iphone er ødelagt hjelp!!!

I natt ble iphonen min tom for batteri, skulle lade den i morges og den reagerer ikke overhode. Altså, den lader ikke, den viser ingenting “livstegn” om jeg kan si det sånn, den er bare helt svart. Var ikke noe feil med den fra før av.. Har prøvd med flere forskjellige ladere så jeg vet at det ikke er laderen sin feil. Iphonen er ikke gammel og har hatt den kun et par måneder. Så ja, man kan mildt sagt si at jeg er frustrert! Dere kjenner meg, jeg kommer til å klage over det her i hvert jævla innlegg helt til det funker igjen, haha. . . 

Har dette skjedd noen av dere? Har dere noen tips til hvordan JEG kan fikse det, eventuelt hvor kan man sende iphone på represjon? Noen som har erfaringer? Hjelp hjelp!!


212 kommentarer
    1. Hold inne home knappen og den knappen på toppen en liten stund 🙂 skjedde det samme med meg, og det funket 🙂

    2. Det skjedde med iPoden min, bare lat den lade i et døgn (?) og se om den funker da, jeg trodde den “hadde gått bort” for godt, og så plutselig virket den 🙂 men jeg vet ikke om det funker for deg, men er jo vert et forsøk 🙂

    3. Ha den i laderen en liten stund, min gamle iPhone måtte ligge kanskje 5-10 min i laderen før den gidde fra seg livstegn når den var blitt helt tom for strøm.

    4. Hold inne “slå av” knappen, og den eneste knappen under skjermen, samtidig i 10 sekunder! da skal den restarte <3 håper du skjønte hva jeg mente nå haha 🙂

    5. du har satt på en slags lås på den, hold inn hjem og lås knappen så skal den skru seg på igjen 🙂

    6. Hei, huff da… Det var synd, det skjedde med min IPhone også, først så prøvde jeg å ta ut batteriet og sim kortet osv… å la det ligge å avkjøle seg i ca.1 time ellns. Men hvis det ikke virker så snakk med den leverandøren du kjøpte den av!<3 😀 Håper den funker igjen 🙂

    7. Er bare å la den lade litt! Når den er tom for batteri, så er den tom for batteri, da må den lade litt før den kan gi livstegn fra seg!
      La den stå på lading i noen minutter, så kan du prøve å skru den på 😉 Kan ta litt tid siden den gikk helt tom for batteri.

    8. Det bruke å skje med min åsså, av å til må æ faktiskt vente en til to daga. Men prøv å bytt stikkontakte ! det bruke æ, å det funke av å til. viss ikke dte funke, dra til en venn eller noen som har iphone, å bruk hannes/hennes lader i demmes hus! hahah funke allefall med mæ ;p men husk å vent sånn 3-5 min før du sjekke om den lade

    9. Hold inne hjem og slå-av knappen i 10 sekunder, så vil den slå seg på! Gjør det mens du lader den:-)

    10. HAHHA, noen som skrev: ta ut batteriet! hahaha! Det er snakk om en iphone 4! Man kan ikke ta ut batteriet på den!! hahhaha!
      Lad telefonen litt! Er ikke noe gale, er helt normalt me iphone når de blir helt tom før strøm!
      PS! Du ødelegger den når den blir helt tom. du kan ødelegge batteriet. så husk å sett den på lading FØR den går tom neste gang!

    11. hold tastelås klappen inne i 10 sek og se om noe skjer, hvist ikke det ågr holder du den inni i 60 sek, da skal den reagere

    12. Det skjedde med min for litt siden! Mamma tok den med til butikken og de bare startet hele greia på nytt, kostet ikke penger eller noe!

    13. det samme skjedde med meg for en stund siden, jeg la den på badet om natten og morgenen etterpå så funket den igjen 😉

    14. hvis du bare har brukt den til normal bruk (ikke mistet den i gulvet, fått vann på den osv) så kan du bare gå til apple å klage evt sende inn om du har bestillt fra netter? det er 5års garanti på iphone, så vist du bare har brukt den til normal bruk, så er de forpliktet til å repare den uten at du må gi ut noen kostnader! know your rights. 😛

    15. Dette skjedde m min og d viste seg at d var vann i den. Jeg hadde den i treningsbaggen min og uten at jeg viste d var d kommet vann inn… Dra på butikken der du kjøpte den og spør om de kan se om det er noe galt med den! 🙂

    16. trykk inn lås-knappen og hjem knappen samtidelig, hold den der en stund! kan ta noen sekunder, men den slår seg på etterhvert! har skjedd meg flere ganger ;*

    17. AKKURAT dette skjedde med meg. det du gjør ; hold inn hjem-knappen ( den runde ) og den du låser med ( øverst ) i 10 sek 🙂 eller mer så skal den funke 🙂

    18. Kan være det hullet der laderen skal inni også, det skjedde med både pc’n og mobilen min 😉

    19. Om den e helt utladda bruke den nånn minutt fer å slå sæ på, kan itj slå sæ på uten strøm vettu.
      Det all annjer følkan bale me hjem+lås knappen e vess iphone plutselig blir svart å ikke gir livstegn. Alt herre står på apple, les bruksanvisning før dåkk tar i bruk teknologiske ting.!

    20. KAn det ikke være fuktskader da?
      Men noen ganger kan det ta 10-15 min før iphonen min gir fra seg livstegn hvis den har vært utladet lenge!

    21. Har skjedd det samme med min iphone før, jeg måtte bare vente en dag også prøvde jeg og lade den igjen også funket det! Men altså det er ikke sikkert det funker på deg..

    22. Om du bruke et lys å sjer inn batteri inngangen å aux inngangen å om du sjer en rød prikk inni der så e det fuktskade, e det en kvit prikk e den helt grei.

    23. Hvis mobilen ikke funker i det hele tatt kan du ringe netcom,telenor eller hva du har og si at du vil sende den inn til reprasjon 🙂 det tar et par dager før pakken dær du skal sende mobilen men du kan også gå på netcom butikken hvis det er det du har eller telenor 🙂

    24. Ja, det skjedde med meg for noen uker siden, forstår deg veldig godt. Men det du må gjøre er enten å:
      -Ta ut sim kortet i 6 minutter, for så å ta det inn igjen.
      -Få et nytt sim kort, det er helt gratis, der jeg bor vertfall, men det gjord jeg og det funka!

    25. Med vennina mi sin iphone skjedde det det samme, fordi når hun prøvde å lade den virket den den ikke, så hun sendte den til apple for reperasjon 🙂

    26. Trykk på låsknappen og den runde samtidig! Trykk i en liten stund, så funker det. Gjorde det for meg 🙂

    27. Det samme skjedde mæ førr nån uke sia, fikk PANIKK!! Du må bare restarte den, holde inne begge knappan til den reagere. Men tingan blir ikke sletta, trur æ. Æ hadde nu alt på den etter at æ restarta den 🙂

    28. Først må du prøve å holde alle knappene inne samtidig, inkludert volumknappene.
      Venninnen min sendte inn sin til Apple, og hun fikk en helt ny en! 🙂

    29. For en uke siden skjedde det samme med meg, bare at den ikke var tom for strøm! Prøvde og lade den 6 timer senere og det funka ;]

    30. når det skjedde med meg holdt jeg inne hjem-knappen og låsknappen samtidig til eplemerket dukker opp 😉
      håper det hjelper

    31. Ser noen sei du ødelegg batteriet med å la det bli heilt fritt for strøm, å det e heilt feil… Alle litiums batteri( batteri som kan laddes) skal helst gå igjennom ladesyklusa kvær gang, man skal altså bruke all strømmen som e på dem, så ladde dem opp te 100%, hvis man ikkhe gjør det, så ødelegg man batteriet, allehar vell opplevd at det bare blir dårligere å dårligere batteritid på telefon, laptop osv, å det kommer av nettopp det:)

    32. Det samme skjedde med iPod’en min! Hvis du har mista den i bakken mange ganger, så er det forklaringen på hvorfor det ikke virker!

    33. koble den til datan og lag den som en ny iphone enhet!
      E siste utvei,men da mist du alt på den..men da funk den værtfall

    34. Er ikke helt sikker på hvordan en fikser det, men grunnen til at det skjedde er trolig nok om du ikke har avsluttet programmene før du slo den av. Om du ikke gjør det, så er det mest sannsynlig at iphonen klikker! 🙂

    35. off det har skjedd meg før også, men det er akurat som den er klikket, men vist du trykker på den runde knappen og den knappen på toppen samtidig, så kommer den på, og det må man gjøre mange gangen, vist ikke det fnker så må du vente litt og prøve igjen litt etterpå

    36. Du må enten holde dock og av knappen samtidelig,av knappet og minus(lyd) knappen eller av og pluss(lyd) samtidelig… Det skjedde med en veninne av meg og da gikk den på etter noen sekunder! 🙂

    37. Du må koble den til iTunes på dataen og gjenopprette den! Akkurat det samme har skjedd med meg mange ganger (har selv iPhone)..

    38. det skjedde med meg og, jeg lot den bare lade lenge og etter ca 20 timer virket den plutselig igjen! 🙂

    39. det har skjedd med meg også!!! jeg gikk der jeg kjøpte den, og så plutselig virrket den når han fyren i kassa prøvde…. lol. men tror du bare må vente litt å se hva som skjer. iphonen min funger iallefall fint nå.

    40. du må lade ut batterie en gang i blandt, istede førr å lade den når den har lite strøm. Ellers ødelegg du batterie. når du får den tel å funke, lade du opp tel 100% strøm, så bruke du strømmen heilt ut. samme gjeld med datamaskina

    41. Koble mobilen til pcen! Funket hos meg en gang, hvis ikke så kan du jo gjøre som de andre sier med å holde “hjem-knappen” og “låse”-knappen inne samtidig, mens den er koblet til pcen! 🙂

    42. Kan godt hende at den er blitt jailbreak, det er sånn at hvis den blir tom for batteri kan du ikke sku på den igjen, det skjedde med en venn av meg sin Iphone.
      Sjekk om du har et program som heter: “installous” selve ikonen er en hvit rute med en stor grøn pil som peker nedover. 🙂
      Håper dette hjalp deg litt!
      Klem

    43. Hvis det er det samme problemet som var til meg, er det at skjermen er “gåen”.. du må muligens bytte skjerm, men det koster ikke så mye 🙂 jeg betalte rundt 700, men da fikk jeg også byttet slik at Iphonen ble rosa 🙂

    44. Akkurat det samme skjedde til meg, etter å ha hatt den i en uke. Du må prøve å restarte den og om det ikke funker, må du levere den inn. 🙂 Jeg fikk en helt ny.

    45. Hold inne oppeknappen og hjem knappen helt til den kommer seg, har skjedd med sykt mange inkl min sånn typ 20 ganger 🙂

    46. Prøv og ha laderen inne en lang stund! Når iphonen min blir tom for batteri kan det ta opptil 5 minutter før den viser livstegn!:-)Lykke til!

    47. Hei Sophie! Jeg vet ikke om du leser dette, for det er jo lett at enkelt kommentarer blir borte i mengden. Men jeg gjør et forsøk. Jeg vil bare fortelle deg at jeg støtter deg. Jeg mener ærlig at du er mye flinkere med leserne enn mange andre på topplisten. Du oppdaterer ofte, og bruker mye tid på dette. Men i det siste synes jeg at du har blitt mer og mer opptatt av puppene, rompa, håret, og alt som er. Jeg tenker bare tilbake for ett år siden da du ikke var fullt så opptatt av å presse alt dette inn i bildene på bloggen. F. eks her: På bildet under var du naturlig og kjempesøt. Du hadde ikke “bitchyblikk” ikke misforstå meg, her brukte du sminke og hadde blondt hår. Litt barbie-ish. Men du var ikke fullt så hard når det gjaldt sminken.
      http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-8-1301838322832.jpg
      Du er pen nå også, for all del. Men her var du mye mye søtere. Stå på. Dette var ikke ment slemt, bare en liten wake-up call for at det kan bli litt mye noen ganger! Vær stolt av deg selv!

    48. Uff, Ikke artig cx Men bare et sånn spørsom: Du er veldig søt, og snill og grei og allt sånn der! Men sånn serr trenger vi og vite at telefonen din er ødelakt?;oo ( Ikke noe kritisering ) Men og pliiz, Kan du prøve og se litt mer naturlig ut på bilder? ♥

    49. Samme skjedde med min engang, tror det var fordi det var så lenge siden jeg hadde hatt den av. Det som funker er å holde inne en runde knappen samtidig som du holder inne knappen på toppen, etter noen sekunder vil den slå seg på 🙂

    50. du må holde inne homeknappen og låsknappen i 10 – 20 sek, da skal den virke igjen! viss ikkje så lader du iphonen samtidig som du holder inne knappene i 10 sek ++! håper du får den til å virke tilslutt 🙂

    51. Bare få deg en HTC eller annen android-telefon. iPhoner er pengefeller, de fleste jeg kjenner med iphone har enten knust skjerm, den er på reparasjon, eller det er deres gjerde, femte iphone pga den blir ødelagt.

    52. Restart den ved å holde inn hjem-knappen og tastelås knappen i minst 10 sekunder, da skal den reagere 🙂 Ellers må du sende den på reperasjon 🙂

    53. Det har faktisk skjedd med min å… Men det jeg gjorde var å ta ut sim-kortet og lot det være ute i en hel dag.. Og dagen etter putta jeg den inn igjen å da var den helt fin og funka like bra som før! Bare prøv deg litt frem du:)

    54. D samme skjedde med meg, vi ringte til expert og di sa at den kunne ha brent opp inni. Men d hadde den ikke…. Man må bare restarte den hvis d har skjedd d samme med din som min, men visst den har brent må du nok sende den inn….

    55. Har skjedd med meg også, når jeg hadde hatt den mindre enn en måned. Det var vannskade, og da hadde det “brent” der du lader den, slik at det ikke gikk å lade den ! Jeg snakket med elkjøp, og de sendte den inn. De kunne ikke gjøre noe, men fikk ny til 2 tusen :-)!

    56. Jeg ser mange allerede har skrevet det, men:
      1. hold inne hjem- og låsknappen en stund og se om noe skjer. Dette skal tilbakestille telefonen eller noe slikt.
      2. La den stå til lading et døgn og se om noe skjer
      3. Den kan leveres inn til alle applebutikker i Norge. Vet ikke hvor de er i nord, men de har mest sannsynlig en del butikker der oppe:)
      4. Ellers er det bare å søke litt rundt på internett og se om noen skriver noe smart!
      Dette har aldri skjedd med min, men min er jo helt ny, så det “skal” jo ikke skje heller. Du har mest sannsynlig garanti uansett, så det bør ikke være vanskelig å få fikset det 🙂
      Lykke til!

    57. hold inn lås og hjem knappen i 10 sek også hjemknappen i 10 sek.
      funker på min 🙂 håper det hjelper!

    58. Skjedde me mej en gong også, kan hende du he masse støv/rusk ol. i inngangen til ladderen, viss du skjønna? Ta ei tynn synål eller nåke og ta ut støv og anna rusk, so kanskje de går då.

    59. Prøv å holde inne hjem-knappen og låse-knappen inne samtidig i minst 10 sekunder. Det funket for meg 🙂

    60. du må bare la den ligg på ladding ei stund, så slår den sæ på av sæ skjøl. har skjedd med mæ mange ganga, hehe!;)

    61. Jeg har faktisk 2-3 ladere som av en eller annen grunn sluttet å funke, så kan hende de laderne du har prøvd med har blitt sånn, kanskje! prøv en av dine venninner sine ladere og se om de funker!

    62. Æ vet om en her i harstad som fikse iPhona, men vet ikke om han bare fikse vess dæm e knust, eller om han kan finne utav det her. Har desverre ikke nr eller navn her og nu, men kan si i fra om æ finn ut nåkka meir. Han e utrulig billig også

    63. Det har skjedd med meg også!! Jeg måtte først ta ut og inn simkort, for så å holde inne “lås- og hjemknappen” deretter. Den ble like god som ny:) Lykke til!

    64. Fyfaen!! Akkurat det samme skjedde med meg for 2uker siden. Den funket ikke på en time, inntil jeg klappa til iPhonen fordi jeg ble så sur fordi iPhonen ikke funka. Så kom det at den trengte batteri, så ladet jeg den, og nå funker den som vanlig 🙂

    65. Når en Iphone går ut av batteri, er det ganske vanskelig og få den til og bli “levende” igjen 😉 En Iphone skal helst ikke slås av, og den skal ikke gå tom for strøm, det er noen Iphoner som reagerer igjen, men andre ikke <3
      Håper det går bra med den <3

    66. du kan la den ligge å “lade” en stund også prøve igjen. Eller så kan du holde inne den knappen oppå iphonen også den runde samtidig i 1 min.

    67. Som alle har sagt, det sal funke å holde inn hjemknappen og låsknappen samtidig i 15 sekunder, samme skjedde med min når den var helt ny og det har skjedd med alle jeg kjenner som har iPhone. 🙂

    68. La den ladde en stund, slik den får tid til å få litt batteri i seg.
      Ipoden min var helt tom av batteri, den slo seg av, og jeg satte den på ladding, men ville ikke skru seg på før den hadde laddet seg opp litt 🙂

    69. Hold låseknappen inne i 10 sekunder. Det skjedde også med min venninde, og det vise seg at mange hadde gjort dette for at den skulle virke igjen, og det gjorde den!

    70. skjedde med min mobil og!
      prøvde alle laderne jeg kunne finne, pluss venners og tilslutt kom pappa hjem med en helt ny en. jeg prøvd den og mobilen funket fint.

    71. hold inne lås og hjem knappen samtidig mens du putter i laderen. Det funket med min en gang, og det var det de sa jeg skulle gjøre da jeg kom med deg på butikken

    72. du må trykk inn “hjem” knappen og “lås” knappen samtidlig, du må holde de en stund nede.. viss det ikke funker første gang, så prøv flere ganger 😀

    73. Ta ut batteriet, og inn igjen, så lader du den, og da skal det gå å slå den på 😀
      Hjelper meg isåfall

    74. Det samme har skjedd med meg. Sendte inn telefonen på reperasjon å fikk den tilbake fullada å de sa at den var helt fin! Men jeg har hørt rundt om kring at du må holde inne hjem-knappen å trykker på låsknappen eller noe:)

    75. Du kan prøve å restarte den! Du holder inne “home” knappen og av/på knappen på toppen samtidig 🙂 Det funket på min når den ikke reagerte på noe!

    76. Hei, Sophie!
      Det slås fast av rettspraksis at en mobiltelefon skal ha en varighet på i hvert fall 5 år, om forbrukeren ikke har behandlet mobiltelefonen på en slik måte som medfører at den blir ødelagt før den tid (du kaster den gjentatte ganger i veggen e.l). Det virker imidlertid ikke som at dette er tilfelle, så da ville jeg dratt tilbake til butikken hvor du kjøpte den, og bedt selger e.l om å reparere den, slik du har krav på, jfr. fkjl.§29 :). Selger har kun to reparasjonsforsøk. Om selger mislykkes under disse forsøkene, kan du som regel kreve omlevering eller heving av kjøpet. Lykke til!

    77. Du kan prøve å restarte den! Du holder inne “home” knappen og av/på knappen på toppen samtidig 🙂 Det funket på venninna mi sin;)

    78. Om du fikk den for bare noen måneder siden så kan du bare gå tilbake med den til butikken. De fikser den gratis 🙂

    79. Skjedd med meg, kjøp en ny ledning. Trodde min var ødelagt men så byttet jeg lader så kom den på igjen!

    80. Akkurat det samme skjedde med pappa sin Iphone. Han måtte rett og slett legge den ned på de varme kablene på badgulvet fordi den var litt våt eller fuktig/kald av en eller annen grunn selv om han ikke hadde hatt den i nærheten av vann. Så jeg anbefaler deg å legge den på noen varme fliser på gulvet en liten stund og så lade den eller legge den i en skål med ris som ikke er kokt for det trekker til seg vann og har funket på meg før.
      Håper du får det til <3

    81. Legg iphonen i trusa din, også så går du med den til den er varm, da vil den starte med engang når du slår den på.

    82. Prøv å dytte litt på simkortet og blås inne med bateriet.. Prøv å slå på med bare lader og ikke batteriet og prøv med et annet sim-kort :))

    83. Dette har skjedd med meg tre ganger. Første gang ble jeg sikkelig redd og trodde den var ødelagt! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre så når det skjer, menn jeg venter alltid også slår den seg på! noen ganger tar det noen timer, men sist gang tok det to dager! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skjer, for det er ikke noe annet galt med den. Virker nesten som den bare trenger å ta en pause noen timer/dager… haha 🙂

    84. Hvis du har brukt ipad-lader i iPhonen kan ladren ha ødelelagt iPhonen siden iPad-laderen er mye sterkere enn iPhone-lader..

    85. Hei! huff! :/ Viss du ikke har forsikring på iPhonen din bør du ha det… deet har jeg.. DEt har ikke skjedd meg..
      Sorry!

    86. Det samme skjedde med min for ett par måneder siden. Apple er veldig vrange når det gjelder reprasjoner, så jeg endte med å sende den inn til applespesialisten.no. Har også fikse knust skjerm der tidligere, og har god erfaring med de. Raskt og billig! Det var visst fukt som hadde forårsaket det. De fortalte meg at det er ikke så mye som skal til, bare en bitteliten dråpe vann kan ødelegge det. Pass på å eks ikke ha med telefonen inn på badet når du dusjer osv. Tror jeg betalte rundt 600 kr for å få fikset det, noe jeg synes ikke er så alt for værst egentlig 🙂

    87. Det har skjedd med meg også! Men du vet at du må vente rundt en halv time før du får slått den på, når den har gått tom for strøm?
      Men min slokket sånn en gang og var borte en hel dag ingenting funket.. men neste dag tok jeg den på lading før jeg gikk til skolen og da jeg kom hjem fra skolen fikk jeg til å slå den på og alt var fint igjen, har enda ikke funnet ut hvorfor! men prøv å la den ligge på ladning en stund så prøver du å slå den på etterhvert^^

    88. Iphone trenger av og til en liten restart. Siden din er tom for strøm så plugger du den bare i laderen, venter litt, også gjør du som mange andre her har sagt, holder inne hjem knappen og lås knappen. Hold de inne samtidig til den gir livstegn igjen:-)

    89. Det skjedde med meg også! Jeg fikk helt panikk og dro til en butikk for å sende den til reprasjon! Når vi var der sÅ sa han at vi bare måtte tvangsstarte den! Det du gjør da er i holde inne lås og hjemknappen samtidig som du holder inne på den knappen som gir mindre lyd! Jeg er ikke 100% sikker på om det var den som ga mer lyd eller mindre lyd! Prøv begge så skal nok Iphonen din begynne og funke igjen 🙂 Du må ha ladet den litt først da sånn at det er nok strøm til å slå den på!

    90. Hei sophie, digger bloggen din og er glad for at du er så åpen om ting som alle kan kjenne seg igjen i. Når iphonen min døde sånn fikk jeg også helt panikk! Men dette skjedde på skolen så var noen som sa jeg skulle restarte den. Så bare søk på Google hvordan du skal gjøre det:) du har sikkert fått det til allerede men jaja! Stå på<3

    91. det har skjedd med min også! bare hold inne den “slå på knappen” i ca 20 sekunder også holder du inne den hjemknappen litt samtidig så slipper du opp! skal funke:)

    92. du må holde inne hjemknappen og av/på knapppen samtidig i ca 10-15 sek 😀 så funker den.. Har skjedd med meg opp til flere ganger! det funker hos meg iallefall.. elsker bloggen din sophie<3

    93. Det har skjedd med meg og. Iphonen min skrudde seg av, og ga ingen livstegn, men etter en dag i laderen skrudde den seg plutselig på! Så du burde bare la den være i laderen i noen timer, og visst det ikke hjelper burde sende den inn til reprasjon 🙂
      Håper det hjelper!

    94. Det skjedde med meg også. Den funket igjen da jeg koblet den til pc-en og holdt inne hjem-knappen og tastelås-knappen i 10 sek. Lykke til, håper det funker på deg også!

    95. det sjedde med ipoden min engang å da holdt jeg den foran tven når tven var skrudd på og den begynnte å skru seg på dagen etter på…. fikk tipset av en vennine <3

    96. Du kan ta ut batteriet og sette det inn igjen! har skjedd med min og og det pleier og hjelpe ! 😀

    97. har skjedd med min to ganger! bare å holde inne “lås-” og “hjem-knappen” ca 20 sekunder, så skal den slå seg på igjen om det er det samme som har skjedd med din:)

    98. Det samme har hendt med pappa en gang, men han lot laderen stå i en stund så bare ladet den plutselig. Han fikk også tilsendt en ny Iphon pga det hadde skjedd.

    99. Det samme skjedde akkurat med meg !! Den ville ikke på. Jeg leverte den inn til nærmeste apple butikk og de sa at iphonen var fuktig inni. Jeg pleier å ha iphonen inne på badet når jeg dysjer og da kommer alt dampen inn i iphonen 🙁 kanskje det samme har skjedd med deg! Jeg måtte hverfall betale 1500 for helt ny.

    100. Det samme skjedde med min. Jeg ventet i et døgn eller noe, så prøvde jeg å ladde den å da gikk det. Etterpå kom det opp at jeg måtte ta noen oppdateringer. Så gjorde jeg det, å nå virker den helt fint! Og jeg merket ingenting verken før eller siden 🙂 Bare vent, å prøv igjen senere! 🙂

    101. Du kan prøv å surr rundt ledninga til mobilen, etter du har sotte den i altså xD min klikka den å selvom æ har en htc, men d funka å surr rundt, gjorde d til venninna mi å, ho har en iphone, å det funka det å! bare prøv på forskjellige måta, funkafett!

    102. Når mobilen din har gått helt tom for strøm, vil laderen alltid måtte stå litt i før den “reagerer”.

    103. hold nine hjemknappen og på knappen i ca. 10 sekunder, mens du had den i laderen (hvis den ikke har batteri), det hjalp i hvertfall med meg. Min ble helt svart og reagerte ikke da jeg plugget den i dataen eller noe, men så fungerte den etter det 😀

    104. Akkurat det samme skjedde med meg i fjor. Den døde etter at jeg hadde hatt en hard natt på fylla, og jeg kunne ikke huske å ha mistet den i bakken, dynket den i vann eller noen ting. Det jeg gjorde var å vente i 2 dager, også prøve å lade den igjen, og da funket det plutselig. veldig rart, men deilig å få tilbake iphonen sin 😀 hehe

    105. skjedde samme med meg og, jeg måtte holde inne hjem- og lås knappene samtidig i ca. 10 sekunder, så plutselig ble det liv i den igjen, og den var akkurat som før 🙂

    106. Hold inne hjem knappen i 20 sek alene, så hjem å lås knappen i 30 sek til 🙂 funka når min ble sånn 🙂

    107. Har opplevd sånn selv, den var død i to dager så ville den lade igjen! så ikke gi opp håper, det kan hende dette har skjedd deg også.

    108. Hei! 🙂
      Jeg har ikke hatt det samme problemet men det skal ikke skje at en mobil slutter å lade etter noen mnd. Så gå til en telekiost som har det abonnementet du har feks: Netcom eller telenor.
      Også forteller du hva som har skjedd, leverer den og sier at det skal gå på garantien for den skal holde til iphonen er 2 år. Og du skal få fikset det gratis.
      Jeg leverte tilbake iphonen min etter ett år da låseknappen ble hard og skjermen svart så fortalte jeg det som skjedde så fikk jeg helt ny iphone etter 2 uker! 🙂

    109. prøv og holde inn låseknappen og hjemknappen samtidig skikkelig lenge, da mener jeg skikkelig lenge da kan det være at den reagerer er hvertfall det de sier man skal gjøre før man leverer den inn 🙂 håper det funker

    110. Skjedde med meg og! Det viste seg jeg hadde fått noe støv eller noe slikt etter å ha hatt den en del i stallen, prøv og blås nede i ladehullet for å si det sånn x)

    111. Kan hende at den bare har blacka ut 🙂 hold hjem-knappen og lås knappen inne samtidi. Har skjedd flere ganger med min, hvis det skjer mange ganger, bør du levere den inn til rep. 🙂

    112. Det skjedde med min første iPhone, det var en 3g da, men da gikk den ikke tom for strøm engang. Hadde hatt eksamen, hadde ringt mamma for å fortelle hvordan det gikk, la den i lommen og da jeg skulle ta den opp igjen, var den død!
      Jeg fikk beskjed om at det kunne være fuktskade, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Den har ikke funket siden heller. Kan jo være det som har skjedd med din. Hvis ikke burde du gå dit du kjøpte den for å høre hva de har å si 🙂

    113. Det er bare å lade den hele tiden så funker det .
      Dette skjedde med min også ,men det gikk tilslutt.

    114. det har skjedd med meg også,,, vis du lar den være ifred i en dag eller to og lader den etterpå så kommer den sikkert på igjen, det gjor den med meg 😉 😀

    115. Hvis ingenting som de andre kjære leser har skrvet, funker! Da kan det være en ide å bytte batteriet ,er veldig billig 300-600kr gjennom appel 🙂 håperdufårdentilåfungere:))

    116. DU MÅ LEVERE DEN INN TIL REPERASJONÅ FÅ NY :/ SKJEDDE AKKURAT DET SAMME MED MIN.. ALT BLE SLETTA DAA… 🙁

    117. Det er en bitte liten knapp på iphonen… Der det ikke skal settes inn noen ting , egenkli… Ta en nål or something! Så presser du inn, da restartes den 😀 Funker for meg…

    118. Men Telefon gjør det i blant.. Har skjedd noen ganger. Men da lar jeg den bare ligge over natta elns.. så har den som regel ladet 🙂

    119. Så teit at dere over som kommenterer skriver akkurat det samme, liksom 100 kommentarer og de skriver nett det samme!

    120. Hei
      akkuratt det samme skjedde med meg jeg har hatt min i tre år da men jeg lastet ned den nye versjonen så tok det litt lang tid så jeg gikk og la meg og satte den i laderen som jeg alltid gjør så sendte jeg en melding om morgningen så plutselig på skolen jeg skulle skjekke klokken så var deb helt dø så jeg skyntet meg hjem og prøvde og lade den med 4 forskjellige ladere så funket den ikke så den er lagt på hyllen
      men har du forsikring…?
      gå dit du kjøpte den og klag så får man enten en ny eller så reparer de den gamle men bare vis du ar forsikring…
      !!!!

    121. det skjer med min nå! for 24 timer siden lå den å ladet helt fint som vanlig men nå vil den ikke lade i det hele tatt! jeg har helt panikk! jeg overlever ikke uten telefonen. HEEELP ME! forresten, hva gjordet du sophie for at den funket igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg