solariumsfri

Hei igjen! Jeg er midt inne i leksegjøringen, hører forresten noen syke “spøkelseslyder” fra naborommet, jeg er veldig redd for øyeblikket. Lurer på hvordan det skal gå når jeg flytter ut hjemmefra.. Nok om det –  for at bloggen skal slippe å kun handle om hvor kjedelig livet mitt er så tenkte jeg å svare på et par spørsmål! 

Ja, det stemmer at jeg har sluttet med melanotan/barbiedopet, det var helt enkelt og greit fordi mamma og pappa ikke likte det og jeg ikke vil ha noe sure miner mellom oss  Når det kommer til solarium tar jeg ca 25 minutter i uken, hvordan det skal gå når det blir 18årsgrense tenker jeg ikke så mye på, jeg er ikke avhengig av selve solariumsfølelsen så jeg tror nok det skal gå fint. Elsker å være brun av den enkle grunn at jeg føler jeg ser syk ut når jeg er blek, det betyr ikke at jeg går og tenker at andre er for bleke/ikke fin om de ikke har like mye farge som meg – selv om mine beste venninner også er veldig brune, haha! Tror det er mer en trend her i nord å være “unaturlig brun” i forhold til andre deler av landet, hvor man kanskje skal være litt blekere..? Er slik jeg har oppfattet det!

57 kommentarer
    1. Jeg tror det er slik som du har oppfattet det: at i nord er det vanligere å være unaturlig brun enn lenger sør. Jeg bor i Ålesund og her er det normalt å ha en vanlig brunfarge

    2. Tror det kan være lurt at det kommer aldersgrense jeg..hehe, snart så dør alle når de er 50..:P<3
      Digger bloggen din<3

    3. Du er så brun fra før av , så du trenger ikke mere solarium , og er glad for at du kuttet ut med ” barbiedopet ” Men jeg synes ikke du ligner så mye på en Barbie egentlig , vil egentlig se ut som de 🙂 Men har et spørsmål: Kan du ordne et innlegg om der du sier hva som er den beste selvbruningen du vet om <3 ?
      Elsker bloggen din<3 <3 Jeanetteoverreinbye- plizzz ta en titt innom min bloggen hvis du vil <3

    4. er ikke bare i nordnorge, folk her i østlandet er også helt avnhengig av å være brune.. jeg er naturlig brun, så skjønner ikke helt hvorfor folk vil være brune, jeg synes det er nydelig å være sånn snøhvit, haha 😀
      men er jo pent å være solbrun også da! 😀 så lenge man ikke overdriver og det blir veldig fake-orange, haha 😀

    5. I nord virker det som om alle er nødt til å være unaturlig brun, og har aldri likt nordlendinger noe særlig pga. det.. Men jaja, sånn er det bare. Trives folk med det, så trives folk med det.

    6. Hei Sophie elise:) Jeg er utrolig glad i deg og bloggen din. Du er en stor inspirasjon. Jeg mener virkelig det. Du er en perfekt person med en stor hjerte. Det er utrolig mange der ute som ikke tør å komme ut av sin kropp og bare blogge om ting som gjør dem glad… jeg vet ikke hva jeg skal si!! Stå på og alltid vær fortsatte å smile <3 love u love u soooo much. muuah

    7. kjære deg…du vil alltid være pen selvom du kanskje er litt bleik 🙂 brunfargen har ikkeno å si,du er kjempe pen forde!
      elsker bloggen din!stå på! <3

    8. synes det e ok å ha sin egen hudfarge, enten man e etnisk nordmann eller ikke. æ e sinnsykt bleik å vurdere å ta solarium litt oftar, men synes det e på grensa når man sjer ut som en neger og egentlig e kvit.

