Koselig kveld

Ble en veldig rolig kveld for meg, har sett på film og spist godteri! Vi så  grusomme meg og om dere enda ikke har sett den så må dere bare, beste animasjonsfilmen ever! Og se på engelsk, da er den best. Om jeg noen sinne skal på date med en av dere som leser dette, så vi se den filmen eller to på rømmen som er best!  Jeg prøvde i går med Adrian, jeg sa “enten ser vi to på rømmen, eller så ser vi frustrerte fruer, eller så drar du hjem”. Han dro faktisk, ikke særlig charming. Det er et tips til hva man IKKE skal gjøre!

Nå skal jeg se om det er noe bra på tven, om ikke skal jeg nok gå å legge meg. I morgen skal jeg ha aliaskveld her hjemme ( og alle får komme hihihihiih, feeeeezt :P), så jeg må rydde slik at det ser litt fint ut her! 

Forresten, noen som vet om det kommer en oppfølger av to på rømmen (tangled) ? Har hørt rykter om det, men rykte er rykter.. Så om noen har konkret informasjon skal jeg være evig takknemlig! 

 

Alias! 😀

Løsvipper og lim + fikk med to parfymeprøver

Striping, solpudder, kost, truser, neglelakk

 

71 kommentarer

Siste innlegg