godteri + twilight

Oj, klokken er jo sykt mye allerede!? Trenger vel ikke å nevne at jeg har hatt problemer med blogg i hele dag, har vært klar for å blogge leeenge.. Har bare gjort masse lekser og litt bloggjobb, og ellers har jeg spist litt godteri mens jeg har sett på twilight som jeg leide på internett. Rolig og koselig søndagskveld! 

Lurer på om jeg skal gå å legge meg tidlig i dag, har følt meg veldig trøtt hele dagen… Og jeg har hatt mareritt flere netter på rad, så søvnen min har ikke akkurat vært på et toppnivå. Dette er faktisk den første dagen på lenge hvor jeg bare har vært alene og ikke vært sosial, vet ikke om jeg synes det er bra eller dårlig. Skulle egentlig få besøk i dag, jeg ryddet hele rommet (og dere aner ikke hvor rotete det var..) tente masse lys, pyntet meg skikkelig og turte ikke legge meg ned i senga på tre timer fordi jeg var så redd for at håret ikke skulle være perfekt, men så endte jeg opp alene likevel. Der har dere meg…. 

Jeg håper alle dere har hatt en trivelig søndagskveld! 

26 kommentarer

Siste innlegg