dagens outfit

Kom hjem fra skolen for noen timer siden, har haltet rundt på Jeffrey Campbell’s i hele dag! Anbefales ikke om man må gå et stykke, selv om de er behagelige til å være så høye. I dag fikk vi tilbake norsktentamen og jeg fikk 5, og det ser ut til at det ordner seg med matten likevel. Tror og håper jeg i alle fall! 

Skal snart dra å spise middag/kvelds med Lisa og Ingvild, tror det blir veldig koselig! Venter bare på at pappa som er for sen (som vanlig). Har laget masse innlegg til dere så blir ikke tomt her på bloggen likevel! Alt føles litt bedre i dag, var rimelig nede i går og tenkte at det ikke finnes noen framtid for meg. Dere skulle bare ha visst hvor mye jeg setter pris på alle kommentarer og mailer dere har lagt igjen om det, dere får meg til å føle meg bedre. Elsker dere ♥

Sånn her så jeg ut i dag. Har fått helt dilla på å gå med hette, føler meg som lille rødhette noe jeg digger, haha!




58 kommentarer

Siste innlegg