Ny foundation ++

Anne-Sofie og Amanda kom nettopp hit, har skikkelig rydde-kick og vil bare rydde hele rommet. . . Var da en gang! Får vente til de har dratt. Haha og gjett hva!? I neste uke drar jeg og mamma til Sortland, er mange lesere derifra som har lurt på om / når jeg kommer. Deres ønske er oppfylt, i’m coming! Hva jeg skal gjøre der er privat, men får tid til litt shopping også.

Har vært i byen og kjøpt meg en ny foundation, jippi! Den ble raskt en favoritt, er fra maybelinne tror jeg og kjøpte den på cubus. Er slutt på flekker i ansiktet nå! 

Fikk også mange piercinger i dag, virkelig på tide ettersom jeg mister mine hele tiden! De er fra http://www.kroppskunst.no/ og de selger masse spessielle og fine piercinger, og noen litt “teite” som denne tungepiercingen jeg fikk hvor det står SEX. Haha bestilte den på kødd, kommer ikke til å gå med den offentlig. Fikk en kjempefin en som var rosa som ser ut som en terning men fikk ikke til å ta bra bilde, men dere får se etterhvert! Haha lol, styggeste bilde i verden det her. . . 

Fine navlepiercinger.

Solariumskremer for han og henne fra http://www.solariumskrem.no/! Disse som er for gutter skal jeg vel gi til noen kompiser og de til jenter til venninner. Er en så sykt bra nettside!

Og det beste av alt – MASSE shampoer og hårprodukter fra http://www.karma.no/ som IKKE er testet på dyr! Det er utrolig vanskelig å finne shampoer og balsam, hårkurer og hårspray som ikke er testet på dyr, det er veldig vanskelig å finne og har vært et stort problem for meg som prøver å styre unna i så stor grad som mulig. Men endelig fikk jeg skaffet det, åh anbefales til alle ♥ De har også mange kvisekremer osv på den nettsiden som funker sykt bra! Både jeg og søsteren min bruker derifra.

53 kommentarer

Siste innlegg