videoblogg – hår

Her kommer en video jeg har utsatt veldig lenge å gjøre! Husk at om dere har noen fler spørsmål om extensions eller hår generelt så kom med dem her, så skal jeg svare så godt som mulig om en ukes tid ♥

 

Extensions:
Håret jeg bruker nå er som sagt i videoen i to farger, men om dere vil ha så lik som mulig bør dere ta nr #8. Den er mye lysere i virkeligheten enn det ser ut som på nettet. Kan kjøpes HER. Husk at de har alltid fri frakt + man kan kjøpe med postoppkrav! 
Om dere trenger hjelp med hvilken farge dere skal bestille kan dere kontakte luxushair HER. Da kan dere spørre dem om dere kan sende inn bilde av dere for å få så nøyaktig som mulig, de sier ja garantert! 

Hårprodukter
Jeg finner IKKE hårkuren på internett eller oljen, men skal se om jeg finner noen steder hvor man kan kjøpe dem i løpet av dagen. Vet de selger det hos frisører også! 
Boosterspray kan kjøpes HER.
Bruker også balsamspray i extensionene en gang i blandt siden man sjeldent vasker de, og den kan kjøpes HER. 

 

Husk at jeg har en kategori i menynen min som heter EXTENSIONS, der legger jeg alle innlegg som har med det å gjøre – veldig lett for dere å finne fram til! 

153 kommentarer
    1. Lurer på om du vasker håret med extensions i, eller om du tar dem ut og vasker dem alene(for du må vel vaske dem?)
      Digge deg sophie!

    2. prøv å sett kameraet foran eller litt på sia av speilet, så kan du fortsatt se dæ i speilet, men også gjøre sånn at vi ser dæ bra 🙂 og ikke snakk så fort, æ blei helt stressa, haha! men serriøst, digge dæ og bloggen din! du virke som ei fantastisk jenta!

    3. Hva slags farge har du egentlig på håret, kan du værsåsnill og ha ett innlegg hvor du viser hvordan du er uten extentionsa dine? og når skal du farge håret tilbake til blondt?

    4. Kan du vise hvordan du setter på clipsene, du trenger ikke å ta av alt håret, men bare sånn at vi ser litt? Bruker du å “dele” håret bake, og så får du sånn “strek” om du tar alt håret bak? Har clips selv, og kan ikke ta de bak fordi det blir “delt” på en måte, ser stygt ut. Håret mitt er 180 gram og er 65 cm, men synes det virker ganske lite når alt er på. Har ca like kort hår som deg naturlig, og håret mitt er ganske tynt, men alikevel synes jeg det virker så tynt. Hvordan setter du på clipsene? Har du et fast system du føler, og hvor mange “remser” er det i en pakke?

    5. hvor lang tid tar det før man får extension, etter å ha bestilt?
      kan du vise en video av deg uten extension?
      hvor mange clips får man i en pakke, hvor mange remser får man? om jeg kan si det sånn. eller hvordan ser det ut kan du vise extensionen din, uten å ha det i håret men vise bare extension?
      hvis man bestiller blondt får man svarte clips, eller lyse ?

    6. kan du ta av deg clipsene å ta bilde av ditt ekte hår?
      ps:elsker deg du er så pen! har sendt mail til luxuhair. å jeg håper på å få hjelp av dem

    7. hvorfor sitter du sånn på skrå og poserer når du filmer… du ser bare mer rar ut da enn om du hadde sett naturlig inn i kameraet.. :p

    8. Du hørtes skikkelig glad og munter ut på videobloggen i dag 😀
      Kan ikke du vise hvordan du ser ut uten extensons, du er sikkert like nydelig uansett <3
      Må bare få sakt at dette er de personene jeg digger mest: Justin Bieber, Eminem, Sophie elise og Charlie Harper(karakteren)
      du burde vær kjempe glad for at det er så mange både unge og gamle som ser så opp til deg og syns du er kul. You go sophyyy girl!!

    9. Svarer du HELT ærlig selv om du blir sponset?
      ikke ta dette frekt eller noe!!
      liker bloggen din veldig godt, du er nydelig! 🙂
      om ett til spm. jeg har lillahår, kjøpte farge på butikken. Jeg vill veldig gjerne ha extensions, men de har ikke fargen min.. skal jeg da kjøpe en og farge den eller hva skal jeg gjøre?
      Når jeg farget det lilla med butikk-farge så hadde jeg allerede farget det en gang hos frisøren, men de gikk ut så ville jeg ikke bruke like mange penger på det ijen liksom.
      men hva annbefaler du å gjøre?
      jeg har naturlig brunt – farget det lilla/rødt – nå har jeg lilla.
      bør jeg da kjøpe blonde eller brune extensions? 🙂

    10. e jo bare å vaske extensons etter man har krølla det, så skal det jo gå fint å slette dem etterpå 🙂

    11. Hahah. tar dem ikke ut når jeg skal sove med en gutt eller kjæreste, er litt kleint å bare “vent må ta ut håret liksom”.
      vet ikke om jeg quota rikig nå, men hahaha, morsom!

    12. Dette fortjener du å få tilbakemelding på, for dette innlegget var jo utroolig bra! Du er superflink å fortelle hvor du kjøper tingene du forteller om, noe veldig få folk husker å gjøre! Men jeg føler du stresser deg litt gjennom videoen? Høres ut som du vil få videoen unnagjort fortest mulig, og da blir det litt vanskelig å få med seg hva du sier, i tillegg til at jeg kjenner at også jeg blir litt stresset.
      Jeg tror også at vist du ikke filmer deg i speilet, får du vist tingene du holder opp, litt bedre. Jeg gir deg disse tilbakemeldingene kun fordi jeg VET du liker å få tips og respons på hva du gjør bra, og hva du kan gjøre bedre! Men ikke la denne kritikken overskygge det jeg skrev i begynnelsen! Dette innlegget var som sagt utrolig bra! 😉 Stå på videre, du inspirerer mange rundt deg!

    13. bra video men jeg har krøllete hår så hva syntes du jeg skal gjøre med extansions, må jeg rwette det hver jang jeg skal brule det da og love you to <<3

    14. håret mitt er mørkt brunt, men jeg vil ha det lysere.
      må jeg bleke det for å få dette til?
      har prøvd å sette i en lysere farge men det gikk ikke..

    15. Utrulig bra video! Men eg lure på noke, får du ikkje ilt av å gå med clips- extentions? Eg har brukt det to ganga og begge gangane fekk eg skikkelig ilt av det, eller er det berre en vanesak? 🙂 eg lika bloggen din veldig godt, men kommentera alt for skjelden! Stå på sophie, du virka som en hærleg person! : D

    16. hei! Jeg vurderer å kjøpe extansions men jeg bare lurer på om man kan bade med dem? 🙂 Og siden jeg danser lurer jeg på om det går an å head bange( riste veldig på hode) uten at de faller av? 🙂

    17. Kan du vise deg uten extentions? hadde vært kult å se deg med bob-sveis, jeg ANTE ikke at du hadde det!!

    18. digger deg og bloggen din! du er så sykt pen,sterk og mange og bare gode ord som jeg finner! Fant denne videoen av deg og du er utruleg flink Sophy! <3 Håper du ikke slutter å blogge på laang tid 😀

    19. Utrolig bra svart, elsker måten du snakker og forklarer på! tusen takk for svarene, håper du finner ut hvor de selger håroljen og hårkuren, hadde vært hjelpsomt:))
      digger deg, stå på!

    20. OMG! Syntes det er utrolig barnseligt gjort av deg og rekke finger til Nikita Harstad for å ha gjort en liten mistake! Å være frisør er ett ganske krevene yrke, og sånn prippen kunde som deg gjør jobber bare enda vanskligere! Grow up allready!hår vokser ut igjen…

    21. Hey du! Fin video. Men lurte på en ting. Så på en noen videoer som kom opp etter denne var ferdig. Kom over en video hvor du svarer på spm. og der sier du at du har silikon og at du er Norges yngste med det og at du har innlegg om det, eller svarer på spm. under. Husker ikke akkurat, lurte ihvertfall på om du kanskje kunne linket til det innlegget?
      Litt gøy å lese om hvordan du fikk det som så ung osv osv<3

    22. Jeg har et spørsmål! Jeg har brukt extensions i snart 1 år, har brukt fra Rapunzelofsweden, butterflyhair, og nå bruker jeg Luxushair sine. Jeg har alltid slitt med at håret blir så flokete! Må gre det hele tiden, å ja det er ganske kleint å måtte ta av håre sitt før man legger seg med en gutt, men jeg får tidenes horesveis etterpå om meg bare ligger i senga med extensions! Vet du hva jeg kan gjøre for å unngå dette? plizz svar!

    23. flink å videoblogge 🙂 !!!
      Er ikke det travelt å ta ut extensionene hver kveld og feste de på om morgenen før skolen og før du skal på ting?

    24. Når du har extensionet på begge sidene av halsen, skjer det ofte da at ditt hår henger rett ned bak liksom, slik at du ser godt at du har extensions? isåfall, hvordan fikser du det?
      noe jeg har lurt på lenge, siden det er et problem jeg har når jeg bruker extensions!:)

    25. hei! er en fast leser av bloggen din, og syns du virker så utrolig ordentlig! folk som sier du er så falsk osv, jeg er ikke enig i noe av det. jeg syns du virker som en herlig jente:) stå på, du er jo så flink , og svare på alle spørsmål, og skryte over bloggleserene dine! nei, du er helt fantastisk:) ansett hva du gjør så er du fin, jeg er ikke perfekt det er ikke du heller! elsker deg sophieelise <3

    26. hvorfor filmer du alltid i speilet og ikke rett på deg? ser helt dumt ut når du filmer i speilet, fordi vi får ikke med alt like bra og det er skittent så vi ser dårligere!

    27. Elsker bloggen din:).. Men kan du vise hvordan du setter på ekstensionet og hvordan du får exteninsionet til å ikke vise.. Jeg har veldig tynt og halvlangt/kort håår og hver ganng jeg setter på extensionet føler jeg det viser. Noen tips til det?:)

    28. kjempe fin blogg
      synes du har blitt kjempe fin med mørkt hår
      men har du noen gang opplevd at du er sammen med noen og innimellom skulle du ønske at du var singel.? hva skal man gjøre

    29. Lurte på om du kunne vise hvordan du sitter i extentionet, og hvordan du ser ut uten extentionene 😀

    30. ;))
      Har du prøvd mange extension og hvor vil du anbefale og kjøpe for og få det så bra som mulig ? ;D
      Har du prøvd noe annet enn clips ?

    31. kan du være så snill og skrive ett stort innlegg om melanotan? har veldig lyst til å prøve det, men har lyst til å kjøpe det fra samme sted som deg osv, fordi jeg ikke vil kjøpe fra noen som kanskje har putta mye rart i sprøytene sine. digger deg btw! 😀

    32. Haha, det er fult mulig og farge extentions. Du bør kanskje ha litt peiling på hva du gjør, men mine er like fine nå som før!

    33. Gjelder ikke hår, da men.. Kunne du kanskje hatt en liten room video? 😀 Btw er en fast leser og du er helt vakker. 🙂

    34. hvis jeg kjøper platinablondt exstensions, og farger det rosa, tror du alt håret kan bli ødelagt da ? :s
      vær så snill, svaar !

    35. Kan du vise på video, åssen du tar på extentions steg-for-steg når du ikke har noe på fra før? håret mitt er veldig tynt, men lengre enn ditt.. jeg kan ikke bruke alt av extentionet for da ser det helt dumt ut.. dessutene synes clipsene da! 🙁 vet det tar trening, men vil jo ikke gå så extentionet synes helt frem til jeg klarer det perfekt heller! har du noen gode og utfyllende tips? 🙂

    36. Hei!
      Jeg lurte bare på hvilken farge nr det varpå det extentionet ditt som lå på badegulvet ditt lengre ned på bloggen ?
      er det nr 8 ? <3

    37. Går det an å vaske extentions med shampo og balsam? Akkurat som man gjør med vanlig hår?
      Digger bloggen din, du er kjempesøt! Men kan du snakke litt saktere og litt mer tydelig? Vanskelig å høre hva du sier 🙂 (Ikke negativt ment <3 )

    38. skjønner ikke at du ikke får vondt i brystene, de ser helt klemte ut. au!
      Et tips til neste videoblogg. Film deg selv forfra og ikke på siden og inn i et speil. Og ikke snu deg vekk fra kameraet hele tiden. Når du holder opp ting for å vise de så hadde det vært fint om du holdt det så man ser det, og ikke bak den gardingreia eller hva det er. Men ellers fin video!

    39. ÅÅÅ, ELSKER BARE DEG<3
      MEN KAN DU LEGGE UT VIDEO NESTE GANG, OG IKKE SKRIFTELIG!!!
      ogsåå om du kan ha litt bedre lys sånn at vi ser litt bedre<3
      MEN HVOR OFTE MÅ MAN VASKE EXTENSJON?? siden jeg skjønner ikke helt det der

    40. Kan du mange billige og bra EXTENSIONS nett sider kan du nevne noen trenger det veldig men ikke så dyrt

    41. hvor kort er bobben din? jeg har bob til rett under skuldrene og jeg har akkurat bestilt exstensions. Lurer på om dette går fint? Blir glad for svar FORT

    42. lenge siden vi har sett deg uten extensions, kan du vise det på en video en gang ? du er så sykt søt med kort hår og lurer på hvordan du ser ut med brunt og kort hår.

    43. Jeg bare digger bloggen din! 😀
      Serriøst , du er perfekt… Tusen takk for videoen, herlige Sophie! Liker når du har videoblogg! Men kan du legge ut bilder når du ikke har extensions? Jeg vet du ikke liker det, men tror du er veldig pen uten også! 😀 Ha en super duper kveld! klem ♥

    44. Hvorfor filmer du deg selv i speilet? du har jo fått stativ så du kan jo sitte på alle slags plasser 😛

    45. lol. er da fult mulig å farge extensions og få den fargen man vil oppnå. farger extensionet mitt stadig vekk, og får et perfekt resultat. med riktig pleie blir ikke håret noe særlig slitt heller. bruker igjen fra pilus da og ikke luxushair.

    46. kan du legge ut en video fra når du setter i extenstionet? 🙂 hvordan greier du å skjule klipsene så godt? fint hvis du kunne svare 🙂
      elsker deg forresten! du er så utrolig pen<3

    47. Hei sophie! Kordan skjule du clipsan dine, alså tupere du nåkka over eller har du bare dem lang ned?
      Og kordan at man ikke ser ditt ekte hår, alså kor dem går. For det gjør man på mæ, når æ har håret frem på begge sien så ser man kor håret mitt e, og hvis æ hæng håret bak ser man også kor mitt ekte hår går, sykt irriteranes, så kordan klare du å skjule det så godt?
      Og en siste ting, kor lang e panneluggen din? alså, har du nå clips øverst i håret der kor panneluggen din e eller e den så lang? og hvis du har kort pannelugg kordan klare du å skjule den og?
      Håpe du svare på det her i neste hår video, det hadde vært til stor hjelp! og ta det på video, ikke skriftlig! skjønne mye beir ka du forklare når det e på video 🙂

    48. Herregud så barnslig av deg å si at du hater Nikita på grunn av en dårlig opplevelse. Selvfølgelig er det surt når noe slikt som skjedde med deg skjer og det er jo noe som ikke skal skje egentlig, men den feilen kan skje med de fleste frisører. Det kan skje hos den frisøren du farger håret hos nå og.
      Sett deg i frisøren som gjorde feilen sin posisjon og tenk hvor forferdelig det må være for henne og når du i tillegg lager så mye drama av noe sånt, som gjør at hun sikkert har følt seg utilpass. Nikita sendte deg beklagelse, men likevel skriver du om det på en av Norges største blogg. Mest sannsynlig vil du gjøre hvertfall en feil når du kommer ut i arbeidslivet, og du som ikke takler å være pittelitt rosa i toppen av hode ville nok ikke taklet at norges største blogger skrev om feilen din.
      Har ikke erfaring med Nikita, men har hørt at de er flinke. Har ingenting imot deg, men dette ble bare for dumt.

    49. kan du lage en video når du tar på extensions?:) å kan du ta bilde uten extensions??:))
      digger bloggen din:)

    50. tror ikke du svarte på spørsmålet om hvor godt clipsene på håre sitter på? dette lurer vertfall jeg på, vurderer å kjøpe etter konf, du har sakt så mye bra om det! digger deg og bloggen <3

    51. Får du ikke vondt når du bruker extensions hele tiden? Jeg får vondt i hodebunnen etter noen timer.. evt. hva gjør du? Eller har du blitt vant til det?

    52. Hei Sophe Elise 😀 Jeg digger deg og bloggen din!! 🙂 Jeg lurer på om du kanskje kan vise en extension og vise hvordan du tar på enten en eller alle? <3 Tusen takk hvis du vil gjøre det! 🙂
      Hilsen Julie 🙂 <3

    53. så morsomt å se (og høre) at du er i så godt humør! det virker hvertfall som du har det bedre nå enn du har hatt det på lenge. og det med å “sove med håret på” hahaha, ser det for meg. du sover hos en gutt og bare “eey, vent litt! æ ska bare dra av mæ håret” nasty.
      jeg lurer på om man kan ha extensions som bare gjør håret tykkere, ikke lengre? og er det sannsynlig at man finner en farge som er helt lik ens naturlige hårfarge, eller må man farge det uansett? 🙂

    54. Hei! ELSKER bloggen din, leser den hver dag! Men kan vi få se ett bilde av deg UTEN extensions?? Pliz!

    55. Hvor lange extensions har du? 🙂 jeg har nylig klippet meg kort og savner langt hår, men vil ikke ha sånn superlangt hår liksom! Og kan du vise hvordan man setter extensionene på? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg