svar på spørsmålsrunden – del 1

Jeg skal svare på en del 1 eller 3 på video en annen gang! 

Kan du ha anbefalninger av blogger som ikke er på topplisten?
Det har jeg hatt før, men de eneste jeg leser som ikke er på topplisten er http://stineemarik.blogg.no/ og http://amandahg.blogg.no/. Føler det blir litt rart om jeg skal anbefale blogger jeg selv ikke leser til vanlig. . . 

Hvordan var konfirmasjonen din? 
Jeg konfirmerte meg humanetisk og jeg hadde en helt grei konfirmasjon. Fikk mye penger + speilreflekskamera og en chihuahua som var veeeeldig populært på det tidspunktet og den kostet over 20 000, haha helt sykt at jeg faktisk fikk det. Men ja, veldig fin sermoni og anbefaler egentlig alle å konfirmere seg humanetisk! 

Føler du deg bimbo/bitch?
Nei jeg gjør ikke det, men jeg har forståelse for folk som tror jeg er det, på grunn av hvordan jeg ser ut. 

Når startet du å drikke?
Jeg var 15 år da jeg begynte “fast” altså jevnlig, da hadde jeg også startet på videregående skole. Da mener jeg ikke hver helg, men kanskje en gang annen hver måned eller noe sånt. Nå drikker jeg vel kanskje 1-2 ganger i måneden, prøver å dra ned på det men jeg har venner som er veeeldig glad i å dra ut, selv liker jeg aller best bare å være hjemme faktisk. . 

Hvor fornøyd er du med deg selv på en skala fra 1-10?
Wow, her måtte jeg faktisk tenke LENGE! Jeg kan tenke jeg at jeg ligger på 7 der, kanskje. Grunnen til det er at jeg skulle ønske jeg var ihvertfall 5 cm høyere, at jeg hadde større lepper og større pupper, finere rumpe, mindre nese.. Småting som drar ned, men generelt er jeg ganske fornøyd og det kunne vært mye verre. Når det kommer til personlighet ligger jeg vel på en 7er der også, fordi jeg hater at jeg er så sløv, bruker så lang tid på å komme igang med ting osv. 

Hvis du skulle melde deg på et realityprogram, hvilket ville det vært?
The amazing race tror jeg, det ser veldig spennende og lærerikt ut! Jeg kunne ikke vært med på paradise hotel, big brother osv. Det tør jeg bare ikke. 

Hvor lenge blogget du før du kom på topplista?
Hmm… 4 måneder tror jeg, da kom jeg vel på 12. plass eller noe sånt. Så gikk det oppover fra der! 

Hvor høy er du?
Jeg er 1.59 høy (lav)

Er du forelsket?
Jaa, man kan vel si at jeg er det, ja. Er i alle fall en gutt som interesserer meg mer enn andre! 

Liker du best å være singel eller i et forhold?
Ingen av delene, liker best å “holde på”, haha. Da er man ikke singel men det er ikke så seriøst heller, noe som er perfekt!

Får du stipend? 
Nei jeg får 800 kr i halvåret, som er noe alle på videregående får for å betale pc.

Snuser du? Det lå en snusboks i senga di..
Jeg kjøper meg aldri snus selv, men det hender at jeg noen ganger får hos venner, men har ikke gjort det på leenge nå. Om du så en snusboks var den mest sansynslig Stine sin.

Hvilken del av utseendet får du mest skryt for?
Spørs veeeeeeeeeeldig hvilken setting det er i, men generelt øynene eller at jeg er så “liten og nett” som jeg hører, er utrolig spinkel samtidig som jeg har muskler, haha.

Er du åpen, sjenert eller overlegen?
Er både åpen og sjenert og kanskje litt overlegen. Haha, så litt av alle sammen! Er så gøy at alle skal nekte på at de er overlegen mens de mest sansynlig ikke hilser på alle og enhver, jeg kan sikkert oppfattes som litt overlegen en gang i blandt, ja.

 Snakker du med therese, tuva og dem?
Ja, jeg snakker med dem en gang i blandt! Mest med Therese kanskje.

 Gjør du og familien din mye ting sammen?
Bortsett fra at vi spiser middag sammen gjør vi faktisk fint lite i samlet gjeng, for å si det sånn. Men jeg gjør ofte ting sammen med bare mamma eller bare pappa, for eksempel ser jeg og mamma på mange av de samme seriene og jeg og pappa kan sitte og snakke lenge om de samme tingene fordi vi er enige om så mye. Og uenige, for den saks skyld. Men vi begge er for AP, så sånnsett er det mye enighet! 

Når har du tenkt å flytte hjemmefra?
Når jeg “må”, fordi jeg flytter på grunn av studie eller noe annet. Vil helst bo hjemme så lenge som mulig, jeg!

Er det ikke vanskelig å skrive på bokmål når du snakker dialekt?
Hahaha nei , ikke på noen måte! Lærer jo bokmål på skolen, er det jeg leser i bøker, er det som er undertekster på filmer, er bokmål i aviser.. Er jo bokmål overalt, og det jeg er vandt med. Jeg kan jo prøve å skrive litt dialekt da (akkurat sånn som jeg snakker). Hei æ hete Sophie æ e søtten år å æ bor i harstad, æ går på heggen vidregående skole å æ elske å træne å spise masse mat å æ har masse goe vænna. Hhaha fyfaen så stygt.

 Er vennene dine de samme nå, som de var før du begynte med barbiedop?
Hhahahahahah!!! Nei altså jeg sitter under en bro og stikker meg med nåler, har ingen, og blir skikkelig rusa av melanotan. Nei. Jeg er jo akkurat den samme bare litt brunere, ser ikke hvorfor jeg skulle mistet venner av det? Går foresten ikke på barbiedop akkurat nå. 

Hvilke kvaliteter ser du etter i hos en venninne?
Bortsett fra det åpenbare, som at hun må være til å stole på osv, så vil jeg ha en venninne som ikke er så “fisefin” og kan prøve litt av hvert, ikke være så dømmende i alle fall. Jeg gjør mye sykt og jeg hater å bli møtt med dømmende blikk når jeg forteller om det, det fungerer ikke for meg.

Når står du opp om morningen? 
Jeg står opp klokken 07:15 og vi drar hjemmefra 07:50. På den tiden fikser jeg sminken, håret, spiser, finner klær og pakker sekken.

Hva er yndlingssangen din akkurat nå?

Har et par favoritter:

 

 

 

58 kommentarer
    1. Hvorfor i all verden anbefaler du alle og konfirmere seg humanetisk? Konfirmasjonen går jo ut på og bekrefte dåpen, ikke bare få penger og chiuaua’er. Folk bør jo virkelig velge dette etter hvilken tro de har. Ikke etter hvilke blogger de leser 🙂

    2. HVORFOR I HELVETTE anbefaler du andre å konfirmere seg borgerlig? Ærlig talt, hvor dum er det du er. Er man kristen, og vil fortsette fra den KRISTNE dåpen, så konfirmerer man seg av den grunn -ikke for å få penger eller en jævla hund. Er du der imot IKKE kristen, så konfirmerer du deg borgerlig. Fy faen. Og, egentlig, er man ikke kristen så burde man gi faen i å konfirmere seg i det hele tatt. Jeg blir ikke konfirmant før neste år, og har store planer om å droppe hele greiene, og heller ha en liten “familiefest” hjemme.
      Tenk før du skriver. TENK.

    3. Jeg bare digger bloggen din den er driit bra og jeg likte svarene !
      Du er kjeempe fin som du er <3
      Kunne du tenkt deg å ta en titt på bloggen min+Kommentere?
      Er fra Harstad <3

    4. hva er så galt med å aNnbefale humanistisk konfirmasjon? Det var en fin ting å gjøre, det tror jeg alle som har hatt det, er enig i. Jeg inkludert. Hun sier jo ikke at noen bør konfirmere seg humanistisk fremfor kristelig, uten å tenke på tro. Folk velger jo uansett ikke å konfirmere seg etter hva en jævla blogger sier.

    5. digger deg men lurer på en ting hvorfor har du fått så mange brune ‘fø’flekker i annsikte? er det av melatonet? eller er det bare meg at du har hatt de hele tiden. å synes du at du selv er veldig tynn?
      btw digger deg med lyst hår.
      bra svart: og diggerbloggen

    6. Kan du skrive et innlegg om hva du tenker om kristendommen? hva du tenker om kristne ungdommer og lignende?

    7. du er så tett du..
      “Anbefaler alle og konfirmere seg human-etisk” Ja det skrives i 2 ord og!!
      man kan jo ikke anbefale det..
      Er man kristen eller vil konfirmere seg kristelig gjør man jo selvfølgelig det.. Det er ingen flere fordeler eller ulemper ved enten det ene eller det andre.
      Man konfirmerer seg etter sin tro, ikke etter om man får chihuahua’er og masse penger vet du..
      Selv konfirmerte jeg meg borgelig, fordi jeg ikke er døpt og jeg finnes heller ikke kristen.
      Det var ikke fordi det var noen fordeler ved det.

    8. Bra svart på spørsmålene!
      Du er heldig som kan bo hjemme så lenge, jeg er 15 år, og jeg flytter i augugst til Alta for å gå på videregående der. Men sånn er det vel når man bor på en småplass også da! 🙂

    9. har borgelig konfirmasjon jeg og, ble faktisk gla da du anbefalte det 😀 Det er sykt chill ogsånt.
      og til dere som synes det er tragisk å anbefale det, det er jo bra bra at hun gjør det! jeg kan nevne navnet på minst 50 stykker som konfirmerer seg kirkelig fordi de tror borgelig er mer stress, selv om de ikke tror på gud så tar de kirkelig! det er jo bare tragisk å konfirmere seg kirkelig om man ikke tror på gud..

    10. Det går jo faen meg ann å andbefale ting! Kjenner jeg blir irritert over folk som er så trangsynte at de ikke får opp øya sine! HUN ANDBEFALER DET. Hun tvinger ingen, alle kan få gjøre som de vil, men det er lov til å andbefale ting. Så få opp øya deres, og slutt å skriv så mye dritt!
      Du er en rå jente, sophie!

    11. Vanskelig å skrive bokmål når du snakker dialekt? For et spørsmål, unnskyld meg. Er jo bare en liten brøkdel av landet som snakker tilnærmet bokmål, jesus.

    12. Ka faen ! koffer klikke dåkk heilt begrynn av at hu anbefale dåkk og konfermere dåkk på humanetisk,hu seie ikke at dåkk ska det få dåkk et liv , herregud !!
      Veldig bra svart !<3 jeg elsker utsende ditt burde være stolt ! Ikke alle som er like fin som deg <3e

    13. Jeg elsker deg og bloggen din! Men jeg skjønner enda IKKE hvorfor du gikk/går på barbiedop.. Men det er selvfølgelig dine egene valg, men kan du være så snill og ikke prøve det igjen! <3<3<33
      Utsende sitt er kjempefint !! <3

    14. Hva er galt med å konfirmere seg borgelig? Det er jo et rituale som ikke nødvendigvis trenger å ha noe med kirken å gjøre. Det handler mer om at man har blitt mer ”voksen”.

    15. Større pupper hadde sett helt latterlig ut på deg som er så lita.. Hva skjer med vippene dine??? Det ser ikke ut i måneskinn å bruke falske vipper på den måten… Slutt med det, farg håret mørkt og du blir mye penere, ikke minst vil se eldre ut. Hvorfor slutta du på melanotan??

    16. Litt tragisk å skrive at du anbefaler alle til å konfirmere seg humanetisk – det er jo hva man tror på som tells. lol

    17. Lurte på noe til neste del av svarene!
      Hva er egentlig tingen mellom deg og tcmn? Forsto det egentlig ikke, så om du kunne forklare elns?

    18. lol. konfirmasjon er bekreftelse av dåpen, noe som er kristelig. borgerlig er bare for pengene og gavene… så er man kristen konfirmerer man seg kristelig.. sånt kan man ikke anbefale…

    19. Mia: Om kun kristne (og nå mener jeg de som tror på verden slik den er fremstilt i bibelen) skulle konfirmere seg, hadde antallet konfirmanter sunket drastisk.
      og dere andre som klager over det der: hun tvinger ingen, bare nevner at det er et fint alternativ for de som ikke er så keene på å høre om jesus i et år. Konfirmasjon er veldig mange bare en tradisjon, og ikke en bekreftelse av dåpen, noe jeg ikke egentlig ser noe galt med.

    20. på dette spørsmålet “Hvor fornøyd er du med deg selv på en skala fra 1-10?” synes jeg ikke du skal vurdere deg selv på en 7’er! jeg vil si 10+ ! du er så pen og virker som en helt utrolig jente! og utseendemessig: PERFEKT ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg