I dag blir gøy.

… NOT.

Fikk plutselig besøk hele natten så har ikke sovet et jævla sekund, tror jeg gjentok “hehe nå må jeg sove” 40 ganger i natt, men slik ble det ikke så nå sitter jeg her og er helt blank på øynene. Skulle egentlig på forberedelsesdag til mattetentamen i dag, men jeg var redd det skal bli som det alltid er – altså, en lærer på veldig mange elever, liten tid til å få hjelp, de som er veldig god hjelper hverandre og vi som ikke er så veldig gode sitter der uten noe. Om jeg hadde dratt ville jeg vært så utslitt når jeg kom hjem at jeg ikke hadde fått lest noe uansett, så derfor ble jeg hjemme. Følte det var best at jeg sov noen timer, leser litt selv, og så få hjelp hos pappa. Skal også skype med noen venner senere så skal vi gå igjennom oppgaver og prøve å hjelpe så godt vi kan. . . Pjuh, bra dag. Om jeg får bedre enn 2 på denne mattetentamen blir jeg seriøst oppriktig talt lykkelig.

Noen som har noen bra nettsider jeg kan gå på som har med matte og gjøre slik at jeg enkelt kan lære meg regler? Eventuelt noen bra hjelpeprogramer jeg kan laste ned på pc? Eller rett og slett bare gi meg litt motivasjon eller puggetips, trenger det sårt ♥ 

 

Dette innlegget er sponet av null søvn, en sur mattelærer og en mattelei blogger.

95 kommentarer

Siste innlegg