Offisielt = facebook

Var hjemme fra skolen i dag igjen, og brukte nettopp alt jeg har samlet opp av krefter de siste dagene på å komme meg ut av senga for å sminke meg – jeg må jo ha bilde av NOE til bloggen.. Jeg føler meg helt jævlig for å være ærlig, vil bare sove i 100000 år. Men var godt å få fikset seg litt i det minste! Jeg har jo vært syk siden Lørdag som dere vet og i dag var første gang på lenge jeg klarte å spise mat uten å kaste det rett opp igjen. Nudler og sjokolademelk, nam nam! ♥ Har hostet så mye at jeg nå har treningsverk i magemusklene, kanskje jeg har klart å hoste meg til mer muskler..? Vi kan alltids håpe! 

Har gjort ferdig en norskinnlevering som handlet om hvor mye sosiale medier påvirker oss, mitt kåseri heter “Det er ikke offisielt før det er på facebook” og når jeg leser igjennom den i ettertid skjønner jeg hvor mye av personlige erfaringer jeg alltid drar inn i slike tekster. Er det slik at man ikke er kjærester før man er offentlig på facebook, og da er det fritt fram for utroskap? Jeg vet jeg setter den på spissen, men det var i alle fall det teksten min handlet om. Det har jo nesten blitt slik, man er ikke kjærester før man har skrevet på veggen til hverandre eller er i et forhold, haha. Neida, men joda. 

Satser på å komme meg på skolen i morgen, da blir det bedre blogging kan jeg love dere! Orker bare ikke stå opp fra sengen akkurat nå, haha. Skal ta bilder med speilrefleksen da! Nå skal jeg høre på Drake og kose meg, Drake is my man! Vi snakkes! Dere kan forresten subscribe på “mostdope” lista mi på spotify, er den jeg hører mest på! Finnes HER. 

NAMMINAMMINOM


 

 

45 kommentarer
    1. Så enig i den “Det er ikke offisielt før det er på facebook” .. Er i situasjonen selv, mange av vennene mine som klager på at jeg og typen “ikke har gjort forholdet offisielt” ennu, pga at vi ikke er i et forhold på face. Facebook tar overhånd til tider..
      Liker bloggen din veldig godt btw, eneste bloggen je leser fast :p

    2. hahaha, er så enig med den facebook-forhold-greia!
      har tenkt mye på det, egentlig blir det for dumt at man ikke skal fortelle det til venner og sånt i person, men at de heller skal se det på facebook.. Liksom visst man akkurat har blitt sammen, så løper man omtrent hjem for å oppdatere facebook, hahah

    3. Åh, skulle ønske jeg fikk høre kåseriet ditt, siden du skriver så bra! Og saklig!:) God bedring, Sophie!

    4. Har ikke funket for meg å kommentere den siste tiden, men prøver igjen.
      Ville nevne at jeg og min kjæreste har vært sammen i 1.5 år, 2 til sommeren, og vi har det kke på facebook. De som kjenner oss vet det, de som ikke kjenner oss har egentlig ikke noe med det å gjøre.
      Vi har det rett og slett fordi vi ble gradvis sammen , først holdt vi på og plutselig sov vi hos hverandre hver natt, og når tiden dro ut ble det bare slik.
      Veldig deilig egentlig, at ikke alle på facebook kan henge seg opp i forholdet ditt.
      Mulig det hadde vært greit når jeg blir kjent med nye gutter og de begynner å sende flørtemeldinger, men da sier jeg bare ifra heller.

    5. jeg drømte om deg inatt! plis les dette, det var ganske morsomt 😛 Jeg er fra bodø-området og skolen vår skal på klassetur til stockholm snart, og i drømmen min drømte jeg at vi skulle til harstad istedet, også møtte jeg deg der, Så dro vi på shopping og kjøpte blå tøysko med hjul under, så dro vi til deg, og jeg bare ÅÅH KAN IKKE Æ FÅ VÆR MED PÅ BLOGGEN DIN?? og du bare så rart på meg og bare “okei…” haha, også i stockholm er det jo en sånn rapunzelsalong der jeg skal kjøpe meg nytt hår, også drømte jeg at dere hadde butterfly salong i harstad, så vi dro og kjøpte oss hår sammen. Vi var veeldig gode venner i drømmen min altså! 😛

    6. oj det var merkelig at du tok opp det nå! har en veninne som er sammen med en gutt fra en annen skole men så driver guttene på skolen vår og tar henne på puppene osv siden de sier” ja det står jo ikke på face at du er i et forhold så da gjør det ingenting osv” ja og nå er de guttene veldig statusfiksert og skal ha flest mulig likes på alle ting å da.. men likevel. utrolig bra tema!

    7. Er så enig! Jeg og eksen min satte oss ikke som sammen føre en måned inn i forholdet. Nesten alle vennene mine fortalte meg at da kunne han jo ikke ta forholdet noe seriøst osv.

    8. Kom bare på en ting, kan du lage en video der du tar på vippene dine? Jeg er helt elendig i å ta på vipper, de vil ikke feste seg der jeg vil. Og når jeg får det til, så har limet størknet…. Hadde vært til stor hjelp, for når man først får det til er det megafint!

    9. åå, POST DET!! hadde vært sååå gøy å lese 😀 er så interresant å lese slike tekser ser duu!!

    10. Det er så sant det der med Facebook, hørtes ut som en bra norsk tekst:D
      Syntes du er kjempe pen så ikke strev så mye med å være fin for bloggen, du er så naturlig pen ^^

    11. du har den tendensen til å dømme alle gutter med en gang det er snakk om kjærlighet. Det er ikke sånn at alle er utro, lille venn. Det er bare du så må finne de rette guttene, og ikke de du møter på fest

    12. haha helt enig med deg!! hadde vært veldig gøy å lese kåseriet om du har lyst til å poste det på bloggen!
      Stå på, flinka 🙂

    13. Synes det bare er sinnsykt tåpelig at noen mener at forhold ikke er offisielt før det er på facebook. Personlig kunne jeg godt fjernet hele forholdstatusen min og satt meg som singel, vel vitende om at forholdet mitt er like offisielt som det var når det stod på facebook. Blir for teit at det finnes folk som mener det ikke er offisielt, hvis det ikke står akkurat på facebook..

    14. det er så forferdelig sant.
      Jeg er ikke i forhold med kjæresten min på facebook, og får ofte høre utsagn som “Har du kjæreste? Det står jo ikke på facebook..”

    15. Hoho, jeg skrev også et kåseri om facebook og akkurat om det at det ikke er offisielt før det er lagt ut på facebook. Lurte på om du kunne legge det ut her på bloggen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg