90’s

I går snakket jeg med en venn i telefonen og han fortalte meg at det tydeligvis er “in” med musikk fra 90tallet, og etter det begynte jeg å søke rundt på sanger jeg likte på barneskolen og til og med i barnehagen. Ganske gøy og fikk en sykt flashback følelse av dette – har i den ånden laget en spotifyliste man kan bruke på party eller bare når man vil ha det litt morsomt generelt med KUN gamle sanger som bringer meg tilbake til barndommen! Den finner dere HER. ♥ 

Min favoritt fra da jeg gikk på barneskolen er nok den ” Blue da ba de”, noen andre som husker den? Haha den er så sykt bra, hørte på den i nesten hele natt da jeg hadde sukkerkick og ikke fikk sove.

Har dere fra første halvdel av nittitallet noen gode gamle klassikere og anbefale som jeg kan legge inn i listen? Let me know!

Hahaha, så sykt bra!!! 

49 kommentarer

Siste innlegg