Got milk?

Sitter og ser på bayblade (av alle ting i denne verden..), og vurderer om jeg skal GÅ til rema 1000 for å handle melk. . . Haha hvor teit høres det ut? Nevnte jeg at det er 5 km til Rema? 

Jeg er avhengig av melk som dere vet og i løpet av de siste to dagene har jeg drukket 4 liter, noe som er veldig lite for å være meg. Og når jeg lider av melkemangel blir jeg et lite monster så jeg foreslår at alle evakuerer nabolaget før jeg går bananas!!!!! Haha neida, fra spøk til alvor, jeg trenger melk. Jeg drikker bare melk nesten, en gang drakk jeg det istedenfor vann på trening og til og med det var godt! Jeg drikker det til frokost, lunsj, middag, kvelds, til godteri, til taco, på kino (ja, det har skjedd.) NAM!

Men litt godteri har jeg i alle fall, og nå får jeg besøk av en kompis som jeg skal se “to på rømmen” sammen med! Elsker den filmen og har sett den 1000 ganger  Siden jeg ser ut som en person som mangler melk (altså ikke så bra) kan dere få noen bilder fra vår ekstremt morsomme skoledag!

HAHAHAHA og var mange som syntes reklamefilmen til meg og Amanda var såå dårlig, vi går på studiespesialiserende og dette er første gangen vi lager film EVER på skolen. Chill. Andre året på vgs kan man velge for eksempel media som valgfag, og det har vi gjort:-) 

 

Haha Amanda sin “get pretty” prosess. Måtte sminke seg OG skifte midt i kantina.

Når jeg spilte rollen som “kantinedame”, haha. Fikk til og med låne uniformen deres!

Hahah satt og poserte skikkelig på bordet, så kom en lærer forbi og ga meg DET blikket.. Her er blikket jeg slengte tilbake, ser jo en smule dumt ut, haha.

Kantina helt for oss selv!

42 kommentarer

Siste innlegg