Ny kjole!

Hei dere! Jeg har blitt så fryktelig syk, måtte sove inne hos mamma i natt fordi jeg ikke ville være alene, haha.. Ikke bra! Jeg hadde egentlig en veldig viktig skoledag i dag, så det suger at jeg ikke fikk dratt. Men heldigvis kommer Anne-Sofie hit senere for å gjøre litt skolearbeid med meg! I morgen skal også Amanda overnatte her for å jobbe med mer skole.. Gleder meg bare til alt dette stresset er over!

Når jeg ligger her i sengen og føler at livsgleden sakte men sikkert blir borte (haha, neida) så er det en ting som hjelper utrolig bra – nettshopping! Jeg har ett favorittmerke på Nelly som heter Elise Ryan, i alle fall når det kommer til kjoler, og i dag fant jeg en dødsfin kjole derifra som heldigvis enda var igjen i størrelse XS! Hva synes dere? 

Og siden dere er verdens beste kommer det en konkurranse veldig snart, følg med!

Kjolen kan dere kjøpe HER. 

57 kommentarer

Siste innlegg