Bilder man ikke vil se.

Kom hjem fra skolen for ikke så lenge siden, tenkte jeg skulle ta meg et bad nå. Satt nettopp og så på bilder i arkivet her på bloggen fra når det var sommer og varmt ute. Kan ikke engang huske hvordan plussgrader føltes! Men denne sommeren blir bra og mer innholdsrik enn i fjor, jeg skal til Oslo to ganger før sommerferien starter, Hove og syden med familien (Kreta) i August. Kommer vel til å bli der i 14 dager og om det faktisk blir noe av blir jeg utrolig glad! Har mye bedre motivasjon til alt når det er sommer, både trening og blogg. Gleder meg til jeg får det tilbake! 

For øyeblikket er badekaret her hjemme det varmeste jeg har. . .

Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt til å påpeke det her, men savner håret og kroppen jeg hadde da! Lurer på hvor i all verden den rumpa har blitt av. . .

73 kommentarer

Siste innlegg