    9. er jo ikke bare i nordnorge folk tar sol da, lol. er ikke sånn at det er normalt å være bleik i resten av landet heller, om du skjønner 🙂 men altså, kan du plis slutte å retusjere bildene dine, under øynene i allefall? .. 🙂

    10. Har du silikonpupper?
      har du fått mer oppmerksomhet fra gutter etter at du startet bloggen din?

    11. Hehe, tror også kanskje at vi i nord henger litt etter når det gjelder trender som det der. Sørpå er det tydeligvis blitt veldig populært å være “blek”, mens vi i nord vil være så brune som overhode mulig… :-p
      Og bare sånn forresten; det virker som at Anne-Sofie er ei utrolig kjekk jente! Virker som at hun stiller opp alltid når det trengs 🙂

    12. Hei!
      Jeg liker bloggen din veldig godt, og har absolutt ingenting i mot deg (selvfølgelig, noen av meningene dine kan være litt annerledes enn andres, men det er sånn det skal være), men jeg tenkte å bare gi deg et tips, veit ikke om du ser det jeg har skrevet engang.. Men når du “bølger” extensionsene dine, så ser det veldig unaturlig ut. Det ser bare ut som at du har små knekker gjennom lengdene, og det er ikke alltid like pent. Du har så nydelig farge på håret, og det er så fint ellers, at du du burde ikke ødelegge med å ha halvveis krølla hår! 🙂

    13. Hvorfor redigerer du under øynene! Jeg ser det heelt tydlig! Og tror jeg veit hvilket redigeringsprogram du bruker (picmonkey.com) ? stemmer ikke det? Eller Picasa eller noe x) Alle kan se pene ut med litt redigering jah! skulle likt å sett hvordan du EGENTELIG ser ut. Irl liksom 😛 Og på picmonkey.com kan man gjøre seg brunere og! syns det er litt fake og legge ut såå redigerte bilder av seg selv!

    14. Hei!Hvor er genseren din fra og hva kostet den? Syntes den var syykt fin 🙂 Du kledde den veldig godt og!

    15. jeg tar ALTFOR mye solarium, og jeg har jo litt brunfarge i huden min fra før av, siden mamma er fra thailand.. jeg føler meg ekstrem hvit vær gang jeg ser meg selv i speilet, og når selvtilliten min er på det laveste, går jeg og bruker over 100 kr på solarium.. sist uke tok jeg solarium 2 ganger, og jeg soler meg i 40-43 min vær gang.. det er IKKE bra! fullt klar over det, men vanskelig når man er avhengid og vil være brun.. føles ut som jo mer jeg tar sol, jo hvitere blir jeg…

    16. Kan ikke du lage et innlegg om “spøkelseslydene” fra rommet, og noen “spøkelseshistorier” du har opplevd? syntes slikt er utrolig spennende og liker å høre om ting personer har opplevd når det gjelder overnaturlige ting! håper du leser kommentaren min, og i hvertfall vurdere det 🙂 Digger bloggen din, så stå på videre!

    17. Bra at du har sluttet med barbiedopet. Det er myyyyyyyyyyyyyyye bedre for deg å ta solarium! Men brunfarge er ikke det viktigste her i verden! Det som er viktig er at du får nok d-vitaminer som du får av å ta solarium, og å være ute i solen. Og den tiden du tar til sammen i uken er bra! Man kan ikke tenke at vi skal være som jentene i bladet!! For vi er nødt til å fokusere på hva du har som er så spesielt! Vertfall du som har så mange gode egenskaper!!! Jeg tor ærlig talt ikke at veninnene dine ikke vil være vinennen din mer fordi at du ikke er brun, (MEN DU ER DET DA) Men hva hadde du vel vert uten kroppen din og du vel være enig i, så det er bra at du ikke ødelegger hudcellene dine med sånt! Det er bare noe tull og selge sånn i det hele tatt!!

    18. Tror nok ikkke bare det er der hvor du bor det er sånn for å si det sånn 🙂 Jeg hadde 2 bestevenninner som ble helt avhengig av å ta sol. Men jeg skjønner hva du mener, man føler seg såå mye bedre om man er brun. Er så lett å føle seg dårlig når man ikke er brun.

    19. Det er nok ikke bare i nord man vil være brun, tenker faktisk at de som bor der er de blekeste i landet:)

    20. kor e genserenn fra og kva tid kjøpte du den?
      drit bra blogg <3 har du tips til bluser med krager? kan du lage ett innlegg om det?

    21. Du har deilige pupper!
      hva er adressen din? Jeg kan komme og pulle deg 😉
      Jeg lurte på om du kunne ta flere bilder av fitta di, i steden for puppene!? eller kanskje vise litt mer hud!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg