did you miss me..?

Hei søtinger ♥ Stine Mari her nå :) Noen som har savnet meg..? Tenker jeg må benytte anledningen til å spørre når jeg først er her, haha :)

Jeg tenkte i alle fall at dere hadde det, så jeg hacket meg rett og slett inn på bloggen til Sophie for å blogge litt for dere! Haha neida, tuller selvfølgelig bare. Siden hun er på Sortland, eller rettere sagt på tur hjem nå, så lurte hun på om jeg kunne holde liv i bloggen til hun kom hjem! Kjenner det stikker litt i hjertet når hun drar så langt bort fra meg :( Er utrolig lenge siden vi har vært sammen nå, og siden vi er så å si kjærester (okei må dere ikke ta dette bokstavelig nå da) er det jo tungt å ikke se hverandre på over en uke. Tenker det er flere som har en slik bestevenninne og skjønner hva jeg mener?

Hun har jo som sagt vært på Sortland i dag for å gjøre noe hemmelig, noen som gjettet på hva hun skulle der kanskje? Så nå skal jeg vise dere ett bilde jeg fikk av henne for vel en time siden, hva tror dere, restylane eller pouter hun bare? That’s the question of the day.

Nå skal jeg prøve å holde liv i min egen lille blogg, så tror jeg stopper her nå. Om dere vil besøke den kan dere klikke HER for å komme til den og HER er bloggpagen min på facebook om dere vil holde dere oppdattert på bloggen min hihi. Muss og klem fra meg ♥

54 kommentarer

Siste innlegg