Dagen derpå

Vil bare be om unnskyldningen for at jeg oppdaterer bloggen så sent i dag! 

Dagens bakfylle slår alt jeg har vært med på tidligere. . . Jeg har tilbrakt hele dagen over toalettskålen og har vært opptatt med å vende magesekken ut og inn, og gjenta for meg selv “aldri.mer.alkohol”, noe jeg selvsagt glemmer i samme sekund som jeg føler meg litt bra igjen. Antar at dere kjenner dere igjen? Ble litt for mye av det gode i går, jeg husker ikke så mye for å si det mildt, men har litt dårlig samvittighet angående ting jeg tydeligvis har sagt. Jeg var jo helt gal! Det med at man sier sannheten når man er full stemmer IKKE, jeg sier bare tull! 

Men en god ting er det med dagen i dag! Jeg har kjøpt masse pommes frites, burger, poppet popcorn, har oreos, potetgull og cola + masse godteri jeg mottok i posten fra http://goodcandy.no/! Uten tvil den beste nettsiden jeg vet om, man kan handle masse godteri der og det er MYE billigere enn på butikk! De har godteri fra hele verden så om det er noe dere har smakt i utlandet, for eksempel Sverige eller Usa som de ikke har i Norge, så har de det nesten garantert der. Man kan også bestille abbonoment slik at man får godteri i posten for eksempel annenhver Lørdag, det skal jeg uten tvil skaffe meg. Bestilte blandt annet 1,8 kg svarte lakrissmokker, som er det BESTE jeg vet! Herlig dag på mange måter, dere kan bestille godteri HER ♥

Litt sjalu på meg som har sykt mye godteri i dag, eller!?

 

The best there is!

Dette er alt dere får se av meg enn så lenge.. 

Bilder fra i går kommer senere i dag, jeg klarer bare ikke tanken på å se igjennom masse alkoholbilder nå. 

43 kommentarer
    1. Gud du er dårlig i matte, om du mener det er SYYYKT mye billigere på den nettsiden.
      Den eska med “smokker” du kjøpte koster 249 + frakt på 98 = 347 kr for 1,8 kilo.
      Det gir en kilospris på 192 kr. dvs. 19,2 kr per hekto.
      Hvilke butikker selger SÅ dyrt godteri? Tilogmed 7/11 selger billigere, og DE er dyre som har priser opp i 14.90 kr pr hekto.

    2. Hei sophie!
      Skulle ikke du skrive innlegg noen ganer i månden eller noe å fortelle hvordan det går med barniedopet? eller har du gjort det? Det kan være du har skrevet om det, men er iværtfall veldig “spent” vis jeg kan si det sånn? 🙂
      Klem Hermine

    3. hei elsker Chips & Godteri utenom warcarft min favoritt
      kult å se at folk liker d ennå og ikke bare dinnosaurses som meg og nils fra Mot i brøstet ( Colage in the Chest)

    4. Når du nevner “fyllesyk” og “søtsaker” minner det litt om min dag også. Er bare 13, så fyllesyk – absolutt ikke. Men det føles sånn. Har fått en sånn forferdelig forkjølelse, sånn at hver gang jeg beveger på meg, reiser meg opp eller noen kommer borti meg, blir jeg helt svimmel og får vondt i hodet. Jeg blir så svimmel at jeg ikke klarer å stable meg på beina liksom. Og i tillegg hoster jeg så mye at jeg nesten kaster opp. Så de siste dagene har jeg gått rundt og lurt på om det er sånn det er å være full, hahaha! Og søtsaker har jeg heller ikke holdt meg unna. 90% av hva jeg har spist i dag er kanelboller.
      Men god bedring da, Sophie! <3

    5. du er feit shopie så ikke spis deg fetere okei du er stygg tcmn er finere en deg og det er sant eneste du gjør er og fete deg opp så du blir stygg og feit skjønner godt at marcoo slo opp med deg det hade jeg gjort og vidt jeg var han 😉 <3

    6. Ville bare si at æ beundrer deg utruli masse! og at æ digga headern din, den e ny ikkje sant ? sku egentli komenter på det siste innlegge dett, bilder fra i går!!, men kom ikkje inn på komentaran dær.. prøvde også å gå inn på goodcandy men gikk ikke:(
      Men det var en ting jeg lurte på:
      Er du for eller mot retusjert reklame ?
      http://www.aktivisme.no/
      Kan du lage et innlegg om hva du mener om det ?
      Du er super Sophie !

    7. Hvor mye får du / eller hva blir du sponset av, ved å legge linker og skrive om reklamer som fek: goodcandy.no?
      men uansett, jeg digger bloggen din og er fast leser! stå på sophie. <3

    8. fyfaen så usunn du er… først drikker du dæ drita, masse masse kalorier i alkohol 🙂 også dagen etter stapper du i deg alt av søtsaker og fett… tenkt litt på kroppen min kjære deg 🙂

    9. inne på goodcandy.no er ikke ting billigere. det er mye småting man får kjøpt på butikken for 10kr og så koster 12kr eller 15kr inne på goodcandy 😮 men det er jo noen ting som er billigere, men det er ikke mye. og alt det jeg hamstrer når jeg er på butikken er fra 2-10 kr dyrere 😮

    10. Wow, jeg har liksom et mål med å aldri drikke alkohol kn my life. Har aldri tenkt på hvordan det blir i russetiden

    11. Det eneste jeg er sjalu på, er at du kan spise alt det der uten å legge på deg et eneste gram…. Kos deg, og god bedring! ;*

    12. herregud, hadde jeg spist alt det der hadde jeg blitt så feit:P du er heldig med forbrenningen med andre ord!

    13. Tar det lang tid før du får godteriet?
      Kan du bestille det en dag og få det den neste, eller tar det veldig lang tid før du får det?
      For jeg har snart tentamen og tenkte at det hadde vært fint å hatt noe sånt godteri da, men vet ikke om det hadde rukket å komme frem til meg i tide til det…

    14. Koster det mye for frakt? For hvis det koster veldig mye for frakt så vil det kanskje ikke lønne seg å kjøpe godteri der?
      Og hvor lenge må du vente på godteriet hvis du ikke abonerer?
      Kan du svare på disse spørsålene i det neste innlegget?
      Ps: Liker bloggen din! Leser den ofte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg