alene igjen

Nå er jeg alene igjen etter å ha hatt aliaskveld med Stine Mari, Tarjei og Charlotte. Var veldig koselig og jeg vant som vanlig, noe som gjorde kvelden perfekt!! Jeg hadde mye godteri som sagt, og vi fikk testet ut falske jelly beans som mest sansynlig er det rareste jeg har vært med på… De hadde smak av blandt annet hundemat, rottne egg, tannkrem og skunskspray..? Og det verste av alt var – det var meningen. Bare tullegodteri!

Og jeg tror desverre jeg holder på å bli syk, så nå må dere lommeleger der ute peke meg i rett retning av hva dette kan være! Jeg har vondt i hodet nesten konstant selv om jeg drikker mye vann og sover mye, er konstant sliten og trøtt, er mye kvalm og svimmel.. Nesten som om jeg er konstant fyllesyk kan man vel si, og har vært det i rundt en ukes tid. Jeg føler selv at jeg har feber men jeg har ikke bemerkelig høy temperatur. Har tatt ibux men det hjelper ikke så veldig mye. Jeg klarer heller ikke tanken på røyk/snus og blir kvalm bare jeg hører snakk om det, slik var jeg ikke før. Jeg må også drikke vann konstant. Haha, der har dere hele min sykehistorie så om noen har forslag, dryl på!

Nå skal jeg se på film til jeg sovner  

Noen bilder fra kvelden, fine Tarjei!

Stine mari sitt russekort.. Det er ikke så veldig bra akkurat, haha sorry!

Det grusomme godteriet før…

Og etter man har tatt seg en smak.. haha

Søta!!

Jeg og Tarjei skulle ta bilde ilag så satt han seg OPPÅ MEG! Trodde jeg knakk armen, au au

 

 

 

116 kommentarer
    1. jeg likte stine sitt russekort jeg! syns det var en smule frekt av deg og si at du ikke syns det var bra.. 😉 men hvorfor er ikke du russ i år?

    2. Det kan jo være barbiedopet ja?
      Eller så har jeg hatt samme “syken” før jeg fikk allergitabeletter. Blir helt lik, i tillegg til at maten kommer rett opp og har ikkke matlyst i det hele tatt. Føles ut som om jeg konstant er fyllsyk, men med engang allergitabelettene virker er jeg fin. Kan ikke være allergi?

    3. Hadde det samme selv, det at du er konstant trøtt selv om du sover nok, kan det være mangel på jern. Hvis du ikke spiser mye fisk, leverpostei, grønnsaker eller noe med jern i da så klart. Da kan du kjøpe jerntabletter på enten dagligvare -butikken eller apoteket 🙂

    4. Jeg har vondt i hodet så og si hver dag, jeg har barne migrene.. Når man har vondt i hodet skal man ikke sove mye og hvertfall ikke lenge om morgenen:)
      Du er så fin , digger bloggen din <3 🙂

    5. Jeg hadde det på samme måte når jeg hadde jernmangel 🙂 Jeg var hanglete i underkant av et år før det ble skikkelig ille. Jeg klarte ikke ha gym på skolen, sov hele tiden, hodepine osv.osv. Sjekk jern-nivået ditt 🙂 God bedring

    6. Enig med den over.
      andre ting kan være at du er gravid(det har du sikkert utelukket selv), diabetes (ikke fordi du er usunn altså, kan være født med det og at det ikke har fått utslag før nå)

    7. kan være lavt stoffskifte. både jeg og mamma har det og da er man trøtt og sliten hele tiden og sover myee!

    8. Du burde jo gå til legen.. men det kan jo være at du trenger briller? det første tegnet er å bli svimmel, vondt i hode og kvalm…

    9. Kan ligne på migrene 🙂 Jeg har migrene, og da er det konstant hodepine, noen ganger verre enn andre dager, og det kommer kvalme. Noen ganger kan du til og med kaste opp..ja ers. Dra til lege, så kan du bli testet for migrene! 🙂

    10. selv om du ikke synes russekortet er så bra trenger du ikke å skrive det, noen ting holder man bare inni seg:) og du hadde jo ikke trengt å lagt ut bilde av det i hele tatt om du syns det ikke er så bra.
      syns det var bra jeg stine! 🙂

    11. drikk melk det høres rart ut men det virke faktisk.. eg og forsvinner nå fortiden men siden eg drikte melk så ble eg bedre.. ikje bare drik 1glass men gjerne 2-4glass:)

    12. Jeg vil tro at du har lavt jerninnhold i blodet ditt! Det er veldig normalt blant jenter og kan gjøre deg svimmel og kvalm. Det er lett å teste ut ved å bare ta en blodprøve hos legen 🙂

    13. det er en bivirkning av barbiedopet… da jeg gikk på det, fikk jeg akkurat de samme syntomene som du nevnte. Og hvis du ikke slutter blir det værre, just sayin

    14. kanskje det er det der tullete melanotanet du går på… jeg skjønner faen ikke hva du tenker med jeg altså. Jeg skjønner ikke at du ikke får husarrest til du er 20 eller får forbud mot alt du liker, eller en jævla høy bot…

    15. dere som sier at hun burde drikke melk kan ikke ha lest bloggen hennes så nøye… hun sier jo at hun drikker mye melk hver dag!

    16. Får du for lite oppmerksomhet for tiden frøken? Du som har gått på melanotan før vet vel hva disse “bivirkningene” kommer av. Dustekjerring.

    17. Det er iallefall ikke migrene som mange skriver over, hadde det vert migrene hadde du ikke klart å sett på pcskjermen, tv og heller ikke mobilen. Migrene blir veldig fort mistolket og undervurdert, en tror at man har migrene dersom man har litt vondt i hodet. Man blir helt slått ut av migrene, så det trenger du ikkje å bekymre deg for at du har! Høye lyder burde også være et problem. Jeg tenker bihulebetennelse, hvis det gjør vondt når du bøyer hodet fremover og det gjør vondt eller dunker deg på benene under øyet slik det er en rar smerte, så er det bihulebetennelse. Jeg har kronisk bihulebetennelse og blir veldig fort sliten, kvalm, svimmel og får veeldig vondt i hodet. Går på allerginesespray, allergitabletter og Rinexin, det funker. Kan også være lavt blodtrykk, eller cøliaki? I og med at du har/har hatt cyste i eggstokkene(?) så kan det ha gått utover dette. Jeg hadde ikke vondt i magen men mange av disse symptomene du beskriver og etter to år med dette fant de ut at jeg har cøliaki, tåler heller ikke melkeprodukter. Ville iallefall anbefalt deg å gå til legen og få en dobbeltime slik fastlegen din kan skjekke hele deg for alle mulige ting som kan være galt, be om blodprøver for alt de kan misstenke med dine symptomer og be han skjekke ørene dine, betennelse i ørene(selv om du ikke har øreverk?) kan gi deg svimmelhet, ørhet, miste matlyst og veldig kraftig hodepine! Mellomørebetennelse kan det og være. Veldig lang kommentar, kan en del om dette. Håper det ordner seg for deg lillevenn <3 God bedring!

    18. det kan være kyssesyken, jeg hadde det, og det føltes ut nesten akkurat som du beskrev det. Lurt å sjekke med legen tidlig nok om det er det!

    19. jeg er ingen ekspert i det hele tatt! men det du beskriver høres ganske likt ut som det jeg hadde…. og jeg hadde kyssesyken! har hatt det utrolig lenge nå, et halvt år:( men uansett, hvis du føler at du får “feber”, selv om du ikke har høy temperatur når du måler deg, så er det akkurat det jeg har.. jeg hadde også veldig vondt i hodet i tillegg til det. kyssesyken kan være veldig forskjellig, noen har det sånn og andre sånn! men du burde dra til legen og ta blodprøver:) håper du ikke har kyssesyken

    20. Jeg hadde det sånn etter en fuktig fest. Var så drita og spydde på meg selv og sånn. Også følte jeg meg nummen i hele kroppen, utrolig ekkel følelse! Dro til legen med det men han sa at det kan være noe jeg hadde reagert på i alkoholen, men han sjekket LEVERVERDIENE mine, og de hadde steget litt. Kanskje du har leverbetennelse? burde i hvertfall dra til legen. God bedring! 🙂

    21. Melanotan, kjære deg. Bivirkningene er jo AKKURAT som de forklarer, så.. du bør kanskje innse at det kan komme derfra?
      🙂

    22. Melanotanen, jeg fikk samme bivirkningene og gikk til legen.. Han ba meg slutte umiddelbart ellers kunne det føre til blokreft….

    23. Det er et helt vanlig symptom for stress. Ro deg ned, slapp av, gjør det du vil! Ikke tenk for mye, og ikke bruk energi på ting du vet inderst inne ikke er nødvendig

    24. Kan faktisk være jernanemi. Var akkurat sånn jeg hadde det før jeg fikk medisinene mine (B-12 sprøyter og jerntabletter). Gå til legen å ta blodprøver, for jernanemi kan bli ganske ille etterhvert. Eller så kan det være vanlig jernmangel eller mangel på B-12. Uansett så burde du sjekke det 🙂

    25. Det kan være bivirkninger av barbidopet eller bihulebetennelse iog med at du hadde vondt i nesa ??
      anbefaler deg å ta deg en tur til legen.

    26. Barbi dopet eller så er det kosthold og livvstil. For seriøst..Du sover helt vilt mange timer.INGEN trenger så mye søvn. For det andre..Pølser til frokost,godteri til middag og kvelds..Det sier seg selv at du ødelegger kroppen av det.Man ser det ikke utvendig nå,men det dreper deg innvendig,og du kommer ikke til å beholde den kroppen du har nå resten av livet med det kostholdet.INGEN er så heldige. Jeg hadde selv ei venninne som var syltynn,folk trodde hun var syk,men hun spiste og spiste og spiste. Stort sett godteri hele dagen..I dag er hun overvektig. Hun trengte bare å bikke 18 år,så begynte det.

    27. slutte på melanotan kanksje er en ide? IDIOT. JÆVLA IDIOT. Tror aldri jeg har vært bori en så billig, dum og idiotisk jente som deg. Virkelig null vett.. uff, hva skal man gjøre med ungdommer som deg.

    28. Folkens, hun la ut russekortet til Stine. Hun syntes ikke at kortet var dårlig, men BILDET som hun tok. Det går ikke ann å lese så mye. Jises.

    29. Kyssesyken var det først jeg tenkte, du bør oppsøke lege å finne ut hva det er, fordi om det er kyssesyken kan du ikke trene ellno sånt på mange mange mnd 🙂

    30. Jernmangel, migrene eller pollenallergi. jeg har hvertfall de symptomene der 240 dager i året 😮 ibux og paracet hjelper 0. du burde dra hos legen å teste det ut, fordi det finnes tabletter mot alt det der. Migrenetablettene fungerer ikke synes jeg, men verdt ett forsøk. Slitsomt å være sleeeten hele tiden. Håper du blir bedre ;D

    31. Jeg er russ i år, og vi fikk beskjed om at symptomene på hjernehinnebetenelse er å være “fyllesyk” i flere dager i strekk, samtidig med vondt i hode og nakken. Dersom du har drukket av samme flaske som noen, eller kysset noen, så kan det være sånn du har fått det. Ikke meningen å skremme, men tenkte bare å si ifra 🙂

    32. Første tanken som slo meg var at du var gravid:p men jeg regner jo med at du går på ppiller eller whatever.. Kanksje du har fått kyssesyken? Eller bivirkninger av barbiedop?

    33. Er jo ikke lege, men har det ganske likt selv! Som noen sier kan det være pga barbiedopet, men jeg går ikke på det og jeg har det helt likt som deg! Jeg er veldig allergisk mot pollen, så jeg er “fyllesjuk” hele sommeren… Blir helt slått ut, og det er kjempeirriterende! Anbefaler deg å ta deg en tur til legen og fortelle hvordan du har det, så finner de nok ut av det skal du se 🙂
      God bedring!

    34. der noe som går! jeg og har akkurat det samme det kommer og går og når det kommer så gjør det faen så vondt prøv og drikk masse vann 🙂

    35. Jeg har hatt det slik i 8 mnd. og legene har sagt at dette er virus på balansenerven. Og dette er noe som ikke kan fikses med ibux eller slike medisiner. Du føler deg konstant fyllesyk, og sånn har det altså vært for meg leeenge. Dra til legen,men beste medisin er å ta livet helt med ro, selv om det ikke er enkelt!

    36. En ting jeg glemte å si over. Virus på balanse nerven er at balansenerven blir ødelagt slik som den blir når du har fått i deg for mye alkohol. det er derfor du får den “fyllesjuk” følelsen.

    37. Jeg òg har akkurat de samme… vont i hode, vont i magen, svimmel, trøtt…..:( helt jævli assa…. 🙁

    38. helt klart symptomer på KYSSESYKEN, det kan også være mangel på jern. du burde virkelig få skjekket det opp hos en lege.. 😀 digger bloggen diin<3 du er kul

    39. Jeg ville anbefalt deg og ta en tur til legen, og også optikeren. Hvis man har litt skjeve hornhinner, for eksempel, kan det føre til hodepine og kvalme, og også svimmelhet. Jernmangel eller trykkhodepine er også alternativer, men dette må du til legen for å finne ut.
      Ellers vil jeg ønske deg masse god bedring, håper du finner ut av det! 🙂

    40. Pollenallergi synes jeg det høres ut som. Mamma har det og hun har det akkurat som du beskriver.. Med allergitabletter blir det en del bedre for henne 🙂 Eller så kan det være kyssesyken eller mangel på diverse mineraler i kroppen, feks jern.. God bedring!

    41. At hun drar til legen kommer ikke til å skje..!
      Hun går jo som sagt på barbiedopet.. det er vel så mye feil med henne at hun ikke tørr å få høre sannheten. Men tanke på at hun har en sykt usunn livsstil, går på barbiedopet som kan gi VELDIG mange forskjellige bivirkninger, og det met at hun kan være gravid.. stor sjanse det også. Men ja, prøv å bare SLUTT med barbiedopet så får du se om du blir noe bedre.. Just sayin’

    42. Det er ikke migrene iallefall. Da hadde du ikke klart annet enn å ligge i et mørkt og kaldt rom, for migrene er ikke det samme som å ha en vanlig hodepine. Jeg, mamma og broren min har migrene og det er helt ekstremt. Mange som tror man har migrene bare man har litt vondt/vanlig vondt i hodet, men det er helt feil. Følte bare for å si det:)

    43. Jeg hadde de samme symptomene da jeg hadde jernmangel. Jeg måtte få tabletter av legen, og da ble det litt bedre. Men egentlig tipper jeg du er gravid. DRA PÅ LEGEN!

    44. Sjekk deg hos homopat. jeg har hatt det sånn i ni mnd. og blei bare værre og værre. hadde jeg ikke dratt dit da jeg gjorde, så kunne det uttviklet seg til ME som er kronisk. Men jeg hadde mye annet rart innimelom dette også, men det du beskriver var begynnelsen hos meg de første tre ukene 🙂

    45. Trenger jo ikke være noe spesiellt annet at det er russetid å mye drikking osv. Men kan jo være reaksjon på alkohol og barbiedopet. Men om det fortsetter så ta deg en tur til legen. Er noen som får hjernehinnebetennelse når det blir lite søvn og mye drikking osv.

    46. Her er det mye å ta tak i, og symptomene kan være av ulike årsaker. Det beste er å oppsøke lege og få sjekket, eventuelt ta blodprøver. Hjernehinnebetennelse(kommer som regel ved å være full i flere dager, eller kanskje drukket av samme flaske som noen?) Dette er vel det verste, og tror ikke du har det, får i hvert fall håpe det! Eller kanskje jernmangel, bare å få sjekket jernnivået ditt ved en blodprøve, og deretter gå på noen piller. Vitaminmangel, gjør deg også slapp og dårlig. Legen vil anbefale deg her;) Om du er allergisk mot noe? Eller kanskje det er noe bivirkninger av noe du går på? Kan jo også være kyssesyken da. Mye av dette er sikkert nevnt allerede.. Men eneste mulighet for å finne ut av dette er å oppsøke lege!

    47. jeg er ikke akkurat noen ekspert, men det kan høres ut som du kanskje har jernmangel, altså at du har for lite jern i kroppen. Jeg ville godt å sjekket meg hos legen, så du kan få noen tabletter mot det :D<3

    48. Det kan være melanotanen? 🙂 Graviditet tipper jeg 90% av de andre har svart, så det kan jeg like gjerne droppe =) Ellers kan det være mangler på diverse, som for eksempel jern. Lavt blodsukker? Virus på balansenerven? Kan være så mye 🙂
      Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min hverdag med mine interesser, og lidelsen anoreksi. Lizbethosnes.com.

    49. Må bare spørre noe – Skal ikke du egentlig være russ i år? 🙂 eller har du vært det/skal bli det?

    50. Dumme dumme deg. Har du tenkt på at kanskje det er bivirkninger etter det støgge MELANOTAN som du sprøyter i deg? :’)

    51. e no hvertfall ikkje diabetes, å slutt me ta barbiedop kødde dokkers. barnslige drittunga. vill ho bli brun så la ho ta d. lære av d t slutt.

    52. Hold deg i ro og slapp av mye! Ikke ta ibux! I såfall 1 ibux og 1 paracett. Jeg bruker og anbefaler Panodil, funker fort og bra, værtfall på meg.
      I mårrest hadde jeg så menssmerter, trodde jeg skulle dø, men da kom kjæresten hjem med panodil, tok 2 stk, det hjalp fort og jeg fikk sove, våkna smertefritt:)
      Men du burde kanskje oppsøke lege ja:)
      Go bedring værtfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg