Mine nye, fantastiske sko!

I dag fikk jeg hele tre nye skopar i posten, to fra monella.se og et fra NIKE! Woho jeg er i lykkerus, spessielt angående sistenevnte! Faen så fine de er! Alle skoene passet perfekt noe som vil si at de er normale på størrelsen. Pappa sa at nikeskoene virkelig var ordentlige løpesko i god kvalitet, og han har peiling! Gleder meg til å dra på første joggetur med disse. 

Forresten, hvordan utaller man NIKE? Jeg sier naikii, er det rett? Haha.. 

Er så sykt glad nå, haha! Tror jeg blir den fresheste på joggetur med disse skoene :) Hva synes dere?







Nå drar jeg til Lotte og koser meg! Slik ser jeg ut i daaag! Vet at noen kommer til å spørre om skillet mitt, men slik blir det når man tar sol og ligger med armene rett ned. 

TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 8 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

208 kommentarer

Siste innlegg