Ting jeg elsker / hater

Elsker..

♥ Forelskelse! Det er det fineste jeg vet, og i går kveld lå jeg seriøst og stupte kråke i senga fordi jeg hadde så mye sommerfugler i magen. Man blir full av energi og livet føles rett og slett bare HERLIG!  

♥ Sove. Herregud jeg elsker virkelig å sove, jeg bruker å LØPE fra bussen for å komme hjem fortest mulig – slik at jeg får mer tid til å sove.

♥ Hunden min. Det er så utrolig godt å ha noen å komme hjem til som blir utrolig glad for å se deg uansett hva. Dyr er så fantastiske skapninger, de bryr seg ikke om du er stygg eller feit eller usminket.. Alt de bryr seg om er at du er snill. Slik burde mennesker også være!

♥ Sommer. Sommeren kommer straks og jeg har så mange fine planer som jeg gleder meg til dere skal ta del av!

♥ Positivitet – det får jeg virkelig se i mange av dere lesere. Slike som dere som gir komplimenter, støtter opp og bare er der for meg selv om dere ikke kjenner meg.. Høres kanskje rart ut men jeg er så sykt STOLT over dere! Slike som dere vokser ikke på trær, dere har grunn til å være fornøyd med dere selv. Flotte mennesker!

Hater…

♥ Folk som tror at Harstad (byen jeg bor i) er verdens navle og at alt som skjer – ja, det skjer kun her. De som sier “åh jeg gleder meg til å flytte bort fra alle ryktene!”. Jepp, for i Oslo for eksempel, der finnes det ingen rykter, der er det ingen som baksnakker eller ser stygt, eller som har fordommer. Folkens, det er AKKURAT likt over alt!

 ♥ De som snakker stygt om exkjærestene sine. Større turnoff finnes ikke! Om jeg skal ha en kjæreste så vil jeg være sikker på at han behandler meg med verdighet selv etter det ble slutt, og det stoler man jo overhode ikke på om han konstant rakker ned på exen sin.

♥ Folk som unnskylder en dårlig karakter med at de ikke hadde øvd og “jeg kunne fått seks om jeg hadde øvd”. Ja så hvorfor i HELVETTE gjorde du ikke det da? Man fortjener karakteren man får!

♥ De som henger seg opp i batatellerer og er hyklere – det vil si at de skal krangle på absolutt alt og gjerne ting de ikke er bedre på selv. Opplever slike mennesker hver eneste dag, og skulle ønske noen bare kunne GET OVER IT! 

♥ At jeg ikke klarer å trene lenge, har mistet helt motivasjon. Det er hardt å innrømme, men det kommer tilbake til sommeren. I just know it!

Hva elsker / hater dere for tiden? 
 

72 kommentarer
    1. Elsker og hater mye av det samme som deg!
      Hadde bestemt meg for en stund å trene for å få litt markerte muskler og strammere kropp. Var flink en periode, men har mistet motivasjonen helt! Håper den kommer tilbake, for jeg vil ha bra kropp til sommeren!

    2. Jeg elsker tanken på å flytte tilbake der jeg føler at jeg hører hjemme! Det er heldigvis bare et par måneder til 🙂
      Jeg hater folk som kun tenker på seg selv, folk som mener de kan snakke med deg om sine problemer, men så fort du har noe du vil snakke om, så er det eneste du får ;ja, jeg skjønner. Blir for dumt 🙂

    3. HATER….
      – Mennesker
      😉
      90% av verdens befolkning er idioter. Slemme, onde, dumme IDIOTER. Og hva jeg elsker? Hm, nå fant jeg ut at den eneste tingen jeg virkelig elsker, er familien min. <3

    4. Hater folk som skal tøffe seg, skryte av seg selv og ha overdrevent bra med selvtillit hele tia, da de egentlig ikke har det bra med seg selv i det hele tatt. Syns alle bare skal være seg selv, finns så sykt mye eksempler på sånne tenåringer som skjuler alt for mye bak en tøffhets-maske fult av dritt. Trist å se folk som alltid skal være “best” i alt og som blir mislikt av mange pga. det, når den personen egentlig kan være jævlig hyggelig.

    5. At når jeg først blir såret av en gutt (eller noe annet..) så faller jeg kraftig ned og blir VIRKELIG såret..

    6. Elsker: bloggen din(haha!!), hunden min, kjærlighet, at jeg skal på utveksling, foreldrene mine, vennene mine, å trene (motivasjonen er på topp!) og mat!
      Hater: Negative mennesker, mennesker som er plagsomme i fylla, mensen, det ustabile været.
      Du har så sykt søt nese!!!! Hihi 🙂

    7. Hater det når folk tror man er så jævlig kul og prøver å være badassss.
      Hater det når folk kommenterer musikken jeg liker
      hater når folk hakker på lave folk xD
      hater det når folk blir FOR lett sur.Og da mener jeg FOOOR sur
      Hater det når folk skryter over hvor mye de fester og hvor hangover man er
      virker som en hat person men her er det positive:
      Elsker det når man kan være med noen og vite at man ikke trenger å snakke, og bare være med hverandre og chille.
      elsker det når man får latterkrampe. Den følelsen av at man ikke får puste, øyeblikket, og latteren til de andre
      elsker når gutter sier noe positivt til meg 😛 haha, rart men ja…man føler seg bedre

    8. Søta, elsker trening, familie, pusene mine, hunden min og kjæresten 🙂
      Skjønner hva du mener, jeg og typen har vært beste venner siden vi var små og det er veldig trygt for jeg vet at han vil behandle meg med respekt og verdighet uansett hva som skjer 🙂

    9. hater mennesker som er så bitre at de gransker å leter etter feil hos deg, med en gang du feiler med noe må de absoulutt kommentere det!

    10. Jeg hater folk som tror de er bedre enn andre og som tror de kan herse med andre for å få andre folk til å respektere dem og godta dem.
      Jeg elsker å ha en kjæreste, fordi at den følelsen av å ha noen som holder rundt deg og som virkelig er villig til å gjøre hva som helst for deg er en ubeskrivelig bra følelse!

    11. Elsker å ha en gøy samtale med noen med masse latter. Det er koselig.
      Hater å bestille ting fra internett, blir alltid så sykt irritert når det ikke ligger i postkassen når jeg vil 😛

    12. Elsker når jeg er sammen med venner, og så klart sommer. <3
      Hater kulde og falske personer.
      btw hannestormo på instagram (:

    13. Jeg gråt når jeg leste dette. Jeg er vanvittig følsom haha.. ikke le av meg :’) Jeg har sinnsykt dårlig selvtillit og jeg har ikke råd til klær som jeg har lyst på. Ønsker jeg var som deg. Dessuten er jeg 165 cm og 48 kg. Jeg hater å vise fram kroppen min, fordi jeg skammer meg, så jeg har begynt å trene og spare penger, slik at jeg kan kjøpe klær jeg vil ha og ha fin kropp!
      Som du <3

    14. elsker at jeg er forelska..! sommerfugler i magen hele tiden♥
      Hater folk som tror de er så mye bedre enn andre.
      men btw, har du i snus på det siste bildet? ser bare litt ut sånn

    15. Jeg føler så med deg på noen områder der. Men en ting: Jeg missunner deg vannvittig på noen områder. Du er sånn alt for pen. Skulle nesten vært ulovelig…:O

    16. jeg er enig med deg på mange punkter, spesielt det med at jeg har mistet helt motivasjonen for å trene! får det bare ikke til lenger, frister ikke å ut å jogge når det er kaldt.. men som du sier, jeg tror det bli bedre til sommeren! 😀
      forresten så vil jeg bare tilføye at du er sykt pen og du virker som en superkoslig jente! ser virkelig opp til deg 😀

    17. Liker sånne innlegg! Har aldri kommentert før, men tenkte bare å si at jeg synes du er en utrolig flott og flink blogger! Keep up the good work! 🙂

    18. SKAL GI DEG EN DEFINISJON PÅ HYKLER: en hykler er en person som utgir seg for å mene noe, men neste dag så gjør personen for eks en handling som strider mot det han nettopp sa. Et eks på en proff hykler er statsminister Jens Stoltenberg. Han sa blant annet at alle skulle vere sikret kreftbehandling innen 20 dager etter at kreften var oppdaget. Dette skjedde aldri. Han sa også at INGEN lokalsykehus burde legges ned. 2 stk er allerede nedlagt og mange må lide for dette.
      Der fikk du en definisjon, håper du bruker ord du faktisk vet hva betyr neste gang. Da fremstår ikke du som en dum, liten jente 🙂

    19. Det du sa med å få dårlige karakterer… Kjenner meg sååå igjen i det. Plis ta meg seriøst, selv om jeg er 13. Vi får ikke karakterer, men antall rette og sånn på prøver. (Går i 7’ende) Har ei i klassens om rakker ned på de som får én feil av.. tja, 12 mulige, og når vi sier at: Du fikk en feil, klikker hun heeeeelt…

    20. elsker og hater akkurat det samme som stod i dette innlegget 🙂 er helt enig i den med å snakke dritt om ekskjæresten sin! det er bare utrolig teit å høre på, når man faktisk har vert sammen og glad i den personen! Jeg er også enig i den med karakterer.. Herregud, jeg er egentlig nesten alltid utrolig posetiv og snill men når jeg hører noen sier de kunne fått 6 visst de hadde øvd til prøven , når de fekk en sykt dårlig karakter er bare for teit å høre på 🙂
      digger bloggen din, stå på!

    21. kjenner meg så utrolig godt igjen på alle de tingene du har skrevet her sophie! og takk for at du synes vi er støttende. man må jo ha noen som er fornuftig støtter når andre er så sjalu og negative at de alltid skal rakke ned på en. stå på og vær akkurat den du er, det er det vi elsker ♥

    22. Det er MYE mindre rykter på større steder der alle ikke kjenner alle. Jeg er fra en småby, der alle kjente alle.. Viste du ikke hva du holdt på med, da viste ihvertfall alle andre det. Jeg bodde også i en annen småby i 2 år, iløpet av disse to årene viste ALLE hvem jeg var og hvem jeg liksom hadde meg med.
      Jeg har bodd i både oslo og trondheim også, i flere år. Ingen rykter noen av stedene! Det er altfor mange mennesker til at alle vet hvem alle er. Du er skikkelig inngrodd harstadværing som tror det er like ille alle andre steder x))

    23. sikkert fordi du har en perfekt kropp å hode ditt sir du ikke treng å trene å da treng du heller ikke motivasjon! 😀

    24. Det er ikke meningen å være negativ, men Harstad er faktisk “kjent” for å være en by med veldig mye rykter, baksnakking og drittprat. Har en venninne som flyttet dit, men så flyttet hjem igjen fordi hun ikke orket alt snakket.
      Men joda, det er sant som du sier; Rykter og baksnakking eksisterer over alt!
      Kjempebra innlegg, digger deg og bloggen din! 🙂

    25. Åhe, du sier så mye rett i det du skriver, som folk alltid kjenner seg igjen i!
      POSITIVITET <3

    26. 5 ting eg liker <3
      Eg elsker og bli forelsket <3
      Eg liker følelsen når sommaren kommer <3
      Eg elsker når folk er i godt humør <3
      Eg elsker og se den du er forelsket i og han smiler til deg <3
      Eg liker å få klem <3
      5 Ting eg hater :
      Eg hater når folk plager deg med ting du hater.
      Eg hater bomull.
      Eg hater når folk hermer.
      Eg hater ketchup.
      Eg hater når folk tror dei er så kul og kan bestemme over alle.
      Digger bloggen din, og du er utrolig pen <3

    27. baksnakking og rykter dabber jævli av når man blir eldre. da driter folk i andre å tenker mer på seg selv.

    28. Jeg bare elsker at du er så positiv med alt, selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg elsker å sitte å sole meg med den lille hvalpen min i fanget <3 Jeg hater baksnakking eller at noen klager på alt mulig.

    29. Kjøp noen nye treningsklær som du føler deg jævlig babe i, så får du nok motivasjon. Når man har fete treningsklær føler man seg utrolig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg