nerdekveld

Hm.. Hva skal jeg finne på i kveld da? Er noen venner som har mast på å dra meg med på forskjellige ting i dag, men jeg vet ikke altså. Føles ut som om jeg har MYE å gjøre, både med bloggen og fremfor alt skolen. Og jeg trenger virkelig disse dagene til “jobb”, ettersom jeg og Lisa drar til Sortland på torsdag. Haha vi gleder oss noe sykt, jeg sa her om dagen ” jeg gleder meg fordi da kan vi dra på mcdonalds”, vet ikke helt hva jeg ser for meg – det er jo tross alt en mye mindre by en Harstad, der hvor jeg bor nå! Får se hvordan det blir! Mest sansynlig kommer jeg kun til å gjøre skolearbeid disse dagene og gjøre meg selv totalt antisosial. Høres tragisk ut, jeg vet, men det må jo gjøres 

Vet ikke om dere vet dette, men jeg har aldri i min “blogghistorie” tatt en pause. Jeg har blogget hver eneste dag helt siden jeg startet bloggen i Januar i fjor, ganske sykt å tenke på! Jeg får så dårlig samvittighet når bloggingen er dårlig. Noen dager, sånn som denne, så frister det litt å bare drite i det ettersom jeg er syk (måtte dra hjem fra skolen tidligere på grunn av det) og jeg har mye å gjøre, men alt for dere. Det er jo tross alt jobben min, og blir så irritert på folk som ikke tar jobben sin seriøst!  

Hva skal dere blogglesere starte uken med, da?

 

Dropper venner for å pugge til skolen flere dager på rad.. haha, er det virkelig?


48 kommentarer
    1. Går det ann og trene puppene større? <3 eller hvordan får man dem store?<3 digger bloggen og deg <3???

    2. du er FLINK som gjør det:-)
      og du er også flink som gidder og skrive til oss, for jeg klarer meg seriøst ikke uten å lese bloggen din! hehehehehe:-)

    3. men asså, du hadde jo “bloggpause” mellom de forskjellige bloggene du har hatt da. Sophyy og heiasofie feks

    4. jeg digger deg! <3 det at du aldri har tatt en pause fra bloggen, gjør deg til vedens beste blogger! du hadde fortjent å ligge helt på toppen av bloggere i Norge, altså 1 plass 🙂 stå på sophie! 😀

    5. Starter uken med å gjøre lekser og litt sånt, prøver å ikke være så opptatt for a bare føle at jeg har litt god tid for en gangs skyld. Deilig å vite at man har god tid og ikke har noe man MÅ gjøre. Men jeg må øve litt til tentamen da, så det er hva jeg kommer til å gjøre hele denne uka egentlig.

    6. Sortland er myyye mindre enn Harstad da… hva skal dere der da?:-)
      Jeg har valgt media som ett av mine valg på andreåret. Lurte på hva dere gjør der osv. så jeg får et lite innblikk på hvordan det er der? (selv om jeg allerede har valgt det da)

    7. Jeg blir irritert over bloggere som gir oss et inntrykk av at de blogger fordi det er “jobben dems”. Jeg trodde man blogget for det sosiale og positive som kommer ut av det, ikke fordi det er en jobb man “må” gjøre.

    8. Hahahah, McDonalds på Sortland?! :’D Nei du, dær e Milano å Nordlys, ikje BurgerKing eller nåkka sånt x) Sortland ekje så bra egentli ;p
      Ka dåkker egentli ska her? 🙂
      Utruli at du har blogga kvær dag!:o Digga dæ <3

    9. Du er flink Sophie og du tar jobben din serriøst. Litt fri i blandt burde være lov, hvertfall etter så flink som du er. Stå på og fortsett sånn!
      Du fortjener virkelig å være på første plass du 🙂

    10. Jeg starter uken med å bare slappe av jeg:D Stå på videre med skolearbeidet.Blir glad for en kommentar tilbake! Digger deg og bloggen din!<3

    11. æ har også en nerdekveld å jobbe med engelsk tentamen, det e dritt kjedelig …. Men vet du om nånn norske gossipblogga untatt Toppsladring ? <3

    12. Hei søte deg!
      Du er sååå pen!!
      Elsker alt ved deg<3<3
      Igjen Elsker alt veg deg pene, søte, verdens flinkeste blogger, flink til alt, populære, skjønne deg<3<3<3
      Hilsen sjalu jente som vil være deg!!!
      Noen spørsmål: Kan du snart lage flere videoblogger????
      Kan du vise fram klærne dine??
      Har du kjæreste, og hvis ikke vil du ha??
      Har du hatt sex med noen før??
      Hvordan er det og være på toppen av bloggere?
      Får du mye oppmerksomhet fra de andre f.eks på skolen?
      Kan du legge ut bilder av deg selv uten sminke??
      Hvilke shampoo bruker du??
      Hvor handler du oftest klær?
      Hva heter vennene dine?
      Hva er favoritt bloggen din?
      Trener du mye?
      Hvor kjøper du bikiniene dine?????
      Hvorfor er du sååååååååå pen??
      Kan du legge ut bilder ifra du var liten??
      Hvilken mobil har du?
      Hva syntes du om jenter som har kviser?
      Bryr du deg om dritt kommentarer?
      Hva er det morsomste du har gjort i ditt liv??
      Vil så gjerne spør om mer, men vil ikke plage deg skjønne deg<3<3<3
      <3- lig hilsen en som lurer og roser<3<3<3

    13. Jeg synes det er bare tull at du sier at du føler at du må prioritere jobben, fordi folk som ikke gjør det irriterer deg. Hva med den virkelige jobben din? Du er ei smart jente, konsentrer deg om skolen først og fremst fordi det er den som gir deg mulighetene når blogg ikke er aktuelt lengre. Det skal du aldri unnskylde deg for, og det er det du skal prioritere.

    14. Hvis det er noen trøst så er jeg en skikkelig unnasluntrer selv, som sitter igjen med masse skolearbeid denne uka. Har en eller flere tidfrister å forholde meg til hver eneste dag, pluss at jeg har en jobb ved siden av skolen. Syns du er flink jeg, Sophie! 🙂

    15. Det her må vel være den første kommentaren jeg skriver på “ikke konkurranse”-innlegg. På tide at du hører fra meg og! Må si du har en utrolig bra blogg. Blir så irritert på bloggere som ligger på topplisten som blogger en gang i uka. Ufortjent. Må ærlig si at første gang jeg klikket meg inn på bloggen din så virka du litt overfladisk og “jeg er perfekt”, men etter å ha lest den noen ganger og sett noen videoblogger endret jeg totalt mening! Ikke at du ikke ser perfekt ut (hvis det virkelig er noen som er det?), men personligheten din virker virkelig bra. Du skriver noen meningsinnlegg som jeg virkelig liker, og det at du har hatt litt problemer med dårlig selvfølelse, dårlige kjærester osv. gjør bare at du virker enda bedre for oss andre med dårlig selvfølelse. Selv om du er opptatt av ditt utseende og det er veldig bra skriver du aldri nedlatene om andre som ikke er like fine. Du skriver at du ikke liker munnen og nesa di, og at du ikke selv syns du er perfekt. Det å innrømme “feil” med seg selv er viktig.
      Ville egentlig bare si at selv om du kanskje har gjort og gjør noe dumt av og til så er du en også en utrolig bra person (virker det som). Jeg skjønner godt at du er et forbilde for mange. Ingen er perfekte hele tida, og det at du innrømmer feil og dumme ting du har gjort og ikke skjuler ting (utenom kjærlighetslivet, noe jeg kan skjønne) på bloggen er utrolig bra! Digger deg, rett og slett.
      og kos deg med lekser, det er vi flere som skal! et godt tips kan være å høre på masse bra musikk og gjerne prate med noen som skal gjøre samme lekser, så lenge dere klarer å konsentrere dere. Her er hvertfall min favorittsanger til å gjøre lekser: http://open.spotify.com/user/1121386501/playlist/0v8ugzcVWVLSnRkIJYkGTM
      Lykke til 😀

    16. HAHAHA, vi har ingenting i nærheita av Mc’Donalds! Du får trøst dæ me utenlandske pizzaresturanta og en burger på esso havna!

    17. Sorry guys, er nokk ikke noe mcdonalds på sortland nei. bare dritplasser å dra ut å spise :((

    18. Syns du er utrolig flink til å holde bloggingen oppe. Uansett hvor dårlig form eller tilstand du er i. Det er utrolig bra av deg at du tar det så seriøst. Det er nok derfor du har så mange lesere også 🙂 <3

    19. Synes du e super flink til å blogge! Å du e et fantastisk forbilde. ikke fordi du e pen og sånt, men fordi du e en slik sterk og god person 😉 fortsett slik

    20. du e super og blogge! det jeg elsker med bloggen din er at oppdater hverdag<333 som mange ikke gjør, pluss at det er alltid koselig og morsomt og lese bloggen din! elsker at den har et lite(STORT) rosa preg loveit

    21. du har så utrolig bra blogg! du er serriøst forbildet mitt! du er den beste bloggeren 🙂 synes du fortjener 1 plass . Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg