Hva er det som skjer!?

Ingenting har fungert for meg i dag. Internett har nektet å samarbeide hele kvelden, og det samme med iphonen min. . Jeg har spillt inn en videoblogg også men den sugde på toppen av det hele!  Får prøve igjen i morgen da 

I morgen starter jeg som vanlig på skolen 0820, har en kort dag med kun to økter. Det her med skolen altså. . . Det er så rart. Når jeg først er hjemme, så vil jeg bare være hjemme og aldri dra tilbake til skolen igjen. Men når jeg først klarer å stå opp og komme meg på skolen så er det. . . tørr jeg å si, morsomt!? Det som kreves er virkelig at noen kaster meg ut av sengen hver morgen, rett og slett. Mamma og pappa prøver jo virkelig, men det er den smaleste sak i hele verden og skulke om man går på videregående. Vi har veldig uklare timeplaner så det er ikke alltid jeg vet engang når vi begynner. Nei det er alt for dårlig at noe så lite som at jeg er trøtt skal hindre meg i å få en god utdanning. Er det noen der ute som stiller opp som frivillig vekkerklokke hver morgen klokken 06:00!?


46 kommentarer

Siste innlegg