vært som deg, så hadde verden vært et mye bedre sted å være i. Stå på Sophie, digger deg !! Forbildet mitt <3

    6. Tok ikke du humanistisk konfirmasjon? Da har du tatt avstand fra religion og da synes jeg det er litt teit å skrive “Gud velsigne dere”. Min mening da:)

    7. ka i all verden får deg tel og tru at du ligner på Barbie? har lurt på det før jeg…du kan ikke sammenlignes med Barbie engang.blir nesten bare flau på dine vegne for du er så langt fra lik Barbie som det er overhodet mulig og komme.du hr jo verdens korteste bein,altfor stort hode og altfor mye løshår.syns bare det er latterlige når jenter i din kategori sett og innbiller seg at de ligner ei Barbie dukke:)

    8. Hei Sophie Elise. 🙂 Jeg har prøvd å fått “kontakt” med deg sånn en del ganger i form av støtte til gode saker, men du har aldri respondert, noe jeg forstår veldig godt da du sikkert får drøssevis av mail og kommentarer hver dag. Men nå håper jeg og ber deg om en liten ting. Og grunnen til at jeg spør deg er fordi jeg vet du har peiling på klær ogsånn. Jeg skal ha army tema på bursdag festen min snart, og vi som skal har en del problemer med å finne army klær. Assa kjoler, hotpants og i den duren der. Har du noen tips til nettsider, har lett veldig! Klem Mariam, håper du kunne lage et lite innlegg med tips til hvor man får tak i klær til forskjellige tema fester, særlig army! 🙂

    9. hei jeg bare lurer på om du har gjort noe sånn at leppene dine har blitt større?
      sprøyte/operasjon eller noe?

    10. Hei! kan du gjøre meg en stor tjeneste og linke til de nye nike-joggeskoene dine? jeg har så utrolig lyst på dem, men jeg finner de ikke noe sted <3 da hadde du vært en engel 🙂

    11. Hei Sophie. du er en person jeg har fulgt bloggen til i en god stund. Du har gjort meg sterkere og hva enn du gjør har jeg blitt bedre, tidene jeg hadde det dårlig fikk dine råd meg opp på beina igjen,du er en fantastisk person. Har alltid ønsket å se slik ut som deg, Ville bare si til deg at du har klart å gjøre meg bedre,å bli sterkere og å takle ting på en bedre måte. Tusentakk for alt Sophie 🙂

    12. I og med at du skriver om kjæresten din på bloggen syntes jeg godt du kan legge ut bilder, eller innlegg.. men det er min mening! ha en fin dag 🙂 du er nydelig ;))

    13. jeg mener og tror at hun var på sortland og fikk botox, men vet ikke. er ikke meningen å kritisere deg eller noe. De var veldig fine! å jeg sier ikke at dette er helt sant! jeg bare tror, men fine er de!

    14. koffer i alle dager har du tatt botox i leppan dine? e jo helt grusomt stygt, syntes du hva mye finere før, for å vær helt ærlig.
      og kan du ikke bare lag et innlegg og si det? vi ser det jo uansett..

    15. Nå har jeg ikke noe i mot restylan, men noen folk har faktisk også naturlig fyldige lepper, og på det bildet her er det to ting som gjør de ekstra store: Trutemunn, og lys leppestift. For lys leppestift får faktisk leppene til å se større ut 🙂

    16. Kan du være så snill og svare oss på hva du har gjort med leppene dine? Har ingenting i mot hva du har gjort, men vi er så fryktelig nysgjerrige 🙂

    17. alle kan bli pene, vis de griller seg i solarium(mt2)
      slanker sef, til skinn å ben,
      skaffer extensions, trute munn, osv..
      tragisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg