Jeg må jo være gal

Haha tror dere jeg er helt ferdig i kroppen akkurat nå? Sovnet klokken sju i morges, måtte opp klokken halv elleve. Hardt liv!

Etter at jeg og Stine Mari hadde fikset oss i går dro vi til en venninne som feiret bursdagen sin, 19 år, gratulerer! Etter det dro jeg i en 18årsdag til en jente i klassen, så dro jeg på en fest til en gutt i parallellklassen og SÅ dro jeg på nasj. Fikk høre i går fra ei som leser bloggen min at jeg virker så “kjedelig” og at jeg ikke må være som jeg er på bloggen – fikk mildt sagt sjokk og bestemte meg for å ta den helt ut. Jeg er jo helt tullerusk!!! Haha neida, men en veldig gøy kveld var det. En annen ting jeg ofte får høre er at jeg er så annerledes i virkeligheten, at jeg er så snill i forhold. . . Det får meg til å tenke, virker jeg SLEM på bloggen!? 

Nå skal jeg lage meg litt nudler, de fra YUMYUM er uten tvil de beste! Etter det kommer Adrian, gleder meg. Snakkes senere, love you ♥

 

77 kommentarer

Siste innlegg