Hvorfor ikke?

Hei! Har ikke rukket og oppdatere dere nå før i dag, og hater å mobilblogge.. Det ser så useriøst ut føler jeg av en eller annen grunn, og foretrekker å blogge med kvalitet og fine bilder! Har i alle fall vært helt nydelig vær ute i dag, føltes nesten som sommer om man ser bort ifra den kalde vinden. Var også ute og drakk smoothie med Anne-Sofie og Amanda, er utrolig lenge siden vi har vært sammen alle tre på fritiden! Har spart så mye av pengene mine den siste tiden så det var litt vondt i magen da jeg skulle trekke kortet i dag. . . Haha gleden var stor da jeg fikk betalt for min elskelde smoothie, og heldigvis fikk jeg lønn i dag ♥ Får faktisk tre lønniner i måneden men alle er i midten av hver måned, hadde foretrukket om de var spredt litt mer ut – luksusproblem!

Og så er det en del av dere som har lurt på hvorfor jeg ikke blogger om rettsaken angående 22. Juli, og det er rett og slett fordi jeg ikke klarer. Jeg hater tanken på at noen nært pårørende kanskje skal lese bloggen min og få det slengt i ansiktet her også. Vil helst at vi prøver å holde det utenfor min blogg og beholder en positivt atmosfære her. I slike tider er jeg litt glad jeg har en overfladisk blogg fordi jeg er så overasskende sterkt påvirket av alt dette at bloggen min hadde vært veldig emosjonell om jeg ikke kunne ha blogget om sminke og smothie, liksom. . Nei, håper det er greit! Og sender masse tanker til alle som har det tungt nå, det føles ut som om vi nettopp ble kastet 9 måneder tilbake i tid og tilbake til den grusomme sommeren. Say strong!

Nå skal jeg sove videre (våknet nemlig nettopp… må snart komme meg over denne døgnrytmen her, mister jo alt jeg hadde av sosialt liv). Godnatt ♥

Frokost.

 

Beste smoothien i hele verden! Gold medalist på gründer, nam nam.

 

43 kommentarer

Siste innlegg