Irritert + trening

Bah, jeg må bare si noe dere. Jeg irriterer meg vanligvis ikke så mye over andre bloggere ettersom de jeg faktisk leser digger jeg, men er det noe som irriterer meg så er det bloggere som har kjæreste og begynner sånn “hehe nei jeg vil ikke skrive om kjæresten min det er privat” men uansett hele tiden skriver “gutten min, verdens beste, kjære, pus ” osv. Altså om man ikke vil snakke om det – ikke nevn det overhode! Da slipper man at folk skal grave så mye. . . Når jeg har hatt kjæreste ( for ja, det har jeg hatt de siste månedene) så har jeg ikke hintet til det engang fordi jeg ikke orker spørsmål, og når jeg var kjæreste med Marco viste jeg han fram og fortalte mye om det fordi da syntes jeg det var greit. Haha nå ble jeg dobbeltmoralsk her, men dere skjønner! Jeg fatter om man er veldig forelsket og at det kan friste å røpe det, men man må være enten eller, det går ikke med en mellomting fordi da føler leserne seg lite verdt og at bloggeren “plager” de. Skjønner dere?

Men jaja, i morgen skal jeg lage treningsinnlegg hvor jeg svarer på spørsmål fra dere, gleder meg veldig til å svare på det! Mange som har etterspurt det og deres ønske er min lov, hihi ♥ Jeg har blandt annet fått mye nytt ustyr, kan svare litt om rockeringen, har prøvd en treningsdvd og litt sånne ting. Fyr løs!

Ja jeg vet jeg må vaske speilet blabla . . . Siden det plager dere så mye kan dere godt få gjøre det for meg? Men ja poenget; mine to stoltheter, rumpa og magen! 

104 kommentarer
    1. wooow, du har veerdens fineste kropp!!! misunner både utseende ditt og personligheten! elsker at du er både opptatt av utseende ditt, men at det også er andre viktige saker som opptar deg! forbilde <3
      men røpet du deg litt nå? har du kjæreste? 😮

    2. Kan du lage et innlegg om hva du spiser gjennom en helt vanlig dag?
      Eller tips om såkalte “healthy snacks”?
      Kan du lage flere treningsvideoer?

    3. Haha, har du begynt og spise veldig sunt, eller spiser du som normalt og trener mye??
      Kan du laga et innlegg, om hvordan du trener og hvordan du får så fin kropp…

    4. åh, herliiig at du skal svare på forskjellige spørsmål ang. trening!!
      En ting jeg lurer på da.. er at du sa jo for litt siden at du merket forskjell allerede etter to uker. Hva gjør du da? Trener du hver dag? iallefall hva? og spiser du sunt eller bare trener du og spiser litt junkfood og sånn? Misunner kroppen din, den er fantastisk! Digger deg.. 😀

    5. Kan du vise hvordan du trener magen?
      Hjelper rokkeringen på å få flat mage?
      Hvordan trener du lårene?

    6. Du sier folk ikke skal hinte fram til at de har kjærste viss de ikke vil vise han fram, så gjør du akkurat det samme selv :p “Når jeg har hatt kjæreste ( for ja, det har jeg hatt de siste månedene)”

    7. wow, du er virkelig veltrent! hva gjør du? 🙂 tips til å trene nedre del av magen? pluss rompeøvelser? 🙂

    8. Bra innlegg 😉 Digger deg. Faen du ser bra ut på bildene, det er så utrolig viktig å ha en kropp man kan være stolt av og det har du!!!!! Du er heldig.Gleder meg til å lese mer i bloggen 🙂

    9. ehm…..jeg håper du leser dette fordi jeg er veldig forvirret…
      Søte deg som alltid bryr deg om andre og bryr de om dyr og ikke bruker ekte pels eller sminke som tester på dyr, så kjøper du sminke som er testet på dyr? har du begynt med det igjen nå? Ihvertfall så syntes jeg at du burde slutte med det….fordi det er så ille hva de utsetter dyrene for. Så jeg håper du leser denne kommentaren, fordi det hadde betydd mye for meg, og selv om du ikke aner hvem jeg er, så ser jeg opp til deg og du betyr faktisk så mye for meg, og ja, DU ER FORBILDET MITT. Jeg elsker personligheten din, utseende, sjarmen, kroppen, håret, stilen, HELE DEG. Du er så fantastisk !!! Du er det menneske som alle burde se opp til og være, for da hadde jo verden vært et herlig sted!!

    10. utrolig dobbeltmoralsk når du sier at du har kjærste nå, men ikke noe mer, og så slenge leppen til alle de som gjør det samme.. Just sayin

    11. ååh det irriterer meg skikkelig også! hvis de ikke vil skrive om han eller legge ut bilder hvorfor liksom SKRIVER de navnet hans og nevner han i hvert innlegg.. plagsomt xD

    12. trodde målet ditt var å ikke ha kjæreste før sommeren? jeg tror du burde bli litt mer selvstendig
      nå som du har nevnt, håper jeg du blogger om han. hvis ikke kan du skrive deg selv opp på den irriterende-blogger-lista

    13. Det du skriver er jo ikke helt sant da. Du har ikke direkte skrevet at du har holdt på med noen, men du har i flere innlegg skrevet at du er ”så forelsket” etc etc. Jeg synes ihvertfall det er litt det samme som du beskriver at du irriterer deg over. No offence, liker deg og bloggen din kjempegodt, ville bare få det sagt

    14. – Hvor mye og hvor ofte trener du med rockeringen?
      – En vanlig treningsuke liksom, sånn opplegg ogsånn? (eksempel: jogger 2 ganger, trener styrke X antall ganger osv.)

    15. jeg lurte på… kan du lage en video der du gjør ting på stanga – synes ikke det passer å kalle den strippestanga… (og jeg er en jente, ikke en pervo mann elns :DD)

    16. gjør du noen andre treningsøvelser for magen enn rockeringen ? Isåfall hvordan øvelser , hvor mange rep og set og hvor ofte osv… Hvilke øvelser helt eksakt gjør du for rumpa ? Digger at du er så ærlig , fortsett med det !

    17. Hvorfor byttet du ut den nydelige headeren din?? Den var jo så fin.
      Den nye er litt rar, du har annen farge i ansiktet enn på kroppen.

    18. Sophie. Du er faen meg ikke et forbilde en gang. Du er en jævla bitch og hore som jeg ville gjerne ha drept. Du er faen meg værre enn Anders Behring Breivik. Du skryter alt for mye av deg selv. Fyflate, helvetes hore unge. Som om du fortjener og leve. Du kan drite i og skrive stygge kommentarer på mine venners blogg.. Har du ikke noe annet enn og skrive dritt?

    19. DU over her, fuck off!
      SOPHIE, elsker bloggen din! Kunne du fortalt hvordan du får den rumpa, wanna have!! 😛 😀

    20. du sier folk ikke skal hinte fram til at de har kjærste hvis de ikke vil vise han fram, så gjør du akkurat det samme selv? “Når jeg har hatt kjæreste (for ja, det har jeg hatt de siste månedene”
      lol, du er dum. du som skulle være singel så sykt lenge ;pppPPPpppPPp
      og ja, dine stoltheter… herregud
      synes du har tapt deg så sykt, både utseendesmessig og personlighet. du virker så… dum

    21. Sikter du til stine marie?
      Vel, du har da sagt ofte at du er forelsket (ting jeg elsker), og du har nevnt “kjæresten min” et par ganger i noen innlegg under her, så tror de fleste har fått det med seg. Bra at du ikke vil folk skal grave, det er altfor lett for fjortissjenter å ødelegge forhold til bloggere ved å grave og grave.

    22. misunner kroppen din! Jeg har begynt å småtrene hjemme, og jeg lurte på om du kunne vise utfyllende akkurat hvordan du spiser og trener, hvilke øvelser du tar osv?
      Vil så gjerne ha en sånn kropp som deg!

    23. her er noen spørsmål jeg hadde blitt glad om du svarte på:
      – Hvilke øvelser gjør du for magen for å gjøre den slankere, ikke få større muskler.. vil ikke ha six-pack men kun sterkere muskler. ( og går dette egentlig? hvis ikke, bare drit i spørsmålet!) :))
      – Hva vil du helst anbefale? styrke VS kondis?
      – hva er dine ”hemmelige” – rumpe øveleser? misunner deg!
      – Har du noen øvelser for brystmusklene? 🙂
      det var alt, digger deg Sophie!♥

    24. Bra skrevet, og er helt enig. Men selv har jeg merket at hvis det er noe som har skjedd da, så skriver jeg om det (det handler ikke om kjæreste ting, men alt mulig problemer liksom) men jeg nevner ingen navn. Fordi jeg gidder ikke få folk oppi problemer, og jeg føler at det er helt greit. Fordi vist det er noen som f.ks har sakt noe stykt til meg så gidder jeg ikke drive å skrive på bloggen av det var den og den personen liksom. Så jeg syntes i den siuasjonen at det er greit å ikke nevne navn, fordi det er ikke nødvenig for leserne heller å vite hvem som var med i hendelsen. Men når det gjelder kjæreste ting så har du helt rett 😉 Men hvis jeg har kjæreste så kan jeg godt skrive om han og navnet hans fordi det er jo normalt og ha kjæreste , hehe 🙂

    25. hva spiser du før og etter trening?
      spiser du ofte godteri?
      hvor lenge og ofte jogger du? (om du jogger)
      hva slags mageøvelser tar du?
      HVORDAN TRENER DU ROMPA DI?!!?

    26. Jeg elsker bloggen din, men jeg leser den virkelig ikke for å se lettkledde bilder av deg hver dag…

    27. Hva med de gangene du har sagt noe om forelskelse da? Å guttebesøkene? Å den gangen du stupte kråka i senga pga sommerfugler i magen? HAHA, dette var et dumt innlegg av deg. Du gjør jo det samme selv for at folk skal grave, men du vil jo ikke røpe det! Og nå sier du at du har kjæreste uten å røpe hvem det er. Etter det ble slutt med marco sa du jo at du skulle klare å være singel i ett år, hva skjedde med det?

    28. Skjønner godt hva du prøver å komme fram til, Sophie.
      Men altså.. I stedet for å hakke ned på andre bloggere, synes jeg du skal se på deg selv. Alle er forskjellige! Kanskje de liker å skryte av kjærestene sine osv. noe som du synes er fullt drøyt, så er jeg ganske sikker på at de synes det er drøyt at du legger ut slike bilder. Alle er forskjellige, og du må bare respektere det..
      Du har en fantastisk fin kropp, som du bør være fornøyd med, ja, men tenk på fremtiden. Just saying.

    29. Viktig spørsmål, pliss svar!
      Hvordan inngår du alle blåmerkene når du bruker rokkering? Får du ikke jævlig vondt etter hvert så det er vanskelig og rokke neste dag?
      – Raath <3

    30. faen er det mulig, du juger om alt, du har kjæreste du snuser og røyker osv, tror du ikke det “plager” en leser, seriøst det er jævlig patetisk av deg.

    31. fyfaen i helvete, hvordan får du sååå fin rumpe?! o:
      tell meeee!
      stå på, det du skriver på bloggen, skriver du på bloggen.. du må jo få ha et annet liv enn bare bloggen du også, som alle andre..

    32. vart litt sjokket når jeg las dette første du skreiv. for det var akkurat det jeg tenkte om dei når du hadde type. Du sa du ikke skulle skrive om han, men gjorde det lika vel.

    33. Du ser det nok ikke selv, men du har overdrevent store pupper og bruker alt for mye push-up.. det blir faktisk ikke fint viss du gjør det såå masse! liker deg og har lest bloggen din fast leenge! måtte bare si det selv om du ikke bryr deg..

    34. jamen herregud da, jente. la folk gjøre akkurat hva de vil når det kommer til kjærestene deres?
      Det er virkelig ikke noe å være frustrert over..

    35. Du har så utrolig fin kropp!♥ kan du vise noen øvelser for lårene som man kan gjøre ute noen apparater eller noe sånt?♥

    36. Tviler ikke på at du har fin rumpe, men liiittt uheldig med bildet der, ser kjempelita ut og “henger”, stramme rumper er runde på toppen, ikke henger ned som en “pærefasong” eller en pupp, da. Gleder meg til treningsvideoen.

    37. Puppene dine (fra kanten på den ytterste bhen du har under den hvite – og opp til push-up-kløften din) er lenger enn magen din. Det er greit at du vil ha pupper, og at du jukser og stuffer, men se på dette bilde da? det er jo helt ute av proposisjoner, og ser bare merkelig ut. Siden kløften din ikke akkurat er stor på dette bildet, ser det bare ut som du har syyyyke hengepupper 🙁 håper du ikke tar dette som dritt, for EGENTLIG så prøver jeg bare å hjelpe deg, ved konstruktiv kritikk, til å se at dette IKKE ser bra ut. Funker kanskje under gensere og singletter, men ikke sånn her. Du har jo C-cup fra før, er det ikke nok med en normal bh, når du har “dine stoltheter” som er rumpa og magen?! Just saying – det ser dumt ut.
      Du har en grei mage og ganske bra rumpe, ja – men ligger det i genene dine, eller har du trent deg til det? 😉 for med all den junken du spiser burde det jo ødelegge mye? eller kanskje alt bare legger seg på rumpa di? 🙂 🙂
      Gleder meg til treningsinlegg i morgen, though! Du er søt.

    38. Åherre!! Hvor mye skal du putte i bhen din? Blir mer og mer for hver gang du legger ut bilde av de? Noe som også er LATTERLIG!!!!

    39. Unnskyld assa..men du sier at du blir irritert over sånne bloggere..også sier du at du ikke vill ta en kjæreste inn på bloggen din..og rett etterå sier du at du har en kjæreste og har hatt han noen måneder. Nå kommer du til å få en DEL spørsmål om han!

    40. til alle dere som klager ; SLENG DERE I VEGGEN. 🙂 Hennes liv, hennes meninger 🙂
      – eg forguder deg Sophie! du er virkelig noe for deg selv, elsker at du er sä sikker pä deg selv, og stär for det du mener uansett! det er ganske sjeldent eg skriver dette til noen, men EG DIGGER DEG TOTALT!

    41. “Sophie. Du er faen meg ikke et forbilde en gang. Du er en jævla bitch og hore som jeg ville gjerne ha drept. Du er faen meg værre enn Anders Behring Breivik. Du skryter alt for mye av deg selv. Fyflate, helvetes hore unge. Som om du fortjener og leve. Du kan drite i og skrive stygge kommentarer på mine venners blogg.. Har du ikke noe annet enn og skrive dritt?”
      Du som skrev den kommentaren der, hva er problemet ditt? Anders Behring Breivik drepte over 70 mennesker og det er ikke noe og tulle med, hun har ikke drept noen i det hele tatt. Du må ALRDI sammelikne noen med han, for han er den verste av de alle! Skjønner ikke at noen kan falle så lavt og stå og si sånn, helt usaktlig og barnslig sier jeg..

    42. Der satt du akkurat ord på det jeg også har irritert meg over. Elsker de litt “dype” inleggene, hvor du får fram alle de bra tankene dine! Du skriver så sykt bra:) Og fyfaeen, du har drømmekroppen! All grunn til å være stolt<3 Skulle gjort alt for noe liknende, men skjønner at det krever en del trening... Du er best!! Kan du lage ett innlegg om hvordan du får så fin mage? Hvordan øvelser du tar osv. Prøver å oppnå det samme skjønner du:)

    43. KAN DU BEGYNNE OG SVARE PÅ SPØRSMÅL FOLK STILLER HER INNE???? SOM FOR ET EKSEMPEL PUPPENE DINE? Kan du svare på hvorfor de blir større og større for hvert BILDE du legger ut? og når du har på deg genser er de mindre. KAN DU SERIØST begynne og svare på det leserne dine spør om?? hvorfor putter du så mye dritt i bhen din? man ser det faktisk drit godt på det bildet der Sophie. er det ikke flaut når du skal til sengs med kjæresten din? klær av deg også plutselig er puppene dobbelt så små? lol. skjerp deg herregud

    44. altsa du KAN ikke ha så store pupper når du er så tynn. det er umulig. enten så har du silikon(noe du insisterer på at du ikke har) ellers så har du normale som oss alle andre med din kroppfasong og kjøper store bher å pusher som f.
      iknow, your life and your opinions. i’m just saing;)du ber jo om slike kommentarer når du legger ut sånne bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg