tips til fine shortser?

Har slappet av i badekaret i rundt en time og halvsovet. . . Så herlig! Tror jeg skal begynne å rydde rommet mitt i kveld men vet ikke helt, som vanlig kommer jeg til å bruke 6 timer haha! Så skal jeg rydde litt i garderoben å finne fram sommerklærne å pakke bort vinterklær, endelig!

Ett plagg jeg virkelig savner og som passer til stort sett alt er et par jeansshorts! Er det noen av dere lesere som kan tipse meg om hvor jeg kan finne et par fine jeansshorts, som sitter bra!? De skal gjerne være veldig enkle, ikke for lyse, ikke for mørke.. Men perfekte! ;) Så hvor kan jeg finne slike? Elsker også shortser med flagg på. Tips meg gjerne!

Noen fra nelly som jeg kan tenke meg

1. koster 379 kr og kan kjøpes HER.  2. Den dyreste, men også favoritten! Koster 779 og kan kjøpes HER. 3. Ahh, billig og bra! 259 kr og kan kjøpes HER.  

Mine favorittshortser som jeg har hjemme! De er alle fra Carlings utenom den rosa som er fra BIKBOK. Ganske åpenbart at jeg trenger en fin, helt enkel.. 

 

76 kommentarer

Siste innlegg