Pena.

Slik har “pena sjøl” (altså meg og ja, jeg er ironisk) brukt sin dag. Jeg har sett i taket, sett i veggen, gjort lekser, sovet, spist ca 10 ganger, sovnet i badekaret, sovet i senga igjen, blogget. Slik er altså livet til en Å-kjendis! 

I morgen har vi tentamen i fremmedspråk og jeg var en idiot og valgte engelsk på ungdomskolen.. Derfor måtte jeg starte med helt blanke ark på tysk på videregående, dere kan jo gjette et par ganger hvordan det går. Gleder meg bare til det er over! På Fredag håper jeg på å få langt opp en slags plan på ekstraarbeid jeg kan gjøre på skolen for å forbedre karakteren min i tysk, gym og matte, hadde vært veldig bra om jeg fikk det så fort som mulig slik at jeg rekker å gjøre så mye som mulig før sommerferien og karakterene blir satt. . . Har bestemt meg for å prøve å gjøre litt lekser hver dag, siden jeg begynte på videregående har jeg gjort lekser ca en gang i uken som er alt for lite, da blir den ene dagen et helvette fordi så mye har samlet seg opp i løpet av uken. Jeg skal bli flink! Haha kjenner ikke igjen meg selv når jeg skrive dette.. Men ja, alt dette må gjøres, bedre sent enn aldri.

På disse bildene hadde jeg våknet for rundt 10 minutter siden, det er derfor håret er så usedvanlig vakkert. Jeg sovnet desverre med extensions, det er en stor no-no! 




28 kommentarer

Siste innlegg