Bilder fra i går!!

Her kommer noen bilder fra Lørdagskveld! Bilder man ikke husker er best haha!  Men som sagt ble det litt for mye for meg, og formen min har vært som fortjent i dag . .

Jeg kom meg ikke lengre enn på vorsj før jeg ble sendt hjem haha, vi var i alle fall på vorsj hos en venn, Marc! En flaske malibu og noen shotter senere ble jeg sendt hjem, men til tross for det var det en helt okei kveld!  Husker ikke så mye av slutten men jeg kom meg tydeligvis hjem med god hjelp og mye fornektelse fra min side, og i morges våknet jeg med sminke, kjole og hele kjøret, og formen var dårligere enn noen sinne. Pluss at jeg tydeligvis hadde spydd i senga (noe som betyr at jeg sov i mitt eget spy), og jeg hadde også kastet opp over alt på rommet. Lekkert!

Her kommer noen bilder:

Lisa og Katarina! 

Jeg blandet ut med melk, og dere vet jo hvor mye jeg elsker melk.. Nå har jeg mildt sagt ikke lyst på det. Men tro det eller ei, malibu + melk = sykt godt!


Fine jenter!

Hahahah, gravidmage???? 

Og slik ser jeg ut i dag.. Usminket og læcker.

47 kommentarer

Siste innlegg