04.05.2012

Følte meg litt gal i kveld og spiste frokostblanding til kveldsmat. Skal gå å legge meg nå, tidlig!

I morgen er det jo Lørdag som dere vet, og jeg skal pugge hele dagen!!!! (i alle fall forsøke). Anne-Sofie kommer på besøk og vi har bestemt oss for at da skal vi sette oss ned og jobbe med skole, hun skal få hjelpe meg med ting jeg ikke kan i matte for eksempel. Jeg kan hjelpe henne med ting som norsk, media, samfunnsfag osv og hun kan hjelpe meg med naturfag og matte, perfekt match! Har fått masse å gjøre i matte slik at jeg kan få god karakter, og det er en måned igjen til sommerferien. . . Klarer jeg det? Kanskje jeg har en god sjangse til å komme inn likevel, jeg må bare be til gud om å ikke komme opp i skriftlig matte til eksamen! Er veldig glad jeg har venner som hjelper meg, jeg hadde aldri klart å satt meg ned helt alene å jobbe med skole mange timer i strekk, det kommer både hjernen og kroppen min til å protestere i mot.Er utrolig glad jeg har venner som er så snille! 

Ja, på tide å vaske speilet kanskje..

48 kommentarer

Siste innlegg