Hva er annerledes?

Treningsinnlegget kommer ikke i dag alikevel, er i utrolig dårlig form og har måttet legge meg ned på gulvet flere ganger i løpet av dagen i ren utmattelse. Har vært så svimmel og kvalm, kaldsvettet samtidig som jeg er varm. . . Dere skjønner sikkert tegninga. På toppen av det hele har jeg en slik periode hvor jeg føler at alt bare er feil. Jeg får ikke til på skolen, føler jeg gjør det dårlig med bloggen, har hatt så sinnsykt mye kjærlighetssdrama i det siste at jeg følte meg som tatt rett ut av “sex and the city”, jeg er stygg og det ene med det andre. Men slike ting er ikke så gøy å lese om, det vet jeg. Så jeg skal heller prøve å blogge litt overfladisk fram til denne perioden er over, fordi jeg vil at dere skal bli inspirerte av å gå inn her og ikke deprimerte.

Om det kan være et plaster på såret for dere så laget jeg jo en treningsvideo i fjor, haha. Blir så flau av å se på den at jeg nesten måtte holde for øynene da jeg fant den igjen, men savner virkelig den perioden i livet mitt. Den kan dere finne HER. Dere har sikkert merket det den siste tiden at jeg føler meg veldig feil plassert akkurat nå, jeg vet ikke hva som mangler men jeg føler at noe bare er FEIL. Jeg tenker at alt var bedre før, men var det egentlig det? Hva var annerledes? Jeg hadde blondt hår og that’s it. Haha om det er hårfargen som gjør meg så forbanna lei meg bør jeg virkelig få en virkeligetsskjekk, for SÅ mye betyr det jo ikke.

Gleder meg bare til sommeren. Har jo oppsummert mye av det jeg skal gjøre for dere men skal også til en venn som heter Viktor i sverige, stockholm for å være nøyaktig! Blir bra å bo en hel uke hos han og komme meg bort litt, ikke MINST! Tror han også kommer hit, haha stakkars han. . .

Fint vær i dag, i alle fall! Alle treningsklærne mine er fra http://buyhelse.no/, elsker de! Solbrillene er Stine Mari sine og er russebriller tror jeg. Og takk til lillesøstren min for at hun i det hele tatt orket å være med meg ut for å ta bilder, til tross for at jeg var en sur bitch som sa ” KOM IGJEN Æ HAR FAEN IKKE HELE DAGEN” når hun var LITT treg å ta på seg skoene. Haha, unnskyld! 

Nå kommer Lisa og henter meg, vi skal dra til Tarjei og se film. Blir koselig og gleder meg til å få tankene på noe annet. Takk for at dere enda leser bloggen og kommer med søte kommentarer ♥

129 kommentarer
    1. ehm…..jeg håper du leser dette fordi jeg er veldig forvirret…
      Søte deg som alltid bryr deg om andre og bryr de om dyr og ikke bruker ekte pels eller sminke som tester på dyr, så kjøper du sminke som er testet på dyr? har du begynt med det igjen nå? Ihvertfall så syntes jeg at du burde slutte med det….fordi det er så ille hva de utsetter dyrene for. Så jeg håper du leser denne kommentaren, fordi det hadde betydd mye for meg, og selv om du ikke aner hvem jeg er, så ser jeg opp til deg og du betyr faktisk så mye for meg, og ja, DU ER FORBILDET MITT. Jeg elsker personligheten din, utseende, sjarmen, kroppen, håret, stilen, HELE DEG. Du er så fantastisk !!! Du er det menneske som alle burde se opp til og være, for da hadde jo verden vært et herlig sted!!
      SVAR
      I
      ET INNLEGG

    2. Så søt du er Sophie! Jeg har like solbriller eller hvertfall noen som ligner helt sykt, tror det er de samme. Og de fikk jeg når jeg vant Escada parfyme på blogg.no.

    3. herregud sophie, du blogger pessbra!! har alltid lurt på hvordan i allverden du får all inspirasjonen og alltid har noe å blogge om. du er nydelig. sammenlig deg med andre bloggere som f.eks auroramohn som ikke har blogget siden torsdag/fredag, eller l0ve som blogger et eller ingen innlegg om dagen, eller haawt.. du er fantastisk!

    4. Du er så sterk Sophie, håper alt blir bedre snart 🙂
      Du er også utrolig pen og god bedring.
      Dere må kose dere i kveld 🙂

    5. kan du ikke skrive om det som skjer i livet ditt da? jeg synes ikke det er deprimerende, heller fint å vite at jeg ikke er den eneste som har det tøft noen ganger.. du har forandret deg litt på den måten. før var du liksom den eneste som delte mye på bloggen, i tykt og tynt. men nå har du ikke nevnt at du har hatt kjæreste i flere måneder engang.. er glad i deg uansett da:)

    6. Du har eit supert utseende! du trenger ikkje og skamme deg over deg selv! you are beautiful, just the way you are!<3 du er mitt stooooooore IDOL!<3<3

    7. Jeg syns du blogger utrolig godt, men du føler nok at det går dårlig når du ellers ikke har det så fint 🙂 Håper alt ordner seg for deg, søta!
      Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min hverdag med mine interesser, og lidelsen anoreksi. Lizbethosnes.com

    8. Du blogger kjempe bra, og ikke vær redd for at du skal kjede oss hvis du skriver om problemene dine, jeg elsker å lese andres problemer å hjelpe dem med de. Ikke det at jeg liker at folk har de, men jeg liker at de kan snakke ut om det og få hjelp, og jeg skriver gjerne hjelpe meldinger. Tror det eneste leserne dine vil er at du skal ha det bra 😉 Men søtt at du bryr deg 🙂

    9. skjønna godt kordan du har dæ. e sku faktisk ønska e va vænn med deg eller værtfall kjent deg. du virka som ei super vænninna og! stå på vidre sophie! du e ei sinnsykt nydeli jenta. kos deg vidre!!<3

    10. Hei hei!
      Hvordan går det? <3
      Kan du gjøre meg en tjeneste? - Stemme på mitt blogginnlegg, så får jeg innlegget mit lenger opp på forsiden til nettavisen n2p.no! Hadde satt utrolig pris på det! Gå til min blogg/url <3
      Vil også anbefale å registrere deg der, så får du dine blogginnlegg på forsiden, og bloggen i topplisten dems. Jeg har selv fått veldig mange nye lesere etter jeg registrerte meg! 🙂
      klem <3

    11. god bedring da <3
      men tror nok det er din egen skyld at du er syk,for jeg tror det er melanotanet som er grunnen.

    12. god bedring sophie! husk det at uansett hvor crappy ting kan være i hverdagslivet ditt har du alltid oss faste, trofaste lesere <3

    13. skjønner hvordan du har det! har det nesten sånn jeg også! husk at du alltid har oss lesere her <3 håper det blir bedre for deg snart! er ikke en bra følelse

    14. Skulle ønske jeg var deg!! <3
      Men uansett så mener jeg at det ikke er noe galt med deg, og du er IKKE stygg!
      Vær glad for den du er, du har ALT!! Hadde vært glad hvis jeg fikk komentar tilbake:)

    15. Håper det ordner seg snarest mulig! Du må også vite at du er ett forbilde for andre jenter og at du blir sett på som perfekt, ikke at det tilfeldigvis endrer på noe nå da. Jeg hater den følesen om at noe er feil, for den har jeg også for øyeblikket.
      Men du får kose deg ikvell da 🙂

    16. ELSKER alt med deg sophie! du e så sinnsykt stærk,å e et så sinnsykt godt forbilde førr så sinnsykt mange!!
      familien og vennene dine e sykt heldig som har fått sjansen til å få møte deg/se dæ kvær dag osv <3

    17. Du er aldeles ikke stygg og du har blogget veldig bra <3 Ikke bekymre deg over det... Du er pen, pen, pen! Ferdig meg den saken! <3 Pen er du!

    18. Du lurte tidligere på om d gikk å farge håret jemme? D gikk helt fint på meg . Ble veldi fornøyd men så farga eg eg håre brunt, savne d blonde håre veldig :'(

    19. god bedring <3 alle kan ha dårlige dager/tideer.. håper det ordner seg så fort som mulig! herregud, du er kjempepen, og virker som en helt fantastisk herlig person. og forbildet mitt hihi. jeg eelsker bloggen din og leser den hver dag!

    20. Jeg syns du burde blogge om livet ditt jeg hvis du blir i bedre humør av det, jeg syns ikke det er deprimerenes og lese bloggen din hvis du skriver sånne innlegg. Det er jo mye bedre at du er deg selv istedenfor å legge skjul på ting. Jeg er i en ganske spesiell periode selv, jeg vet ikke hva det er, men jeg føler at tiden går så fort, og at alt bare blir surr! Jeg digger deg, og liker det at du bryr deg om andre. Stå på, du er en sterk person! 🙂

    21. Jeg føler meg også ofte litt “deprimert” på våren, annerledes på en måte. Kanskje det er pga stress fra skolen, irriterende vær (bli sommer NÅ, vi er lei av en lang vinter), eller at vi var så mye tynnere og brunere på bilder fra i fjor sommer. Alt ordner seg til sommeren forhåpentligvis. 🙂
      Jeg har også tenkt mye på hva som skjer fremover, hva skjer når jeg er ferdig å studere, hva skjer hvis det blir slutt med kjæresten, og å se foreldrene mine se eldre ut enn jeg husker er utrolig tøft. Tenker mye på dem og at de er “ferdige” med det spennende livet, at de går dag ut og inn på jobb, kommer hjem, vi unge har flytta ut osv. Blir litt deprimert av det.
      Kanskje du overtenker litt som meg Sophie, jeg prøver å nyte dagene istedetfor å stresse og føle at noe er feil.

    22. Du er søt du
      Men kunne du ikke ha skrevet litt om hvordan det med “barbie” dopet så langt, om du har merket noe elns?

    23. Nå har du sykt fin kropp! Puppene er også akkurat passe til kroppen din, og du har kjempefin rompe! Herlig Sophie 🙂

    24. Det kan hende du er på vei til å få kyssesyken(mono) hvis du føler deg sliten og har feber heletiden? Det er “vanlig” å få det nå på våren, jeg fikk det nettop. Kansje du burde gå til lege å sjekke det?:-)
      Btw, du har sykt fint hår!!

    25. Sophie! Jeg må bare si at jeg synes du er en utrolig dyktig og inspirerende blogger! Du er en som absolutt fortjener å være på blogglista fordi du er så stabil i bloggingen din. Du tar nesten aldri lange pauser fra bloggen og har opp til to-tre innlegg hver dag. Det synes jeg er så utrolig bra! Tusen takk! Du er et stort forbilde for meg 🙂 <3

    26. JEG ER SÅ JÆVLA DRITLEI HU LIZBETH OZNES SOM KOMMENTERER PÅ ALLE FUCKINGS TOPPBLOGGENE!! spesielt den lillte forklaringa på hva bloggen HENNES går ut på. Jesus christ. og en ting til deg sophie- må le litt av deg. Du sitter å klager over ting, og du får PENGER av å sitte på rævva og blogge og legge ut bilder?! Tenk på de som faktisk SLITER med dårlig økonomi, eller rettere sagt har foreldre som sliter med økonomi og ikke har råd til alt det du kan vrake og velge mellom. Du skal være JÆVELIG fornøyd med livet ditt, så ikke kom her og klag over det når du kan velge og vrake mellom alt her i livet. Og del det hvertfall ikke på bloggen, forbanna sympatifisker.

    27. Jeg synes ikke du er stygg!! du er jo den drit pene jenta fatter ikke du kan si noe sånt om deg selv! Uansett.. Jeg synes bloggen din er drit bra jeg har blitt fast leser i noen uker nå og kommer nok til å fortsette med det ^^
      Klemz :*

    28. grattis med første plass! Den syntes jeg du fortjener. Du blogger mer enn tcmn, og etter min mening bedre. Noe av det jeg liker er at du poster som oftest lange innlegg, ikke bare korte oppdateringer. I tilleg har du alltid med bilder, og det gjør de mer spennende. Du poster heller ikke bare oppdates, men personlig innlegg om din mening og dine synspunkter. Nok en gang: GRATTIS!

    29. Gratulerer med 1. plassen! Kom som et sjokk siden du lå neden for med 10 000 kommentarer i går…meeeeeen nå er du på førsteplass!!!!Gratulerer Sophie!

    30. GRATULERER MED 1. PLASS! Du fortjener den mye mer enn Tcmn! Men skjønner ikke at det er mulig at du har dobbelt så mange lesere som Tcmn, hvordan går det an egentlig? Du hadde jo 10.000 mindre lesere for ikke så veldig lenge siden. MEN UANSETT; ER GLAD PÅ DINE VEGNE! GRATULERER SÅ MYE NOK EN GANG!!

    31. sykt rart at du plutselig har så mange lesere, men bleveldig glad for å endelig se deg på førsteplassen likevel, du blogger så ekstremt mye bedre enn tcmn, hilsen ei som har fulgt bloggen leeeenge! 😀

    32. Jeg ble så glad når jeg såg at du ligger på 1.plass! Jeg smilte fra øre til øre! <3 Du fortjener det såå mye Sophie! Det virker som om du legger utrolig mye tid og jobbing i bloggen din, og der er nok derfor bloggen din er så sykt bra! <3 Jeg digger deg og bloggen din, og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske <3 u go girl!

    33. Hey! Bra jobba! du er på 1 plass på blogg lista! Å, god bedring!<3 Jeg elsker deg og bloggen din <3 du skriver så bra 😀 Du er forbildet mitt, Jeg elsker personligheten din, utseende, sjarmen, kroppen, håret, stilen, altså, hele deg! Leser bloggen din hver dag ! 🙂 loveu

    34. LOL du fortjener ikke å vare på første plass l0ve eller tcmn fotjener å vare på første du burde vare på plass nr. 100……osv

    35. Du er virkelig ikke stygg! Jeg synes du er fin som du er! Jeg vet at det er vanskelig å ha en perfekt logg hele tiden, å det å føle seg dritt av og til vet jeg mye om. Men ikke la andre rakke ned på deg, og ikke la stygge anonyme kommentarer gå inn på deg.
      Du er en fantastisk blogger som jeg har fulgt ganske lenge, og du blogger også veldig ofte noe som er super bra! Jeg ser at du setter tid av til bloggen, og det er mange toppbloggere som ikke gjør det, og bare tenker at det er greit med f.eks en laang pause og bare mange hasteinnlegg osv. Men du forjener virkelig å være på topplisten altså, du er hvertfall en av de bloggerne jeg liker best<3
      Håper det går bedre med deg <3

    36. Åhh, du er så pen, Sophie! 😀 Misunner deg kjempemye!! 😉
      Elsker bloggen din, den lyser virkelig opp dagen! :’)
      Stå på!!
      : – D

    37. lurer på det samme, hvorfor strammer du genseren bak, er det for å vise frem så mye av bryst som mulig?

    38. WIII DU ER PÅ FØRSTEPLASS!!! 😀 du fortjenere VIRKELIG! tcmn er så kjedelig og lese om, skrive bare masse tull om at hun ska ut og sånt, MENS DU skriver om viktige ting, følelser, tong DU står for eller er imot! STÅ PÅ SOPHIE! <3

    39. Gratulerer med førsteplassen! Er ny leser av bloggen din, og syntes den er kjempebra! du skriver om ting som faktisk er viktig! stå på, sophie 🙂

    40. Gratulerer med førsteplassen! gått å venta på det lenge!! Det kommer sikkert til å ordne seg, jeg vet selv at av og til kommer man i en slik periode der alt er rett og slett bare dritt, og det vet jeg av erfaring… Og takk for at du hører på ønskene våre osv! det gjør deg til den beste bloggeren.. Grunnen til at du burde ligge øverst istede for TCMN, er at hun i bunn og grunn aldrig blogger, og når hun først blogger er det reklame , eller noe om fest.. Sånne innlegg er greit av og til , men vi lesere er ute etter noe mer seriøst, så nå håper jeg du får bli på 1.plass Because you deserve it !<3

    41. Håper alt går bra med deg, Sophie! Håper du har det bra uansett om noen dager kan være litt værre en andre dager! Bare stå på Sophie! Du har så mange som støttter deg så tror det skal gå kjempe bra med deg! Bloggen din også, den er helt fantastisk! Ser opp til deg på så mange måter, du er et forbilde for meg! Du gjør det som du syntes er riktig, og jeg digger alt du kommer frem med på bloggen! Du er kjempe flink, og du må bare fortsett for du er den beste bloggeren! Gratulerer med 1.plassen forresten! Der fortjener du virkelig å ligge, for du er helt rå! 🙂

    42. Sophie Elise,æ syns det e kjempe bra at du tørr å snakke om det her på bloggen din,du e ei kjempetøff jeinta! å det du sir om at du e stygg,sånn har ALLE følt det,æ har mange perioda der kor æ ikje vil gå ut sia æ ser stygg ut,det e ikje nåkka arti,men man må bare leve me det.Å de som skriv stygge å teite kommentara på det her innlegge syns æ e helt unødvendig,man ska heller støtte dæ,å godta dæ for den du e,for du e born this way! Du e iallefall mitt forbilde å æ ser opp til dæ!
      kleemz!<3

    43. Gratulerer med 1.plass. Sophie, du må være den klokeste og herligste jeg vet om. Helt seriøst. Det er ikke mange sjukt pene jenter som faktisk har hjerne også, men det har du. Og du inspirerer med alt du gjør. Fortsett med det! Det er èn av mange gode grunner til at dunå ligger på 1.

    44. YEY, 1.PLASS!!! du fortjener det sophie! håper ting ordner seg i livet ditt, og til alle dere fans lengre opp; selvfølgelig kan hun ikke blogge om det som skjer i livet hennes? hørt om privatliv?.
      elsker bloggen din, ståpå sophie! 🙂

    45. Du som er så snill og omtenksom, og tenker på andre. Det finnes grenser for hvor mye du og kroppen din kan takle, av og til må man tenke på seg selv også.
      Og jeg tror at alle sammen går gjennom sånne perioder, jeg vet iallefall at jeg gjør det.
      Det er vondt å føle at man enten savner noe i livet sitt, at noe er feil eller i det hele tatt ikke føle seg bra. Jeg tror det er noe vi jenter har, kanskje det handler om empatien vår eller hormonene? Jeg vet ikke. Jeg synes du er helt fantastisk, enten med brunt hår eller ikke. Men det handler jo om å føle seg vel 🙂 Jeg håper virkelig at ting blir bedre snart for deg og at livet smiler til deg <3
      Uansett dårlig blogging eller ikke, i`ll read you blog anytime <3 Stå på! Ting ordner seg etterhvert for søte, snille jenter! <3 Alltid

    46. Skjønner godt hva du snakker om. Spesielt skolegreier!
      Endelig noen andre på første-plassen :pp gratulerer 😀

    47. æææææææææææææææ du er på førsteplaaasss!! Det fortjener du, har sett hver dag på den topplista og bare: “Hvorfor er ikke sophieelise øverst?” og følgt med på hvor mange mindre lesere du har, for å se om du nærmer deg 1. plass!! Yeeyy:)) Din blogg er bare mye bedre enn tcmn sin synes jeg! :))

    48. Haha, TCMN er så jevla bitter på førsteplassen din at hun skriver i innleggene sine ”gled dere til neste innleg! I know i do” i håp med å få flere besøkende lesere:D Du fortjener 1.plassen 10 ganger mer en TCMN 🙂

    49. Du bør skrive et innlegg om dine favorittblogger 😀 Henter så mye inspirasjon fra deg, og det hadde vært gøy å se hvilke blogger du blir inspirert av!

    50. Yezzzz!! <3, du eier Tcmn så utroli mye!
      heier på deg søta!
      leser bloggen din fast hver dag!, loveju <3
      Gratulerer med 1. plass <3

    51. E va og så på blogg.no i går.. og så at ho TCMN hadde maange flere tusen lesere enn de.. også plutselig e det du som har maange flere tusen enn ho! Da fikk e et stort smil om munnen ska e si de. Fordi du er den desidert flinkeste bloggeren evver, du skriver mange innglegg,du er ærlig og du er ofc kjempe pen;**
      Bare digger bloggen din nokke så sykt, og du skal bare vite det at du hjelper meg med å ha mere troa på meg selv! Har fått mye bedre selvtilitt av å lese bloggen din! Bare rett og slett digga de Sophie!♥♥

    52. Gratulerer med 1.plass Sophie!! VEL fortjent i følge meg! Har ikke noe i mot TCMN men har alltid følt at du burde være der <3 håper du er der en god stund! ♥♥♥

    53. du er kanksje ikke like tynn som du var da, så er du leikere + at du har brunt hår nå. ikke frekt ment 🙂

    54. kan du ikke heller bare kjøpe en stram genser som fremhever puppene dine, i stede for å holde sammen genseren bak? haha, må le av hvor patetisk du er noen ganger

    55. HE-RE-GUD! Koffer dreg du i gensern din for å sjå tynnast mulig ut? du e faen ikke normal! Ja, PATETISKT!

    56. folk eso jævla stygge. e ikkje alle menneske da? LOL TIL DOKKE! forste ikkje korleis folk he samvittigheit til å skrive sant!:p synst du e kjempesøt å nyydeli!! å kjempefin kropp! 😀 skikkeli misunneli! 🙂 å forresten, so veit ej ka du meina me at du he ei “dårlig periode” me skule, venna , kjærste og sann!! helt forferdeli! hadde de sann i januar og februar. 🙁 digga dej <3

    57. Jeg er også inne i den periden nå. alt er liksom feil, men man nå jo tenke framover for livet går jo i perioder så snart kommer en periode der alt er positivt! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg