Forelsket

I går når jeg hadde vært våken et par timer for lenge satt jeg på youtube og så på videoer av Mac Miller. Jeg var litt sånn småbetatt av han før men i går gikk det helt over styr og det endte med at jeg satt med tårer i øynene og vondt i magen fordi jeg aldri kan få han. Meeen noe positivt er det – jeg skal på Hove og jeg har pressepass, altså jeg får møtt han! Men hva i all verden skal jeg gjøre for å få han til å legge merke til meg!?!?!? Kan gjøre hva som helst for et kyss eller en klem eller bare et smil omså.. ELSKER HAN!! Gleder meg så sykt mye til å se han i virkeligheten, skal få tatt bilde med han å legge ut på bloggen seff (  og facebook, twitter og instragram.). Han er jo bare 2 år eldre enn meg, så helt urealistisk er det vel ikke..

Er det noen kjendiser dere er forelsket i? ♥ Og håper dere er LITT sjalu for at jeg skal møte han!

Noen videoer som gjør meg sykt forelska. Om dere ikke har sett dem, så LA VÆRE!! Dere blir aldri de samme igjen.

 Denne er den beste, videodagboken hans! Fikk meg til å innse at vi virkelig er ment to be. Åhhh…

149 kommentarer
    1. Er ikke fan av Mac Miller, men av one direction 🙂 Gleder meg syyykt til jeg ska på konsert i london 5 april 2013 <3

    2. ? Dropped my doritos in your ask▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ?

    3. mac miller kommer til hove, du burde komme skrillex og snoop dog kommer å, og de som synger black and yellow 😀

    4. har aldri hørt om han.forstår ikke hva som var fint med han,han var helt vanlig. heller han som ikke kan få deg,for du er jo veldig pen

    5. han var jo helt ærlig ikke LITT fin engang? Trodde du likte kjekke gutter som Enrique Iglesias, Ian Somerhalder, Justin Bieber, Harry Styles, Paul Wesley og sånt:)

    6. omg du er heldig!!! mac miller er ikke de jeg typisk faller for, haha, men det er noe med han som er så sykt sexyyy! guuuud han er deilig

    7. du e jo latterlig. sitt å les andre 17 år gamle sine blogga, syns dem e så flink å blogge! dem blogge saklig og om interessante ting. når æ kommer inn på den her bloggen, nei æ veit rett og slett ikke. alt blir bare så “13 år” aktig, da man bloggar om kordan kjendis man e helt vilt forelska i osv.. greit nok at du e dæ sjøl, skjønne jo og ser det. men ærlig talt altså.

    8. Jeg crusher helt SYKT leonardo dicaprio. han er så deilig!!! kan ikke kontrollere meg når jeg ser på videoer av han på youtube eller filmer. sykt fin fyr

    9. Om du får møte han og ta bildet med han er du verdens heldigste jente!! Jeg elsker han, dessverre fikk jeg ikke dratt på konserten hans som var her i norge i fjor.. Har kjempe lyst til å møte han på hove!! never say never haha 🙁 Misunner deg virkelig!!

    10. Hah, aw! Jeg fra min side er håpløst forelsket i Bill Kaulitz. Jeg kunne gjort alt for å få møtt han, og hele Tokio Hotel. Forelskelsen har vart i fire år, og det ser ikke ut til å gå over. Jeg kan med hånden på hjerte si at det absolutt ikke er så lett som alle tror og være forelsket i en kjendis. Tanken på at det aldri kan bli dere to, ødelegger deg totalt innvendig. Jeg gråter meg ofte til søvn om kveldene, ofte får jeg ikke sove, jeg mister matlysten, jeg blir rett og slett litt ulykkelig. Men samtidig blir jeg lykkelig også. Det er ihvertfall en utrolig spesiell følelse. Jeg håper du skjønner hvor veldig heldig du er, som får møte idolet ditt. Hvis jeg hadde fått møtt mitt en gang i fremtiden, hadde jeg vært evig takknemlig, og verdens lykkeligste jente.

    11. hahaha, digger folk som deg, som helt sikker ikke har hørt om mixtapen macadelic engang…. Når du møter han, kommer han til og være så rusa på weed og codeine at han ikke kommer til og huske deg engang! Jeg har vært fan av mac siden han droppa mixtapen the jukebox, og har møtt han når han har vært i norge i norge, og endel ganger i cali ganger, siden vi har noen felles venner, og vi har hatt det fett når jeg har vært i cali ogsånt. han er faen den råeste typen, noensinne, og røyker og sipper sizzurp som en gud
      Han kommer ikke til og bry seg om deg, med mindre du acter skikkelig slutty, du har digg kropp, spill på den! kan alltids hende at han vil hooke opp med deg..
      “We can just fuck, you don’t need to take my number first, Gettin’ right to it, I ain’t really tryna cuddle first”
      for og være ærlig, hater jeg fans som deg, og alle andre jentefans av mac, dere liker kun sanger som frick park market og donald trumph, og har ikke engang hørt resten…

    12. elsker Tom Kaulitz! har møtt han og da ble det vertfall ikke værre! verdens beste følelse å få et smil fra den du elsker mest i verden 🙂 Gled deg til du kan få se mac!

    13. Det der var unødvendig Sophie… Jeg har nok med å være forelska i One Direction og The Wanted og så kommer du med han der <3 uff

    14. Sorry for at jeg skriver dette,å jeg skriver det ikkje bare for å skrive dritt til deg..
      Men hva i alle dager ser du i den rare, stygge,motbydelige mannen der? Ser jo helt misshandla ut!
      Men du er jo vakker! Men det er jo ditt liv,så jeg sier bare meningen men. Unnskyld viss jeg fikk deg til å føle deg såra, var ikke med meningen <3
      Gjør det det du vil:)

    15. du hadde nok ikke hatt store problemene med å få han!! harry styles er drømmen min. eller, MÅLET mitt!

    16. E ganske så forelska i Justin Bieber, det har å vært helt sia første gang æ så video av han på youtube(før han blei kjent) å det har liksom vært snær ‘okei, han kan umuli bli nåkka kjækkar nu’ men han har klart det.. Blir nesten litt lei mæ av å se på bilda å videoa av han sia æ vet at æ aldri blir å få møte han..
      Åsså synns æ Harry Styles & Liam Payne fra One Direction e sykt kjekk, smelte kvær gang æ ser er bilde av dem, spesielt Harry! Haha

    17. Må innrømme jeg har en liten crush på Josh Hutcherson… Kjipt at alle kjendiser skal være så uoppnåelige for oss vanlig “dødelige” 🙁

    18. Hahahha! 😀 du er så morsom!! sikkert lurt å ikke virke som en gal/starstruck fjortis iallefall, haha!

    19. Haha, elsker One Direction! Jeg hadde biletter til dem i London i 2013, men så fubket ikke kortet mitt over nett.. Men håper på å møte de engang snart!

    20. Synes ikke han ser pen ut i det hele tatt, han har ikke engang stemme! Musikkvideoene hans er teite, spesielt den rappen! Han syns jeg ikke noe om!
      Vis du liker han respekterer jeg det!

    21. mac er DRITDEILIG. elsker alle sangene hannes, ikke bare hitsene. er jo bare ikke litt sjalu engang………… du burde være sykt glad for at du får muligheten til å møte han!

    22. Oi.. Han var ikke LITT kjekk engang, jeg opplevde han kun som usjarmerende og med en litt “tilbakestående” look..
      Tenker heller at han ikke burde ha sjangs på deg, du ser mye bedre ut enn han 🙂

    23. Så at du skrev at du skulle på hove, mener du da “hovefestivalen” i Arendal- Aust-agder?? Viss du skal du så må jeg bare få treffe deg!!!

    24. Jeg studerer på college USA og romvenninna mi gikk i klassen hans på videregående! Må desverre informere om at han har kjæreste.

    25. Justin Bieber, helt klart! Har vært stupforelska i flere år nå, så han er liksom min store kjendiscrush <33 Mac Miller virker jo veldig kul han også daa!!

    26. Jeg er forelsket i en gutt i paralellklassen, snakket litt med han på facebook, men aner ike hva han føler for meg eller hva jeg kan gjøre for å få han til å forstå at jeg er interesert.. God helg Sophie Elise! <3

    27. Hva faen! Du er faen meg ikke forelsket!
      du er så jæævliiig stygg i hue ditt! Går på dop! Fy faen INGEN ord kan ikke beskrive hvor jævlig og grell du er! Du er så fæl!! Du fortjener virkelig ikke å være på topplista din stygge forpulte drittunge!
      Jævla fittehore! Du tror at du er så jævliig pen…ligger i senga og tror du er så deilig og tar bilder av deg selv… Faen ass!
      Den jævla stora nesa de kan du gått ta og opperere litt, det ser ut som du har en diiiiger kukk i trynet ditt! DIN KUKKSUGER!!!!!!!

    28. Og foresten….. wtf lizzom?? du er faen meg ikke sann, vis de jævla fake puppene dine litt mer aaah.. fy faen, tror du gutter blir kåte liksom, æsj! du syns sikker du selv er så jæævlig deilig at du ser deg i speilet 24.7, wtf lizzom? FY FAEN TA!! OG BTW: SÅ ER DU JÆVLA FEIT!!!!!

    29. hahaha det samme med meg! Jeg var litt forelsket i Josh hutcherson da jeg va liten og så broen til terabithia men nå etter jeg har sett the hunger games er jeg sååå forelska! haha. Å det gjør vondt får når jeg vet han bor i LA og jeg her… + jeg kommer sikkert aldri til å se han engang.. Vil flytte til LA!!!! sånn jeg kan gifte meg med han hahah..

    30. ææææææh!!!! han er min favoritt <3 misunner deg sykt mye, kan ikke du ha konkuranse om biletter/pressepass sammen med deg eller noe?? jeg mååå dit 😮

    31. Synes du skulle prøve å ha en litt “naturlig” look, og ikke bruk så utrolig lys leppestift osv. Er mange gutter (og jenter) som ikke liker denne stilen. Tror muligens han er en av dem 😉
      Ellers er du jo såå pen, skjønner bare ikke hva du ser i de lyse leppene dine? 🙂 Kan du ikke legge ut et bilde av deg med rød leppestift f.eks, sånn vi kan si hva vi synes om det? 🙂

    32. Wow, “Emilie Høyby”. Velvalgte ord som sier så alt for mye om din egen intelligens enn hva de sier om Sophie. Fortsett å se på Disney Channel og trykk i deg dagens femte melkesjokolade, du, å la heller andre være i fred. Bare fordi Sophie er en offentlig person, gir det enkelte folk langt i fra rett til å uttrykke seg så usaklig og sneversynt som du her har gjort. Gratulerer, du har oppnådd å bli sett på som en sjalu drittunge 😉

    33. ÅÅH, hva skjer med folk for tiden? Han var jo dødsfiin og kjekk! Hadde aldri hørt om han eller sett han, men N-A-M, og når folk kommer og skriver “han var stygg, blablabla,” er du blind? you saaay whaaaat? han var jo ikke stygg. Men jeg er mest hektet på Harry Styles! Never say never, vet du. Alt kan skje, og se på deg selv, du er jo rene mrs.perfekt! Han kommer til å legge merke til deg bare du ikke sier noe, fordi du er så perfekt, du er så nydelig og har så fin utstråling. Jeg mener det, alt kan skje. Gjør det umulige, mulig. Drøm til drømmen blir sann. Ingenting er umulig, så lenge du ikke gir opp! Og dere hadde vært så søtt par, og 2 år er jo ikke litt mye. Jeg kjenner en person som bor i Norge og han møtte en i Thailand, og de trodde aldri de kom til å bli sammen, men tilslutt ble de det. Hvorfor? Jo fordi livet er overraskende, ingenting er umulig og bare så lenge du ikke gir opp, går alt ann! Du er så perfekt, stå på jente!

    34. tenk litt posetivt, hun går ikke helt etter utseende men kanskje hun synes han er flink og “talete” hans gjørt at han er kjekk i sophies øyne..men må si meg enig at han ikke var den typen jeg ville ha hatt eller død for :s..XD

    35. Heldige deg! Eg er døds forelsket i Elijah Wood, han er bare sååå søt!!! Og han har nydelige øyner, har ikke ord for hvor søt han er!! Elijah Wood <3<3<3<3<3<3

    36. jeg er helt sjukt forelska i Justin Bieber!!!! jeg er helt overlykkelig over at han faktisk follower på meg twitter!!

    37. FYYYYYFAAEN! Er så jævlig misunnelig akkuratt nå..Han er den diggeste i verden, spesielt på “Nikes on my feet” blir hypnotisert av den videoen, hahah:-)

    38. Jeg elsker One Direction gutta ♥ Og den største crushen min er på Harry ♥♥♥ Love him!
      Også har vi Justin Bieber og da♥♥
      Mange hjerter ja ♥ Haha

    39. Ja, jeg er litt (mye) sjalu, haha – men du fortjener det! En kjendis jeg er veldig forelsket i og betatt av er selveste Lil Wayne. Kan sitte på timesvis og se på bilder, videoer og høre sanger av han – alltid med et tullete glis om munnen. Får ikke sagt det nok, men daamn han er fin! 🙂

    40. åå du er så heldig han har så sykt rå musikk<3
      hip hop lærern min fikk komme i bussen hans å danse der med han <3kos deg masse på konserten

    41. Du som skriver at du hater alle jentefans, for vi har bare hørt Donald Trump og Frick Park Market tar kraftig feil, just sayin’!
      Du får spørre om du får røyke weed med han, da blir han sikkert betatt, haha!
      Kos deg på Hove, er jo vilt mange bra artister som skal!

    42. har hørt at mac miller pleier å hooke med jenter bak scenen, så kjør på på hove du, babe! sees der 🙂

    43. mac miller<3 haha, prøver som faen å komme meg på hove. men så er han jo seks år eldre enn meg .. hhehe

    44. og og lucas goon, du har jo ingen anelse om hva du prater om ! for alt du vet kan jo hun ha hørt på han dritlenge. på macadelic er favoritten angels eller lucky ass bitch, men favoritten av alle mixtapene er K.I.D.S og den er jo flere år gammel : ) alle jenter er jo ikke like. .

    45. Husker da du la ut et innlegg med en av sangene hans på, og etter det har jeg begynt å høre på musikken hans. Han er såååå søt:D Og ja, jeg er drittsjaluuu!

    46. hahaha herreguuud, føler så sykt med deg! er så jæævlig sjalu, hadde gjort mye for å kunne få møtt han:( det er bare noe ved han som er utrolig tiltrekkende! haha, men du får kose deeg… åååh jeg er så sjaluuu!! hahah

    47. Han har kjærste i følge noen venner på facebook er han sammen med en jente som heter Carolyn Chanell jeg la henne til og det er sykt mange bilder av mac miller og henne sammen

    48. Skulle tatt rådet ditt om å ikke se på filmer av han, for nå har jeg jo ikke gjort annet enn å se alle filmer jeg har funnet av han på youtube. Faen. Ble skikkelig sjalu på deg nå, siden du skal på hove å får møtt han! Forelska much. Haha!

    49. LucasGoon, for en JÆVLA drittsekk du er! Sånne typer som deg gjør meg så sinnsykt KVALM! Tror du er såå mye bedre enn alle andre, skal vedde på at du ikke har noe annet å gjøre enn å rakke ned på forelska tenåringsjenter over nettet. PATETISK!

    50. Å herre min jesus og Gud. Alle dere som kommenterer: Åååå mei gådd er sinnsykt hekta på Justin Bieber og One Direction, lizzm lulz!
      GET A LIFE!! Og plis lær dere hva ekte musikk er. Satan så sykt tragisk.

    51. Jeg er syyykt forelska i One Direction. I alle sammen egnetlig, men kanskje spesielt Harry Styles. Fysøren å kjekk han er <33

    52. Har vært blodfan av Mac Miller siden han kom ut på youtube første gang. Kan -alle- sangene hans. Dro til NY, fordi jeg visste han skulle ha en liten konsert der. Det viste seg at den ble to dager forsinket.. Altså, èn dag etter at jeg dro hjem. Aldri vært så forbanna over meg selv, èn dag liksom..
      Skulle også på Hove i år, bare for å se han og synge med på sangene. Og i håp om at han synger yndligssangen min “another night”. Bare det å se han hadde vært den beste opplevelsen jeg kunne fått. Uansett hvor nærme jeg stod, hvor lenge jeg måtte vente og uansett været og alle folkene rundt som presser. Det er bare noe vedsiden av, som ikke betyr noe. Men å kunne ha vært hundre meter fra han, da hadde jeg vært lykkelig.
      Dessverre måtte jeg selge billetten min pga. dem jeg skulle dra med kunne ikke alikavel. Aner ikke hva jeg skal gjøre, vil bare grine..
      Også kommer dem som har kommentert å sier at de elsker han? Lurer på om dere vet hvor mange album han har, hvor han bor, om han har kjæreste og i det hele tatt hørt mer enn to av sangene hans? Jeg har fulgt han i omtrent hele karrieren hans og skulle nesten ønske at ingen andre oppdaget han, så jeg kunne nyte musikken hans alene, hehe. Ja, jeg er blodfan.
      Du må være den heldigste jeg vet om, Sophie. Skulle gjort alt for å oppleve det du kommer til å oppleve på Hove. Lov meg at du nyter akkurat den tiden når du i det hele tatt har han i øyesone.

    53. hedda, jeg vil si det høres ut som du er blodfan, og jeg har snakket med han som booker mac miller i Norge og det kommer til å være en konsert i Oslo til høsten. Mac har kun sluppet et album altså blue slide park, men han har mange mixtapes altså album han legger ut gratis på nettet, blant annet “The high life” “best day ever” “kids” “i love life thank you” “the jukebox” men som folk kan kjøpe om de ønsker det. han har kjæreste som heter Nomi og de ble sammen i 2010. Mac Miller kommer fra Pittsburgh i USA. Om det er noen i det heletatt som har spørsmål om mac miller så er det bare å stille meg, for jeg vet det meste om han.

    54. er hekta på Daniel Radcliffe(han som er Harry Potter i Harry Potter filmene)
      Han er bare sååååååå søøøøøøøøøøt

    55. Syns å huske at han har kjæreste? Tror ikke han gir henne opp for en oversminka fjortiss-blogger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg