Den perfekte vårjakken..?

I dag var jeg og så etter den perfekte vårjakken, den jeg bruker for øyeblikket er alt for varm og alle som minner om vår er veeeeeeeeeeeeeldig gamle og litt mindre pene. Med min vanlige flaks fant jeg ingenting brukbart i dag i byen, og om jeg først fant en jeg ville ha så var den bare igjen i xxxxxxxxxxxxxS eller xxxxxxxxxxxxxL, sånn ca.

Som dere kanskje har sett har jeg en skinnjakke fra før med pelskrage, den er fra h&m og den kan jo brukes til vår, men synes ikke den er så veldig fin egentlig. Jeg vil ha en litt kort og lett jakke som ikke ser så billig ut.. Men alt jeg har funnet i virkeligheten er bare rake motsettningen! 

På nettet derimot, der har jeg funnet masse.. Selvfølgelig fra min elskede NELLY!

Denne jakken falt jeg PLADASK for, dere har kanskje merket at jeg elsker dette motivet på klær? Denne må jeg bestille med en gang. Kan kjøpes HER. Shortsen hun har på seg må jeg også ha, sykt fin. Den kan dere kjøpe HER. 

Denne jakken/blazeren falt jeg også helt pladask for, tenk hvor fin den kommer til å være med solbrun hud? Klarer å se se meg selv i denne jakken med Jeffrey Campbell skoene på og skinnbukse.. NICE! Kan kjøpes HER. 

Hvilken av de synes dere jeg bør kjøpe..? 

47 kommentarer

Siste innlegg