Sikkerhetsmodus

Hei og beklager for sen blogging, pcen min har vært så klikk i hele dag at jeg nå må være på den i såkalt “sikkerhetsmodus”, altså ingen ekstra programmer, kun internett, word osv. Haha jaja, jeg er så vandt med å ha pcproblemer at det ikke gjør så mye!

Er enda syk men gikk faktisk tur ute tidligere i dag (var ikke på skolen), utrolig herlig å være alene med kun meg og tankene mine slik at jeg fikk motet meg opp til dagen i dag. Ellers tenkte jeg å dra en tur i solariumet men så kom jeg på at jeg har et helt lager av selvbruner er hjemme som jeg har fått sponset opp igjennom tidene, da kan jeg jo heller bruke det som er gratis istedenfor å kaste bort 60 kroner på 20 minutter! 

Er det varmt hos dere i dag? ♥

+ En hvit blazer, det blir dagens outfit!

 

196 kommentarer
    1. det var varmt istad, men så kom regnet….. ganske kjedelig når man egentlig vil være ute…

    2. Hva har skjedd med leppene dine? det ser ut som du har drit vondt..
      ser også ut som at du har gjort noe med brynene også, men det ser fint ut=)

    3. Du er pen Sophie! Er bare det at… hehe, når du lager trutmunn ser du falsk ut (barbie) + at øynbrynene dine ser falske ut også:/

    4. kødder du? bare fordi du er singel, trenger du ikke lage den trutmunnen hele tiden. blir bare kvalm, fyfader. og øyenbryna dine, serr.. ekte fake? stygt hvertfall

    5. har du tegna øyenbryna dine helt opp i nowheeere? og hva har skjedd med leppan dine? tatt restylane eller bare trutmunn? 😮

    6. Kjære søte Sophie, du kler små lepper utrolig bra, det passer ansiktsformen din best, det hjelper ikke å ha trutmunn og det hjelper isåfall ikke å spraye leppene fulle med restylan, for det gjør ikke leppene “større/bredere” og får de til å se naturlig ut, det gir deg bare et helvettes stort duckface, det er veldig uattraktivt. Leppene tyter ut. Du kler små best, de fleste jenter som har små lepper burde ikke presse de lengre frem, det er ukledelig og trashy.
      http://static.fjcdn.com/pictures/Goddamn_a78a8e_1142791.jpg

    7. hhahahahahaahhahaha fy faen får någe lepper..
      kem i helvete har d sugt nå da:)
      du e faen helt dekka av brunkrem i trynne.
      og ka i helvete så skjer med leppene dine og nasen faktis helle trynne ditt ble du slått nå da?
      fy faen har ikkje et ord.. kan ikkje beskriver deg…
      – sorry meinte ikkje frekk meint men… ingen er stygg faktisk bare litt mindere pen..:I
      bare ikkje bruk så mye brunkrem:) elles så er du nydelig..
      silikon lepper?

    8. jævla duckface..det er sånne ting som irriterer folk ved deg, du trur faen meg du er så deilig, tro om igjen 😉

    9. leppene bled ikke fine, du ser ut som en and. ikke for å være frekk vil ha det selv, men det var for mye bare

    10. Prøver du å få det til å se ut som du har tatt restylane? for det ser ikke slik ut, g ser bare domt ut

    11. Det som er så sjukt tøft er at Sophie ikke tar disse drittkommentarene til seg! Forsett å skriv dritt..dere opphisser kun dere selv mens dere sitter å gjemmer dere bak pcskjermen;* – Du er nydelig!

    12. Kan ikke folk for helvete HOLDE KJEFT? Hun kler restylane helt sykt mye bedre enn jeg har sett andre på andre bitches. Hennes fjes – hennes valg. Jeg digger at hun har gjort det, selv om hun er vakker uansett! Så shut the fuck up, bitches!

    13. Ok, først og fremst må jeg bare gi meg over alle disse kommentarene over her.. Er det mulig å skrive så mye dritt over pc? Ble helt satt ut faktisk.
      Sophie, du kledde restylane skikkelig! Resultatet ble drit bra. Digget det bilde der du har munnen litt åpent, det var kult. Ellers er det kanskje litt to mutch med de “trutmunnbildene”? Men det er jo det som er deg da.. hehe..
      Med en gang du åpnet munnen, men forsatt hadde trutmunn, så fikk du et modellblikk. Dritfett!
      Pleier aldri å kommentrere, men er fast leser.Må bare få si at jeg bøyer meg i støvet over hvor bra selvtilittt du viser, iforhold til all den dritten du må få.Stå på videre. Du er ei søt jente!
      Jente 21.

    14. Herregud så synd å se deg sånn ! du som virkelig så ut til å komme litt ned på jorda igjen. Du var jo så fin med litt mørkere hår, litt lysere hud osv.
      At du er så unaturlig brun, og i tillegg nå stiller opp med tidenes duckface på bilder er trist! du er jo så søt.. Greit at du har tatt restylane, men du trenger ikke presse leppene enda mer ut, du har selv gjort narr av kyssetrut bilder, ikke bli sånn selv, pliis !

    15. Unødvendig av deg å ta så mange bilder hvor leppene dine er veldig annerledes uten å skrive hva du har gjort. Alle ser jo at du har fått sprøytet ett eller annet i dem. Tell us! 🙂

    16. Herreguud som folk rager her! Etter man har tatt restylan blir man ofte litt hoven, og kan ha pittelitt vondt. Det blir sikkert kjempefint om noen dager 🙂 ! Uansett er det Sophie selv som velger hva hun vil gjøre med kroppen sin, håret sitt etc, så skjønner virkelig ikke hvorfor folk tar så sykt av! Ta dere en bolle folkens.

    17. Synes du blei kjempe fin 😀
      alle som sei nå annæ e bære sjalu før at de ikke tør å jær dæ samme !!

    18. jeg aner ikke hva du har gjort med leppene dine, men hva det enn er så ser det helt for jævlig ut. hahaha fy faen så stygt! Du burde angre, og det håper jeg for din del (og resten av verden som må se på deg.

    19. Har du tatt restylane? Nei, jeg skal ikke være en av de som kommenterer “duckface, trutmunn, jævlig stygg du ble nå sophie” osv. For det er ikke sant. Syns det så bra ut jeg! Syns litt synd på deg, syns du er veldig sterk om du klarer å komme deg gjennom kommentarfeltet upåvirket.
      Uansett hva du har gjort – du kledde det! Ærlig talt, så bryr jeg meg ikke om du har store eller små lepper, fake eller ekte øyebryn osv. Syns du kler det meste og ser vakker ut uansett <3

    20. Når jeg ser tilbake på da du nettopp hadde startet denne bloggen og litt utover i bloggingen din, så virket du som en utrolig søt og grei jente. Du var naturlig pen, og trengte ikke å gjøre mye for å se pen ut. Du trengte ikke flere tonn med sminke og selvbruning, du trengte ikke push-up BH med silikoninnlegg og utringa topper, og du trengte ikke duckface på hver eneste bilde. Før var du så utrolig nydelig. Det blonde håret ditt, de helt normale klærene dine som ikke viste altfor mye og ikke minst det fantastiske smilet ditt. Jeg kunne gitt mye for å få sett ut som det du gjorde på den tiden. Ikke misforstå meg, for jeg skjønner jo at folk blir eldre og forandrer seg, men du har forandret deg til mer fjortis en voksen, og det er tragisk og skuffende. Etter at du ble toppblogger har du bare blitt en wannabe sånn som de fleste på topplisten. Du gjør alt for å få frem duckface, pupper og rumpe på alle bilder. Du må i hvertfall ha med en av delene på hvert bilde av degselv. Du bruker så mye sminke at det ser ut som fjeset ditt har blitt herjet med av en mengde barnehageunger. Du ser sliten ut. Sliten ut av alt maset om at du alltid må være perfekt, og det er skuffende. Du har ødelagt hele utseende ditt. Ikke er du en god blogger lengre heller. Greit nok, du brukte kanskje masse sminke før, tok sol og bruke push-up BH, men før så var det ikke så viktig for deg å få vist frem alt dette på hvert jævla blogginnlegg og bilde du hadde på bloggen. Du var mer voksen før enn det du er nå, og det er litt sykt. Er egentlig ganske skuffet over åssen du har blitt. Jeg savner den gamle Sophie, og jeg vet jeg ikke er den eneste.

    21. vææær så snill og si at det der ikke er permanent. sorry å måtte si det, men hadde jeg sett en person med sånne lepper på gata, hadde jeg nok ledd eller baksnakka deg.. bare sier det

    22. Ser at noen spør om hvordan hun har kunnet ta Restylane i leppene, siden det er 18 års grense. Enkel grunn: Foreldrene har godkjent det. Er jo ikke første gang de godkjenner litt drastiske ting; silikon pupper (da hun var 15) Barbie dopet (Melanotan) da hun var 14 (og flere ganger etterpå) Tatoveringer da hun var 15,piercinger da hun var 14….Kjære dere, the list goes on and on! Abort, drikking, ubegrenset tilgang til penger…Hun tjener glatt 30.000 kr i mnd på bloggen, men som feks Voe eller Andrea Badendyck så har hun ikke foreldre som setter grenser og krav. Fri flyt av alt, uansett hvor mye det ødelegger kropp og hue. Tragisk, egentlig. Jeg lurer på hva Sophie (eller Sofie om du vil, i følge dåpsattest) skal finne på som 18 åring? Eller 21 åring? Alt som ikke er lovlig (for hennes alder) er jo prøvd- med foreldrenes godkjenning. Hun er egentlig en pen jente, men det er bra skjult nå- under et tonn brunkrem/solariums/melanotanbrun hud, oppblåste lepper, og en latterlig mengde exstensions og løsvipper av en annen verden. Herregud, er det virkelig noen som synes at alt dette er bare flott? Ser dere ikke hvor TRIST alt er, liksom? Virkelig?

    23. Altså, no hate, men jeg satt å lo fordi det såg så komisk ut. Syntes du er ei fantastisk jente og er verken hater eller sjalu på deg, men det dere så absoultt IKKE bra ut. Og øyenbrynene er vel “litt” langt oppe.OK. må bare si det selv om det ikke er noe hyggelig, det ser helt mongo ut. Håper det ser bedre ut om noen dager da, for det dere er ikke fint I DET HELE TATT.

    24. Kjære sophie. Jeg skjønner ikek hvorfor du gjør sånn engang, du er så mye vakrere når du bare er deg selv. Håper du får bedre selvtilitt så du slipper å gjøre slike ting mot deg selv! <3 Klem

    25. En ting til, som bare viser hvor lite foreldra bryr seg: Hvem annen 17 åring hadde fått være hjemme fra skolen i ukesvis, for syk til å gå på skolen, men allikevel få dra til en annen by for å fylle leppene med restylane?? Er det mulig.

    26. kaaaihælvetta? munn din ser ikke ut:( ser litt ut som du gjør den større enn den e! NOT SEXY. tatt botox elns?

    27. Fy faen folkens!! Skjerp dere! ¨hva er vitsen med trutmunn hele tida, du er så stygg, øyenbryna dine er fucka.¨ Hva faen er vitsen ? La henne gjøre hva vil, la henne se ut som hun vil, ha henne være seg selv! Vist det er så jævlig stygt, hvorfor ikke bare ignorere det? Dere viser bare at dere har det så jævlig i livet at dere MÅ kritisere andre.
      Drit langt faen i de som kritiserer deg Sophie! DU ER BEST UANSETT!! <3

    28. Trutemunn, hva er det??
      hehe, fine bilder, men det ser litt falskt ut når du lager sånn skikkelig trutemunn..
      Ikke ment som noe frekt assa!<3
      Elsker bloggen din!

    29. Hva skjer med at du lager så sykt stygg ski bakke med leppa de a? Du ser helt komisk ut!! hahahaha nå fikk vi her på festen min en JÆVLIG god latter! Og bare sånn at du er klar over det, øyenbryna dine burde du gjøre noe med (tegne dem på annerledes) siden at det ser ut som at du er skeptisk og sint hele tiden 😛

    30. Hei! Jeg leser bloggen din fast Sophie, og jeg liker den veldig godt. Synes du virker som en veldig bra person! Men jeg skal være ærlig med deg og si at når du gjør sånn med leppene dine, så ser du ikke bra ut i det hele tatt. Det ser rett og slett bare teit ut. Øyenbrynene dine ble også alt for markerte på feil sted. Du er nydelig Sophie, men det du driver med på disse bildene ødelegger rett og slett ansiktet ditt..

    31. Kan du VÆRSÅSNILL å slutte å lage trutmunn, det er irriterende… Og nei, jeg sitter ikke og gransker deg og bloggen for feil, men når det kommer opp 10 store bilder av deg som lager trutmunn så er det ikke lett og overse det!!!

    32. får vondt av alle de anonyme som sitter og skriver stygge kommentarer til deg.de kan ikke ha det helt bra med seg selv. du er utrolig flott, og bestemmer helt selv hvordan du vil se ut 🙂 stå på!

    33. Skjønner ikke hvorfor så mange skal kommentere trutmunnen hennes. So what hvis hun vil lage det. Hvis dere ikke har noe positivt å si så ikke si noe i det hele tatt. Selvtilliten blir ikke bedre med å rakke ned på andre.

    34. Oi oi! Ser at folk har mye å gjøre på en fredagkveld! Her sitter man over nettet som en ekte ¨boss¨ og slenger ut med de ¨styggeste¨ bemerkningene man kommer på, til en person man ikke en gang kjenner… Og så sitter man der da med et lite håp om å få bedre selvfølelse ved å rakke ned på andre…
      Congrats people! Dere har akkurat nådd ett nytt lavmål..
      Skjønner ikke vitsen i å være så stygge mot hverandre jeg? Får dere virkelig noe ut av det? Sikker på at foreldrene deres er kjempe stolt over dritt slengingen deres!real mature guys, real mature..

    35. Kjære Sophie! Du er fin som du er. Kan du ikke slutte å gjøre deg til med de jævla duckfacene dine. Ser så forferdelig stygt ut, og er ikke attraktivt i det hele tatt. Man ser at du overdriver, og leppene blir bare styggere. Du som pleier å være så pen til vanlig, må slutte å gjøre det stygge med leppene, lite ukeldelig på deg ..

    36. Okei, du er rett og slett en liten bortskjemt drittunge. Foreldrene dine ber deg kutte ut mela, og så må du rebellere og ta og fikse på leppene dine. Fyttifaen for en DRITTUNGE du e sophie. Du ska være glad for at foreldrene dine bryr seg om deg!! Makan til drittunge har jeg aldri sett. Og jeg håper for guds skyld du ikke har tattovert de cruella de ville øyebryna, for da synes jeg latterlig synd i deg.

    37. koffår i helvette har du trutmunn på alle bildene? du har fortsatt jævli små lepper, uansett om du har tatt restyline eller ikke. men det ser værtfall ikke ut som du har tatt den, siden leppene er bare presset fram som en and.

    38. Jeg pleide å like deg ganske godt FØR. Du er liksom så “samfunnsengasjert” og det gjør meg så kvalm. duckface. du bør slutte med det køddet du sløser bort livet ditt på.

    39. Du som egentlig er så pen, du burde slutte med og ødelegge ansiktet ditt med selvbruning eller hva det er, du ser så skjoldete og møkkete ut. Og den trutmunnen og øyebrynene … Vær så snill, du er egentlig pen i ansiktet sophie! men det blir du ikke når du gjør det der med trynet ditt.

    40. Sophie, du er så utroli nydeli ! Jeg skjønner ikke hvorfor du lager eller gjør leppene dine større!! Du er perfekt akkurat om du er! 🙂 Jeg skulle ønske jeg så mere ut som deg! Jeg har lest bloggen din helt siden du startet, og du hr alltid stått for det du sier! Jeg har sett gjennom nesten alle bildene dine, og jeg synes at det er så utroli fint når du smiler uten å gjøre leppene dine større!! Jeg vill ikke forandre deg eller noe sånt.. Jeg tror heller ikke at du tar deg så nær av en kommentar at du kommer til å slutte å gjøre til leppene dine .. 🙂 Jeg synes at du er superduper pen akkurat som du er, og jeg vill at du skal fortsette å være deg selv 🙂
      PS : Nå høres jeg ut som morra mi :L Men jeg mener alt jeg har skrevet 🙂

    41. Ser at noen spør om hvordan hun har kunnet ta Restylane i leppene, siden det er 18 års grense. Enkel grunn: Foreldrene har godkjent det. Er jo ikke første gang de godkjenner litt drastiske ting; silikon pupper (da hun var 15) Barbie dopet (Melanotan) da hun var 14 (og flere ganger etterpå) Tatoveringer da hun var 15,piercinger da hun var 14….Kjære dere, the list goes on and on! Abort, drikking, ubegrenset tilgang til penger…Hun tjener glatt 30.000 kr i mnd på bloggen, men som feks Voe eller Andrea Badendyck så har hun ikke foreldre som setter grenser og krav. Fri flyt av alt, uansett hvor mye det ødelegger kropp og hue. Tragisk, egentlig. Jeg lurer på hva Sophie (eller Sofie om du vil, i følge dåpsattest) skal finne på som 18 åring? Eller 21 åring? Alt som ikke er lovlig (for hennes alder) er jo prøvd- med foreldrenes godkjenning. Hun er egentlig en pen jente, men det er bra skjult nå- under et tonn brunkrem/solariums/melanotanbrun hud, oppblåste lepper, og en latterlig mengde exstensions og løsvipper av en annen verden. Herregud, er det virkelig noen som synes at alt dette er bare flott? Ser dere ikke hvor TRIST alt er, liksom? Virkelig?
      SÅÅÅ enig med den persone som skrev det over!

    42. Etter det innlegget der hvor du snakket om aborten så jeg et menneske. Men når jeg ser hvordan du er ellers ser jeg en litt falsk person, du trenger ikke gjøre deg til eller ha så jævlig mye brunkrem i trynet. Eller lage trutemunn.. Når du er 20 kommer det til å se ut som du er 40.. Vær litt mer jordnær ;)))

    43. Ser at noen spør om hvordan hun har kunnet ta Restylane i leppene, siden det er 18 års grense. Enkel grunn: Foreldrene har godkjent det. Er jo ikke første gang de godkjenner litt drastiske ting; silikon pupper (da hun var 15) Barbie dopet (Melanotan) da hun var 14 (og flere ganger etterpå) Tatoveringer da hun var 15,piercinger da hun var 14….Kjære dere, the list goes on and on! Abort, drikking, ubegrenset tilgang til penger…Hun tjener glatt 30.000 kr i mnd på bloggen, men som feks Voe eller Andrea Badendyck så har hun ikke foreldre som setter grenser og krav. Fri flyt av alt, uansett hvor mye det ødelegger kropp og hue. Tragisk, egentlig. Jeg lurer på hva Sophie (eller Sofie om du vil, i følge dåpsattest) skal finne på som 18 åring? Eller 21 åring? Alt som ikke er lovlig (for hennes alder) er jo prøvd- med foreldrenes godkjenning. Hun er egentlig en pen jente, men det er bra skjult nå- under et tonn brunkrem/solariums/melanotanbrun hud, oppblåste lepper, og en latterlig mengde exstensions og løsvipper av en annen verden. Herregud, er det virkelig noen som synes at alt dette er bare flott? Ser dere ikke hvor TRIST alt er, liksom? Virkelig?
      En ting til, som bare viser hvor lite foreldra bryr seg: Hvem annen 17 åring hadde fått være hjemme fra skolen i ukesvis, for syk til å gå på skolen, men allikevel få dra til en annen by for å fylle leppene med restylane?? Er det mulig.
      – Jeg later som om dette er twitter og “retweeter” dette. Kunne ikke sagt det bedre selv.

    44. det fineste jeg vet om er NATURLIGE jenter. Jenter som nesten ikke bruker sminke, men allikevel tør å vise seg i offentlighet.. Du er nydelig sophie, men det der det blir bare for drøyt..

    45. Du er så pen, men du burde ikke lage så mye trutemunn, det er ikke fint når du gjør det på hvert eneste bilde du har og vi fleste veit at du har et pent smil! 🙂 Noh8, fast leser bloggen din!

    46. digger bloggen din sophie, men to ting, 1. hvorfor gjør du ALLTID sånn med leppene? bildene blir ca 1000 ganger finere om du smiler normalt! 😉 haha
      2. du er javlig brun fra før, så du trenger ikke kkurat å ble så eldig mye brunere ..
      🙂

    47. HELVETTE TIL DRITTPRAT!
      Ta no å hold godt kjeft have eneste lille anomyme drittslenger, er så lei av å se dere nolifers overalt. Må jo faen bare le av hver og en av dere for herregud så latterlige dere er.
      Hun har tydeligvis gjort noe med leppene og det så F-A-N-T-A-S-T-I-S-K ut! herregud så du kledde det sophie! Gratulerer!

    48. folkens det handle ikke om hva dere synes sophie kler best, det handler om hva hun synes er fint. Trur dere hun bryr deg om hva dere synes? neppe. hjelper ihvertfall ikke å kommentere ”hvor stygt dere synes det ser ut osv..” Visst hun synes det er fint og får eventuelt bedre selvtillit så er det for hennes del ikke for dere. Kan ta et eksempel: Noen liker is andre liker sjokolade 🙂 Du er fin Sophie!

    49. helt ærlig folkens, hvorfor tror dere hu lager trutemunn eller har tatt botox osv u name it, for hun er så sykt oppmerkshomhetssyk! jenta jør jo alt for å få oppmerksomhet, hu har vippet på 3 og 4 plass en stund nå, og nå gjør hun alt for å komme seg opp på 2plassen igjen. du er helt latterlig Sophie, du ser ut som en and og du så midlt sagt helt for jævlig ut med de leppene.

    50. oppmerksomhet, neger, fake person inni og UTEN PÅ……… hver litt ekte a, det er dum med det andre… og nå i tillegg skal du lage sånn grimaser for og få botoxlepper, du ser faen meg ikke sexy ut, Husk: du er ikke en stjerne som rihanna eller gaga

    51. du har tatt abort, du trenger ikke og se sexy ut. da må du sikkert ta det igjen. man må tenke seg om… hjelper ikke alltid og si: jeg angrer, jeg skulle vært mere forskitig… du må ta ansvar for andre ting en lepper og vipper, hår osv. herregud så sjukk i hue!

    52. Likte klærene! 🙂 (sykt mye dritt kommentarer her. Ikke ta det til deg. Er som regel mennesker som ikke er så fornøyd med seg selv eller livet. Hadde de vært det ville de ikke brydd seg så mye om andre )

    53. Du er en kjempe flott jente! må bare få sagt det! MEN, hvorfor ødelegge med en slik trutmunn? Som sagt, er kjempe flott.. men ikke ødelegg med noe slikt da:)

    54. Kan du slutt med å lag duckface all the time?!?! Være litt normal? NEI, jeg er ikke misunnelig på deg, synes du bare kan vise hvor pen du virkelig er 🙂 Duckface er ikke fint :s

    55. Syntes det er dårlig gjort å komme med påstander om at foreldrene hennes ikke bryr seg om henne.. Det er bare så utrolig barnslig. Dere aner ikke hvordan foreldrene hennes er, eller hva de syntes, så da burde dere ikke uttale dere om det!
      Jeg syntes det er kjempe bra at hun tørr å gjøre det hun vil, og hvis å ta restylane i leppene gjør at hun føler seg finere, så bør hun jo få gjøre det! Det går jo ikke utover noen andre hva hun gjør med utseendet sitt, så slutt å skriv negative ting om henne!

    56. Unnskyld meg… ehh hvis hun fortsetter sånn kommer hun aldri til å lære, og nei det er ingen foreldre som lar en 16 åring gå ut og kle seg som en “bitch”. For din egen skyld Sophie burde du begynne å ta til deg kommentarene .. :PP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg