Oslo & Pitbull

Jeg sitter nå og ser på flybiletter til Oslo den 1. Juni fordi da skal jeg og Stine Mari reise ned til Oslo for å dra på pitbullkonsert!! Gleder meg utrolig mye og håper på å se dere blogglesere der, elsker og møte dere og det skjer jo ikke så ofte når jeg bor i en by hvor alle kjenner alle.. Konserten er på en Fredag og vi blir til Søndag, så den ene dagen vi har “fri” skal vi dra på shopping og på tusenfryd! Jeg kommer ALDRI til å bli for gammel for tusenfryd, herregud jeg elsker karuseller ♥ ♥ ♥ Det er det aller beste jeg vet og jeg kommer enda til å dra ræva mi på tusenfryd en gang årlig når jeg er 40, uansett hvor kjedelig barna mine synes det er!

Skal noen av dere dit, eller noen som er litt jealous fordi vi skal se Mr. Worldwide / Pitbull !? 

Elsker denne liveopptredenen her, sykt god stemning! 

Og en video fra da jeg var 14 år gammel ( og ikke så veldig pen ) og verdens beste klasse var på tusenfryd! Savner de sånn.. Vi skulle ta spin spider og den var helt ny så ingen av oss hadde tatt den før, og som kjent ser den mye jævligere ut enn hva den er! Ei jente i klassen min filmet faktisk i selve karusellen, så kan være verdt en titt! Tenker jeg skal gjøre noe sånt når jeg drar tilbake nå.

40 kommentarer

Siste innlegg